Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | LiveAgent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Nije potrebna kreditna kartica.
|
OTRS
|
---|---|---|
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
|
LiveAgent nudi tiketing.
|
OTRS nudi tiketing.
|
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi live chat.
|
OTRS nudi live chat.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
OTRS ne nudi pozivni centar.
|
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje izgradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati za pristup svojim prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
|
OTRS nudi samoposlužni portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja povlači sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku društvenim medijima.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
OTRS nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Twitter integracija koja dohvaća sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
OTRS nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Instagram integracija koja povlači sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku društvenim medijima.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
OTRS ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja povlači sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za podršku društvenim medijima.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
OTRS ne nudi Viber integraciju.
|
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
|
LiveAgent nudi WhatsApp integratciju.
|
OTRS ne nudi WhatsApp integraciju.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja koje sadrži važne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
OTRS nudi bazu znanja.
|
Korisnički forum
Online ploča za raspravu za vaše klijente, koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi klijentski forum.
|
OTRS ne nudi klijentski forum.
|
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati za uklanjanje ponavljajućih zadataka.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
|
OTRS nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Skup značajki koje omogućuju različitim aplikacijama da rade zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije.
|
OTRS nudi API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivateljima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
OTRS ne nudi IVR značajke.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži videozapise slične pozivima putem Skypea, Zoom-a ili Facetime-a.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
OTRS ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu i ne brišu se - možete ih pregledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
|
OTRS ne nudi neograničenu povijest.
|
Neograničene web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
|
OTRS ne nudi neograničene web stranice.
|
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj gumba za chat na svoje web stranice.
|
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat.
|
OTRS ne nudi neograničene gumbe za chat.
|
Neograničeni tiketi/emailovi
Možete primati neograničen broj e-mailova i tiketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tikete/mailove.
|
OTRS ne nudi neograničene tikete/mailove.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
OTRS ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7.
|
OTRS nudi neograničenu podršku 24/7.
|
LiveAgent čini sve što može kako bi ispunio Vaše poslovne zahtjeve s mnoštvom značajki. To uključuje upravljanje zaposlenicima, radno vrijeme, i ostale radne zadatke pružajući najbolje alate za korisničku podršku.
Upravljanje tiketima je ključni alat za radne procese koji obrađuje sve dolazne poruke e-pošte, live chata, društvenih medija i komunikacije pozivnog centra u jednoj ulaznoj pošti. Također možete stvoriti korisnički portal za prikupljanje znanja o kompaniji u člancima baze znanja na jednoj platformi.
Uštedite vrijeme vašeg tima i izgradite snažne procese tvrtke uz intuitivne tijekove rada. Osim sustava upravljanja tiketima, LiveAgent nudi mnoštvo digitalnih tijekova rada poput oznaka, filtriranja, gamifikacije i znački, nadzora mreže i drugih značajki koje čine uspješno poslovanje.
Različite alternativne platforme rade odličan posao s svojim softverskim rješenjem za korisničku podršku, međutim, ne mogu vam sve platforme ponuditi widget za chat u stvarnom vremenu. LiveAgent ima najbrži widget na tržištu, s brzinom prikaza chata od 2.5 sekunde .
Ocjene zadovoljstva kupaca i upravljanje korisničkom uslugom mogu se lako poboljšati postavljanjem jednostavnog gumba za chat u realnom vremenu na vašoj web stranici. Klijenti koji pregledavaju Vašu web stranicu mogu jednostavno kliknuti i razgovarati s vašim agentima u bilo kojem trenutku.
U kombinaciji sa značajkama kao što su praćenje vremena, prikaz tipkanja u realnom vremenu, gamifikacija i druge značajke za doprinos zaposlenika, LiveAgent će osigurati da možete učiniti sve s jednim softverom za upravljanje korisničkom službom.
Iskoristite ključne poslovne alate i učinite više tijekom radnog vremena. Svaki alat LiveAgent platforme je potpomognut učinkovitim značajkama koje funkcioniraju na raznim platformama te koje povećavaju stope zadovoljstva korisnika.
Izvješća o uslugama, raspoređivanje zaposlenika, nadzor mreže, i drugi upravljački zadaci mogu se jednostavno upravljati iz korisničkog sučelja putem intuitivnih tijekova rada. Ovi digitalni tijekovi rada mogu podnijeti sve zahtjeve kupaca te upravljati ugrađenim samoposlužnim portalom.
Osim toga, brinemo o tome da sretni korisnici budu sretni. Zbog toga nas možete kontaktirati 24/7 sa bilo kojim upitima koje ne možete riješiti a mi ćemo se potruditi da Vam pomognemo kada god to trebate. Nazovite nas ili pošaljite upit kada god to trebate.
LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, tiketing sustav i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Započnite svoje 14-dnevno probno razdoblje već danas ili pogledajte naše cjenovne planove da biste vidjeli koji najbolje odgovara Vašim poslovnim planovima. Slobodno provjerite i dodatne resurse i upotrebljivost LiveAgent-a kao inteligentnog softvera za upravljanje uslugama. Jesmo li udovoljili Vašim poslovnim zahtjevima? Odaberite gumb ispod i počnite koristiti LiveAgent već danas.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Live Agent nudi sljedeće dodatne značajke u usporedbi s OTRS-om: call centar, Instagram integraciju, Viber integraciju, forum za korisnike, i neograničen broj gumba za chat.
Dodatne prednosti korištenja Liveagenta u odnosu na OTRS uključuju povećanje zadovoljstva kupaca, zadržavanje kupaca, smanjenje troškova službe za korisnike, smanjenje odljeva i poboljšanje tijeka rada agenata.
TražiteConnectWise alternativu?
LiveAgent je pionirski softver koji nudi mogućnosti live chata i korisničke službe. Od 2021. godine, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije rješenje za korisničku službu na tržištu, koristi ga preko 150 milijuna korisnika i 40 000 poduzeća širom svijeta. LiveAgent pomaže u kreiranju nezaboravnog korisničkog iskustva, povećava zadovoljstvo i vrijednost kupaca te ostvaruje veću prodaju zadržavanjem vjernosti kupaca.
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.
Kompanije širom svijeta hvale LiveAgent kao sjajno rješenje za komunikaciju sa klijentima. Izvještaji kažu da je LiveAgent jednostavan za upotrebu, poboljšava produktivnost i uslugu korisnicima, čineći ih sretnima i rezultirajući većom stopom povrata. Kompanije tvrde da je LiveAgent jednostavno najbolji izbor u svom cjenovnom rang, sa izvrsnim portalom koji optimizira korisničku službu i potiče agente da pružaju bolju podršku. Način korištenja LiveAgent-a štedi vrijeme i poboljšava stopu konverzije.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave te mnoge druge funkcionalnosti. Nude i podršku i obilazak sustava. LiveAgent je tvrtka koja je osvojila nagrade i certifikate, ima recenzije korisnika i partnerske programe. Također nude blog, rječnik, akademiju i webinare. Tvrtka je stekla povjerenje korisnika diljem svijeta.
Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma