20 najboljih widgeta za chat za vašu web stranicu
Recenzije

20 najboljih widgeta za chat za vašu web stranicu

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Zadnje izmijenjeno u January 25, 2022 u 2:53 pm

Vođenje internetske trgovine e -trgovine donosi jedinstveni niz izazova koje morate svladati ako želite postati uspješni. Više od 2 od 3 kupca na mreži napustilo je svoja kolica prije odjave jer nisu dobili potrebne podatke za donošenje prave odluke.

Tu vam upotreba widgeta za chat uživo može iznimno pomoći. Omogućuje vam brzo odgovaranje na sva korisnička pitanja i višestruko povećanje stope konverzije. Nastavite čitati, a mi ćemo vam dati detaljan pregled 20 najboljih softvera za podršku za chat uživo widgeta za web stranice.

Što je widget za chat?

Znate li onaj mali okvir za chat koji se pojavljuje u donjem lijevom kutu web stranice kada učitate stranicu? Da, to je widget za chat.

To je mali okvir koji posjetitelji mogu koristiti za brzo dobivanje potrebnih informacija od vašeg tima za korisničku podršku . To je vitalni dio svake web stranice e -trgovine i izvrsno rješenje za komunikaciju s vašim klijentima i njihovo bolje razumijevanje.

Danas većina rješenja widgeta za chat nudi potpuno automatizirane značajke koje odgovaraju na većinu pitanja. Većina web stranica e -trgovine koristi neku vrstu dodatka za chat kako bi svojim korisnicima pružila stalnu podršku.

Kako funkcionira chat uživo?

Značajka chata uživo omogućuje potencijalnim klijentima da kontaktiraju vaš tim za korisničku podršku u stvarnom vremenu. Svatko tko dođe na web stranicu može jednostavno upotrijebiti chat okvir za postavljanje pitanja koja će im pomoći da naprave bolji izbor pri kupnji proizvoda.

Značajka podrške za chat uživo čini značajnu razliku u prodaji, prihodima i vjernosti korisnika. Web stranice koje koriste ovu značajku mogu pomoći korisnicima pružajući informacije koje su im potrebne za kupnju. To pokazuje da vam je stalo do svojih klijenata i da ćete učiniti sve kako biste im pomogli na bilo koji način.

Većina widgeta za chat uživo ima napredne automatizirane značajke; međutim, na složenija pitanja još uvijek odgovaraju pravi članovi tima za korisničku podršku.

Prednosti korištenja widgeta za chat za korisničku podršku

Većina uspješnih tvrtki koristi sve moguće resurse kako bi nadmašile konkurenciju i poboljšale stope konverzije. Widget za chat uživo pruža nekoliko ključnih prednosti koje možete koristiti za povećanje prodaje, poboljšanje svijesti o robnoj marki i povećanje prihoda vaše web stranice. Evo kratkog pregleda 5 najboljih prednosti koje imate pomoću usluge chata.

1. Veće zadovoljstvo kupaca

Korištenje widgeta za chat uživo povećava zadovoljstvo korisnika. Web stranice koje ga koriste imaju najveću ocjenu zadovoljstva korisnika jer njihovi timovi za podršku mogu odmah odgovoriti na potrebe korisnika.

2. Potaknite konverzije

Pokazivanje svojim klijentima da ste im uvijek na raspolaganju pozitivno utječe na ukupnu stopu konverzije. Web stranice koje koriste neku vrstu aplikacije za chat bilježe povećanje konverzija od 20% nakon implementacije značajke. Štoviše, ako korisnik ima pozitivno iskustvo s vašim timom za podršku za chat, veća je vjerojatnost da će u budućnosti obaviti novu kupnju.

3. Poboljšano korisničko iskustvo

Korisničko iskustvo jedan je od najvažnijih čimbenika koji određuju uspjeh svake web stranice. Ako uspijete ispuniti očekivanja klijenata i pomoći im da naprave najbolji izbor putem widgeta za chat, njihovo će korisničko iskustvo biti pozitivno.

4. Jeftinije od ostalih metoda korisničke podrške

U usporedbi s drugim popularnim metodama korisničke podrške poput odgovaranja na pitanja putem e -pošte, telefonskih poziva i društvenih medija, podrška putem chata uživo jeftinija je i učinkovitija. Predstavnici korisničke podrške mogu upravljati s više razgovora istovremeno, što povećava učinkovitost i raspodjelu resursa.

5. Bolje SEO rangiranje

Chat uživo također vam može pomoći poboljšati vaš SEO i smanjiti stopu napuštanja početne stranice. Kad god posjetitelj otvori widget za chat i zatraži pomoć, velike su šanse da će duže ostati na vašoj web stranici. To znači da će biti prepoznati kao kvalitetan promet, što će povećati rang vaše web stranice.

Top 20 widgeta za chat

Iako na tržištu postoje stotine mogućnosti podrške za chat uživo koje možete isprobati, brzo ćemo pogledati 20 najboljih izbora koji su trenutno dostupni. Evo popisa svih usluga chata koje smo pokrili:

  1. LiveAgent
  2. Acquire.io
  3. Bold360
  4. Chaport
  5. ChatBot
  6. ClickDesk
  7. Drift
  8. Freshchat
  9. HubSpot Live Chat
  10. iAdvize
  11. Intercom
  12. LiveAgent
  13. LiveChat
  14. LiveHelpNow
  15. Nextiva
  16. Olark
  17. Podium Webchat
  18. Pure Chat
  19. Sendinblue
  20. Userlike
  21. Zendesk Chat

1. LiveAgent

Oni kojima je potrebno cjelovito rješenje za korisničku podršku trebali bi razmisliti o nabavci LiveAgenta jer nudi sve što vam je potrebno u jednom dobro osmišljenom paketu. LiveAgent nudi chat uživo u stvarnom vremenu, potpuno opremljen sustav naplate karata, ugrađeni pozivni centar , graditelj baze znanja , portal za korisnike i najsuvremenija sigurnost.

Softver je dizajniran imajući na umu učinkovitost i produktivnost. Softver za pomoć omogućuje vam brzo odgovaranje na upite kupaca. Chat izgleda sjajno, ali ljepota je u tome što ga možete integrirati u mnoge različite platforme kao što su Zoho, WooCommerce, HubSpot, Salesflare i mnoge druge te se obratiti svim korisnicima s iste službe za pomoć. Djeluje na način koji je sličan Zendesku i drugim višenamjenskim rješenjima.

liveagent - chat invitation and ongoing live chat

Nakon što se prijavite za mjesečnu pretplatu, vaša služba za pomoć bit će opremljena skupom alata za automatizaciju koji dodjeljuju karte dostupnim članovima tima za korisničku podršku, segmentiraju vašu publiku prema njihovim upitima i unaprijed osmišljenim pravilima koja poboljšavaju tijek rada vašeg tima i ukupno učinkovitost.

Najbolja stvar kod widgeta za chat uživo LiveAgent je njegova brzina. To je najbrži widget za chat na tržištu i omogućuje vam pružanje podrške u trenutku donošenja upita.

Neke od najkorisnijih značajki koje dobivate s LiveAgentom su:

  • Najbrže čavrljanje uživo
  • Real-time typing-view
  • Masovne akcije i automatizacija
  • Potpuno prilagodljivi gumbi za chat i prozori
  • Praćenje posjetitelja chata uživo
  • Integracija s preko 60 drugih alata
  • Praćenje grešaka putem e-pošte

LiveAgent dostupan je u više planova, ovisno o tome što vam je potrebno, cijene variraju od 15 USD po agentu mjesečno za karte do all inclusive verzije po cijeni od 39 USD po agentu mjesečno.

Connect with your customers today

Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.

2. Acquire.io

Rastuća poduzeća često se nalaze u poteškoćama kada je u pitanju odgovor na potrebe svakog određenog kupca. Acquire.io je osmišljen kako bi pomogao rastućim poduzećima da brzo odgovore na sve upite pomoću alata za višekanalnu komunikaciju, kao i pomoću robota.

Sustav automatskih poruka može se pobrinuti za osnovna i često postavljana pitanja, dok se napredniji upiti obrađuju na platformi za chat uživo, gdje članovi vašeg tima mogu pružiti prilagođenu podršku.

Odmah je očito da se Acquire razlikuje od većine chat usluga. Dolazi s opcijom dijeljenja zaslona i značajkom su-pregledavanja koja poboljšava konverzije i čini cjelokupno iskustvo glatkijim.

acuire.io chat view
Source: Acquire.io

Odgovori na često postavljana pitanja mogu se postaviti tako da pokrivaju česta pitanja radi uštede vremena i resursa. Ugrađeni AI čita svaku poruku i daje odgovore na temelju određenih riječi. Samo korisnici koji imaju vrlo specifična pitanja preusmjeravaju se u vaš tim za podršku.

Važno je reći da Acquire dolazi sa značajkom automatskog prevođenja koja prepoznaje bilo koji jezik i automatski daje odgovore.

Pomoću bilješki možete ostalim članovima tima za korisničku podršku dati više detalja i korisnih informacija o prethodnim razgovorima, što im omogućuje da pruže najbolje korisničko iskustvo. Osnovni plan cijena vratit će vam 300 USD mjesečno, dok Pro plan košta 950 USD mjesečno.

3. Bold360

Bold360 je dodatak za chat opremljen integracijom umjetne inteligencije i naprednim mogućnostima samoposluživanja. Idealan je za povećanje prodaje i izgradnju čvrstih odnosa kroz personalizirane poruke.

Softver ima nešto drugačiji pristup korisničkoj podršci. Pruža mješavinu AI značajki i chata uživo u stvarnom vremenu kako bi svi korisnici dobili informacije potrebne za donošenje najbolje odluke o kupnji. Bold360 koristi AI za izvlačenje kritičnih informacija od svakog kupca i daje odgovore članovima vašeg tima, koji tada mogu točno i učinkovito odgovoriti na sva pitanja.

bold360 - ticket view and canned messages
Source: Bold360

Najbolja stvar kod ovog rješenja za chat je to što možete postaviti više vrsta komunikacijskih opcija. AI možete kombinirati s chatom uživo, pružati samo podršku za chat uživo ili postaviti višekanalnu metodu. Također možete postaviti samoposlužne chatbotove s odgovorima na najčešće postavljana pitanja omogućujući vašim klijentima da pronađu potrebne informacije bez kontaktiranja vašeg tima za podršku.

Bold360 će vam također pomoći da poboljšate cjelokupno korisničko iskustvo identificiranjem pogrešaka i predstavljanjem rješenja koja možete koristiti za bolje rezultate. Softver nudi četiri različita cjenovna plana, ali da biste dobili više informacija o njima, morate se izravno obratiti Bold360.

4. Chaport

Chaport je fantastičan alat za generiranje potencijalnih klijenata, ali također nudi i značajke podrške u stvarnom vremenu koje vam mogu pomoći u smanjenju napuštanja košarice i izgradnji povjerenja s klijentima. Poznat je kao najbolji softver za chat uživo za startupe jer je super svestran, što ga čini idealnim izborom za rastuća poduzeća i startup tvrtke.

Softver nudi nekoliko korisnih značajki po vrlo pristupačnoj cijeni, pa je to jedan od najpopularnijih izbora današnjice. Chaport možete početi besplatno koristiti i nadograditi na plaćeni plan kada vaše poslovanje počne rasti. Besplatni plan uključuje sljedeće značajke:

  • Neograničeno korištenje chatova na neograničenoj količini web stranica
  • Prilagođeni widgeti koji odgovaraju vašoj robnoj marki
  • Osnovna izvješća i analitika
  • 30-dnevna povijest chata
  • Web, mobilne i stolne aplikacije
Chaport - ongoing live chat
Source: Chaport

Plaćena verzija dobit će vam nekoliko drugih značajki, poput grupnih razgovora, pretraživanja, automatskih pozivnica za chat , napredna izvješća, neograničena povijest razgovora i još mnogo toga.

Softver možete koristiti u pokretu jer pruža iznimno iskustvo sa svih uređaja, uključujući Android, iOS, Windows i Mac. Značajka trenutne sinkronizacije omogućuje vam prebacivanje između uređaja bez gubitka sadržaja.

Chaport je idealan izbor za početnike, ali i napredne korisnike. Pro plan dostupan je za 14 USD mjesečno (po operatoru). To nije veliko ulaganje, ali značajke koje dobijete trebale bi biti više nego prikladne za pokrivanje potreba početnika.

5. ChatBot

Korištenje chatbota postalo je sve raširenije u posljednjih nekoliko godina. Pokazalo se da je to povoljna metoda za angažiranje kupaca uz malo truda. ChatBot je izvrstan izbor za mala i srednja poduzeća koja nemaju proračuna za zapošljavanje stalnog tima za korisničku podršku.

Prva stvar koju većina ljudi voli kod ChatBot-a je njegovo sučelje za povlačenje i ispuštanje koje im omogućuje brzo stvaranje vlastitih chatbota. Softver nudi mnogo različitih unaprijed dizajniranih predložaka raspoređenih u mnogim različitim industrijama, što vam omogućuje da postavite cijeli scenarij razgovora u nekoliko minuta.

Chatbot - ongoing chat with customer
Source: Chatbot

Vaš chatbot može pomoći vašim klijentima u automatskom vođenju cijelog procesa plaćanja. Korištenjem drugog bota dizajniranog za generiranje potencijalnih klijenata možete povećati prodaju i generirati nove potencijalne klijente bez daljnjih ulaganja. Jedna od najboljih značajki Chatbota je mogućnost prodaje proizvoda izravno u okvir za chat, što je posebno korisno za povećanje prodaje na društvenim medijima.

Uz ChatBot možete povećati prodaju, pružiti bolje korisničko iskustvo, pa čak i dodati virtualnog pomoćnika na sve svoje web stranice i stranice društvenih mreža.

ChatBot trenutno nudi sljedeće planove:

  • Početni plan – 50 USD mjesečno
  • Timski plan – 149 USD mjesečno
  • Poslovni plan – 499 USD mjesečno
  • Plan poduzeća – prilagođen po mjeri

6. ClickDesk

Za pružanje korisničke podrške možete koristiti mnogo alata za chat, ali ClickDesk ima drugačiji pristup. Osim što nudi standardnu značajku chata uživo, možete je koristiti i za izravne audio pozive, kao i za video chat. ClickDesk olakšava brigu o potrebama vaših klijenata jer vam omogućuje uključivanje anketa prije chata koje vam pomažu da bolje razumijete što žele prije početka chata.

ClickDesk je vrlo koristan za povećanje konverzija zbog značajki video i glasovnog chata. Vaši prodajni predstavnici mogu izravno kontaktirati vaše klijente i dati im više informacija o proizvodu s brzom video demonstracijom uživo. Vaš tim za podršku može odgovoriti na više razgovora istovremeno, pazeći da se svi upiti klijenata pravodobno riješe.

Clickdesk dashboard
Source: ClickDesk

Softver također omogućuje članovima tima prijenos chatova na druge predstavnike iz različitih odjela. S detaljnim izvješćima moći ćete vidjeti učinkovitost svog tima za podršku s vremenom. Izvješća uključuju pojedinosti o broju propuštenih razgovora, prosječnom trajanju razgovora itd.

ClickDesk nudi više planova s cijenama od 14,99 USD do 39,99 USD mjesečno. Svaki plan podržava više korisnika i ima mnoge druge korisne značajke.

7. Drift

Drift nudi nekoliko korisnih značajki koje su osmišljene kako bi vam pomogle stvoriti jaču vezu sa svojim klijentima. Omogućuje vam da automatizirate neke dijelove procesa chata i koristite LeadBot za određivanje visokokvalitetnih potencijalnih klijenata, zakazivanje sastanaka i poboljšanje ukupnih stopa konverzije vaše web stranice.

Ono što Drift izdvaja od drugog sličnog softvera je mogućnost stvaranja prilagođenih poruka za ciljanje određenih kupaca. Korištenje ove značajke dovodi do boljeg angažmana i većeg broja odgovora, a u konačnici i do veće prodaje. Na primjer, kad god VIP korisnik posjeti vašu web stranicu, vaši prodajni predstavnici dobit će obavijest.

drift vs livechat vs intercom chat windows
Source: Drift

VIP osobe tada će od članova vašeg tima primiti izrazito personaliziranu pozdravnu poruku, pružajući tako jedinstveno korisničko iskustvo. Drift nudi izravne integracije s popularnim alatima kao što su SalesForce, HubSpot i Marketo. S ovim integracijama moći ćete stvoriti popis VIP korisnika i pratiti njihove radnje kad god posjete vašu web stranicu.

Vaši prodajni predstavnici mogu čak rezervirati sastanke s kvalitetnim vodičima, a značajke usmjeravanja pobrinut će se da svaki budući kupac razgovara s pravim članom vašeg tima. Besplatna verzija Drifta korisnicima omogućuje pristup samo značajci chata uživo, dok Premium verzija ima više značajki i košta 500 USD mjesečno.

Lost in live chat software?

The decision to select the best live chat software might be hard and exhausting. Try LiveAgent, the award-winning software today and put all the troubles behind.

8. Freshchat

Ako tražite moćnu aplikaciju za chat koja vam može pomoći da angažirate korisnike i povećate konverzije , Freshchat je izvrsna opcija. To je cjelovito rješenje za korisničku podršku koje se lako može integrirati s drugim alatima kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo.

No, čak i ako nemate druge alate u svom arsenalu, Freshchat nudi sve značajke podrške za chat uživo koje bi vam ikada trebale. Možete ga koristiti za poboljšanje učinkovitosti vašeg tima implementacijom značajki automatizacije osmišljenih kako bi upravljanje vašim korisničkim uslugama učinilo mnogo udobnijim. Neke od značajki koje dobivate su:

  • Besprijekorne integracije s drugim alatima
  • Napredno usmjeravanje chata
  • AI automatizacija
  • Prijevodi uživo
  • Vrhunska sigurnost
  • Inteligentni chat agenta saldo opterećenja
Freshchat dashboard ongoing chat
Source: Freshchat

Iako softver nudi izvrstan skup značajki na svim poljima, iznimno je popularan zbog vrhunskih sigurnosnih značajki. Svi vaši razgovori i informacije bit će zaštićeni najnovijim sigurnosnim mjerama. Ovaj alat za chat fokusira se na konverzije i ispunjavanje očekivanja korisnika.

Izvješća su vrlo detaljna i pružaju koristan uvid u ponašanje vaših kupaca. Možete pratiti svakog posjetitelja i angažirati ga na svom jeziku zbog značajke prijevoda uživo. Freshchat je dostupan u četiri plaćena plana sa cijenama od 15 do 69 USD mjesečno.

9. HubSpot Live Chat

HubSpot Live Chat jedna je od najpopularnijih opcija jer je besplatna i svatko ga može implementirati na svoju platformu za e -trgovinu bez ikakvih komplikacija. Izvrstan je izbor za sve tvrtke koje rade s ograničenim proračunom.

Rješenje za chat uživo uključuje značajke kao što su prilagođena robna marka, automatski roboti, prilagođene ciljane poruke dobrodošlice i podrška za chat uživo u stvarnom vremenu. Također nudi besplatnu integraciju s HubSpotovim CRM alatom. Korisnici HubSpota mogu u potpunosti prilagoditi prozor podrške za chat tako da odgovara njihovom brendu.

Hubspot live chat inbox
Source: HubSpot Live Chat

HubSpot nudi nekoliko drugih zgodnih značajki, uključujući opciju upravljanja pristiglom poštom koju članovi vašeg tima mogu koristiti za pohranu i organizaciju prošlih razgovora. Zahvaljujući ovoj značajci, vaš tim za korisničku podršku može pregledati svaku poruku jednu po jednu i osigurati da svaki korisnik primi potrebne informacije.

HubSpot također podržava usmjeravanje chata i omogućuje agentima da zajedno rade na kartama putem kartice Razgovori. Svi prijepisi chata pohranjeni su u CRM -u, tako da se možete vratiti i pregledati svaki chat u bilo kojem trenutku. HubSpot Chat uživo vratit će vas sa 16 USD na 50 USD mjesečno, ovisno o planu koji odaberete.

10. iAdvize

iAdvize jedinstveno je rješenje osmišljeno kako bi pomoglo tvrtkama poboljšati konverzije i postaviti nove strategije koje daju bolje rezultate. Usredotočuje se na marketing, prodaju i timove za podršku, a korisnicima daje slobodu da ručno odaberu značajke koje žele. Softver nudi desetke korisnih značajki kao što su chatbotovi i napredni mehanizmi ciljanja koji vam mogu pomoći da dođete do visokokvalitetnih potencijalnih klijenata.

Sustav za razmjenu poruka pruža besprijekorno iskustvo i omogućuje vašim predstavnicima prodaje i članovima tima za podršku da brzo odgovore na sve upite putem video poziva, telefonskih poziva i chata uživo s istog sučelja. Kad god kupac pita nešto na vašoj web stranici, u aplikaciji i na društvenim medijima, vaš tim za korisničku podršku dobit će obavijest.

iAdvize - incoming live chat with customer
Source: iAdvize

iAdvize se integrira s većinom CRM -ova i API -ja, dopuštajući timovima za podršku pružanje prilagođenog iskustva svakom korisniku. Na kraju, s naprednim praćenjem i praćenjem, možete se pobrinuti da svaki kupac dobije najbolje moguće iskustvo. iAdvize nudi tri različita plaćena plana:

  • Plan za mala poduzeća – 24,90 USD mjesečno
  • Standardni plan – 78,90 USD mjesečno
  • Plan poduzeća – Prilagođeni plan

11. Intercom

Intercom je softver za chat orijentiran na prodaju. Njegove ključne značajke usredotočene su na pametno usmjeravanje i kvalifikaciju potencijalnog klijenta. Softver vam omogućuje usmjeravanje potencijalnih kupaca do određenih prodajnih predstavnika i ciljanje korisnika na temelju ponašanja njihove web stranice. Jedna je od složenijih aplikacija za chat koja pruža potpuno prilagodljivo iskustvo i integraciju s popularnim softverom kao što su HubSpot, Zoom, Slack i mnogi drugi.

Softver omogućuje vašim predstavnicima korisničke službe da angažiraju korisnike i pomognu im u pronalaženju odgovora koji su im potrebni, a sve to pri izgradnji jačih odnosa i stvaranju potencijalnih klijenata.

Ugrađena značajka pametnog usmjeravanja i kvalifikacije potencijalnih klijenata koristi chatbotove za 24-satno kvalificiranje potencijalnih klijenata. Svaki od robota vodi do vaših prodajnih predstavnika, dopuštajući im da zaključe posao i poboljšaju korisničko iskustvo.

intercom - ongoing live chat
Source: Intercom

Naravno, sve je u potpunosti prilagodljivo. Možete prilagoditi sadržaj svakom posjetitelju, koristiti okvir za chat za predstavljanje proizvoda i postaviti okidače koji šalju e-poštu određenim posjetiteljima. Uz mnoštvo značajki automatizacije, softver vam može pomoći da brzo i učinkovito odgovorite na sve potrebe kupaca.

Također možete postaviti značajku “Centar za pomoć” i ispuniti je člancima i odgovorima na najčešće postavljana pitanja, omogućujući korisnicima da pronađu potrebne odgovore bez kontaktiranja vašeg tima za podršku. Softver nudi više planova cijena počevši od 39 USD mjesečno.

12. LiveChat

LiveChat popularna je opcija koju koriste tisuće tvrtki diljem svijeta. Poznata su mnogim tvrtkama jer je nevjerojatno lako postaviti (putem jednostavnog dodatka za WordPress).

Sve o LiveChatu izgleda i osjeća se jednostavno. Widget za chat dizajniran je u skladu s najboljom praksom i jednostavno izgleda izvrsno. LiveChat nudi izvrsnu podršku na svim uređajima, dopuštajući vašem timu da rješava probleme pomoću računala, prijenosnih računala, mobilnih uređaja i tableta. To jamči da će vaši klijenti dobiti potrebnu pomoć u pokretu.

livechat - ongoing real-time chat
Source: LiveChat

LiveChat također je sve-u-jednom rješenje za korisničku podršku koje koriste neke od najvećih svjetskih tvrtki. Sva pitanja i upiti kupaca organizirani su u jednu pristiglu poštu, gdje se vaš tim može brzo obratiti svakom korisniku i pružiti vrhunsku podršku. Platforma nudi besprijekorne integracije s više od 170+ alata, a prvenstveno je osmišljena za poboljšanje konverzija.

Sa značajkama kao što su prilagođeni obrasci, ankete, kartice proizvoda i mnogo različitih mogućnosti automatizacije, upravo je to ono što vam je potrebno da izgradite povjerenje svojih kupaca. LiveChat ima ugrađeni sustav naplate karata, automatske poruke dobrodošlice i 24-satnu korisničku podršku. Softver je dostupan u četiri različita plana:

  • Početni plan – 16 USD po agentu mjesečno
  • Timski plan – 33 USD po agentu mjesečno
  • Poslovni plan – 50 USD po agentu mjesečno
  • Plan poduzeća – skrojen za posebne potrebe

13. LiveHelpNow

Ako tražite alat za chat s pametnom automatizacijom i društvenim integracijama, LiveHelpNow jedna je od najboljih opcija na tržištu. To je rješenje za chat uživo koje se postavlja samo nekoliko minuta i nudi sve vrste prilagodbi i naprednih značajki koje vam omogućuju da u potpunosti prilagodite iskustvo svom timu i svojim klijentima.

Uz širok izbor značajki, možete proširiti svoje mogućnosti korisničke podrške iz standardnog chata uživo, do pozivnih centara, tekstualnih poruka itd. Broj pripremljenih poruka neograničen je, što vam omogućuje da odgovorite na svaki upit i odgovorite na potrebe svakog klijenta.

livehelpnow chats view
Source: LiveHelpNow

LiveHelpNow također može pomoći vašoj tvrtki u rješavanju problema upravljanja jer nudi širok raspon različitih značajki praćenja. S opcijama automatskog usmjeravanja, softver će odmah dodijeliti upite, dopuštajući vašem timu za podršku da odmah riješi svaki problem. Zatim možete koristiti značajke praćenja da biste vidjeli kako rade vaši agenti i provjerili njihov napredak u stvarnom vremenu.

Ostale značajke uključuju slanje SMS poruka, napredne značajke samoposluživanja, karte za podršku, softver za upravljanje pozivima i drugo. Uz integraciju s HubSpotom i Salesforceom, LiveHelpNow je izvrstan izbor. Cijene ovise o značajkama koje želite, a ovisno o vašem izboru, mjesečna pretplata koštat će vas između 21 i 51 USD mjesečno.

14. Nextiva

Nextiva je jednostavan softver zasnovan na oblaku s rješenjem za chat u stvarnom vremenu. Osim za izradu widgeta za chat, softver se može koristiti i za postavljanje pozivnog centra.

Ključne značajke osmišljene su kako bi vam pomogle pružiti izvrsnu korisničku podršku u skladu s vašim potrebama, mogućnostima i resursima. Možete postaviti prečace, radno vrijeme i pregledati svaki prošli razgovor zahvaljujući neograničenoj značajci povijesti chata.

Interni chat značajku usmjerava postojeće chatove do vaših predstavnika podrške i ovlašćuje ih da prema potrebi prenose chat drugim agentima. Zahvaljujući tome, svi će vaši korisnici dobiti potrebnu pomoć, a vi ćete moći poboljšati njihovo cjelokupno korisničko iskustvo.

nextiva - live chat window
Source: Nextiva

Vaš tim za korisničku podršku također može podijeliti bitne pojedinosti o svakom korisniku, dajući svakom agentu bolju predodžbu o tome što kupac treba i očekuje. Ova suradnička tehnologija čini ovo softversko rješenje jedinstvenim i vrlo učinkovitim.

Ako ono što ste gore pročitali još uvijek nije dovoljno, Nextiva nudi i detaljna izvješća koja vašim menadžerima omogućuju pregled pojedinačnih transkripata, praćenje svakog člana vašeg tima i praćenje ponašanja svakog pojedinog posjetitelja. Nextiva je dostupna u tri različita cjenovna plana:

  • Osnovni plan – 19,95 USD mjesečno po korisniku
  • Profesionalni plan – 20,95 USD mjesečno po korisniku
  • Enterprise plan – 27,95 USD mjesečno po korisniku

15. Olark

Ako tražite jednostavnije rješenje za chat idealno za male tvrtke, Olark je izvrstan izbor. Nudi nekoliko korisnih alata za chat uživo koji vam omogućuju da odgovorite na pitanja korisnika i dobijete neke vrijedne povratne informacije koje možete koristiti za poboljšanje svoje usluge.

Naravno, to je chat u stvarnom vremenu koji dolazi s ugrađenim CRM-om, pa ćete moći spremiti sve razgovore i organizirati ih na mnogo različitih načina.

Iako Olark ima mnoge značajke koje imaju i druga rješenja za chat, on dolazi i s nekoliko jedinstvenih značajki. Ove jedinstvene značajke uključuju traku za pretraživanje koja vam omogućuje da pretražujete sve transkripte chata kako biste pronašli mišljenja kupaca koja će vam pomoći u stvaranju vrijednih uvida koje možete koristiti za poboljšanje svojih marketinških strategija u budućnosti.

olark - live chat UI of recent conversations
Source: Olark

Još jedno područje u kojem Olark doista blista je njegova integracija s najpopularnijim softverom kao što su HubSpot, HelpScout, WordPress, Google Analytics, MailChimp, SalesForce i mnogi drugi. Drugim riječima, ako već koristite neke alate na svojoj web stranici, možete jednostavno dodati Olark u mješavinu bez ikakvih komplikacija.

Očigledno je da je Olark osmišljen kako bi povećao prodaju i poboljšao marketinške kampanje, ali također odlično funkcionira i kao opcija korisničke podrške. Cijela je platforma jednostavna za korištenje, čak i ako ste početnik. Međutim, nedostaju mu napredne značajke kao što su chatbotovi, mobilne i iOS i Android aplikacije te podrška za više jezika, ali ako uzmete u obzir da Olark košta samo 15 USD mjesečno u godišnjoj pretplati i 19 USD za mjesečnu naplatu, što biste više mogli očekivati ?

Tick-tock. Your customers are waiting

Don't let your customers wait for answers they look for. Create instant connections with them by implementing LiveAgent, multi-channel help desk software.

16. Podium Webchat

Ako vam se žuri i nemate vremena za ulaganje u detaljna rješenja za chat uživo, Podium Webchat mogao bi biti najbolji izbor. To je jedna od najjednostavnijih aplikacija za podršku za chat koja vam omogućuje korištenje i omogućuje vam da kontaktirate svoje posjetitelje istog trenutka kada se pojave na vašoj web stranici.

podium dashboard of live chat
Source: Podium Webchat

Sve što trebate učiniti je instalirati mali kôd na svoju web stranicu, a svaki će se chat pretvoriti u tekstualnu poruku. Sam widget za chat omogućuje vam prilagodbu svakog detalja tako da odgovara identitetu vaše robne marke. Prava vrijednost Podium Webchat -a je u značajkama koje ne možete vidjeti na web mjestu. Na primjer, svaki widget za chat uključuje prozor koji omogućuje posjetiteljima da unesu svoj telefonski broj, tako da ih vaš tim za korisničku podršku može kontaktirati putem telefona ili tekstualnih poruka. Drugim riječima, može vam pomoći u stvaranju potencijalnih klijenata s kojima ćete se ubuduće moći obratiti s informacijama o novim ponudama, ažuriranjima itd. Najbolje je to što je softver potpuno besplatan.

Softver je prikladan za upotrebu i pomaže poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo s nekoliko korisnih značajki kao što su:

  • Automatsko spremanje vodiča u vaš CRM
  • Automatski odgovor
  • Dnevne e -poruke sa statistikom izvedbe
  • Sposobnost prenošenja razgovora po volji

17. Pure Chat

Za razliku od drugih popularnih sve-u-jednom aplikacija za podršku uživo, Pure Chat ne nudi nikakve napredne značajke osim izvrsnog chata uživo. Ne postoje stolovi za pomoć, detaljna analiza i slične napredne značajke – samo jednostavan chat uživo u stvarnom vremenu koji nudi integracije s više od 1.000 aplikacija.

Aplikacija za chat uživo iznimna je i nudi više značajki osmišljenih kako bi vam pomogle povećati prodaju i odgovoriti na pitanja vaših klijenata brzo i učinkovito. Značajke uključuju:

  • Responzivan dizajn
  • Neograničeni razgovori
  • Prijenosi datoteka
  • Okidači
  • Analitika u stvarnom vremenu
  • Praćenje kupaca
  • Neograničena povijest i prijepisi
  • Potpuno prilagodljivi widgeti za chat

Ako niste sigurni koji dodatak za chat koristiti, Pure Chat nudi besplatni plan koji vam omogućuje dodavanje tri agenta s neograničenim chatom. Zato je popularan izbor za mnoge male, lokalne tvrtke.

purechat - visitors overview dashboard
Source: Pure Chat

Međutim, ako tražite platformu za cijeli tim za podršku, Pure Chat je dostupan u dva različita plana – Growth i Pro. Prva opcija koštat će vas 39 USD mjesečno, dok Pro verzija košta 79 USD mjesečno. Ako želite dodati još korisnika, to možete učiniti po cijeni od 15 USD po dodatnom korisniku.

Povoljniji plan rasta omogućuje vam dodavanje četiri člana tima, dok Pro verzija ima ograničenje od deset agenata. Oba plana uključuju iste značajke.

18. Sendinblue

Za one kojima je potreban alat za korisničku podršku koji im može pomoći i u budućim marketinškim kampanjama, Sendinblue je pravi izbor. Osim što pruža standardne ugrađene značajke chata uživo , aplikacija uključuje i nekoliko dodatnih praktičnih značajki kao što su slanje tekstualnih poruka, skup korisnih alata za marketing putem e-pošte ili mogućnost izrade odredišnih stranica.

Nudi prilagođenu značajku chata koja vam omogućuje poboljšanje odnosa s korisnicima. To je jednostavan alat idealan za manje tvrtke i samostalne poduzetnike. Nakon što postavite dizajn okvira za chat, možete ga implementirati na svoju web stranicu pomoću namjenskog dodatka za WordPress.

sendinblue campaign setups
Source: Sendinblue

Softver je koristan za povećanje stope konverzije jer vam omogućuje da odgovorite na pitanja korisnika tijekom procesa plaćanja. Usluga chata potpuno je integrirana sa izvornim značajkama automatizacije marketinga koje djeluju kao moćni alati za generiranje potencijalnih klijenata. Ako to nije dovoljno, možete koristiti i značajku integracije marketinga putem e -pošte za segmentaciju korisnika i poboljšano ciljanje.

Sendinblue nudi više planova. Besplatni plan nudi značajke kao što su neograničeni broj kontakata e -pošte, slanje 300 poruka e -pošte dnevno, segmentacija publike itd. Inače će vas softver koštati:

  • Lite plan – 25 USD mjesečno
  • Premium plan – 65 USD mjesečno
  • Enterprise – prilagođeni plan

19. Userlike

Userlike izvrstan je dodatak za WordPress koji možete koristiti za kontaktiranje kupaca izravno s vaše web stranice, ali vam također može pomoći da kontaktirate ljude putem popularnih aplikacija kao što su Facebook Messenger, WhatsApp, SMS itd.

Kad god vam kupac želi postaviti pitanje, to može učiniti, čak i ako je vaš tim za korisničku podršku offline. Članovi tima mogu odgovoriti na sve poruke kada se vrate na mrežu.

Postavljanje traje samo nekoliko minuta, a možete stvoriti korisnički račun bez plaćanja jedne lipe. Besplatni račun pruža neograničen broj razgovora, a možete koristiti nekoliko osnovnih značajki koje bi trebale biti dovoljne za male timove. Softver odlično radi kada su u pitanju mogućnosti usmjeravanja i skalabilnost.

userlike - chat view of ongoing chat
Source: Userlike

Međutim, ako želite koristiti sve što Userlike nudi, morate nabaviti plaćenu verziju. Plaćena verzija pružit će vam pristup naprednim značajkama kao što su integracije s više poslovnih alata, detaljna izvješća, analitika chata i mogućnosti prilagodbe widgeta za chat.

Također možete postaviti chat za automatsko slanje poruka korisnicima koji provode određeno vrijeme na vašoj web stranici. Userlike podržava sedam jezika, što vam omogućuje pružanje podrške ljudima širom svijeta. Besplatna verzija dopušta samo jednog člana tima, dok plaćene verzije omogućuju pristup naprednim značajkama, a cijene variraju od 90 do 720 eura mjesečno.

20. Zendesk Chat

Zendesk Chat je još jedan izvrstan alat za chat koji vam omogućuje komunikaciju sa svojim klijentima u stvarnom vremenu dok kupuju. Sadrži dobro osmišljenu nadzornu ploču koja vašem timu za korisničku podršku omogućuje obraćanje više kupaca istovremeno i praćenje ponašanja svakog posjetitelja.

Softver je dostupan na 40 različitih jezika, što vam omogućuje sklapanje poslova s ljudima širom svijeta. Radi sa svim popularnim preglednicima i potpuno je optimiziran za mobilne uređaje. Nakon što instalirate dodatak, morate stvoriti račun za chat i sve značajke postaju dostupne. To uključuje stvaranje prilagođenog widgeta i pristup svim značajkama.

Zendesk Chat - visitors settings & overview
Source: Zendesk Chat

Ako koristite besplatnu verziju, dobit ćete pristup 14-dnevnoj povijesti chata, dok premium plan pruža neograničen pristup svim informacijama. Također otključava nekoliko naprednih značajki, uključujući prijenose chata, centraliziranu nadzornu ploču, okidače okvira za chat itd.

Zendesk Chat također vam omogućuje praćenje konverzija i osnažuje korisnike s određenim ulogama i dopuštenjima. Softver nudi više premijskih planova:

  • Samo podrška – cijene variraju od 5 do 199 USD po agentu mjesečno
  • Suite Support – od 89 USD do 149 USD po agentu mjesečno
  • Plan izrađen po mjeri

Top 5 rješenja widgeta za chat

Uzeli smo si vremena da prikažemo što više rješenja widgeta za chat. Svih 20 dodataka na našem popisu nudi iznimne značajke koje su osmišljene kako bi vam pomogle u povećanju konverzija i izgradnji povjerenja s vašim klijentima. Neki od njih su napredniji od drugih, ali svi su vrlo učinkoviti kada je u pitanju uspješna operacija korisničke podrške

Međutim, moramo odabrati najbolji softver za chat uživo kako bismo vaše donošenje odluka učinili još lakšim. Uostalom, popis od 20 različitih dodataka još uvijek nije dovoljno specifičan, pogotovo ako želite biti sigurni da je vaš konačni izbor što bolji.

Evo kratkog pregleda naših pet najboljih izbora:

  • Acquire.io
  • ClickDesk
  • HubSpot Live Chat
  • LiveAgent
  • LiveChat

Ovih pet dodataka za chat nude jedinstvene ključne značajke osmišljene kako bi vam pomogle da dođete do korisnika i odgovorite na njihova pitanja u stvarnom vremenu. Svi oni pružaju iznimne nadzorne ploče za korisnike, lako ih je postaviti i nude skupove značajki osmišljenih kako bi vam pomogli da poboljšate cjelokupno korisničko iskustvo na temelju stvarnih povratnih informacija.

Svi alati mogu raditi s najpopularnijim softverskim rješenjima i mogu vam pomoći da bolje razumijete svoju ciljanu publiku. Upoznajući što vaši kupci žele, moći ćete fino prilagoditi svoju ponudu prema njihovim potrebama, što će rezultirati većom prodajom i većim stopama konverzije.

No, prije nego što odaberete jedan dodatak, svakako usporedite njegove značajke. Konačni izbor je na vama i vašem proračunu. Ne žurite, sigurni smo da ćete napraviti pravi izbor.

Najčešća pitanja

1. Što je widget za chat uživo na web stranici?

Widget za chat uživo na web stranici vrsta je softvera koji možete instalirati na svoju web stranicu kako biste svojim korisnicima pružili podršku. To je učinkovit alat za povećanje konverzija, bolje razumijevanje onoga što vaša ciljna publika želi i izgradnju identiteta vaše robne marke.

Omogućuje vašim korisnicima da se izravno obrate vašem timu za podršku i zatraže više informacija o vašim ponudama. Moći ćete odmah odgovoriti na njihove potrebe i pobrinuti se da dobiju najbolje moguće korisničko iskustvo.

2. Mogu li koristiti ovu uslugu chata uživo na bilo kojoj vrsti web stranice?

Uslugu chata uživo možete koristiti za bilo koju vrstu web stranice koja prodaje proizvode ili usluge. Možete ga čak koristiti i za informativne web stranice ako svojim korisnicima želite omogućiti bolje razumijevanje sadržaja koji nudite.

Ukratko, usluge chata uživo omogućuju web stranicama da izravno kontaktiraju svoje klijente i pomognu im da ih vode do odgovora koji su im potrebni. S vremenom, nakon tisuća razgovora, možete koristiti informacije koje ste naučili da poboljšate korisničko iskustvo svoje web stranice i izgradite povjerenje sa svojim klijentima.

Still not sure which one is the right one?

Embark on a journey towards better customer service by choosing LiveAgent and deploying the fastest live chat software on the market today. Let's go!

3. Koje su prednosti korištenja podrške za chat uživo?

Podrška za chat uživo pruža cijeli popis prednosti za vaše poslovanje, ali i za vaše klijente. Omogućuje vam generiranje potencijalnih klijenata, trenutno rješavanje mogućih problema ili pomoć vašim klijentima u procesu plaćanja.

Nadalje, podrška putem chata uživo pomaže vam i u stvaranju jakih veza s klijentima, poboljšanju povjerenja i povećanju ukupne prodaje rješavanjem specifičnih potreba kupaca.

4. Kako instalirati softver za chat uživo na svoju web stranicu?

Svatko može instalirati dodatak za chat uživo na svoju web stranicu u nekoliko minuta. Većina rješenja za korisničku podršku zahtijeva da stvorite račun. Nakon što se registrirate, dobit ćete dio koda koji morate zalijepiti u podnožje ili zaglavlje web stranice. Nakon toga će se implementirati vaše rješenje za chat uživo i moći ćete uživati u svim njegovim značajkama putem nadzorne ploče računa.

5. Koji je najbolji softver za chat uživo?

Ne možemo vam reći koje je rješenje za chat uživo najbolje jer mnoge od njih nude značajke koje poboljšavaju stope konverzije i imaju pozitivan utjecaj na korisničko iskustvo. Na tržištu postoji na desetke mogućnosti chata uživo; najbolja opcija uvelike ovisi o veličini vašeg poslovanja, proračunu i vašim poslovnim ciljevima.

“Najbolji” softver za chat uživo je onaj koji pruža cjelovito rješenje za sve vaše potrebe. Što manje alata trebate, to bolje.

Zaključak

Vođenje bilo koje vrste internetske trgovine ili poslovanja u 2020. zahtijeva od vas da upotrijebite sve što možete da biste dobili konkurentsku prednost. Međutim, uspjeh internetske trgovine ovisi o mnogo različitih čimbenika, a zadovoljstvo kupaca možda je najvažniji faktor od svih.

Većina uspješnih internetskih trgovina i tvrtki nudi neku vrstu podrške za chat kako bi svojim klijentima uvijek pomogli pri kupnji. Pokazujući svojim potencijalnim kupcima da vam je stalo do njih, činit ćete se profesionalnima i od pomoći, a da se razumijemo, to se sviđa svima.

Instaliranje widgeta za chat uživo omogućuje vam da uputite svoje korisnike do ispravne odluke prije procesa plaćanja, minimizirajući napuštanje košarice i povećavajući stope konverzije. Ukratko, korisnička podrška može vam pomoći u stalnom rastu vašeg poslovanja i robne marke.

Tražite li najbolji WordPress dodatak za chat?

Pogledajte naše opsežno istraživanje gdje smo prikupili važne podatke i usporedili samo dodatke za chat za WordPress.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.