Tražite alternativu za Samanage?

Tražite li lakše i učinkovitije rješenje za korisničku podršku? LiveAgent nudi vam pouzdani sustav tiketiranja, integraciju s više kanala, preko 175 značajki i više od 40 integracija.

Podignite svoj help desk na novu razinu s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Povećano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca i poboljšava stope konverzije.

Povoljnije cijene

Uštedite novac! LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima.

Bogate značajke

Preko 175 + značajki kako bi vam rad bio lakši i ugodniji.

report on tablet-illustration

Moćna alternativa za Samanage

Ako tražite ultimativno rješenje za svoj help desk softver, vaša je potraga možda završila. LiveAgent ima sve što je potrebno za pružanje najbolje moguće korisničke podrške.

Pouzdan sustav tiketiranja pokriva svaki važan kanal – e-poštu, chat uživo, društvene mreže (čak i Instagram), pozivni centar i bazu znanja. S LiveAgentom bit ćete uistinu spremni na sve.

Najbrži chat uživo

Chat uživo važan je alat kada je u pitanju korisnička podrška. Omogućuje vašim kupcima da se gotovo trenutno povežu s vama putem widgeta na vašoj web stranici. To je izvrstan dodatak vašoj korisničkoj podršci.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Odgovorite svojim kupcima brzinom munje!

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobijte više za manje

Nabavka korisnijih alata ne mora vas puno koštati. LiveAgent nudi vam tri izvrsna plaćena plana koji su prepuni korisnih alata, značajki i integracija. Sve što trebate je odabrati onaj koji vam najviše odgovara.

Cijene LiveAgent-a također vam omogućuju kupnju zasebnih značajki u slučaju da želite ubaciti nešto dodatno. Pogledajte naše cjenovne planove da biste saznali više.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

man and woman winners-illustration

Spremni ste se prebaciti?

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Usporedite nas s drugim alternativama

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i otkrijte što sve nudimo.

[alternative]
Related Articles to Alternativa za Samange
Tražite li nešto što će vam pomoći proširiti sposobnosti vaše korisničke službe? Pogledajte glavne značajke i prednosti LiveAgent-a ili se prijavite za besplatan probni period.

Tražite Extend alternativu?

Upravljanje korisničkom uslugom je ključno za poslovni uspjeh. Aktivno slušanje, empatija i personalizacija povećavaju vjernost klijenata i pozitivan usmeni marketing.

Podignite svoj help desk na višu razinu s e-poštom, chatom uživo, društvenim mrežama, pozivnim centrom i bazom znanja, a sve to unutar jednog softvera.

Tražite li alternativu za Lucep?

Važnost pozitivne komunikacije i empatije u korisničkoj službi naglašena je radi održavanja zadovoljstva i izbjegavanja gubitka klijenata. LiveAgent je preporučen softver za tiketing s naprednim značajkama.

Tražite drugo rješenje za Gist? Provjerite LiveAgent i pogledajte sve prednosti. Započnite svoje besplatno probno razdoblje danas i pružite bolju korisničku podršku.

Tražite alternativu za Gist?

LiveAgent je sjajan help desk softver koji pruža izvrsnu podršku i upravljanje korisnicima. Ne gubite vrijeme na nepouzdane softvere, pređite na LiveAgent.

LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

Tražite alternativu za LiveHelpNow?

LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020, s klijentima kao što su Huawei, BMW i Yamaha. Isprobajte ga besplatno!

Tražite li alternativu za Novocall? Ne tražite dalje, LiveAgent može preuzeti posao. Pogledajte sada njegove ključne značajke i mogućnosti.

Tražite alternativu za Novocall?

Tekst navodi prednosti korištenja predložaka e-pošte za poslovne svrhe i nudi rješenja poput LiveAgent za podršku korisnicima i upravljanje pritužbama. Važnost dobrih odnosa s kupcima također se ističe.

Ako tražite moćnu alternativu za Kayako, razmislite o LiveAgent-u. Ima najbrži widget za chat na tržištu i više od 179 korisnih značajki za help desk.

Tražite alternativu za Kayako?

LiveAgent je višejezični help desk softver za mala i srednja poduzeća. Pristajanje na manje nije potrebno kada se možete osloniti na LiveAgent.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo