Helpshift je izvrstan alat, ali nije svaki izvrstan alat pogodan baš za Vaše poslovanje. Zato možda tražite dobru alternativu Helpshiftu. Jeste li već probali LiveAgent?
LiveAgent je ultimativno višekanalsko desk help softversko rješenje za poslovanje tvrtke bilo koje veličine ili obrta. Povećajte angažman svojih mušterija, dobijte bolje povratne informacije i poboljšajte svoj servisni desk s LiveAgent-om već danas. Pročitajte više i saznajte o našem sustavu tiketa i ostalim sjajnim alatima i značajkama.
Povećajte zadovoljstvo svojih korisnika našim widgetom za chat, kao i mnogim drugim značajkama na Vašoj web stranici
Angažirajte svog korisnika proaktivnim značajkama
LiveAgent neće uništiti Vaš budžet, cijena je poštena. Koristite samo ono što Vam je potrebno kako biste pružili podršku svojim korisnicima
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Nije Vam potrebna kreditna kartica.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Tiketi
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
|
LiveAgent nudi tikete u planu tiketa po cijeni od 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi tikete u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat u paketu Ticket + Chat za 29 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi Live Chat u planu za 60 USD po agentu mjesečno.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent offers Call Center.
|
HelpShift ne nudi pozivni centar.
|
Samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje izgradnju portala za kupce za koji se vaši kupci mogu registrirati za pristup svojim prošlim kartama i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal u planu tiketa za 15 USD / agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi portal za samoposluživanje u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Facebook
Facebook integracija koja uzima sve komentare i spominjanje i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
|
LiveAgent offers a Facebook integration.
|
HelpShift ne nudi integraciju s Facebookom.
|
Twitter
Twitter integracija koja uzima sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tweetove izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi integraciju Twittera.
|
HelpShift ne nudi integraciju Twittera.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja uzima sve komentare i spominje ih i pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
|
LiveAgent nudi integraciju Instagrama.
|
HelpShift ne nudi integraciju Instagrama.
|
Viber
Viber integracija koja uzima sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenim mrežama.
|
LiveAgent nudi integraciju Viber-a.
|
HelpShift ne nudi integraciju Viber-a.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi bazu znanja u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Korisnički forum
Internetska rasprava za vaše kupce koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
HelpShift ne nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tijekove rada koje možete automatizirati kako biste eliminirali ponavljajuće zadatke.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi automatizaciju i pravila u planu za 40 dolara po agentu mjesečno.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju zajednički rad različitih aplikacija.
|
LiveAgent nudi API funkcije u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi API funkcije u planu za 60 USD mjesečno.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
HelpShift ne nudi IVR značajke.
|
Video Pozivi
Poziv koji sadrži video, sličan pozivima na Skype-u, Zoom-u ili Facetime-u.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
HelpShift ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničenu povijest u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničene web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničene web stranice u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničene web stranice u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničeni gumbi za chat
Na svoje web stranice možete postaviti neograničen broj gumba za chat.
|
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničene gumbe za chat u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničene karte/pošte
Možete dobiti neograničen broj e-mailova i tiketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tikete/mailove.
|
HelpShift ne nudi neograničene tikete/mailove.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
HelpShift ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena podrška 24/7
Korisnička podrška nudi se 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7 u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
HelpShift nudi neograničenu podršku 24/7 u planu za 60 dolara po agentu mjesečno.
|
Helpshift je jednostavno izvrstan. Međutim, postoji razlog zašto postoji konkurencija i možda biste željeli prijeći na softver koji Vam više odgovara. Zbog toga smo ovdje da Vam kažemo o LiveAgentu.
LiveAgent Vam nudi najbolje alate u jednom rješenju korisničke službe. Govorimo o pouzdanom sustavu tiketa, značajci super brzog chata, bazi znanja, pozivnom centru, pa čak i podršci kanalima društvenih mreža, poput Facebook messengera, Instagrama ili čak Vibera. Sve je prikladno smješteno na jednoj nadzornoj ploči, na kojoj možete pratiti sve kanale. Pružanje izvrsnog korisničkog iskustva ne može biti bolja nego sa svim alatima pod jednim krovom.
LiveAgent ponosno nudi svojim korisnicima super brzi widget za chat uživo. Najbrži je na marketu, sa brzinom prikaza chata od 2.5 seconds. Sada svojim kupcima uistinu možete pružiti munjevito brzu pomoć.
Chat uživo može učiniti čuda za Vaš korisnički odjel za podršku. Pretvorite posjetioce web stranice u kupce koji plaćaju postavljanjem pozivnice za chat na vašu web stranicu. Pogledajte što tipkaju prije nego što pritisnu tipku za slanje pomoću značajke prikaza tipkanja u akturalnom vremenu. Pružite brzu pomoć i informacije kada god su potrebne.
U ovom videozapisu saznajte kako funkcionira naš chat i što s njim možete učiniti.
Slobodno pregledajte i naš YouTube LiveAgent kanal kako biste pronašli više videozapisa o alatima i značajkama koje sadrži naš help desk softver
Da biste mogli raditi u velikom kontakt centru i voditi ga, i uz to dobili pozitivne povratne informacije, morate biti zadovoljni svojim softverom za korisničku podršku. To podrazumijeva dobivanje izvrsnog korisničkog iskustva uz osnovne funkcionalnosti.
LiveAgent svim svojim klijentima nudi podršku 24/7, a naš cilj je pružiti cjelovito iskustvo uz nju i naš set alata. Koristimo iste alate kao i Vi, tako da znate što možete očekivati. Obratite nam se na koji god način želite. Pošaljite nam e-mail, pozovite nas ili chatujte s nama. Izbor je Vaš i mi ćemo se potruditi da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo i savjete za rješavanje problema.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Želite li vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim help desk rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Ključ za izvrsnu korisničku uslugu leži u kvalitetnoj komunikaciji i bihevioralnom dizajnu proizvoda. LiveAgent nudi širok spektar značajki za povećanje efikasnosti tima za podršku. Emocionalna inteligencija i jezik usluge igraju ključnu ulogu u smirivanju frustriranih klijenata.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.
Tražite alternativu za SpiceWorks?
Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team