Što je usluga identifikacije biranih brojeva?
Usluga identifikacije biranih brojeva (također poznata i kao DNIS) je telekomunikacijska usluga koja se prodaje tvrtkama koja im omogućuje da odrede koji broj je kupac pozvao da ih kontaktira. Kako bi dopustila uslugu DNIS, telefonska tvrtka šalje DNIS broj primateljskoj telefonskoj mreži prije povezivanja poziva. DNIS broj, koji obično predstavlja niz od 4 do 10 znamenki, tada se koristi za učinkovito usmjeravanje dolaznih poziva korisnika kako bi se postigla učinkovita telefonska usluga koju pruža tvrtka.
DNIS data is rarely used alone. Along with other call identification features, dialed number identification service finds a wide usage in companies with separate numbers for different locations or diverse product lines. When used with toll-free numbers, the corporate telephone system receives an incoming customer call and routes it to an appropriate department or a specific IVR (Interactive Voice Response) menu based on the DNIS information. This is particularly helpful for call centers with typically high incoming calls volumes.
Kako funkcionira usluga identifikacije biranih brojeva?
In tech terms, dialed number identification service works by transmitting the DTMF (dual-tone multi-frequency) digits to the processing unit. A special mechanism will decode “the signals” and either displays them or make them available to the call processing application at the receiving end. ACD (automatic call distribution) is at the core of omnichannel routing employs DNIS as the primary call routing mechanism. In practice, it means that when customers call the organization’s call center using one of their phone numbers, the call center software can employ DNIS routing to direct those inbound phone calls to the correct departments, agents or trigger different IVR scripts.
Built-in call center with awesome features
Sign up for a 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.
Općenito, DNIS osigurava učinkovit proces telefonske komunikacije s korisnicima i pomaže organizacijama u pružanju iznimnog korisničkog iskustva. Osim preusmjeravanja dolaznih poziva korisnika pravom primatelju, također može pokrenuti odgovarajuće poruke za pozivatelje u prilagođenim IVR skriptama na temelju odredišnog broja koji je nazvao pozivatelj. Evo nekoliko primjera kako se DNIS koristi u pozivnim centrima.
- Podrška za više linija proizvoda
A call center may provide different toll-free numbers for each product line it supports. The DNIS helps distinguish between these lines and plays appropriate IVR scripts or routes inbound calls to agent groups with matching skill sets.
- Višejezična korisnička podrška
A call center handling multiple geographical locations may offer different toll-free numbers for each supported language. The DNIS data is used to route client phone calls to suitable agents based on the language requirements.
- Podrška za više klijenata od strane jednog agenta
If a single call center agent is assigned to manage multiple client accounts or multiple product lines from a single account, DNIS can be used to classify the call purpose and help the agent deliver efficient support.
- Poboljšanje mjernih podataka pozivnog centra
DNIS helps improve some of the most critical call center metrics, such as first call resolution rates, agent performance, and customer satisfaction scores via accurate call routing.
- Pojednostavljeno poslovanje pozivnog centra
DNIS plays a key role in streamlining call center operations. For example, based on the DNIS information, the call center server can decide whether an incoming call should be queued and connected to an appropriate agent or agent group or directed to a specific IVR self-service menu.
Koja je razlika između usluge identifikacije biranih brojeva (DNIS) i automatske identifikacije broja (ANI)?
ANI (Automatic Number Identification) is a telecommunications feature that provides the phone call recipient with the caller’s originating number. To eliminate the need for telephone operators to manually request the number of the calling party for a toll call, AT&T created ANI for the purposes of internal long-distance billing.
Usluga identifikacije biranih brojeva (DNIS) i automatska identifikacija broja (ANI) obje su značajke telekomunikacijske mreže – osmišljene da primatelju telefonskog poziva pruže više informacija o dolaznoj vezi.
Dok DNIS identificira broj koji je pozivatelj birao, ANI prikazuje telefonski broj koji uspostavlja vezu. Stoga se DNIS i ANI razlikuju po tome prikazuju li primatelju izvorni birani broj ili izvorni telefonski broj.
Call and respond
Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.
Frequently Asked Questions
Što je usluga identifikacije biranih brojeva?
Usluga identifikacije biranog broja (DNIS) usluga je koju pružaju davatelji telekomunikacijskih usluga koja pomaže primatelju poziva u identifikaciji broja pozivatelja. Pozivni centri koji imaju veliku količinu dolaznih poziva i više linija ciljani su korisnici DNIS usluga. DNIS podržava call softver u učinkovitom usmjeravanju poziva i postupcima rukovanja pozivima. Također određuje koju IVR skriptu treba pokrenuti na temelju broja koji je birao pozivatelj.
Kako funkcionira usluga identifikacije biranih brojeva?
DNIS radi tako da odašilje dvotonske višefrekventne znamenke (tipično 4 do 10 znamenki) koje je pozivatelj birao u telefonski sustav klijenta tijekom postavljanja poziva. Ti se podaci zatim koriste za učinkovito usmjeravanje dolaznih poziva i omogućuju usmjeravanje pozivatelja do odgovarajućeg agenta ili grupe agenata. Na primjer, pozivni centar može pružiti nekoliko besplatnih brojeva za različite proizvodne linije ili višejezičnu korisničku podršku. DNIS osigurava da će pozivatelji biti usmjereni do agenata koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama.
Koja je razlika između usluge identifikacije biranih brojeva i ID -a pozivatelja?
Usluga identifikacije biranih brojeva (DNIS) usluga je koju pružaju davatelji telekomunikacijskih usluga koja pomaže primatelju poziva u identifikaciji broja kojeg je pozivatelj birao. Pozivni centri koji imaju veliku količinu dolaznih poziva i pristižu na više linija glavni su korisnici DNIS usluga. DNIS podržava softver pozivnog centra u učinkovitim procesima usmjeravanja poziva i rukovanja pozivima. Također određuje koju IVR skriptu treba pokrenuti na temelju broja koji je pozivatelj pozvao.
Ako želite saznati više o tome kako funkcionira usluga identifikacije biranih brojeva, svakako pročitajte članak kako funkcionira usluga identifikacije biranih brojeva. Ovaj članak će vam pomoći razumjeti detalje i prednosti ove usluge. Također, ako vas zanima razlika između usluge identifikacije biranih brojeva (DNIS) i automatske identifikacije broja (ANI), provjerite članak razlika između DNIS i ANI. Ovdje ćete pronaći ključne informacije koje će vam olakšati donošenje odluka u vezi s vašim komunikacijskim potrebama.
Upravljanje korisničkom službom
CRM je poslovni pristup zasnovan na korisničkim potrebama, koji se odlikuje aktivnim stvaranjem i održavanjem dugoročnih odnosa s klijentima.