Što je poništavanje jeke?
Poništavanje jeke se koristi u telekomu i aplikacijama za telefoniju kako bi poboljšali kvalitetu glasovne komunikacije. Ono sprječava nastanak ili bilježenje jeke. Također u daljnjoj obradi može ukloniti jeku. Poništavači jeke rade tako da prvo analiziraju dolazni tijek glasa i istovremeno nadziru povratni tijek glasa prije njegovog prijenosa. Ako se registrira jeka, mehanizam za uklanjanje jeke je uklanja iz poslanog ili primljenog audio signala.
Jeka obično nastaje ili kad mikrofon uhvati glas govornika i pošalje mu ga natrag (to se odnosi na akustičnu jeku) ili kada se dogodi impedancijska neusklađenost električnih signala u telefonskoj mreži (poznato kao jeka linije). Dakle, poništavači jeke se mogu klasificirati u dvije vrste: poništavači akustične jeke (AEC) i poništavači linijske jeke (LEC).
Prilagodljivi filter je ključna komponenta sustava poništavanja akustične jeke. Osnovni princip algoritma prilagodljivog poništavanja jeke je simulacija puta jeke, generiranje replike jeke i zatim njeno uklanjanje iz primljenog glasovnog signala.
Kada je uklanjanje akustične jeke potrebno?
Akustična jeka se obično pojavljuje kada je govornik vrlo glasan, kada su mikrofon i govornik preblizu jedno drugome ili pri korištenju vrlo osjetljivog mikrofona. Dok jeku s odgodom manjom od 40 ms ljudsko uho vjerojatno neće primijetiti, sve preko 40 ms postaje primjetno i slušatelju može zvučati iritantno.
U okruženju pozivnog centra, akustična jeka može stati na put učinkovitoj komunikaciji s klijentima. To je ne samo iritantno za obje stranke u interakciji (agenti pozivnog centra i klijenti), nego može i rezultirati nesporazumima i propuštanjem važnih informacija. To na kraju može pogoršati sveukupno iskustvo klijenata, kao i izvedbu pozivnog centra. Zato su poništavanje akustične jeke i uklanjanje buke iz poziva ključni za osiguravanje učinkovitih interakcija u pozivnim centrima.
Poništavanje jeke je također potrebno za sustave interaktivnog glasovnog odgovora (IVR) koji koriste automatsko prepoznavanje glasa (ASR). Ono pomaže spriječiti dolazak jeke do pozivatelja. Također poboljšava točnost analize glasa.
Kako mogu spriječiti jeku za svoje video pozive i mikrofon?
Bilo da je u pitanju poziv za korisničku podršku ili konferencijski poziv s kolegama, rješavanje akustične jeke i pozadinske buke može predstavljati izazov. Ovo su neki od osnovnih koraka koje možete poduzeti kako bi spriječili jeku tijekom glasovnih i video poziva.
Nosite slušalice
Jedan od najbržih i najlakših načina eliminiranja jeke je jednostavno korištenje slušalica. Pošto zvuk ne izlazi iz zvučnika (jer su zvučnici u vašim ušima), mikrofon ga neće pokupiti, što izbjegava pojavu jeke. To se može primijeniti na jedan-na-jedan video pozive, kao i na grupne konferencijske pozive.
Prilagodite vašu razinu zvuka
Kada je vaš zvučnik preglasan, vaš mikrofon može pokupiti glasove ostalih sudionika poziva, što će uzrokovati jeku koje vi možda i niste svjesni. Smanjenje zvuka i pravilno namještanje postavki osjetljivosti vašeg mikrofona osigurava da će vaš mikrofon pokupiti samo vaš glas.
Omogućite poludupleks komunikaciju
Još jedan brz način eliminiranja jeke je korištenje poludupleks komunikacije, gdje se istovremeno prenosi samo zvuk jednog govornika. To znači da se svi sudionici poziva mogu sami utišati kada ne razgovaraju. Nedostatak ovog pristupa je da poziv ne može zvučati kao prirodna, neometana konverzacija.
Set up your call center
Discover more benefits of LiveAgent's robust call center software.
Pogledajte video o otklanjanju jeke
Poništavanje jeke je algoritam koji se koristi za uklanjanje jeke iz zvučnih sustava kako bi se poboljšala kvaliteta zvuka tijekom poziva. Poništavanje jeke koristi zvučne valove kako bi odredilo lokaciju i veličinu jeke koju tada eliminira kako bi smanjilo odjekivanje i poboljšalo jasnoću zvuka. LiveAgent je help desk softver koji pomaže organizacijama da održe učinkovitu komunikaciju s klijentima. Nudi značajke poput interaktivnog glasovnog odgovora, live chata i sustava za praćenje tiketa kako bi omogućio sveobuhvatno iskustvo korisničke usluge. Iskorištavanjem poništavanja jeke i LiveAgent-a, organizacije mogu pružiti bolje iskustvo podrške korisnicima.
Topics
- Tehnologija akustičnog otklanjanja odjeka (AEC)
- ADAU1467 Sigma DSP procesor
- Mogućnosti AEC tehnologije
Video summary
U ovom videozapisu predstavljen je demonstracijski prikaz tehnologije akustičnog otkljanjanja odjeka ili AEC. Ken Malsky, inženjer aplikacija i član automobilske audio grupe u Analog Devices-u, koristi platformu za evaluaciju ADAU1467 Sigma DSP procesora kako bi demonstrirao mogućnosti ove tehnologije. Tehnologija AEC omogućuje uklanjanje neželjenih signala iz zvučnog signala koji se prenosi do drugog slušatelja. Na primjer, glazba koja se reproducira u automobilu može se ukloniti iz signala kako bi bila gotovo nečujna za drugog slušatelja. Ukoliko želite više informacija o ovoj tehnologiji i drugim algoritmima, posjetite web stranicu analog.com.
Frequently Asked Questions
Što je poništavanje jeke?
Tehnologija poništavanja jeke se koristi u telefoniji za uklanjanje jeke i ostalog neželjenog bijelog šuma. To pomaže u poboljšanju govora i jasnoći zvuka na obje strane linije. Radi tako da nadzire dolazni i odlazni tijek audio podataka i uklanja jeku iz poslanog ili primljenog signala čim je otkrije. Poništavači jeke se obično razvrstavaju u poništavače akustične jeke i jeke linije.
Kada je potrebno poništavanje akustične jeke?
Kada akustična jeka postane primjetna ljudskom uhu (obično s odgodom od oko 40 ms), može značajno pokvariti kvalitetu glasa i kreirati neugodno iskustvo. To može biti važno u okruženju pozivnog centra (pogotovo užurbanog pozivnog centra), gdje poništavač akustične jeke može biti potreban kako bi osigurao besprijekorne i neometane interakcije pozivnog centra.
Kako da zaustavim jeku mojih video poziva i mikrofona?
Korištenje slušalica i smanjivanje zvuka vašeg mikrofona, kao i prikladno podešavanje njegovih postavki za osjetljivost su neki od najbržih načina da izbjegnete jeku u jedan-na-jedan, kao i u grupnim konferencijskim pozivima. Također možete omogućiti poludupleks komunikaciju ako svi sudionici razgovora utišaju svoje mikrofone kada ne pričaju.
Kako isključiti poništavanje jeke?
Iako poništavanje jeke dobro radi većinu vremena kako bi vam pomoglo eliminirati jeku i buku okruženja, ono može uzrokovati da pohranjeni glas zvuči prigušeno kada imate potpunu dupleks komunikaciju (istovremeni razgovor s drugim govornikom). U tim slučajevima ćete možda trebati isključiti poništavanje jeke - to obično možete uraditi u audio postavkama uređaja koji koristite.
Što uzrokuje jeku?
Jeka se događa kada se zvučni val odbije od površine (zidovi i/ili predmeti) i vrati se natrag na izvor. U kontekstu telefonije i telekomunikacijskih aplikacija, uzrok jeke može biti glasan ton govornika, uključeni osjetljivi mikrofoni ili bliska pozicija mikrofona i govornika.
Trebam li omogućiti poništavanje akustične jeke?
Poništavanje akustične jeke se koristi za uklanjanje akustičnih povratnih informacija između govornika i mikrofona u telekomunikacijskim i telekonferencijskim sustavima. Ono treba biti omogućeno u situacijama kada se jeka može pojaviti. Služi za poboljšanje audio kvalitete i osiguravanje čiste i neprekinute prirodne komunikacije.
Postoje li mikrofoni koji poništavaju pozadinsku buku?
Mikrofoni s poništavanjem buke su dizajnirani da uhvate vaš glas, istovremeno uklanjajući pozadinsku buku. Često se koriste u zaposlenim poslovnim centrima gdje su agenti smješteni blizu. Učinak smanjenja buke se postiže na različite načine. Na primjer, korištenjem dva ili više ugrađenih mikrofona koji hvataju zvuk iz različitih smjerova i uklanjaju pozadinsku buku iz ulaznog signala.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Klijenti žele osobnije iskustvo od brenda što povećava njihovu privrženost. Mišljenja klijenata mogu biti korisna u razvoju budućih strategija. Odgovaranje na pozitivne recenzije na društvenim medijima je važno, ali nije potrebno odgovoriti svakom. Važno je biti zahvalan i otvoren te je moguće zatražiti dopuštenje za korištenje njihovih iskustava.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.
Otkrijte ključne metrike i strategije za smanjenje troška po pozivu u vašem pozivnom centru. Integrirani softver za pozivni centar, korištenje VoIP telefonije i analiza govora su neke od metoda za poboljšanje produktivnosti agenata i zadovoljstva korisnika. Besplatna demo verzija dostupna je za LiveAgent, koji nudi sve komunikacijske kanale kao što su chat, pozivi, video pozivi i druge društvene mreže.