LiveAgent nudi softver za korisničku podršku, upravljanje emailovima, podršku, integracije i dodatke za migraciju podataka. Također pruža podršku, blog, rječnik i webinare. Pruža se i podrška putem različitih kanala kao što su chat, pozivi, video pozivi, kontakt obrasci, forumi, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack. LiveAgent je isplativo rješenje za malena i srednja poduzeća te nudi mogućnost prebacivanja podataka iz prethodnog softvera za podršku. Također, pruža podršku za blokiranje spamera. Kolačići se koriste na web stranici, a dostupan je i jedan na jedan poziv kako bi se otkrile pogodnosti LiveAgent-a za poduzeća.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
LiveAgent Webinar 2: Email, automatizacija, SLA
Pridružite se LiveAgent webinara o korištenju emaila, automatizaciji i SLA u korisničkoj podršci. Naučite nove taktike i strategije. Besplatni račun.
TeleCube + LiveAgent vodič za integraciju
TeleCube + LiveAgent vodič omogućuje tvrtkama besplatan telefonski sustav za upravljanje pozivima, porukama i faksom na jednom mjestu. Integracija pruža centralno upravljanje interakcijama s klijentima, povećanu kontrolu nad pozivima klijenata i optimizaciju operacija pozivnog centra.
Kako imati chat u pokretu s LiveAgent iOS aplikacijom
LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.