Helpshift je izvrstan alat, ali nije svaki izvrstan alat pogodan baš za Vaše poslovanje. Zato možda tražite dobru alternativu Helpshiftu. Jeste li već probali LiveAgent?
LiveAgent je ultimativno višekanalsko desk help softversko rješenje za poslovanje tvrtke bilo koje veličine ili obrta. Povećajte angažman svojih mušterija, dobijte bolje povratne informacije i poboljšajte svoj servisni desk s LiveAgent-om već danas. Pročitajte više i saznajte o našem sustavu tiketa i ostalim sjajnim alatima i značajkama.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Povećajte zadovoljstvo svojih korisnika našim widgetom za chat, kao i mnogim drugim značajkama na Vašoj web stranici
Angažirajte svog korisnika proaktivnim značajkama
LiveAgent neće uništiti Vaš budžet, cijena je poštena. Koristite samo ono što Vam je potrebno kako biste pružili podršku svojim korisnicima
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Nije Vam potrebna kreditna kartica.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Tiketi
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
|
LiveAgent nudi tikete u planu tiketa po cijeni od 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi tikete u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat u paketu Ticket + Chat za 29 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi Live Chat u planu za 60 USD po agentu mjesečno.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent offers Call Center.
|
HelpShift ne nudi pozivni centar.
|
Samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje izgradnju portala za kupce za koji se vaši kupci mogu registrirati za pristup svojim prošlim kartama i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal u planu tiketa za 15 USD / agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi portal za samoposluživanje u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Facebook
Facebook integracija koja uzima sve komentare i spominjanje i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
|
LiveAgent offers a Facebook integration.
|
HelpShift ne nudi integraciju s Facebookom.
|
Twitter
Twitter integracija koja uzima sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tweetove izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi integraciju Twittera.
|
HelpShift ne nudi integraciju Twittera.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja uzima sve komentare i spominje ih i pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
|
LiveAgent nudi integraciju Instagrama.
|
HelpShift ne nudi integraciju Instagrama.
|
Viber
Viber integracija koja uzima sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenim mrežama.
|
LiveAgent nudi integraciju Viber-a.
|
HelpShift ne nudi integraciju Viber-a.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi bazu znanja u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Korisnički forum
Internetska rasprava za vaše kupce koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
HelpShift ne nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tijekove rada koje možete automatizirati kako biste eliminirali ponavljajuće zadatke.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi automatizaciju i pravila u planu za 40 dolara po agentu mjesečno.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju zajednički rad različitih aplikacija.
|
LiveAgent nudi API funkcije u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi API funkcije u planu za 60 USD mjesečno.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
HelpShift ne nudi IVR značajke.
|
Video Pozivi
Poziv koji sadrži video, sličan pozivima na Skype-u, Zoom-u ili Facetime-u.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
HelpShift ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničenu povijest u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničene web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničene web stranice u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničene web stranice u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničeni gumbi za chat
Na svoje web stranice možete postaviti neograničen broj gumba za chat.
|
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničene gumbe za chat u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničene karte/pošte
Možete dobiti neograničen broj e-mailova i tiketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tikete/mailove.
|
HelpShift ne nudi neograničene tikete/mailove.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
HelpShift ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena podrška 24/7
Korisnička podrška nudi se 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7 u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničenu podršku 24/7 u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Helpshift je jednostavno izvrstan. Međutim, postoji razlog zašto postoji konkurencija i možda biste željeli prijeći na softver koji Vam više odgovara. Zbog toga smo ovdje da Vam kažemo o LiveAgentu.
LiveAgent Vam nudi najbolje alate u jednom rješenju korisničke službe. Govorimo o pouzdanom sustavu tiketa, značajci super brzog chata, bazi znanja, pozivnom centru, pa čak i podršci kanalima društvenih mreža, poput Facebook messengera, Instagrama ili čak Vibera. Sve je prikladno smješteno na jednoj nadzornoj ploči, na kojoj možete pratiti sve kanale. Pružanje izvrsnog korisničkog iskustva ne može biti bolja nego sa svim alatima pod jednim krovom.
LiveAgent ponosno nudi svojim korisnicima super brzi widget za chat uživo. Najbrži je na marketu, sa brzinom prikaza chata od 2.5 seconds. Sada svojim kupcima uistinu možete pružiti munjevito brzu pomoć.
Chat uživo može učiniti čuda za Vaš korisnički odjel za podršku. Pretvorite posjetioce web stranice u kupce koji plaćaju postavljanjem pozivnice za chat na vašu web stranicu. Pogledajte što tipkaju prije nego što pritisnu tipku za slanje pomoću značajke prikaza tipkanja u akturalnom vremenu. Pružite brzu pomoć i informacije kada god su potrebne.
U ovom videozapisu saznajte kako funkcionira naš chat i što s njim možete učiniti.
Slobodno pregledajte i naš YouTube LiveAgent kanal kako biste pronašli više videozapisa o alatima i značajkama koje sadrži naš help desk softver
Da biste mogli raditi u velikom kontakt centru i voditi ga, i uz to dobili pozitivne povratne informacije, morate biti zadovoljni svojim softverom za korisničku podršku. To podrazumijeva dobivanje izvrsnog korisničkog iskustva uz osnovne funkcionalnosti.
LiveAgent svim svojim klijentima nudi podršku 24/7, a naš cilj je pružiti cjelovito iskustvo uz nju i naš set alata. Koristimo iste alate kao i Vi, tako da znate što možete očekivati. Obratite nam se na koji god način želite. Pošaljite nam e-mail, pozovite nas ili chatujte s nama. Izbor je Vaš i mi ćemo se potruditi da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo i savjete za rješavanje problema.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Želite li vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim help desk rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.
LiveAgent nudi sljedeće dodatne značajke za razliku od HelpShift-a: pozivni centar, integracija Facebooka, integracija Instagrama, integracija Vibera i integracija Twittera.
Dodatne pogodnosti korištenja LiveAgent-a preko HelpShifta uključuju veće zadovoljstvo kupaca, zadržavanje kupaca, smanjene troškove korisničke usluge, smanjenu stopu odbacivanja i bolji tijek rada agenta.
Uspoređujete help desk softver alternative?
LiveAgent nudi softverske proizvode za pozivne centre, s cijenama od $19.99 do $99 po agentu mjesečno, te podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Integrira se s DoorVaani, ThinQ, Monday, ClickSend, WooCommerce, Flowroute te ComTalk. LiveAgent ima najbrži chat uživo na tržištu s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde i omogućuje praćenje onoga što kupci tipkaju prije nego što pošalju poruku. Korisnici su zadovoljni stabilnošću rada na mobilnim platformama i competentnom komunikacijom usluge.
Kompanije širom svijeta hvale LiveAgent kao sjajno rješenje za komunikaciju sa klijentima. Izvještaji kažu da je LiveAgent jednostavan za upotrebu, poboljšava produktivnost i uslugu korisnicima, čineći ih sretnima i rezultirajući većom stopom povrata. Kompanije tvrde da je LiveAgent jednostavno najbolji izbor u svom cjenovnom rang, sa izvrsnim portalom koji optimizira korisničku službu i potiče agente da pružaju bolju podršku. Način korištenja LiveAgent-a štedi vrijeme i poboljšava stopu konverzije.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave te mnoge druge funkcionalnosti. Nude i podršku i obilazak sustava. LiveAgent je tvrtka koja je osvojila nagrade i certifikate, ima recenzije korisnika i partnerske programe. Također nude blog, rječnik, akademiju i webinare. Tvrtka je stekla povjerenje korisnika diljem svijeta.
Povećajte angažman s LiveAgent-om
Softver za pametno angažiranje kupaca može vam pomoći da postavite bazu znanja na vašoj stranici i pružite 24/7 podršku svojim klijentima. Izuzetno je važno da damo korisnicima platformu za davanje povratnih informacija kako bismo povećali njihov angažman. Softver za korisnički portal može vam pomoći da dobijete prijedloge i prirodne uvide koji će poboljšati vaše usluge i proizvode.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma