Zadnje ažuriranje: 28. listopad 2019.
Quality Unit, s. r. o. (ovdje označen kao “LiveAgent”) vam pruža usluge putem svoje web stranice locirane na *.ladesk.com (URL vašeg računa).
Quality Unit, s. r. o. koristi određene podprocesore kao pomoć u pružanju usluga LiveAgent-a.
Što je podprocesor:
Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge (koji mogu sadržavati osobne podatke). LiveAgent koristi različite vrste podprocesora za izvršenje različitih funkcija, što je objašnjeno u tablicama ispod.
Nužna pažnja:
LiveAgent poduzima komercijalno razuman proces izbora po kojem procjenjuje sigurnost, privatnost i prakse povjerljivosti predloženih podprocesora koji imaju ili će imati pristup podacima usluge.
Ugovorne zaštitne mjere:
LiveAgent zahtijeva od svojih podprocesora da zadovolje obveze jednake onima koje se očekuju od LiveAgent-a (kao obrađivača podataka), kao što je navedeno u LiveAgent-ovom sporazumu o procesuiranju podataka (“DPA”), uključujući ali ne i ograničavajući zahtjeve na:
– procesuiranje osobnih podataka u sukladnosti s dokumentiranim instrukcijama od strane kontrolora podataka (tj pretplatnika), kao što je dokumentirano u poruci relevantnom podprocesoru od strane LiveAgent-a;
– povezano sa podprocesorskim aktivnostima, korištenje samo onih zaposlenika koji su pouzdani i ugovorno vezani za promatranje privatnosti i sigurnosti podataka, do određene razine, sukladno s primjenjivim zakonima o zaštiti podataka;
– osiguravanje redovnog treninga sigurnosti i zaštite podataka za osoblje koje ima pristup osobnim podacima;
– implementacija i održavanje prikladnih tehničkih i organizacijskih mjera
– brzo informiranje LiveAgent-a o bilo kojoj aktualnoj i li potencijalnoj povredi sigurnosti; i suradnja s LiveAgent-om na rješavanju zahtjeva kontrolora podataka, subjekata obrade podataka ili organa zaštite podataka, po potrebi.
Ova politika ne daje klijentu nikakva dodatna prava ili sredstva i ne treba se gledati kao obvezujući odnos. Informacije ovdje navedene samo ilustriraju LiveAgent-ov proces angažmana za podprocesore, pružaju stvarnu listu podprocesora treće strane od datuma ove politike (koje LiveAgent može koristiti za dostavu i podršku svojih usluga).
Ako ste klijent LiveAgent-a i želite sudjelovanje u našem DPA, pošaljite nam mail na andrej@liveagent.com.
LiveAgent posjeduje ili kontrolira pristup infrastrukturi koju LiveAgent koristi za hosting podataka predanih u službu. Trenutno LiveAgent sustavi produkcije za usluge su locirani u kolokacijskim postrojenjima u SAD-u i Europi.
Računi klijenata su postavljeni u jednoj od regija ovisno o tome gdje se klijent nalazi; klijentovi podaci o usluzi ostaju u toj regiji osim ako je dogovoreno drugačije između LiveAgent-a i klijenta, ali mogu biti prebačeni u druge centre za podatke unutar regije radi osiguranja izvedbe i dostupnosti usluge. Iduća tablica opisuje države i pravne entitete angažirane od strane LiveAgent-a za spremanje podataka usluge.
| Poslužitelji | Linode, LLC (EU lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima. | 
| Poslužitelji | Linode, LLC (UK lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima. | 
| Poslužitelji | Linode, LLC (SAD lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima. | 
| Poslužitelji | Linode, LLC (SG lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima. | 
| Poslužitelji | Amazon Web Services, LLC LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima. | 
| Poslužitelji | Websupport, s.r.o. (EU klijenti) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima. | 
LiveAgent koristi određene specifične podprocesore za pružanje svoje usluge. Kako bi pružili relevantnu funkcionalnost, ovi podprocesori imaju pristup podacima usluge.
| Usluge | Quality Unit, LLC Quality Unit, LLC je član Quality Unit entiteta. Quality Unit, LLC funkcionira kao podprocesor za pružanje usluga LiveAgent-a. | 
| Usluge | Quality Unit Ukraine Quality Unit Ukraine funkcionira kao podprocesor za pružanje usluga LiveAgent-a. | 
| Usluge | Twilio, Inc. LiveAgent koristi Twillio kao svoj VoIP pružatelj usluga. | 
Kako bi osigurali 24/7 dostupnost korisničke službe, LiveAgent radi s podugovarateljima, koji mogu imati pristup podacima usluge. Svi podugovaratelji imaju aktivne ugovore i moraju slijediti sigurnosne smjernice, jedna od kojih je pristupanje takvim podacima samo uz prethodno dopuštenje klijenta.
Softver službe za pomoć poduzećima
Pridružite se uspješnim poduzećima koja koriste LiveAgent, najpregledaniji softver za pomoć malim i srednjim poduzećima. Ubrzajte podršku kupcima, povećajte zadovoljstvo i produktivnost uz besplatan probni period od 30 dana. Prilagodite nadzornu ploču, implementirajte proaktivnu komunikaciju i iskoristite napredne značajke za automatizaciju. Bez kreditne kartice, započnite svoju transformaciju danas!
Predlošci za politiku korisničke službe
Kreiranje politike za korisničku službu možda djeluje dosadno, ali je ključno za pružanje najbolje podrške. Pogledajte ove predloške za politiku korisničke službe koji će vam uštedjeti vrijeme!
Prelazite sa Aircall- na LiveAgent?
Migrirajte s AirCall-a na LiveAgent i iskoristite moćno help desk rješenje s integriranim pozivnim centrom, interaktivnim glasovnim odgovorima, video pozivima i još mnogo toga po pristupačnoj cijeni. LiveAgent nudi besplatni probni period, jednostavnu migraciju podataka i odličnu korisničku podršku. Isprobajte najbolju alternativu već danas i unaprijedite svoju korisničku uslugu!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.