Tražite alternativu za Gmail?

Discover why LiveAgent is the best Gmail alternative on the market.


Get Started | 14 days free


See it in Action

Used by

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Fed up with your webmail?

Može se sa sigurnošću reći da je Gmail jedna od najpopularnijih i najčešće korištenih usluga e-pošte. Svi smo se navikli na besplatnu pohranu, gumb za otkazivanje slanja poruke, kao i na dodatne korisne značajke poput odgode, oznaka ili mapa. Išli bismo toliko daleko i rekli da je Gmail savršeno rješenje za e-poštu za pojedince. Održava sve urednim i organiziranim.
Međutim, kad se radi o upotrebi Gmaila za poslovanje – posebno za korisničku podršku, postoji nekoliko ograničenja. Nažalost, Gmail ne podržava univerzalni ulazni pretinac s višekanalnim integracijama niti pregled nadzorne ploče za više agenata. To su vrlo ključne značajke u korisničkoj službi. Ako tražite Gmail alternativu za svoj odjel podrške, LiveAgent bi mogao biti pravo rješenje za vas.

Uvezite svoje e-poruke na LiveAgent i iskoristite prednosti
višekanalnog rješenja za korisničku službu.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Moćne help desk značajke

Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent ima više od 179 help desk značajki i preko 40 integracija. Koristite naše moćne značajke analitike i izvještavanja, značajke gamifikacije ili ugrađenu bazu znanja.
Pustite da LiveAgent odradi težak posao, tako da se vi možete koncentrirati na izgradnju značajnih odnosa sa svojim kupcima.

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Implementirajte univerzalni ulazni pretinac u svoje poslovanje i steknite sljedeće prednosti:
Union icon

Povećano korisničko zadovoljstvo

LiveAgent poboljšava korisničko zadovoljstvo i povećava stope konverzije.
Increase icon

Poboljšana produktivnost vaših agenata

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.
Phone icon

Kontaktna točka

Vaš tim za podršku može rješavati sve korisničke upite koji dolaze iz raznih kanala s jednog mjesta.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo potpomognute usluge prebacivanja s najpopularnijih help desk rješenja.
badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Iskoristite snagu univerzalnog ulaznog pretinca

Idealan softver za korisničku podršku trebao bi biti transparentan i lako dostupan svim agentima u vašem odjelu. Trebao bi podržati višekanalne integracije i pružiti dodatne help desk značajke poput automatizacije. Univerzalni ulazni pretinac LiveAgent-a upravo to čini.
Univerzalni ulazni pretinac LiveAgent-a pametnija je verzija vaše trenutne ulazne pošte. Omogućuje vam slanje i primanje poruka s više kanala, poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak glasovnih i video poziva. Eliminira potrebu za dijeljenjem računa i nadgledanjem uređaja. Svi novi tiketi automatski se šalju na nadzornu ploču LiveAgent-a i svi agenti mogu ih pregledati i odgovoriti na njih.
Univerzalni ulazni pretinac omogućuje vam dodavanje oznaka, podsjetnika, internih bilješki, automatiziranu podjelu tiketa odjelima ili određenim agentima i još mnogo toga. Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u.
Započnite besplatno probno razdoblje

Upotrijebite hibridni tok tiketiranja

Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent koristi hibridni tok tiketa što je ključna značajka u korisničkoj podršci jer povećava produktivnost agenata. Hibridni tok tiketa čini da svi tiketi izgledaju isto bez obzira na komunikacijski kanal s kojeg dolaze. Tok tiketa omogućuje vam da pratite putovanje svojih kupaca kroz različite kanale, ali uvijek ostanete u istom hibridnom tiketu. Na taj način imate sve važne informacije o svojim kupcima i njihovim problemima nadohvat ruke.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvanredan chat uživo, tiketiranje i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo prvoklasnu podršku našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizirajte zadatke za uštedu vremena

Automatizacija je neophodna značajka za korisničku podršku jer štedi puno vremena. Omogućuje vam automatizaciju uobičajenih zadataka, stvaranje radnih procesa ili jedinstvenih pravila automatizacije u skladu s vašim poslovnim potrebama.
Na primjer, pravila automatizacije mogu automatski dodijeliti tikete (u bilo kojoj fazi) pojedinim agentima ili odjelima. Sve što morate učiniti je odabrati “okidač” i pravilo će se izvršiti. U LiveAgent-u, pravila automatizacije mogu se temeljiti na bilo kojem parametru tiketa, događaju ili vremenskom stanju.
Odlučite je li LiveAgent dobra Gmail alternativa za vaše poslovanje pomoću našeg besplatnog 14-dnevnog probnog razdoblja. Nije potrebna kreditna kartica.

Unaprijedite svoju službu za korisnike

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Iz tog razloga je najbolja alternativa za Gmail. Pridružite se tvrtkama poput Yamahe, BMW-a, Huawei-a i Sveučilišta Oxford u pružanju prvoklasne korisničke podrške. Uz LiveAgent, to je jednostavno. Započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje danas. Kreditna kartica nije potrebna.
Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent uklanja zastoje u korisničkoj službi


Slow customer support

Sporo vrijeme odgovora

12% Amerikanaca kao svoju glavnu frustraciju korisničkom podrškom navelo je “manjak brzine”. Statista
Social medias integrated into the help desk software

Manjak jasnoće putem medija

72% potrošača smatra kako je činjenica da moraju obrazložiti svoj problem nekoliko različitih ljudi znak loše korisničke podrške. Dimenzionalno istraživanje
Simple and efficient customer service

Odljev korisnika

Jedna trećina potrošača tvrdi kako bi razmislili o promjeni kompanije nakon samo jednog lošeg iskustva sa službom za korisnike. American Express

mitigate losses

Manjak transparentnosti

72% potrošača kaže da kada kontaktiraju službu za korisnike očekuju da agent “zna tko su, što su kupili i ima uvid u njihove prethodne razgovore.” Microsoft

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Želite nas usporediti s drugim klijentima za e-poštu?

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim help desk rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.

Related Articles to Alternativa za Gmail
Saznajte kako kreirati email predloške u LiveAgent-u i poboljšajte korisničku podršku, upravljanje vremenom i dosljednost branda. Iskoristite LiveAgent-ov video za više informacija. Besplatno kreirajte račun.

Kako kreirati email predloške u LiveAgent-u

Saznajte kako kreirati email predloške u LiveAgent-u i poboljšajte korisničku podršku, upravljanje vremenom i dosljednost branda. Iskoristite LiveAgent-ov video za više informacija. Besplatno kreirajte račun.

LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.

LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do

LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.

Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.

LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

LiveAgent nudi integraciju s Instagramom za poboljšanje korisničke podrške. Poduzeća mogu upravljati upitima i zahtjevima klijenata putem Instagrama direktno iz LiveAgent upravljačke ploče. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.

Kako aktivirati vaš Instagram plugin u LiveAgent-u

LiveAgent nudi integraciju s Instagramom za poboljšanje korisničke podrške. Poduzeća mogu upravljati upitima i zahtjevima klijenata putem Instagrama direktno iz LiveAgent upravljačke ploče. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x