Želite li za svoju korisničku podršku dobiti više od chata uživo? LiveAgent je pravi izbor za Vaše poslovanje.
Dajte svojim kupcima više mogućnosti kada je u pitanju kontaktiranje s Vašom tvrtkom. LiveAgent nudi podršku putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža, pozivnog centra i baze znanja. Na taj način možete uistinu pokriti sve komunikacijske kanale. Pouzdan tiketni sustav logično organizira Vašu komunikaciju tako da se možete usredotočiti na najvažnije – pomoć svojim kupcima.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Štedi novac! LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima.
S više od 175 značajki help desk službe, pružanje podrške bit će vrhunac.
LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca & poboljšava stope pretvorbe.
Chat uživo je samo početak uspješnog help desk softvera, poput LiveAgent-a. Pokrijte razne komunikacijske kanale pouzdanim tiketnim sustavom. Tiketni sustav prati sve i pretvara Vašu komunikaciju u tiketima tako da Vam ništa neće nedostajati.
Uz sve korisne alate kao što su e-pošta, chat uživo, društveni mediji, pozivni centar i baza znanja, LiveAgent također ima više od 175 značajki i preko 40 integracija.
Chat uživo izvrstan je alat za pružanje korisničke podrške brzo i učinkovito. Stoga bi widget za chat uživo trebao biti što brži.
LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Dođite i odgovorite svojim kupcima brzinom munje!
Da, sve što smo spomenuli možete dobiti za manje nego što mislite. LiveAgent nudi tri izvrsna plaćena plana prepuna korisnih alata, značajki i integracija koji pomažu Vašem help desku. Odlična korisnička podrška ne mora isprazniti Vaš novčanik.
Pogledajte naše cjenovne planove da biste saznali više!
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen help desk softver SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Želite li vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim rješenjima za chat? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma