Tražite li alternativu za Pure Chat?

Želite li za svoju korisničku podršku dobiti više od chata uživo? LiveAgent je pravi izbor za Vaše poslovanje. 

Dajte svojim kupcima više mogućnosti kada je u pitanju kontaktiranje s Vašom tvrtkom. LiveAgent nudi podršku putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža, pozivnog centra i baze znanja. Na taj način možete uistinu pokriti sve komunikacijske kanale. Pouzdan tiketni sustav logično organizira Vašu komunikaciju tako da se možete usredotočiti na najvažnije – pomoć svojim kupcima.

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Povoljnije cijene

Štedi novac! LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima.

Bogate mogućnosti

S više od 175 značajki help desk službe, pružanje podrške bit će vrhunac.

Povećana satisfkacija

LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca & poboljšava stope pretvorbe.

app installation - illustration

Moćna alternativa Pure Chat-u

Chat uživo je samo početak uspješnog help desk softvera, poput LiveAgent-a. Pokrijte razne komunikacijske kanale pouzdanim tiketnim sustavom. Tiketni sustav prati sve i pretvara Vašu komunikaciju u tiketima tako da Vam ništa neće nedostajati. 

Uz sve korisne alate kao što su e-pošta, chat uživo, društveni mediji, pozivni centar i baza znanja, LiveAgent također ima više od 175 značajki i preko 40 integracija. 

Najbrži chat uživo

Chat uživo izvrstan je alat za pružanje korisničke podrške brzo i učinkovito. Stoga bi widget za chat uživo trebao biti što brži.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Dođite i odgovorite svojim kupcima brzinom munje!

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobijte više za manje

Da, sve što smo spomenuli možete dobiti za manje nego što mislite. LiveAgent nudi tri izvrsna plaćena plana prepuna korisnih alata, značajki i integracija koji pomažu Vašem help desku. Odlična korisnička podrška ne mora isprazniti Vaš novčanik.

Pogledajte naše cjenovne planove da biste saznali više!

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Tražite bolji help desk softver?

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen help desk softver SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Usporedite nas s drugim rješenjima za chat

Želite li vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim rješenjima za chat? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.

    Related Articles to Alternativa za Pure chat
    Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

    Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u

    Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

    Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

    Kako dodati live chat u Open Cart store

    Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

    Prednosti live chata i kako ga koristiti

    Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

    Pozovite posjetitelje svoje web stranice na chat uživo s vašim agentima. LiveAgent pruža razne Pozivnice. Pročitajte više o njima i isprobajte ih sada u LiveAgent-u.

    Galerija chat pozivnica

    Kupci su zadovoljniji s softverima za live chat poput Tidio, Podiuma, Zendeska, Zoho Deska i Freshdeska. Cijene i značajke ovih softvera se razlikuju.

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x