Teamwork Desk je odličan softver potpuno sposoban pružiti sve što vaša korisnička podrška treba. Međutim, svako rješenje nije pogodno za svako poduzeće i ponekad želite isprobati nešto novo.
Isprobajte LiveAgent i upoznajte se s našim omnichannel ticketing sustavom, naprednim funkcionalnostima, i svakim help desk alatom koje trebate za rješavanje kompliciranih korisničkih upita.
Nastavite čitati kako bi saznali više o liveAgent-u, ili započnite vaš besplatni 30-dnevni probni period već danas i pružite multi-channel podršku s odgovarajućim alatom za korisničku podršku.
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
|
TeamWork Desk
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
|
LiveAgent nudi ticketing.
|
TeamWork Desk nudi ticketing.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat.
|
TeamWork Desk ne nudi Live Chat.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
TeamWork Desk ne nudi pozivni centar.
|
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samouslužni portal
|
TeamWork Desk nudi samouslužni portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
TeamWork Desk ne nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
TeamWork Desk ne nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
TeamWork Desk ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
TeamWork Desk ne nudi Viber integraciju.
|
WhatsApp
Integracije WhatsAppa s pomoćnim centrima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar sustava za višekanalno upravljanje zahtjevima (ticketing system) i da ih tretiraju kao bilo koji drugi tiket za podršku korisnicima.
|
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
|
TeamWork Desk ne nudi WhatsApp integraciju.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
TeamWork Desk nudi bazu znanja.
|
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
TeamWork Desk ne nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
|
TeamWork Desk nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije.
|
TeamWork Desk nudi API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR.
|
TeamWork Desk ne nudi IVR.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
TeamWork Desk ne nudi video pozive..
|
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
|
TeamWork Desk nudi neograničenu povijest.
|
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
|
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj web stranica.
|
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
|
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
|
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj chat dugmadi.
|
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
|
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
|
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
TeamWork Desk ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
TeamWork Desk nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
Opremite vašu korisničku podršku s jednim od najpopularnijih i najbržih kanala komunikacije. Odgovarajte na korisničke upute brže zahvaljujući najbržoj live chat aplikaciji s vremenom prikaza od samo 2.5 sekundeo.
Naš live chat također ima real time indikator tipkanja, potpunu povijest razgovora, proaktivne chat pozivnice and prilagodljive dugmadi kako bi vam pomogli da se istaknete. Provjerite svu listu funkcionalnosti ovdje.
Svaki softver korisničke podrške treba prave help desk funkcionalnosti kako bi vam omogućio izgradnju boljeg odnosa s korisnicima. Osim omnichannel seta alata, LiveAgent nudi svaki alat i kanal s širokim spektrom naprednih funkcionalnosti kako bi vam pomogli u efikasnom rješavanju korisničkih upita.
LiveAgent također pruža moćne integracije s više od 140 popularnih aplikacijakako bi mogli kreirati vaš prilagođeni workflow. Sve to u user friendly rješenju.
Razumijemo kako je postizanje zadovoljstva korisnika nemoguće bez pružanja odlične korisničke podrške. Korisnici zahtijevaju brzu i efikasnu reakciju.
Zadovoljstvo korisnika je jedno od glavnih prioriteta i pružamo sve od sebe kako bi naše korisnike držali sretnim. Upravo zbog toga pružamo profesionalnu uslugu svim našim korisnicima. Možete nas kontaktirati kad god trebate našu pomoć. Tu smo za vas 24/7.
LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućuje pružanje odlične korisničke podrške.
Peter Komornik, CEO
Tražite alternativu za SpiceWorks?
Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.
Tražitealternativu za CallPage?
Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team