Tražite alternativu za HelpSpot?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za HotSpot na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od vašeg help desk softvera?

Nadmašite očekivanja kupaca i pružite najbolju korisničku podršku putem svih popularnih komunikacijskih kanala. LiveAgent objedinjuje e-poštu, chat uživo, društvene mreže, pozivni centarkorisnički portal na jedno prikladno mjesto na kojem se možete pobrinuti za komunikaciju s kupcima. Pružanje prvoklasne usluge kupcima ne mora biti skupo. LiveAgent nudi povoljne plaćene planove pogodne za većinu tvrtki. Nastavite čitati da biste saznali više ili isprobajte što LiveAgent nudi s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom već danas.

Uštedite više s LiveAgentom

HelpSpot vs LiveAgent

Značajke Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
HelpSpot
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
HelpSpot nudi ticketing u planu za 41.5 USD/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
HelpSpot ne nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
HelpSpot ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi samouslužni portal za 41.5 USD/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
HelpSpot ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
HelpSpot ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
HelpSpot ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
HelpSpot ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi bazu znanja u planu za 41.5 USD/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
HelpSpot nudi korisnički forum u planu za 41.5 USD/mjesec.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi automatizaciju i pravila u planu za 41.5 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi API funkcije u planu za 41.5 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
HelpSpot ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
HelpSpot ne nudi video pozive..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi neograničenu povijest u planu za 41.5 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
HelpSpot nudi neograničen broj web stranica u planu za oko 41.5 USD/mjesec.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
HelpSpot ne nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
HelpSpot nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za oko 41.5 USD/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
HelpSpot ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticket planu za 15 USD/agent/mjese.
HelpSpot nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 41.5 USD/mjesec.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Univerzalni ulazni pretinac koji podržava svaki kanal

Moćni softver za korisničku podršku trebao bi vam pomoći da pružite dobru uslugu neovisno o kanalu koji vaši kupci koriste. Zbog toga LiveAgent pokriva svaki važan kanal, uključujući e-mail tiketiranje, chat uživo, pozivni centarViberomkorisnički portal i društvene mreže – FacebookTwitter i Instagram.

Upravljajte svim korisničkim upitima s jednog mjesta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nabavite widget za najbrži chat uživo

Chat razgovori predstavljaju brz i jednostavan način da vas kupci kontaktiraju preko vaše web stranice. Riješite probleme brže s najbržim widgetom na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Podržan je i nizom naprednih značajki, poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, proaktivnim pozivnicama za chat i prilagođenim gumbima za chat. Isprobajte ga i uvjerite se zašto ga naši korisnici vole.
Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Pravi alat za pružanje korisničkog zadovoljstva

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Postavite svoja pravila za radni ritam s našim značajkama

Napredne značajke automatizacije i filtriranja dio su našeg prilagodljivog rješenja za korisničku podršku. Svaki alat potpomognut je setom značajki koje olakšavaju vaš tijek rada i daju vam prostora za predah kada vam je to potrebno. Pogledajte cjelovitu listu LiveAgent značajki i saznajte više o našem pouzdanom i povoljnom help desk softveru.
Šampion među softverima

Jeste li znali?

Osnovan 2006. godine, LiveAgent je prvo rješenje na tržištu koje pruža mogućnost korištenja chata uživo i help desk usluga. Od 2021. LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije help desk rješenje na tržištu koje opslužuje više od 150 milijuna korisnika i 40 000 tvrtki širom svijeta.
30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravna korisnička iskustva koja povećavaju prihode.

97%

Poboljšajte zadovoljstvo

Oduševite svoje korisnike munjevito brzim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite više prodaja tako što ćete postići da kupci ostanu vjerni vašem brendu.

Dopustite nam da vam pokažemo izvrsnu korisničku uslugu

Brinemo se da korisnici LiveAgent-a budu sretni i odgovaramo na sva pitanja ili upite što je prije moguće. To je sve izvedivo zahvaljujući našoj korisničkoj podršci koja radi 24/7. Pošaljite nam poruku ili nas kontaktirajte putem telefona kad god vam zatreba naša pomoć. Pročitajte stvarna iskustva i saznajte zašto su naši korisnici prešli na LiveAgent s drugih help desk rješenja.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvanredan chat uživo, tiketiranje i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo prvoklasnu podršku našim korisnicima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jeste li ga spremni isprobati?

Provjerite naše povoljne cjenovne planove koji su prikladni za tvrtke skoro svih veličina. Pogledajte naš videozapis kako biste iskusili potpuni doživljaj LiveAgent-a ili isprobajte naš besplatni 14-dnevni probni period i započnite pružati izvrsnu korisničku uslugu već danas! Ne treba davati informacije o kreditnoj kartici i nema skrivenih obaveza.

Usporedite nas s drugima

[alternative]
Related Articles to Alternativa za HelpSpot
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

Najbolja korisnička služba

LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.

Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

Tražite alternativu za SpiceWorks?

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

Tražitealternativu za CallPage?

Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

Trebate Collab alternativu?

LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x