Tražite li boljualternativu za LivePerson?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja LivePerson-ova alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez troškova prijave    
  • ✓ Korisnička usluga 24/7    
  • ✓ Ne zahtjeva se kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosta vam je softvera vaše službe za pomoć?

Poboljšajte svoju korisničku uslugu pravim softverom i dobit ćete više od alata za chat. LiveAgent nudi moćne alate, mnoštvo korisnih značajki za olakšavanje vašeg rada i integracije za dodatno poboljšanje radnog procesa. Tisuće tvrtki širom svijeta prešlo je na LiveAgent i unaprijedilo korisničku podršku uz našu pomoć. Nastavite dalje i saznajte zašto je naš alat za chat najbolji i kako to radimo bolje od LivePerson-a. Saznajte kako možete pružiti bolje korisničko iskustvo s boljim setom alata. Započnite besplatnu probu već danas ili nastavite čitati i saznavati više.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

LivePerson i LiveAgent ukratko

Značajke Liveagent
Ptobajte besplatno najbolju korisničku službu! Ne zahtjeva se kreditna kartica.
LivePerson
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i svrstava u katalog zahtjeve za korisničku pomoć.
LiveAgent offers ticketing.
LivePerson offers ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
LivePerson nudi Chat uživo
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi Call Centar.
LivePerson doesn't offer Call Center.
Samousluga
Značajka koja vam omogućuje izradu korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati za pristup njihovim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi portal za samouslugu.
LivePerson nudi portal za samouslugu.
Facebook
Integracija Facebooka koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent offers a Facebook integration.
LivePerson nudi integraciju s Facebook-om.
Twitter
Twitter integracija koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore Tweetovima direktno iz softvera.
LiveAgent offers a Twitter integration.
LivePerson offers a Twitter integration.
Instagram
Integracija Instagrama koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
LivePerson nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber Integracija koja obuhvata sve komentare i napomene i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore i emituju Viber poruke direktno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent offers a Viber integration.
LivePerson doesn't offer a Viber integration.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi Bazu znanja.
LivePerson nudi Bazu znanja.
Korisnički forum
Online panel diskusija za vaše kupce koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
LivePerson nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati za uklanjanje ponavljajućih zadataka.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
LivePerson nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koje omogućavaju zajednički rad različitim aplikacijama.
LiveAgent nudi API funkcije.
LivePerson nudi API funkcije.
Interactive Voice Response (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
LivePerson ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, sličan kao Skype, Zoom, ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
LivePerson ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu i ne brišu se-- možete ih vidjeti bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
LivePerson nudi neograničenu povijest.
Neograničene Web stranice
Možete koristiti softver na neograničenom broju wen stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
LivePerson nudi neograničene web stranice.
Neograničene gumbe za chat
Možete postaviti neograničen broj gumbi za chat na vašoj web stranici.
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat.
LivePerson nudi neograničene gumbe za chat.
Neograničeni Ticketi/Pošta
Možete primati neograničeni broj e -pošte i ticketa.
LiveAgent nudi neograničene tickete/poštu.
LivePerson nudi neograničene tickete/poštu.
Neograničeno snimanje poziva
Snima svaki poziv koji je upućen ili primljen i omogućava playback snimka bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva
LivePerson ne nudi neograničeno snimanje poziva
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška se nudi 24/7 bez ograničenja broja upita koji se mogu uputiti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
LivePerson nudi neograničenu 24/7 podršku.
Definition of customer engagement

Najbrži widget za chat uživo

Moćna LivePerson-ova alternativa trebala bi imati bolji chat uživo. Naporno smo radili kako bismo naš chat uživo učinili vrhunskim. Evo kako smo uspjeli obezbijediti brži chat uživo našim klijentima, s  brzinom prikazivanja chata za samo 2.5 sekunde.

Chat uživo spakiran s korisnim značajkama, kao što je prikaz tipkanja u stvarnom vremenu, proaktivni pozivi za chat i praćenje web stranica što podršku čini zanimljivijom i učinkovitijom. Ostvarite korisničku podršku ili prodaju najbržim widgetom za chat uživo dostupnim na tržištu. Poboljšajte svoje komercijalne razgovore i chat iskustvo, privucite potencijalne kupce, i uspostavite bolje odnose sa svojim klijentima. Usporedite nas s LivePerson-om uz pomoć videozapisa u nastavku.

Pogledajte naš chat uživo

Samo priča ne pruža dokaz. Zašto ne pogledati naš chat uživo na djelu? U ovom videozapisu ćete saznati kako se vaši kupci lako i neprimjetno mogu povezati s vama. Video prikazuje naš chat uživo i iz perspektive kupca i agenta. Dakle, samo naprijed, provjerite odgovara li vam, te napravite vlastitu usporedbu i saznajte jesmo li bolji od LivePerson-a.
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Isprobajte sad!

Samo naprijed, isprobajte LiveAgent ili pogledajte naše plaćene planove za više informacija o dostupnim alatima, značajkama i cijenom integracije.

Prednosti korištenja LiveAgent-a

Tu su 3 ključne prednosti koje čine LiveAgent najboljom alternativom za LivePerson.

Štedi vrijeme i novac

Vrijeme je novac, pa zašto ne sačuvati oboje?LiveAgent-ov chat uživo je najbrži na tržištu, što znači brže vrijeme za odgovore vašim kupcima.

Poboljšano zadovoljstvo

Primanje Stellar povratnih informacija kupaca  pomažu sjajni ljudi i izvrsni softver. Povećajte zadovoljstvo kupaca pravim alatima.

Poboljšana učinkovitost

Učinite više s korisničkom podrškom koja daje ono što očekujete. Funkcije LiveAgent-a su tu za vas kad god ih trebate.
increase availability

Činite to s pravim setom alata

Znamo da je LivePerson napravio dobar posao s njihovim alatima. Ali tu je naša ponuda. Chat uživo i podrška za chat općenito samo su jedna od opcija dostupnih za pružanje korisničke podrške. Želite li imati pristup e-pošti, pozivnom centru, bazi znanja pa čak i kanalima društvenih mreža kao što su Instagram, Facebook messenger ili Viber? Gotovo je gotovo. Sve to možete dobiti s pravim planom i istinski se povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima svuda putem vaših i njihovih omiljenih kanala. Sve se rješava putem pouzdanog sustava ticketa, da ih možete lako pratiti. LiveAgent je tu za vas kad vam treba bilo da ste prodajni tim ili agent za podršku.

Set alata LiveAgent toolset

Značajke i integracije za izvrstan tijek rada

Chatbot može biti sjajna stvar, ali ništa se ne može usporediti s ljudskim kontaktom … chatbot … chatbot … chatbot … pa, može zapeti ili se zbuniti iako je tehnologija svakim danom sve bolja. Znamo da moderni softver za korisničku podršku ne može raditi samo kao kanal za razmjenu poruka. Humanim agentima bi trebalo omogućiti i druga rješenja za razgovore koja su više  od konverzacije porukama.. Automatizacije, automatski odgovori, video chat, Slack, analitika chata … postoji puno funkcija, značajki i integracija koje LiveAgent može ponuditi vašim agentima kako bi im olakšao posao. LiveAgent se lako može prilagoditi za personalizirano iskustvo uz pomoć mnogih integracija dajući bolje iskustvo razgovora i ispunjavajući očekivanja potrošača.
Call routing time
get inspired

Mi činimo naše klijente sretnima

Poznato je da je softver za korisničku podršku napravljen kako bi kupcima olakšao život. Tvrtka koja stvara takav softver trebala bi koristiti primjer, vlastite alate i pružiti sjajnu podršku svojim kupcima. Zbog toga se trudimo da naši kupci budu zadovoljni i stječemo lojalnost. Kao dio naše ponude je podrška 24/7 za naše kupce. Obratite nam se kad god vam zatreba i mi ćemo biti tu da pomognemo. Nema chatbotova, ovdje su samo pravi fini ljudi. Želite li postati sretni kupac s LiveAgent-om? Kliknite niže!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, tickete i automatizaciju koja nam omogućuje dapružamo iznimnu podršku svojim kupcima.

black Slido logo

Što naši kupci kažu o nama

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Dobijate više za razumnu cijenu

Čuvanje poslovanje u okviru vašeg proračuna jedan je od naših glavnih prioriteta, pa smo prema tome prilagodili cijene. Platite za ono što vam treba pošteno i pravično. Naši planovi počinju već od 15 dolara. Naravno da znamo da je bolje isprobati proizvod prije nego što ga kupimo. Zbog toga možete započeti našu besplatnu 14-dnevnu probu nepovezanih žica. Pa, volite li nas više od LivePersona sada? Ako želite probati, idite naniže i pokušajte. Imate li pitanja ne sramite se kontaktirati nas. Naše podatke za kontakt možete pronaći na dnu stranice.
offer compensations

Uštedjeti više with LiveAgent

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to LivePerson alternativa
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Određuje maksimalnu duljinu reda čekanja i otklanja frustraciju korisnika. Maksimalna duljina čekanja sakriva gumb za čavrljanje s vaše stranice dok se red čekanja ne smanji.

Maksimalna duljina reda čekanja

Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.

Ako vas zanima integracija ClickPhone-a s LiveAgent pozivnim centrom, možete to učiniti odmah. Saznajte kako u ovome članku.

ClickPhone

Dobijte najnovije vijesti o ažuriranjima i popustima za LiveAgent. Isprobajte različite komunikacijske kanale i dogovorite demo poziv.

Započnite Zendesk migraciju podataka klikom na jednostavni slider za aktivaciju. Svi Vaši tiketi i agenti bit će sigurno prebačeni u LiveAgent.

Migracija sa Zendesk-a?

LiveAgent je najbolje ocjenjeni softver za pomoć poduzećima. Pridružite se tvrtkama poput Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilišta Oxford.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo