Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tražite alternativu za Gmail?

Može se sa sigurnošću reći da je Gmail jedna od najpopularnijih i najčešće korištenih usluga e-pošte. Svi smo se navikli na besplatnu pohranu, gumb za otkazivanje slanja poruke, kao i na dodatne korisne značajke poput odgode, oznaka ili mapa. Išli bismo toliko daleko i rekli da je Gmail savršeno rješenje za e-poštu za pojedince. Održava sve urednim i organiziranim.

Međutim, kad se radi o upotrebi Gmaila za poslovanje – posebno za korisničku podršku, postoji nekoliko ograničenja. Nažalost, Gmail ne podržava univerzalni ulazni pretinac s višekanalnim integracijama niti pregled nadzorne ploče za više agenata. To su vrlo ključne značajke u korisničkoj službi. Ako tražite Gmail alternativu za svoj odjel podrške, LiveAgent bi mogao biti pravo rješenje za vas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Uvezite svoje e-poruke na LiveAgent i iskoristite prednosti
višekanalnog rješenja za korisničku službu.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Moćne help desk značajke

Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent ima više od 179 help desk značajki i preko 40 integracija. Koristite naše moćne značajke analitike i izvještavanja, značajke gamifikacije ili ugrađenu bazu znanja.

Pustite da LiveAgent odradi težak posao, tako da se vi možete koncentrirati na izgradnju značajnih odnosa sa svojim kupcima.

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Implementirajte univerzalni ulazni pretinac u svoje poslovanje i steknite sljedeće prednosti:

Union icon

Povećano korisničko zadovoljstvo

LiveAgent poboljšava korisničko zadovoljstvo i povećava stope konverzije.

Increase icon

Poboljšana produktivnost vaših agenata

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.

Phone icon

Kontaktna točka

Vaš tim za podršku može rješavati sve korisničke upite koji dolaze iz raznih kanala s jednog mjesta.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo potpomognute usluge prebacivanja s najpopularnijih help desk rješenja.

badges

Help desk značajke koje podršku korisnicima čine lakom

Pročitajte i saznajte koje su značajke softvera ključne za uspješnu korisničku podršku.

Universal inbox by LiveAgent

Iskoristite snagu univerzalnog ulaznog pretinca

Idealan softver za korisničku podršku trebao bi biti transparentan i lako dostupan svim agentima u vašem odjelu. Trebao bi podržati višekanalne integracije i pružiti dodatne help desk značajke poput automatizacije. Univerzalni ulazni pretinac LiveAgent-a upravo to čini.

Univerzalni ulazni pretinac LiveAgent-a pametnija je verzija vaše trenutne ulazne pošte. Omogućuje vam slanje i primanje poruka s više kanala, poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak glasovnih i video poziva. Eliminira potrebu za dijeljenjem računa i nadgledanjem uređaja. Svi novi tiketi automatski se šalju na nadzornu ploču LiveAgent-a i svi agenti mogu ih pregledati i odgovoriti na njih.

Univerzalni ulazni pretinac omogućuje vam dodavanje oznaka, podsjetnika, internih bilješki, automatiziranu podjelu tiketa odjelima ili određenim agentima i još mnogo toga. Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u.

Upotrijebite hibridni tok tiketiranja

Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent koristi hibridni tok tiketa što je ključna značajka u korisničkoj podršci jer povećava produktivnost agenata. Hibridni tok tiketa čini da svi tiketi izgledaju isto bez obzira na komunikacijski kanal s kojeg dolaze. Tok tiketa omogućuje vam da pratite putovanje svojih kupaca kroz različite kanale, ali uvijek ostanete u istom hibridnom tiketu. Na taj način imate sve važne informacije o svojim kupcima i njihovim problemima nadohvat ruke.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvanredan chat uživo, tiketiranje i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo prvoklasnu podršku našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Powerful automation and reporting

Automatizirajte zadatke za uštedu vremena

Automatizacija je neophodna značajka za korisničku podršku jer štedi puno vremena. Omogućuje vam automatizaciju uobičajenih zadataka, stvaranje radnih procesa ili jedinstvenih pravila automatizacije u skladu s vašim poslovnim potrebama.

Na primjer, pravila automatizacije mogu automatski dodijeliti tikete (u bilo kojoj fazi) pojedinim agentima ili odjelima. Sve što morate učiniti je odabrati “okidač” i pravilo će se izvršiti. U LiveAgent-u, pravila automatizacije mogu se temeljiti na bilo kojem parametru tiketa, događaju ili vremenskom stanju.

Odlučite je li LiveAgent dobra Gmail alternativa za vaše poslovanje pomoću našeg besplatnog 14-dnevnog probnog razdoblja. Nije potrebna kreditna kartica.

Unaprijedite svoju službu za korisnike

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Iz tog razloga je najbolja alternativa za Gmail. Pridružite se tvrtkama poput Yamahe, BMW-a, Huawei-a i Sveučilišta Oxford u pružanju prvoklasne korisničke podrške. Uz LiveAgent, to je jednostavno. Započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje danas. Kreditna kartica nije potrebna.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent uklanja zastoje u korisničkoj službi

12% Amerikanaca kao svoju glavnu frustraciju korisničkom podrškom navelo je “manjak brzine”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% potrošača smatra kako je činjenica da moraju obrazložiti svoj problem nekoliko različitih ljudi znak loše korisničke podrške. Dimenzionalno istraživanje

Jedna trećina potrošača tvrdi kako bi razmislili o promjeni kompanije nakon samo jednog lošeg iskustva sa službom za korisnike. American Express

72% potrošača kaže da kada kontaktiraju službu za korisnike očekuju da agent “zna tko su, što su kupili i ima uvid u njihove prethodne razgovore.” Microsoft

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo