Umorni ste od Vašeg softvera za službu za korisnike?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Vocalcom na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Možete odustati u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite altenativu za Vocalcom?

Prebacite se na drugačiji softver za korisničku službu i poboljšajte svoju korisničku službu.

LiveAgent je najbolje rješenje korisničke podrške za vaše poslovanje. Pružajte podršku preko više kanala i računa. Pružajte pomoć pomoću najboljih alata i olakšajte svoj tijek rada pomoću odličnog sustava zahtjeva za podršku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava stope konverzije.

Bogate značajke

Više od 175 značajki za olakšavanje vašeg toka rada i ugodniji rad.

Povoljne cijene

LiveAgent je prava stvar za razumnu cijenu. Odaberite jednu od tri tarife koje se plaćaju ili se odlučite za posebne značajke kako biste prilagodili svoju službu za korisnike.

app installation - illustration

Moćna alternativa za Vocalcom

Prebacite se na moćno rješenje službe za korisnike koje može sve.

LiveAgent podiže vašu korisničku službu na višu razinu. Jednostavno pružajte podršku preko e-pošte, čavrljanja uživo, društvenih mreža, baze znanja i pozivnog centra. Svime se upravlja preko pouzdanog centra za zahtjeve za podršku, tako da ne morate voditi brigu o komunikaciji. Sve je upravo tamo i posloženo, baš kako treba biti.

Ostanite na društvenim mrežama

Prebacivanje na drugi softver ne znači da trebate izgubiti podršku za društvene mreže.

LiveAgent podržava sve relevantne društvene mreže – Facebook, Twitter i Instagram. Možete nastaviti pružati podršku preko kanala koje vole vaši korisnici. Uskoro dolazi i podrška za Viber!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najbrže čavrljanje uživo

Čavrljanje uživo je jedan od najboljih alata koje možete koristiti za pružanje korisničke podrške. Treba biti pouzdano, uvijek dostupno i što je brže moguće.

LiveAgent ima najbrže čavrljanje uživo dostupno na tržištu, s prikazom čavrljanja za 2,5 sekunde. Nadalje, možete vidjeti što korisnici unose prije nego pritisnu “pošalji”. Možete unaprijed pripremati svoje odgovore.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Savings illustration

Jeste li spremni plaćati manje za bolje alate?

Odličan softver ne treba biti toliko skup. LiveAgent vam nudi tri odlične tarife koje se plaćaju, prepune alata, značajki i integracija koje neće upropastiti vaš proračun.

Zadržite alate koji su vam potrebni i nemojte plaćati previše. Pogledajte naše tarife i odaberite onu koja vam najbolje odgovara.

Uspoređujete različiti softver? Pogledajte

Zanima vas kakvi smo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Pogledajte naše stranice s usporedbama i saznajte što sve nudimo.

    Related Articles to Alternativa za Vocalcom
    Upravljačka ploča pomaže agentima da budu u toku s najvažnijim informacijama u tvrtki. Obratite nam se za više detalja.

    Upravljačka ploča

    Upravljačka ploča u LiveAgentu pruža poslovnu inteligenciju i omogućuje praćenje trendova i isključivanje pogrešaka. Dostupni su demo pozivi za isprobavanje.

    Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

    Najbolja korisnička služba

    LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.

    Krajnji korisnici su ljudi koji su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika iz bilo kojeg izvora, kao što su centar za pomoć, Facebook, e-pošta itd.

    Krajnji korisnik

    Dobra korisnička usluga, korisnički odnosi i uvidi u korisnike ključni su za uspjeh tvrtke. Krajnji korisnici su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika. LiveAgent pruža softver za podršku i tehnologije za poboljšanje korisničke podrške.

    Korisnički predstavnik trebao bi biti iznimno vješt i imati opširno znanje o proizvodima. Također treba pažljivo slušati što kupac traži.

    Vještine službe za korisnike

    Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Empatija, aktivno slušanje i personalizacija su važne vještine za podršku. Softver poput LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Obuka je važna za razvoj potrebnih vještina.

    Migrirajte sa SpiceWorksa na LiveAgent danas - besplatno. Možemo migrirati sve vaše tikete, kontakte, profile agenata, povratne informacije i još više,

    Migrirate sa SpiceWorksa?

    Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo za povećanje prihoda, zadovoljstvo klijenata i prodaju. LiveAgent nudi najbolje rješenje korisničke službe na tržištu. Isprobajte besplatno!

    Prebacite se s Heska na LiveAgent i dobijte višekanalni tiketing sustav za rukovanje društvenim medijima i superbrzi live chat widget.

    Tražite Hesk alternativu?

    Baza znanja s prilagodljivim brendingom omogućuje korisnički portal za usklađivanje s stilom kompanije. Pružite odličnu korisničku uslugu i rješavanje problema putem emaila, chata ili poziva 24/7. Pridružite nam se i postanite sretni klijent.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x