Tražite alternativu za Olark?

Tražite li softver koji uključuje više od chata uživo? LiveAgent je vrhunsko help desk rješenje za Vaše poslovanje. Pružite svojim kupcima mogućnosti kada je u pitanju korisnička podrška.

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Bogate mogućnosti

Preko 175+ značajki koje će učiniti tijek Vašeg rada lakšim i prijatnijim. 

Povećana satisfakcija

LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca & poboljšava stope pretvorbe.

Povoljnije cijene

Štedi novac! LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim rješenjima službe za pomoć.

report on tablet-illustration

Moćna Olark alternativa

Chat uživo izvrstan je alat za pružanje korisničke podrške. Međutim, pružanje kupcima više načina da stupe u kontakt s Vama će Vam se dugoročno isplatiti. 

Dajte svojoj korisničkoj podršci način da integrira e-poštu, chat uživo, društvene medije, pozivni centar i bazu znanja u jedan sjajan paket.

Najbrži widget za chat uživo

Chat uživo važan je alat za pružanje korisničke podrške. Trebao bi biti brz, pouzdan i prilagodljiv kako bi se podudarao s brendiranjem vašeg poslovanja. A i to bi trebalo biti munjevito!

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja u chatu od 2,5 sekunde. Sporost više neće predstavljati problem s LiveAgent-om.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobijte više sa Vaš help desk

Davanje dodatnih mogućnosti svojim kupcima i agentima ne mora uništiti proračun. LiveAgent ima tri izvrsna plaćena plana koji sadrže samo najbolje alate, značajke i integracije koji će vam olakšati tijek rada. 

Nabavite sve alate koji su Vam potrebni, za izvrsnu cijenu. Pogledajte naše cjenovne planove i saznajte više.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

man and woman winners-illustration

Jeste li spremni za prelazak na LiveAgent?

Ne pristajte na softver koji ne radi sve. Unesite promjenu nabolje. Prebacite se na LiveAgent i dobit ćete pristup svim najboljim alatima, značajkama i integracijama za Vašu službu za pomoć. 

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za Olark
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Određuje maksimalnu duljinu reda čekanja i otklanja frustraciju korisnika. Maksimalna duljina čekanja sakriva gumb za čavrljanje s vaše stranice dok se red čekanja ne smanji.

Maksimalna duljina reda čekanja

Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Drupal integracija za LiveAgent vam omogućava postavljanje live chat gumba na vašu web stranicu. Konvertirajte svoje posjetitelje brže i odgovorite im putem sustava za tiketing.

Drupal

Prednosti korištenja Drupala su visoka razina sigurnosti, upravljanje stranicama iz jednog sučelja, optimizacija sadržaja za uređaje i ekstenzije modula.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo