Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom

Marketing putem e-pošte jedan je od „najstarijih“ kanala marketinške komunikacije. I pod pojmom “stari” podrazumijevamo da postoji već dosta dugo. Jedan od prvih klijenata e-pošte stvoren je na MIT-u (Massachusetts Institute Technology) 1965. I premda neki marketinški stručnjaci i poslovni gurui najavljuju “kraj e-pošte” kao marketinški kanal, takva se vrsta komunikacije još uvijek često koristi i desetljećima nakon što je poslana prva e-pošta.

Mail accounts connection
Connect your email with LiveAgent and send out your thank you emails with ease

Zašto ne biste trebali odustali od e-pošte?

E-adrese su izvrsno sredstvo komunikacije koje Vas mogu povezati s korisnicima, uspostaviti odnos s njima i izgraditi povjerenje i odanost. To može biti najisplativija metoda pretvaranja kupaca koji kupuju po prvi put u vjerne mušterije. Kao trgovci, puno više možete postići njegujući postojeće kupce, a ne usredotočujući sve svoje napore na stjecanje novih kupaca.

Naravno, svi su ponovljeni kupci jednom bili prvi put. Zbog toga ne možemo reći da ne biste trebali trošiti vrijeme na stjecanje novih klijenata. No, pomoglo bi vam ako biste se sjetili da prema mnogim studijama (na primjer, studija BAIN & COMPANY) kupci koji se vraćaju troše približno 33% više s tvrtkom nego oni koji kupuju po prvi put. Učinak ove korelacije očit je i donositelji odluka u tvrtkama iz različitih industrija ne bi ih trebali podcijeniti.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom
Image courtesy of Bain&Company

Pa gdje se točno e-poruku uklapaju u sve ovo? Ključ korištenja e-pošte kao kanala za povećanje zadržavanja klijenta je tretiranje svake finalizirane kupnje kao prilike za ponovno pokretanje kupčevog putovanja. To znači pojačati e-poštu nakon kupnje, tako da kupci ne odustaju i dvoume se. I e-mailovi sa zahvalnicom su prvi dio te strategije.

Prilagođavanje predloška e-pošte
S lakoćom prilagodite / personalizirajte predloške e-pošte

Ključne točke koje treba zapamtiti

Glavni cilj marketinških strategija putem e-pošte je izgraditi lojalnost među onima koji se pretplate na Vašu bazu podataka i pristanu na primanje marketinške komunikacije. Nakon izgradnje lojalnosti, pretplatnike je lakše pretvoriti u kupce slanjem pravovremenih i zanimljivih poruka.

Hvala Vam e-adrese su važna vrsta komunikacije u fazi lojalnosti. Također je ključni resurs koji se koristi za jačanje lojalnosti postojećih kupaca, stjecanje više povjerenja i poticanje da ponovno kupuju s Vama. Pogledajmo pobliže funkciju e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom
Thank you email from Kate Spade

Uloga e-pošte zahvale u marketingu i e-trgovini

Kada planirate bilo koju marketinšku kampanju na mreži, uključujući e-poštu sa zahvalom, uvijek biste trebali imati na umu svoj cilj. Zahvalnica se može predstaviti u nekoliko različitih formata, ali uvijek ima zajednički cilj – pokazati primateljima Vaše poruke koliko su važni za Vaše poslovanje.

Kao primjer, možete poslati e-poštu s zahvalnicom da pokažete zahvalnost onima koji su se pretplatili na Vaš bilten, pokazali zanimanje za određenu ponudu ili kupili određeni proizvod ili uslugu.

Kao što je već spomenuto, postoji nekoliko različitih vrsta e-mailova zahvale.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Vrste e-pošte sa zahvalnicom e-trgovina

E-pošta s dobrodošlicom i zahvalnicom

E-pošta s dobrodošlicom šalje se nakon što se netko pretplati na bilten ili mailing listu. Potvrđuje pretplatu i predstavlja vrstu sadržaja koji ćete poslati uz pokazivanje zahvalnosti za pretplatnika.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom

Zahvalnica za kupnju e-poštom

Ova e-pošta s zahvalnicom šalje se nakon što netko izvrši kupnju i postane Vaš kupac. Takva poruka ispunjava cilj izgradnje lojalnosti kupaca i može predložiti i druge povezane proizvode koji bi mogli biti zainteresirani za tog klijenta.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom
Tarte thank you email

E-poruka sa zahvalnicom za sudjelovanje

Kao što je vidljivo, ovom se vrstom e-pošte želi zahvaliti korisniku na sudjelovanju u događaju (bilo mrežno ili izvan mreže). Njegova je funkcija tražiti povratne informacije o događaju, omogućavajući korisnicima da podijele svoja mišljenja i učine da se osjećaju saslušanima.

Predlošci predstavljeni u ovom članku primjeri su e-poruke s zahvalnicama koje se mogu poslati kupcima nakon što naruče na mreži.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom
CSSConf thank you email

Redovi predmeta predloška e-pošte zahvale za e-trgovinu

  • Zahvaljujemo na kupovini s [naziv internetske trgovine]
  • Zaista Vas cijenimo!
  • Dobrodošli u obitelj [ime internetske trgovine]
  • Vaša prva narudžba nas je obradovala
  • Oduševljeni smo što Vas vidimo ovdje
  • Hvala Vam na kupnji!
  • Zahvaljujemo na podršci [ime e-trgovine], [ime kupca]
  • Željeli bismo Vam zahvaliti na podršci, [ime kupca]
  • [Ime kupca], hvala što kupujete s nama!
  • Hvala što ste dio naše zajednice!
  • Hvala na sjajnih X [godina / mjeseci]

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom

Predložak e-pošte br. 1 – traženje korisničkog mišljenja

Predložak e-pošte br. 2 – prodaja ili unakrsna prodaja

Predložak e-pošte br. 3 – poruka kupcu koji se vraća

Predložak e-pošte br. 4 – novi kupac

Predložak e-pošte br. 5 – nakon prve i sljedeće kupnje

Predložak e-pošte br. 6 – e-pošta za odanost

Napomena: ovakvu e-poštu treba poslati ponovnom kupcu otprilike godinu dana nakon prve kupnje.

Često postavljana pitanja

Koje su najčešće vrste e-poruka s zahvalom?

Postoje razne vrste e-poruka s zahvalom koje možete poslati svojim kupcima, a na Vama je koju ćete odabrati. No prije nego što pošaljete prvu e-poštu s zahvalnošću, imajte na umu da se ovi e-mailovi odnose na Vaše kupce, a ne na Vašu obitelj.

Dakle, vrste e-poruka s zahvalom mogu uključivati:

  • Poruka e-pošte “Zahvaljujemo na prvoj kupnji”.
  • E-poruka s “Zahvaljujemo na uplati”.
  • “Zahvaljujemo na e-poruci s interesom” za kupca koji u trgovini traži nešto novo, ali je kupac koji se vraća.
  • Poruka e-pošte “Zahvaljujemo što ste s nama” redovnim ili ponovljenim kupcima.
  • E-poštu rođendanske čestitke s porukom “Hvala”.

Treba li klijentima slati e-poštu sa zahvalnicom nakon svake kupnje?

Da, kratki e-mail s zahvalnicom treba poslati svaki put kad netko naruči u Vašoj internetskoj trgovini. Danas kupci dobivaju razne vrste e-poruka: e-poruke s potvrdom, e-mailovi zahvale, e-mailovi s informacijama o pošiljci proizvoda itd. i navikli su na takvu vrstu komunikacije. Možda će ih više brinuti ako nešto naruče i ne prime nikakvu e-poštu, nego ako je prime.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Koliko bi trebala biti duga e-poruka za zahvalu?

Svrha svakog e-maila zahvale je pokazati zahvalnost. Zbog toga ova poruka ne mora biti duga ili ispunjena s puno informacija i brojnim CTA tipkama (pozivima na akciju). Zapravo, trebalo bi biti suprotno – e-pošta s zahvalom trebala bi biti kratka, sažeta i sadržavati samo korisne informacije poput predviđenog datuma isporuke, podataka o programu vjernosti kupaca ili nadolazećih prodaja.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom


Također možete koristiti e-poštu zahvale za nadoprodaju i unakrsno prodaju svojih proizvoda ili usluga, ali bilo koji odjeljak vezan za prodaju u e-poruci zahvale također biti relativno kratak i izravan do točke.

Moram li poslati zahvalnicu svaki put kad netko naruči u mojoj trgovini?

U pravilu – da. E-poruke o zahvaljivanju svojevrsna su ljubazna poruka koju Vaša tvrtka šalje kupcima da potvrdite njihove postupke i stavite im do znanja da cijenite njihov interes za vaše proizvode ili usluge. Očito, e-adrese s zahvalom mogu imati i druge ciljeve poput nadogradnje, unakrsne prodaje ili generiranja prometa na Vašem blogu. No, osim korištenja e-pošte zahvale za ispunjavanje ovih poslovnih ciljeva, ne biste trebali zaboraviti ni na njihovu glavnu svrhu – izgradnju i jačanje pozitivnih odnosa sa postojećim klijentima.

Kao takav, preporučljivo je poslati e-poštu s zahvalnošću svaki put kad netko kupi nešto iz Vaše trgovine. Možete jednostavno automatizirati ovaj postupak pomoću alata za automatizaciju e-pošte. Međutim, ne zaboravite dati svojim kupcima mogućnost odjave od daljnje marketinške komunikacije. Najbolje je uključiti vezu za odjavu na vrhu svake e-pošte ili u podnožju.

Predlošci e-trgovinske e-pošte sa zahvalnicom
Stvorite bilo koje vrste pravila automatizacije za slanje automatskih ažuriranja putem e-pošte

Da li je važna vizualna strana e-poruke za zahvalu?

Da, važna je vizualna strana e-poruke s zahvalom. Predložak e-pošte s zahvalom trebao bi biti u skladu sa smjernicama Vašeg brenda, uključujući fontove i boje brenda. Očito možete dizajnirati e-mailove zahvalnosti kako biste imali opušteniji i razigraniji osjećaj, ali trebali bi nalikovati ostalim sadržajima koje šaljete kupcima ili objavljujete na svom blogu, web mjestu ili društvenim mrežama. Ako obično šaljete e-poštu s običnim tekstom, slijedite isti stil s e-poštom s zahvalom.

Bez obzira šaljete li šarenu e-poštu s kodiranim HTML-om ili e-poštu s običnim tekstom, ne zaboravite na način na koji ljudi na Internetu konzumiraju sadržaj. Većina Vaših kupaca neće pročitati dugačku poruku zahvale predstavljenu kao veliki blokovi neprekinutog teksta. Stvorite svoju e-poštu na način koji će primateljima olakšati pregledavanje. U suprotnom, prestat će otvarati Vaše e-mailove zahvale. To će najvjerojatnije naškoditi stopama otvaranja i isporuke Vaših e-adresa, kao i reputaciji Vaše domene kod pošiljatelja.

Jesu li e-poruke zahvale oblik marketinške komunikacije?

E-poruke zahvale su vrsta marketinške komunikacije. Iako to ime možda ne označava, one su i dalje vrsta komunikacije za koju se Vaši kupci moraju složiti. Obično se pristanak za primanje različitih vrsta marketinške komunikacije treba uspostaviti kad netko kreira račun u Vašoj internetskoj trgovini. Tada bi trebali označiti okvir u kojem stoji da im omogućuju slanje e-pošte.

A budući da su e-poruke s zahvalnošću vrsta marketinške komunikacije, Vaši se kupci uvijek mogu odjaviti od primanja ili se zauvijek odjaviti s Vašeg popisa. Kao što je spomenuto u prethodnom odgovoru, veza za odjavu ili gumb trebali bi biti uključeni u svaku e-poštu poslanu u Vašu bazu podataka, a ništa nije drugačije ni za e-poruke zahvale.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Moram li poslati zahvalnicu svaki put kad netko naruči nešto u mojoj trgovini?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Po pravilu – da. E-poruke o zahvaljivanju svojevrsna su ljubazna poruka koju Vaša tvrtka šalje kupcima da potvrde svoje postupke i stave im do znanja da cijene njihov interes za Vaše proizvode ili usluge.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Je li važna vizualna strana e-pošte s zahvalom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, važna je vizualna strana e-poruke s zahvalom. Predložak e-pošte s zahvalom trebao bi biti u skladu sa smjernicama Vašeg brenda, uključujući fontove i boje marke. Možete dizajnirati e-mailove zahvalnosti kako biste imali opušteniji i razigraniji osjećaj, ali trebali bi nalikovati ostalim sadržajima koje šaljete kupcima ili objavljujete na svom blogu, web mjestu ili društvenim mrežama.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jesu li e-poruke zahvale vrsta marketinške komunikacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poruke su vrsta marketinške komunikacije. Iako to ime možda ne označava, one su i dalje vrsta komunikacije za koju se Vaši kupci moraju složiti. Obično se pristanak za primanje različitih vrsta marketinške komunikacije treba uspostaviti kad netko kreira račun u Vašoj internetskoj trgovini.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo