Šalju li vam vaši klijenti privatne informacije, koje ne želite prikazivati u vašem odjelu za podršku?
LiveAgent može automatski pretražiti niz u svakoj dolaznoj poruci i zamijeniti ga s nečim drugim prije nego što se prikaže ili spremi u bazu podataka.
Možete sakriti osjetljive podatke s nasumičnim znakovima ili podacima. Glavni razlog za maskiranje polja podataka je zaštita podataka koji su označeni kao osjetljivi.
Može se koristiti, na primjer, za sprečavanje operativaca u podršci da vide broj kreditne kartice u sustavu za naplatu ( zamagliti brojeve na kartici iz 123456789 u 12xxxx789).
Vodeći se PCI standardima sigurnosti, morate maskirati osjetljive podatke kada se prikazuju i učiniti ih nečitljivima kada se spremaju.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Izvori baze znanja
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.