Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Umorni ste od vašeg help desk softvera?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Teamwork Desk na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite li alternativu za Teamwork Desk?

Teamwork Desk je odličan softver potpuno sposoban pružiti sve što vaša korisnička podrška treba. Međutim, svako rješenje nije pogodno za svako poduzeće i ponekad želite isprobati nešto novo.

Isprobajte LiveAgent i upoznajte se s našim omnichannel ticketing sustavom, naprednim funkcionalnostima, i svakim help desk alatom koje trebate za rješavanje kompliciranih korisničkih upita.

Nastavite čitati kako bi saznali više o liveAgent-u, ili započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period već danas i pružite multi-channel podršku s odgovarajućim alatom za korisničku podršku.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Uštedite više s LiveAgentom

TeamWork Desk vs LiveAgent

Značajke Liveagent TeamWork Desk
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
TeamWork Desk nudi ticketing za 11 USD/agent/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
TeamWork Desk ne nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
TeamWork Desk ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi samouslužni portal za 11 USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi bazu znanja u planu za 11 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
TeamWork Desk ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi automatizaciju i pravila u planu za 20 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi API funkcije u planu za 11 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
TeamWork Desk ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
TeamWork Desk ne nudi video pozive..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi neograničenu povijest u planu za 11 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
TeamWork Desk ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticket planu za 15 USD/agent/mjese.
TeamWork Desk nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 11 USD/agent/mjesec.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Odgovarajte na tickete koji pristužu sa svih komunikacijskih kanala

Ticket management u LiveAgent je jednostavan zahvaljujući našoj multi-channel komunikaciji koja sortira sve vaše tickete koji dolaze iz različitih komunikacijskih kanala.

Email-ovi su samo početak, iskoristite real-time chat, odgovarajte natelefonske pozivei pišite odlične članke za vašu bazu znanja kako bi kreirali koristan korisnički portal. Integracija s društvenim mrežama su samo dio. LiveAgent ima ugrađene Facebook, Twitter, Instagrami čak Viber funkcionalnosti koje vam štede vrijeme

Sva multi-channel komunikacija na jednom mjestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pružajte odličnu korisničku podršku s najbržim real-time chat-om

Opremite vašu korisničku podršku s jednim od najpopularnijih i najbržih kanala komunikacije. Odgovarajte na korisničke upute brže zahvaljujući najbržoj live chat aplikaciji s vremenom prikaza od samo 2.5 sekundeo.

Naš live chat također imareal time indikator tipkanja, potpunu povijest razgovora, proaktivne chat pozivnice and prilagodljive dugmadi kako bi vam pomogli da se istaknete. Provjerite svu listu funkcionalnosti ovdje.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zadovoljstvo korisnika dolazi s bržom komunikacijom

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Dobijte najviše od vašeg rješenja za korisničku podršku.

Svaki softver korisničke podrške treba prave help desk funkcionalnosti kako bi vam omogućio izgradnju boljeg odnosa s korisnicima. Osim omnichannel seta alata, LiveAgent nudi svaki alat i kanal s širokim spektrom naprednih funkcionalnosti kako bi vam pomogli u efikasnom rješavanju korisničkih upita.

LiveAgent također pruža moćne integracije s više od 140 popularnih aplikacijakako bi mogli kreirati vaš prilagođeni workflow. Sve to u user friendly rješenju.

Napredni alati, odlične funkcionalnosti i moćne integracije

Postanite sretni korisnik

Razumijemo kako je postizanje zadovoljstva korisnika nemoguće bez pružanja odlične korisničke podrške .Korisnici zahtijevaju brzu i efikasnu reakciju.

Zadovoljstvo korisnika je jedno od glavnih prioriteta i pružamo sve od sebe kako bi naše korisnike držali sretnim. Upravo zbog toga pružamo profesionalnu uslugu svim našim korisnicima. Možete nas kontaktirati kad god trebate našu pomoć. Tu smo za vas 24/7.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućuje pružanje odlične korisničke podrške.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Spremni ste isprobati?

Isprobajte LiveAgent ticket management mogućnostii isprobajte set alata s naprednim funkcionalnostima i integracijama potpuno besplatno.

Pogledajte naše povoljne planove pretplate ili započnite vaš 14-dnevni besplatni probni period već danas. Bez ugovorne obveze ili potrebe za informacijama o kreditnoj kartici. Kliknite na dugme ispod i započnite vaš probni period odmah.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i O2 imaju zajedničko? Dobro ste pogodili… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Kakav je LiveAgent u usporedbi s Teamwork Desk?

LiveAgent nudi sljedeće dodatne mogućnosti koje Teamwork Desk ne nudi: live chat, pozivni centar, integracije društvenih medija, forum za korisnike i neograničeni gumbi za chat.

Koje su dodatne prednosti korištenja LiveAgent u odnosu na Teamwork Desk?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent -a u odnosu na timski rad uključuju povećano zadovoljstvo korisnika, zadržavanje korisnika, smanjenje troškova korisničke podrške, smanjenu stopu odbijanja i bolji tijek rada agenta.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo