Niste zadovoljni ZenDesk Talkom? Tražite li drugo rješenje za svoj pozivni centar?
LiveAgent je vrhunsko help desk rješenje za vaše poslovanje. Pružite podršku putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža, baze znanja i pozivnog centra i sve to po izvrsnoj cijeni.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Uz mnoge druge značajke, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!
Više od 175+ značajki za lakši i ugodniji rad.
LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca i poboljšava stope konverzije.
Ako tražite pouzdano i jeftinije rješenje za svoj trenutni softver, vaša je potraga završila.
LiveAgent je jedno od najrecenziranijih rješenja za korisničku podršku. Cjenovno je pristupačan i prepun moćnih alata. LiveAgent ima više od 175 značajki i preko 40 integracija koje će vam olakšati tijek rada i omogućiti da pružite bolju podršku.
Ne odustajte od pozivnog centra. LiveAgent omogućuje vam brzo postavljanje bez ikakve muke. Nakon postavljanja podršku možete pružiti putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme koju odaberete.
Nema potrebe za dobavljačima treće strane, LiveAgent brine o svemu za vas. Sve što trebate je povezati se i raditi najbolje što možete.
Pružanje vašem poslovanju svega što mu treba za najbolju brigu o kupcima ne mora narušiti vaš budžet. Cjenovni planovi LiveAgent-a prepuni su korisnih alata, značajki i integracija s poštenom cijenom.
Ne preplaćujte softver kojeg možete platiti jeftinije. Pogledajte naše cjenovne planove i saznajte više.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas kako stojimo u usporedbi s ostalim popularnim help desk rješenjima? Provjerite naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što imamo za ponuditi.
LiveAgent je odlična alternativa jer je cjelovito help desk rješenje. Uključuje tikete, pozivni centar, chat uživo, integracije društvenih mreža, bazu znanja, forum i korisnički portal. Postoje 3 opcije cijena za tvrtke različitih veličina. Štoviše, sve ih možete prethodno testirati s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem i sami odlučiti koji najviše odgovara vašoj tvrtki.
LiveAgent je najbolji help desk softver jer nudi intuitivno sučelje i nekoliko nezamjenjivih značajki za uspješnu korisničku podršku.
LiveAgent nudi besplatni plugin za migraciju koji će vam pomoći prebaciti sve potrebne podatke u vaš LiveAgent. Na primjer, možete prebaciti podatke poput podataka za kontakt, administratore, korisnička polja, oznake i više. Za više informacija ili pomoć, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma