Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Umorni ste od svoga help desk softvera?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Helpshift alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite li alternativu za Helpshift?

Helpshift je izvrstan alat, ali nije svaki izvrstan alat pogodan baš za Vaše poslovanje. Zato možda tražite dobru alternativu Helpshiftu. Jeste li već probali LiveAgent?

LiveAgent je ultimativno višekanalsko desk help softversko rješenje za poslovanje tvrtke bilo koje veličine ili obrta. Povećajte angažman svojih mušterija, dobijte bolje povratne informacije i poboljšajte svoj servisni desk s LiveAgent-om već danas. Pročitajte više i saznajte o našem sustavu tiketa i ostalim sjajnim alatima i značajkama.

3 prednosti prelaska na LiveAgent

Stars

Povećana satisfakcija

Povećajte zadovoljstvo svojih korisnika našim widgetom za chat, kao i mnogim drugim značajkama na Vašoj web stranici

Customers icon

Bolji angažman mušterija

Angažirajte svog korisnika proaktivnim značajkama

dollar in zoom

Štedi vrijeme i novac

LiveAgent neće uništiti Vaš budžet, cijena je poštena. Koristite samo ono što Vam je potrebno kako biste pružili podršku svojim korisnicima

HelpShift vs LiveAgent na prvi pogled

Značajke Liveagent HelpShift
Tiketi
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
LiveAgent nudi tikete u planu tiketa po cijeni od 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi tikete u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u paketu Ticket + Chat za 29 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi Live Chat u planu za 60 USD po agentu mjesečno.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent offers Call Center.
HelpShift ne nudi pozivni centar.
Samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje izgradnju portala za kupce za koji se vaši kupci mogu registrirati za pristup svojim prošlim kartama i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal u planu tiketa za 15 USD / agentu mjesečno.
HelpShift nudi portal za samoposluživanje u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
Facebook
Facebook integracija koja uzima sve komentare i spominjanje i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
LiveAgent offers a Facebook integration.
HelpShift ne nudi integraciju s Facebookom.
Twitter
Twitter integracija koja uzima sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tweetove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi integraciju Twittera.
HelpShift ne nudi integraciju Twittera.
Instagram
Integracija Instagrama koja uzima sve komentare i spominje ih i pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
LiveAgent nudi integraciju Instagrama.
HelpShift ne nudi integraciju Instagrama.
Viber
Viber integracija koja uzima sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenim mrežama.
LiveAgent nudi integraciju Viber-a.
HelpShift ne nudi integraciju Viber-a.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi bazu znanja u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
Korisnički forum
Internetska rasprava za vaše kupce koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
HelpShift ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekove rada koje možete automatizirati kako biste eliminirali ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi automatizaciju i pravila u planu za 40 dolara po agentu mjesečno.
API
Skup funkcija koje omogućuju zajednički rad različitih aplikacija.
LiveAgent nudi API funkcije u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi API funkcije u planu za 60 USD mjesečno.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
HelpShift ne nudi IVR značajke.
Video Pozivi
Poziv koji sadrži video, sličan pozivima na Skype-u, Zoom-u ili Facetime-u.
LiveAgent nudi video pozive.
HelpShift ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi neograničenu povijest u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
Neograničene web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi neograničene web stranice u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
Neograničeni gumbi za chat
Na svoje web stranice možete postaviti neograničen broj gumba za chat.
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi neograničene gumbe za chat u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
Neograničene karte/pošte
Možete dobiti neograničen broj e-mailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničene tikete/mailove.
HelpShift ne nudi neograničene tikete/mailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
HelpShift ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena podrška 24/7
Korisnička podrška nudi se 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7 u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
HelpShift nudi neograničenu podršku 24/7 u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
increase availability

Helpshift alternative koje Vas neće razočarati

Helpshift je jednostavno izvrstan. Međutim, postoji razlog zašto postoji konkurencija i možda biste željeli prijeći na softver koji Vam više odgovara. Zbog toga smo ovdje da Vam kažemo o LiveAgentu.

LiveAgent Vam nudi najbolje alate u jednom rješenju korisničke službe. Govorimo o pouzdanom sustavu tiketa, značajci super brzog chata, bazi znanja, pozivnom centru, pa čak i podršci kanalima društvenih mreža, poput Facebook messengera, Instagrama ili čak Vibera. Sve je prikladno smješteno na jednoj nadzornoj ploči, na kojoj možete pratiti sve kanale. Pružanje izvrsnog korisničkog iskustva ne može biti bolja nego sa svim alatima pod jednim krovom.

Set alata LiveAgent toolset

Najbrži chat uživo

LiveAgent ponosno nudi svojim korisnicima super brzi widget za chat uživo. Najbrži je na marketu, sa brzinom prikaza chata od 2.5 seconds. Sada svojim kupcima uistinu možete pružiti munjevito brzu pomoć.

Chat uživo može učiniti čuda za Vaš korisnički odjel za podršku. Pretvorite posjetioce web stranice u kupce koji plaćaju postavljanjem pozivnice za chat na vašu web stranicu. Pogledajte što tipkaju prije nego što pritisnu tipku za slanje pomoću značajke prikaza tipkanja u akturalnom vremenu. Pružite brzu pomoć i informacije kada god su potrebne.

Definition of customer engagement

Pogledajte naš chat u akciji

U ovom videozapisu saznajte kako funkcionira naš chat i što s njim možete učiniti.

Slobodno pregledajte i naš YouTube LiveAgent kanal kako biste pronašli više videozapisa o alatima i značajkama koje sadrži naš help desk softver

Postignite satisfakciju pravim alatom za podršku

Da biste mogli raditi u velikom kontakt centru i voditi ga, i uz to dobili pozitivne povratne informacije, morate biti zadovoljni svojim softverom za korisničku podršku. To podrazumijeva dobivanje izvrsnog korisničkog iskustva uz osnovne funkcionalnosti.

LiveAgent svim svojim klijentima nudi podršku 24/7, a naš cilj je pružiti cjelovito iskustvo uz nju i naš set alata. Koristimo iste alate kao i Vi, tako da znate što možete očekivati. Obratite nam se na koji god način želite. Pošaljite nam e-mail, pozovite nas ili chatujte s nama. Izbor je Vaš i mi ćemo se potruditi da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo i savjete za rješavanje problema.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Pogledajte rezultate iskustava naših korisnika

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako se LiveAgent uspoređuje s HelpShiftom?

LiveAgent nudi sljedeće dodatne značajke za razliku od HelpShift-a: pozivni centar, integracija Facebooka, integracija Instagrama, integracija Vibera i integracija Twittera.

Koje su dodatne prednosti upotrebe LiveAgent-a za razliku od HelpShift-a?

Dodatne pogodnosti korištenja LiveAgent-a preko HelpShifta uključuju veće zadovoljstvo kupaca, zadržavanje kupaca, smanjene troškove korisničke usluge, smanjenu stopu odbacivanja i bolji tijek rada agenta.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo