Tražite alternativu za Olark?

Tražite li softver koji uključuje više od chata uživo? LiveAgent je vrhunsko help desk rješenje za Vaše poslovanje. Pružite svojim kupcima mogućnosti kada je u pitanju korisnička podrška.

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Bogate mogućnosti

Preko 175+ značajki koje će učiniti tijek Vašeg rada lakšim i prijatnijim. 

Povećana satisfakcija

LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca & poboljšava stope pretvorbe.

Povoljnije cijene

Štedi novac! LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim rješenjima službe za pomoć.

report on tablet-illustration

Moćna Olark alternativa

Chat uživo izvrstan je alat za pružanje korisničke podrške. Međutim, pružanje kupcima više načina da stupe u kontakt s Vama će Vam se dugoročno isplatiti. 

Dajte svojoj korisničkoj podršci način da integrira e-poštu, chat uživo, društvene medije, pozivni centar i bazu znanja u jedan sjajan paket.

Najbrži widget za chat uživo

Chat uživo važan je alat za pružanje korisničke podrške. Trebao bi biti brz, pouzdan i prilagodljiv kako bi se podudarao s brendiranjem vašeg poslovanja. A i to bi trebalo biti munjevito!

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja u chatu od 2,5 sekunde. Sporost više neće predstavljati problem s LiveAgent-om.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobijte više sa Vaš help desk

Davanje dodatnih mogućnosti svojim kupcima i agentima ne mora uništiti proračun. LiveAgent ima tri izvrsna plaćena plana koji sadrže samo najbolje alate, značajke i integracije koji će vam olakšati tijek rada. 

Nabavite sve alate koji su Vam potrebni, za izvrsnu cijenu. Pogledajte naše cjenovne planove i saznajte više.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Jeste li spremni za prelazak na LiveAgent?

Ne pristajte na softver koji ne radi sve. Unesite promjenu nabolje. Prebacite se na LiveAgent i dobit ćete pristup svim najboljim alatima, značajkama i integracijama za Vašu službu za pomoć. 

Usporedite nas s drugim alternativama

Želite li vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.

    Related Articles to Alternativa za Olark
    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    LiveAgent nudi besplatnu migraciju podataka s Freshdesk-a. Svi vaši tiketi, agenti i povratne informacije s Freshdesk-a automatski će se prebaciti na LiveAgent.

    Migrirate s Freshdesk-a?

    LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi više od 179 značajki i 40 integracija. Pruža besplatne račune, podržava 43 jezika i omogućava personaliziranu podršku. Migracija s Freshdesk-a na LiveAgent donosi briljantnu korisničku službu, značajne uštede i podršku 24/7.

    Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

    Monday

    Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

    Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

    Predlošci obavijesti

    Predlošci obavijesti olakšavaju rad timu za korisničku podršku, omogućuju automatiziranje rada i uštedu vremena. LiveAgent nudi prilagodljive predloške obavijesti za tvrtke.

    LiveAgent je help desk rješenje koje povezuje više platformi u jednom sučelju. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent i započnite ostvarivati ​​poslovne prednosti.

    Prebacujete se s CallPage-a na LiveAgent?

    LiveAgent je softver za pozivni centar koji pruža prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i podrške. Također nudi značajke poput zamjene loga, vremenskih pravila i obuke za agente. Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci je istaknuta, a softver je preporučen od strane velikih tvrtki.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x