Umorni ste od Vašeg softvera za korisničku službu?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Tawk na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Možete odustati u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite altenativu za Tawk?

Tražite drugo rješenje za vašu korisničku podršku? Želite li pružati podršku preko mnogo kanala i dati svojim korisnicima različite mogućnosti kada je riječ o kontaktiranju?

Isprobajte LiveAgent. LiveAgent je najbolje rješenje na više kanala za vašu službu za korisnike. S mnoštvom značajki i integracija, LiveAgent vam dajte sve što vam je potrebno kako biste pružali bolju podršku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Bogate značajke

Više od 175 značajki kako bi vaš radni tok bio jednostavniji i ugodniji. 

Povoljne cijene

LiveAgent je prava stvar za razumnu cijenu. Odaberite jednu od tri tarife koje se plaćaju ili se odlučite za posebne značajke kako biste prilagodili svoju službu za korisnike.

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava stope konverzije.

app installation - illustration

Dobijte više za svoje poslovanje

Čavrljanje uživo je jedna stvar, ali što kažete na nešto više? Korisnici vam ne pristupaju preko samo jednog kanala, tako da je najbolje obuhvatiti ih više. Pružajte podršku preko e-pošte, društvenih mreža, pozivnog centra i baze znanja. LiveAgent među ostalim podržava čak i Instagram. 

LiveAgent sustav zahtjeva za podršku se brine o svemu za vas tako da neće biti nereda u vašoj komunikaciji. Sve je posloženo, baš kako treba biti. 

Najbrže čavrljanje uživo

Da, jasno nam je, došli ste zbog čavrljanja uživo. Zašto ne biste dobili najbrže na tržištu? LiveAgent widget ima brzinu prikaza od 2,5 sekunde.

Osim toga, možete vidjeti što vaši klijenti žele dok to unose. Pripremite svoje odgovore prije nego li pritisnu “pošalji” i iznenadite ih svojom brzinom. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Vaši su agenti vaši

Ostanite s ljudima koje poznajete i kojima vjerujete, a platite samo alate. Odličan softver korisničke službe ne treba biti skup. LiveAgent ima tri odlične tarife koje se plaćaju, prepune alata i značajki koje će vam pomoći pružati bolju podršku.

Pogledajte naše tarife i saznajte više.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Men shaking hands - illustration

Tražite drugačiji softver za korisničku službu?

LiveAgent je softver službe za korisnike s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite blizu svojiih korisnika i brže im pomozite uz LiveAgent.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je alternativa za Tawk?

LiveAgent je kompleksno rješenje korisničke podrške koje ima pozivni centar, bazu znanja, forum, korisnički portal, čavrljanje uživo, integracije s društvenim mrežama i još mnogo toga. Stoga je to odlična alternativa za Tawk za klijente koji žele pružati odličnu korisničku podršku istovremeno na nekoliko kanala.

Zašto odabrati LiveAgent?

LiveAgent je sveobuhvatno rješenje koje prikuplja svu korisničku komunikaciju na jednu platformu. Na primjer, prikuplja e-poštu, pozive, čavrljanje uživo, spominjanja na društvenim mrežama i ostalo. Nadalje, automatizira zadatke koji se ponavljaju kako bi se agenti mogli usredotočiti na važne upite klijenata. Zahvaljujući tome stvara besprijekornu korisničku službu te učinkovit i efikasan tok rada.

Koje su poslovne prednosti korištenja LiveAgent-a?

Poslovne prednosti LiveAgent-a uključuju korisničko zadovoljstvo, povećanu prodaju, zadržavanje korisnika i smanjenje stope odljeva.

Related Articles to Alternativa za Tawk
Tražite li alternativu za ConnectWise? Otkrijte sjajni LiveAgent tiketing sustav podržan nevjerojatnim značajkama i integracijama.

TražiteConnectWise alternativu?

LiveAgent je pionirski softver koji nudi mogućnosti live chata i korisničke službe. Od 2021. godine, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije rješenje za korisničku službu na tržištu, koristi ga preko 150 milijuna korisnika i 40 000 poduzeća širom svijeta. LiveAgent pomaže u kreiranju nezaboravnog korisničkog iskustva, povećava zadovoljstvo i vrijednost kupaca te ostvaruje veću prodaju zadržavanjem vjernosti kupaca.

Želite li prijeći s Helpshifta na drugi softver za pružanje korisničke podrške? Pogledajte LiveAgent i saznajte da li je pravi izbor za Vas.

Tražite li alternativu za Helpshift?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.

Tražite li bolju alternativu za LivePerson? Vidite LiveAgent, nagrađivani višekanalni softver službe za pomoć.

Tražite li boljualternativu za LivePerson?

Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.

Tražite li Dixa alternativu? Saznajte više o pristupačnom višekanalnom tiketnom sustavu i značajkama LiveAgent-a.

Tražite Dixa alternativu?

Kompanije širom svijeta hvale LiveAgent kao sjajno rješenje za komunikaciju sa klijentima. Izvještaji kažu da je LiveAgent jednostavan za upotrebu, poboljšava produktivnost i uslugu korisnicima, čineći ih sretnima i rezultirajući većom stopom povrata. Kompanije tvrde da je LiveAgent jednostavno najbolji izbor u svom cjenovnom rang, sa izvrsnim portalom koji optimizira korisničku službu i potiče agente da pružaju bolju podršku. Način korištenja LiveAgent-a štedi vrijeme i poboljšava stopu konverzije.

Tražite pravu alternativu za osTicket? Usporedite odmah LiveAgent i osTicket te pronađite bolji softver za korisničku podršku već danas.

Tražite osTicket alternativu?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

Tražite Groove alternativu? LiveAgent je savršeno help-desk rješenje s više od 179 značajki i preko 40 integracija.

Tražite Groove alternativu?

Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo