Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Trebate pouzdan softver za telefoniju?
Kupaca koristi se širom svijeta i dolazi u višejezičnoj podršci. LiveAgent integrira komunikacijske kanale i pruža pristupačne cijene. Pruža podršku za chat, e-poštu i društvene mreže, što je zadovoljilo mnoge korisnike i ubrzalo komunikaciju.
Canned messages are pre-defined responses to common questions that eliminate the need for repetitive answers. LiveAgent allows for an unlimited amount of canned messages, which can be personalized by agents and linked to specific keywords for easy access. The system also offers a ticketing system that can be integrated with various channels and includes gamification features to motivate agents. LiveAgent is a reliable and affordable solution for customer support management.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.