Hvala na vašem interesu za doprinos našem blogu. Volimo gostujuće postove ali smo izbirljivi kada je u pitanju njihova kvaliteta. Trudimo se da pružimo informativan i unikatan sadržaj našoj publici: vlasnicima SaaS poduzeća, profesionalnim marketarima i stručnjacima za korisničku službu. Pošto nam je kvaliteta > količina, ne objavljujemo generički sadržaj koji je moguće pronaći bilo gdje na internetu.

Molimo pogledajte sljedeći vodič prije slanja vaših ideja za članke. Ako vam ne odgovorimo za 4-5 dana, nismo prihvatili vašu gostujuću objavu.

Logistika gostujuće objave:

  • predložite temu i pošaljite nam je

  • kada odobrimo temu, javit ćemo vam se putem emaila i poslati Upute ua gostujuće objave

  • krajnji rok i točan datum objave će biti zakazani nakon pregleda sažetka gostujuće objave
  • pratite ovaj popis: ideja za temu, sažetak, sadržaj, vvizualni sadržaj, raspored poveznica, opće smjernice za finalnu verziju

Popis za ideju za temu:

  • pročitajte naš blog da saznate koje teme smo već prije pokrili i koja vrsta sadržaja je bitna našim čitateljima – molimo da se sudržite od slanja već objavljenog ili nevažnog sadržaja
  • predložite 3-5 privlačnih ideja za teme u kojima ste stručni i bitne su za našu industriju a uključuju korisničku uslugu/podršku/uspjeh, help desk rješenja (live chat, korisnički portal, pozivni centar), digitalni marketing, SaaS itd.
  • podijelite neke od vaših prethodno objavljenih sadržaja putem emaila
  • pošaljite vaš prijedlog na hello@liveagent.com i dodajte “ice cream” u naslov

Popis za gostujuće objave:

  • jednom kada odobrimo temu, dobit ćete email od nas
  • popunite Upute o gostujućim objavama koje ćemo vam poslati
  • imajte na umu da cilj gostujuće objave nije samo omogućavanje izloženosti i poveznica nego i povećanje organskog prometa tako da biste trebali proučiti potencijalne ključne riječi s malom konkurencijom i velikom potražnjom prije slanja sažetka

Popis za sadržaj gostujuće objave:

  • LiveAgent se uvijek piše zajedno
  • najmanje 2000 riječi, po mogućnosti više
  • SEO optimizirajte svoj članak kako je naznačeno u Uputama za gostujuće objave
  • pisati u drugom licu (ti, tvoj), razgovorni ton i američki engleski
  • neka vaše rečenice budu kratke i jednostavne za razumjeti (Bez nepotrebnog sadržaja!)
  • ograničite svoje odjeljke na maksimalno 5 rečenica (odličan besplatni alat – Hemingway Editor)

  • koristite različite mogućnosti oblikovanja: jak tekst, točke s nabrajanjem, numerirani tekst
  • održavajte isti tip i veličinu fonta
  • svi naslovi trebaju biti pisani malim slovima, osim prve riječi i vlastitih imenica ili akronima (navedite sve akronime)
  • samo prvo slovo u novoj rečenici treba biti veliko
  • pišite akcijske savjete, statistike i druge zanimljive činjenice koje pružaju vrijednost čitatelju
  • provjerite gramatiku, čitljivost i plagijarizam
  • lektorirajte i dvaput provjerite prije slanja finalne verzije

Popis za vizualni sadržaj:

  • uključite: videa, prezentacije, infografike, GIF-ove, rasprave, citate, tvitove, cjenike, tablice, grafove, savjete i statistike
  • proizvodi povezani s temom mogu biti spomenuti
  • 5+ slika u članku – besplatne slike, snimke zaslona s poveznicama, vlastite slike (svaka slika treba biti do 100kb s ispravnim nazivom dokumenta, atributima i alternativnom oznakom), snimke zaslona sa strelicama su također u redu
  • izbjegavajte komercijalne fotografije i slike loše kvalitete
  • pošaljite sve vizualne elemente kao dodatak emailu kada šaljete finalnu verziju
  • bitnost i informativna vrijednost poveznice (preferiramo ne-promotivne poveznice)
  • pozicija poveznice treba izgledati prirodno
  • bez plaćenih ili sponzoriranih poveznica
  • kako bi zadržali visoku razinu kvalitete, ne prihvaćamo zahtjeve za poveznicama od web stranica koje nisu u našoj niši. To uključuje i ključne riječi koje već ciljamo organski.
  • promotivne poveznice imaju “nofollow” atribute za pretraživače
  • provjerite tekst poveznice i ključne riječi (povezane fraze, ključne riječi, sinonimi), na primjer, tiketing softver (sistemski tiketing alat, tiketing alat…) Izbjegavajte riječi poput “klikni ovdje” “ovdje su”, “pogledajte ovdje” i slično.
  • eksterni linkovi ne bi trebali biti uključeni u uvodni odjeljak, zaglavlje, podnožje, bočni izbornik ili zaključak objave
  • preferiramo organski promet veći od 1,000 ali prihvaćanje poveznice zavisi od sveukupne kvalitete stranice
  • 2-5 popratne eksterne poveznice (na autoritativne stranice ili one povezane s temom) i preferiramo svjež sadržaj (ne stariji od 3 godine, i koristite više izbora, ne samo jedan)
  • 2-5 interne poveznice na LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit ili bilo gdje gdje je naš brend spomenut u tekstu
  • izbjegavajte poveznice prema našoj konkurenciji kao izvor sadržaja (uklonit ćemo tu poveznicu i naći novi izvor sadržaja koji možemo povezati)
  • umetanje povratnih poveznica je prihvatljivo samo na blog objavama s oznakom “rast”, “podrška”, “live chat” i “help desk”.
  • izlazne poveznice nisu dopuštene s ovih stranica /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails//blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/

  • max. 2 vanjske poveznice na istu domenu
  • poveznice u biografiji autora nisu podržane
  • s .com domena, min. DR50+ (Ahrefs)
  • za internacionalne domene, min. DR30+ (Ahrefs)

Općeniti popis za finalnu verziju:

  • uključite svoju biografiju (max. 300 znakova) i fotografiju lica
  • ako želite da se vaš sadržaj promovira na našim društvenim mrežama, pošaljite nam poveznice na vaše račune društvenih medija
  • završna verzija se treba poslati kao Google doc s mogućnošću za komentiranje i povratne informacije
  • pošaljite na hello@liveagent.com
  • članak može biti odbijen zbog sljedećih razloga:
    • kopiran ili plagiran sadržaj
    • sadržaj napisan samo zbog linkova
    • sadržaj je pristran, uvredljiv ili nije po našim standardima
    • poslan nakon dogovorenog roka

bilješka: LiveAgent tim zadržava pravo uređivanja vašeg sadržaja kako bi pristajao našem stilu blogginga

Povezani članci
Nema dostupnog teksta za sažetak.

Design & UX

Nema dostupnog teksta za sažetak.

LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

Označite ovu stranicu i spremite sve predloške za emailove o sadržaju na jedno mjesto, uključujući predloške za webinar pozivnice, must-read mailove i novosti.

Predlošci za email sadržaja

Ovaj tekst sadrži niz predložaka za emailove koji se mogu koristiti u svrhu promoviranja sadržaja, poput zaključanog sadržaja, novih blog objava i pretplata na novosti. Također se navode informacije o webinarima i sadržaju na web stranicama kompanije. Dostupni su i popratni materijali kako bi se olakšala implementacija predložaka.

LiveAgent has created free, ready-to-use email templates for any company or an individual seeking to provide professional customer service.

Podsjetnici na događaj – email predlošci

Tekst se bavi predlošcima emailova za poboljšanje angažmana klijenata, uključujući predloške za emailove nakon kupnje, prijave i događaja. Prikazani su i savjeti za pisanje poslovnih emailova te važnost slanja popratnih emailova nakon intervjua za posao. Također je naglašeno da su emailovi važni alat za e-commerce poslovanje te da je bitno pronaći ravnotežu između upornosti i napornosti prilikom njihova slanja. Prosječna stopa otvaranja emailova je oko 21%.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x