Refresher
  • Scenariji korištenja
  • Refresher

Refresher

Životni stil. Moda. Tehnologija. Glazba. Sve što je u trendu i što vole milenijalci može se naći na jednom od najposjećenijih web mjesta u Slovačkoj. Štoviše, ovaj je projekt do sada bio toliko uspješan da se nedavno proširio na Češku. Morali biste prevaliti dugačak put da biste pronašli nekoga tko nije čuo za Refresher – vodeću web stranicu – na kojoj naučite “što ima”. Zašto biste trebali softver za pomoć, možda se pitate?

Zamislite situaciju kada trebate upravljati cijelim osobljem urednika koji pokrivaju sve, od novog albuma Kanye West do 10 najzanimljivijih činjenica o Pablu Escobaru do najboljih izdanja tenisica 2016. Dodajte neke marketinške i dizajnerske poslove na vrh i već vidite kako e-pošta klijenta postaje neukrotiv nered. Ovo je trenutak u kojem LiveAgent, sa svim svojim značajkama, nastupa kako bi spasio stvar.

Refresher je početkom 2015. godine odlučio ući u LiveAgent. Tražili su rješenje koje bi omoglo usmjeriti svu komunikaciju s naglaskom na učinkovitost. U usporedbi s desecima ljudi koji dijele jedan zajednički poštanski sandučić, LiveAgent se pokazao kao božji dar. Tim Refresher-a je uspio smanjiti broj svog pomoćnog osoblja sa 14 na samo 5 agenata.

Ovaj se rezultat čini još boljim kada gledate širu sliku. Čitav tim za podršku Refreshera je sada sposoban odgovoriti i riješiti više od 1700 ticketa mjesečno.

Osim bolje komunikacije unutar svog uredničkog tima, LiveAgent se koristi i za komunikaciju s oglašivačima. Njihov marketinški odjel sada može reagirati na tickete praktički odmah, a pomaže im i kompletna povijest komunikacije s kupcem, udaljena samo za jedan klik. To je rezultiralo masovnim rastom prihoda.

“Što nam se sviđa kod LiveAgent-a je fleksibilnost u smislu reagiranja na tickete i način bolje komunikacije unutar našeg tima.”

Što se promijenilo nakon postavljanja LiveAgent-a?

Pravila automatizacije koja su se odvijala u pozadini pomogla su Refresherovom timu da odmah prebaci ticket u ruke prave osobe bez dodatnih muka. Ručno dodjeljivanje ticketa članovima tima vrlo je korisno i za njih. LiveAgent pomaže Refresheru da filtrira uistinu važnu poslovnu komunikaciju iz poruka zajednice. To se postiže snažnim algoritmima automatizacije koji rade u pozadini. Imati ravnu liniju aktivnosti putem Facebooka & Twittera, e-pošte i uvijek bitne izvore prihoda, tj. oglašivače je ključ za stabilan rast.

Pa, koja je glavna prednost LiveAgent-a za vašu tvrtku? “Morao bih se ponoviti, ali ne mogu dovoljno naglasiti koliko je naša komunikacija postala brža, fleksibilnija i urednija.” Gabor Boros. “Kad sam pitao svoje agente, kako osjećaju suradnju s LiveAgent-om, njihov je odgovor bio kratak: Cool!”

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x