Tražite alternativu za OTRS?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja OTRS alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Korišten od
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

Ako tražite alternativu OTRS-u, isprobajte LiveAgent već danas. LiveAgent je softver za korsničku podršku s inteligentnim upravljanjem uslugama i mnoštvom zajedničkih značajki pogodnih za upravljanje uslugama u poduzeću i pružanje usluga kupcima. Učinite bolji posao tijekom radnog vremena i pružite izvrsnu uslugu klijentima i servisnim timovima s fleksibilnim rješenjima. Upravljanje tiketima, pratnja vremena, povijest tiketa, razgovor u stvarnom vremenu na mobilnim uređajima, i mnogi drugi važni poslovni alati mogu biti vaši po poštenoj cijeni. Nastavite čitati kako biste saznali koje mogućnosti upravljanja zadacima i druge ključne značajke LiveAgent ima. Ili pokušajte iskoristiti našu 14-dnevnu besplatnu probnu verziju. 
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Dosadio vam je vaš help desk softver? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Dosadio vam je vaš help desk softver? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Dosadio vam je vaš help desk softver? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

OTRS vs LiveAgent na prvi pogled

Features Liveagent OTRS
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
LiveAgent nudi tiketing.
OTRS nudi tiketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Chat uživo.
OTRS nudi Chat uživo.
Call Center
Call centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi Call Centar.
OTRS ne nudi Call Centar.
Self-Service
Značajka koja Vam omogućuje izgradnju korisničkog portala na koji se Vaši klijenti mogu registrirati za pristup svojim prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi Self-Service portal.
OTRS nudi self-service portal.
Facebook
Facebook integracija koja povlači sve komentare i spomene i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku društvenim medijima.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
OTRS nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja dohvaća sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tweetove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
OTRS nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja povlači sve komentare i spomene i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku društvenim medijima.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
OTRS ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja povlači sve komentare i spomene i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za podršku društvenim medijima.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
OTRS ne nudi Viber integraciju.
Knowledge Base
Repozitorij znanja koje sadrži važne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
OTRS nudi bazu znanja.
Customer Forum
Online ploča za raspravu za Vaše klijente, koja se nalazi izravno unutar Vaše baze znanja.
LiveAgent nudi klijentski forum.
OTRS ne nudi klijentski forum.
Automation and Rules
Tijekove rada koje možete automatizirati za uklanjanje ponavljajućih zadataka.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
OTRS nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup značajki koje omogućuju različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
OTRS nudi API funkcije.
Interactive Voice Response (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivateljima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
OTRS ne nudi IVR značajke.
Video Calls
Poziv koji sadrži videozapise slične pozivima putem Skypea, Zoom-a ili Facetime-a.
LiveAgent nudi video pozive.
OTRS ne nudi video pozive.
Unlimited History
Tiketi ne ističu i ne brišu se - možete ih pregledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
OTRS ne nudi neograničenu povijest.
Unlimited Websites
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
OTRS ne nudi neograničene web stranice.
Unlimited Chat Buttons
Možete postaviti neograničen broj gumba za chat na svoje web stranice.
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat.
OTRS ne nudi neograničene gumbe za chat.
Unlimited Tickets/Mails
Možete primati neograničen broj e-mailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničene tikete / mailove.
OTRS ne nudi neograničene tikete/mailove.
Unlimited Call Recording
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
OTRS ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Unlimited 24/7 Support
Korisnička podrška dostupna je 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7.
OTRS nudi neograničenu podršku 24/7.
Youtube video:

Jedinstvena platforma za intuitivno upravljanje zadacima i korisničku uslugu

LiveAgent čini sve što može kako bi ispunio Vaše poslovne zahtjeve s mnoštvom značajki. To uključuje upravljanje zaposlenicima, radno vrijeme, i ostale radne zadatke pružajući najbolje alate za korisničku podršku.

Obavite posao iz jedne ulazne pošte

Upravljanje tiketima je ključni alat za radne procese koji obrađuje sve dolazne poruke e-pošte, live chata, društvenih medija i komunikacije pozivnog centra u jednoj ulaznoj pošti. Također možete stvoriti korisnički portal za prikupljanje znanja o kompaniji u člancima baze znanja na jednoj platformi.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Jednostavniji tijek rada koji štedi Vaše vrijeme

Uštedite vrijeme vašeg tima i izgradite snažne procese tvrtke uz intuitivne tijekove rada. Osim sustava upravljanja tiketima, LiveAgent nudi mnoštvo digitalnih tijekova rada poput oznaka, filtriranja, gamifikacije i znački, nadzora mreže i drugih značajki koje čine uspješno poslovanje.

Rješenje za korisničku podršku s višenamjenskim sustavom za upravljanje tiketima

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Stvorite osobnu vezu putem chata uživo

Različite alternativne platforme rade odličan posao s svojim softverskim rješenjem za korisničku podršku, međutim, ne mogu vam sve platforme ponuditi widget za chat u stvarnom vremenu. LiveAgent ima najbrži widget na tržištu, s brzinom prikaza chata od 2.5 sekunde .

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Budite spremni za zadovoljne klijente

Ocjene zadovoljstva kupaca i upravljanje korisničkom uslugom mogu se lako poboljšati postavljanjem jednostavnog gumba za chat u realnom vremenu na vašoj web stranici. Klijenti koji pregledavaju Vašu web stranicu mogu jednostavno kliknuti i razgovarati s vašim agentima u bilo kojem trenutku.

Učinite svoj posao zabavnim s pravim značajkama

U kombinaciji sa značajkama kao što su praćenje vremena, prikaz tipkanja u realnom vremenu, gamifikacija i druge značajke za doprinos zaposlenika, LiveAgent će osigurati da možete učiniti sve s jednim softverom za upravljanje korisničkom službom

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Chat uživo za izvrsnu uslugu klijentima

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Značajke i integracije za učinkovite korisničke usluge

Iskoristite ključne poslovne alate i učinite više tijekom radnog vremena. Svaki alat LiveAgent platforme je potpomognut učinkovitim značajkama koje funkcioniraju na raznim platformama te koje povećavaju stope zadovoljstva korisnika.

Izvrsno upravljanje tijekom rada

Izvješća o uslugama, raspoređivanje zaposlenika, nadzor mreže, i drugi upravljački zadaci mogu se jednostavno upravljati iz korisničkog sučelja putem intuitivnih tijekova rada. Ovi digitalni tijekovi rada mogu podnijeti sve zahtjeve kupaca te upravljati ugrađenim samoposlužnim portalom.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Ovdje smo da vam pomognemo u bilo kojem trenutku

Osim toga, brinemo o tome da sretni korisnici budu sretni. Zbog toga nas možete kontaktirati 24/7 sa bilo kojim upitima koje ne možete riješiti a mi ćemo se potruditi da Vam pomognemo kada god to trebate. Nazovite nas ili pošaljite upit kada god to trebate.

Uštedite više s LiveAgentom

Zadovoljni korisnici obrađuju zahtjeve klijenata s LiveAgent-om

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, tiketing sustav i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Jeste li spremni isprobati besplatno?

Započnite svoje 14-dnevno probno razdoblje već danas ili pogledajte naše cjenovne planove da biste vidjeli koji najbolje odgovara Vašim poslovnim planovima. Slobodno provjerite i dodatne resurse i upotrebljivost LiveAgent-a kao inteligentnog softvera za upravljanje uslugama. Jesmo li udovoljili Vašim poslovnim zahtjevima? Odaberite gumb ispod i počnite koristiti LiveAgent već danas.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako se LiveAgent uspoređuje s OTRS-om?

Live Agent nudi sljedeće dodatne značajke u usporedbi s OTRS-om: call centar, Instagram integraciju, Viber integraciju, forum za korisnike, i neograničen broj gumba za chat.

Koje su dodatne prednosti korištenja Liveagent-a u odnosu na OTRS?

Dodatne prednosti korištenja Liveagenta u odnosu na OTRS uključuju povećanje zadovoljstva kupaca, zadržavanje kupaca, smanjenje troškova službe za korisnike, smanjenje odljeva i poboljšanje tijeka rada agenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo