Maskiranje poziva

Što je maskiranje poziva?

Maskiranje poziva, poznato i kao maskiranje broja, je značajka protokola prijenosa glasa putem interneta (VoIP) koja skriva identitet tijekom telefonskog poziva.

Kada koristite ovo rješenje, kreira se privremeni telefonski broj za jednu ili više strana. To vam omogućava da koristite vaš privatni telefonski broj ili virtualni telefonski broj bez straha od narušavanja privatnosti identiteta. Korištenjem maskiranog telefonskog broja možete sakriti vaš stvarni telefonski broj i istovremeno pružiti iskustvo sigurnog poziva za vaše agente, kao i za klijente.

Pojačana privatnost korisnika je prvo što je na umu u raspravi o maskiranju poziva. Možete koristiti ovu značajku u pozivnom centru za zadržavanje anonimnosti pozivatelja i osiguravanje privatnosti klijenata.

Pogledajmo neke od prednosti koje maskiranje poziva može donijeti vašem poduzeću.

  • Povećan broj odgovorenih poziva – Velik broj ljudi nema povjerenja u sumnjive ID-ove pozivatelja. Sa značajkom za maskiranje poziva, klijenti dobivaju dolazne pozive s lokalnih brojeva koji su im poznatiji. To ih smiruje i povećava šansu da podignu slušalicu u saslušaju što vaši predstavnici imaju za reći.

  • Poboljšana privatnost klijenata – Klijenti, kao i poduzeća, su opravdano svjesni curenja podataka. Maskiranje poziva pomaže da vaša privatna komunikacija bude sigurna i zaštićena. To ne samo da umiruje i vas i klijente, nego i osigurava sukladnost politikama privatnosti koje vaša kompanija provodi.

  • Povećan angažman klijenata – Velik broj klijenata se ne osjeća ugodno dijeleći svoje osobne kontakt informacije. Korištenjem značajke za maskirane pozive možete zadobiti povjerenje klijenata, tako da vam oni ne samo daju svoj privatni telefonski broj, nego i budu skloniji za daljnju interakciju s vašim brendom.

  • Bolje upravljanje pozivima – Dok čuvate privatnost većine vaših poslovnih brojeva, možete podijeliti vaš nemaskirani telefonski broj s određenim ljudima. To vam može pomoći u boljem upravljanju vašim pozivima i osigurati da do vas mogu doći samo odabrani pojedinci.

  • Centralizirana poslovna komunikacija – Maskiranje poziva osigurava da se sva sigurna komunikacija između poduzeća i njegovih klijenata odvija na jednoj platformi.

  • Analiza podataka – Značajka za maskiranje poziva nudi uvide u realnom vremenu za velik broj aspekata pozivnog centra, kao što su izvedba agenata, kvaliteta interakcija i uvidi u klijente. Zatim možete proučavati ove podatke i optimizirati svoje procese kako bi pružili najbolje korisničko iskustvo.

Značajka za pregled analitike u softveru korisničke službe - LiveAgent

Would you like to make better calls?

Start your 14-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent

Frequently asked questions

Koje su prednosti maskiranja telefonskog broja?

Anonimna komunikacija putem maskiranja poziva nudi širok raspon prednosti, uključujući zaštitu osobnog telefonskog broja tijekom poslovnih poziva i razmjene poruka, poboljšanu responzivnost i angažman klijenata, bolji fokus na privatnost klijenata, uštedu troškova, bolje upravljanje pozivima i sveukupnu bolju zaštitu individualnih korisnika.

Kako postaviti maskiranje poziva?

To ovisi o softveru za pozivni centar i pružatelju telefonskih usluga s kojim radite. Različiti pružatelji poslovnih telefonskih usluga imaju različite procedure za postavljanje. Međutim, u većini slučajeva bi trebali moći postaviti i konfigurirati unutar panela sa standardnim postavkama. Koliko ćete moći konfigurirati ovu VoIP značajku ovisi o rješenju za pozivni centar i pružatelju VoIP usluga koje koristite.

Tko koristi maskiranje poziva?

Maskiranje poziva se koristi u velikom broju globalnih poduzeća koja su prisutna u više država. Ostale industrije koje smatraju maskiranje poziva korisnim su one koje rade s većom količinom korisničkih podataka kao što su financije, zdravstveni profesionalci, putovanja, dostavljačke usluge, ali i kontakt centri, online trgovine i eCommerce platforme.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo