Tražite alternativu za HelpSpot?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za HotSpot na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od vašeg help desk softvera?

Nadmašite očekivanja kupaca i pružite najbolju korisničku podršku putem svih popularnih komunikacijskih kanala. LiveAgent objedinjuje e-poštu, chat uživodruštvene mrežepozivni centarkorisnički portal na jedno prikladno mjesto na kojem se možete pobrinuti za komunikaciju s kupcima. Pružanje prvoklasne usluge kupcima ne mora biti skupo. LiveAgent nudi povoljne plaćene planove pogodne za većinu tvrtki. Nastavite čitati da biste saznali više ili isprobajte što LiveAgent nudi s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom već danas.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više s LiveAgentom

HelpSpot vs LiveAgent

Značajke Liveagent HelpSpot
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
HelpSpot nudi ticketing u planu za 41.5 USD/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
HelpSpot ne nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
HelpSpot ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi samouslužni portal za 41.5 USD/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
HelpSpot ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
HelpSpot ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
HelpSpot ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
HelpSpot ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi bazu znanja u planu za 41.5 USD/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
HelpSpot nudi korisnički forum u planu za 41.5 USD/mjesec.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi automatizaciju i pravila u planu za 41.5 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi API funkcije u planu za 41.5 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
HelpSpot ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
HelpSpot ne nudi video pozive..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi neograničenu povijest u planu za 41.5 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi neograničen broj web stranica u planu za oko 41.5 USD/mjesec.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
HelpSpot ne nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
HelpSpot nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za oko 41.5 USD/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
HelpSpot ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticket planu za 15 USD/agent/mjese.
HelpSpot nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 41.5 USD/mjesec.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Univerzalni ulazni pretinac koji podržava svaki kanal

Moćni softver za korisničku podršku trebao bi vam pomoći da pružite dobru uslugu neovisno o kanalu koji vaši kupci koriste. Zbog toga LiveAgent pokriva svaki važan kanal, uključujući e-mail tiketiranje, chat uživo, pozivni centarViberomkorisnički portal i društvene mreže – FacebookTwitter i Instagram.

Upravljajte svim korisničkim upitima s jednog mjesta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nabavite widget za najbrži chat uživo

Chat razgovori predstavljaju brz i jednostavan način da vas kupci kontaktiraju preko vaše web stranice. Riješite probleme brže s najbržim widgetom na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Podržan je i nizom naprednih značajki, poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, proaktivnim pozivnicama za chat i prilagođenim gumbima za chat. Isprobajte ga i uvjerite se zašto ga naši korisnici vole.
Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Pravi alat za pružanje korisničkog zadovoljstva

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Postavite svoja pravila za radni ritam s našim značajkama

Napredne značajke automatizacije i filtriranja dio su našeg prilagodljivog rješenja za korisničku podršku. Svaki alat potpomognut je setom značajki koje olakšavaju vaš tijek rada i daju vam prostora za predah kada vam je to potrebno. Pogledajte cjelovitu listu LiveAgent značajki i saznajte više o našem pouzdanom i povoljnom help desk softveru.
Šampion među softverima

Jeste li znali?

Osnovan 2006. godine, LiveAgent je prvo rješenje na tržištu koje pruža mogućnost korištenja chata uživo i help desk usluga. Od 2021. LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije help desk rješenje na tržištu koje opslužuje više od 150 milijuna korisnika i 40 000 tvrtki širom svijeta.
30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravna korisnička iskustva koja povećavaju prihode.

97%

Poboljšajte zadovoljstvo

Oduševite svoje korisnike munjevito brzim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite više prodaja tako što ćete postići da kupci ostanu vjerni vašem brendu.

Dopustite nam da vam pokažemo izvrsnu korisničku uslugu

Brinemo se da korisnici LiveAgent-a budu sretni i odgovaramo na sva pitanja ili upite što je prije moguće. To je sve izvedivo zahvaljujući našoj korisničkoj podršci koja radi 24/7. Pošaljite nam poruku ili nas kontaktirajte putem telefona kad god vam zatreba naša pomoć. Pročitajte stvarna iskustva i saznajte zašto su naši korisnici prešli na LiveAgent s drugih help desk rješenja.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvanredan chat uživo, tiketiranje i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo prvoklasnu podršku našim korisnicima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jeste li ga spremni isprobati?

Provjerite naše povoljne cjenovne planove koji su prikladni za tvrtke skoro svih veličina. Pogledajte naš videozapis kako biste iskusili potpuni doživljaj LiveAgent-a ili isprobajte naš besplatni 14-dnevni probni period i započnite pružati izvrsnu korisničku uslugu već danas! Ne treba davati informacije o kreditnoj kartici i nema skrivenih obaveza.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Usporedite nas s drugima

[alternative]
Related Articles to Alternativa za HelpSpot
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

Najbolja korisnička služba

Alati za poboljšanje proizvoda kroz osnovnu komunikaciju s klijentima. Izuzetna korisnička usluga vodi vjernosti klijenata i ponovnom poslovanju. ChatGPT je jezični model umjetne inteligencije koji poboljšava korisničku podršku.

Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

Tražite alternativu za SpiceWorks?

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

Tražitealternativu za CallPage?

Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo