Hvala na vašem interesu za doprinos našem blogu. Volimo gostujuće postove ali smo izbirljivi kada je u pitanju njihova kvaliteta. Trudimo se da pružimo informativan i unikatan sadržaj našoj publici: vlasnicima SaaS poduzeća, profesionalnim marketarima i stručnjacima za korisničku službu. Pošto nam je kvaliteta > količina, ne objavljujemo generički sadržaj koji je moguće pronaći bilo gdje na internetu.
Molimo pogledajte sljedeći vodič prije slanja vaših ideja za članke. Ako vam ne odgovorimo za 4-5 dana, nismo prihvatili vašu gostujuću objavu.
predložite temu i pošaljite nam je
kada odobrimo temu, javit ćemo vam se putem emaila i poslati Upute ua gostujuće objave
pratite ovaj popis: ideja za temu, sažetak, sadržaj, vvizualni sadržaj, raspored poveznica, opće smjernice za finalnu verziju
pošaljite vaš prijedlog na hello@liveagent.com i dodajte “ice cream” u naslov
ograničite svoje odjeljke na maksimalno 5 rečenica (odličan besplatni alat – Hemingway Editor)
izlazne poveznice nisu dopuštene s ovih stranica /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ i /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
bilješka: LiveAgent tim zadržava pravo uređivanja vašeg sadržaja kako bi pristajao našem stilu blogginga
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!
Ovaj tekst sadrži niz predložaka za emailove koji se mogu koristiti u svrhu promoviranja sadržaja, poput zaključanog sadržaja, novih blog objava i pretplata na novosti. Također se navode informacije o webinarima i sadržaju na web stranicama kompanije. Dostupni su i popratni materijali kako bi se olakšala implementacija predložaka.
Podsjetnici na događaj – email predlošci
Tekst se bavi predlošcima emailova za poboljšanje angažmana klijenata, uključujući predloške za emailove nakon kupnje, prijave i događaja. Prikazani su i savjeti za pisanje poslovnih emailova te važnost slanja popratnih emailova nakon intervjua za posao. Također je naglašeno da su emailovi važni alat za e-commerce poslovanje te da je bitno pronaći ravnotežu između upornosti i napornosti prilikom njihova slanja. Prosječna stopa otvaranja emailova je oko 21%.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.