Tražite alternativu za Gmail?

Discover why LiveAgent is the best Gmail alternative on the market.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Fed up with your webmail?

Može se sa sigurnošću reći da je Gmail jedna od najpopularnijih i najčešće korištenih usluga e-pošte. Svi smo se navikli na besplatnu pohranu, gumb za otkazivanje slanja poruke, kao i na dodatne korisne značajke poput odgode, oznaka ili mapa. Išli bismo toliko daleko i rekli da je Gmail savršeno rješenje za e-poštu za pojedince. Održava sve urednim i organiziranim. Međutim, kad se radi o upotrebi Gmaila za poslovanje – posebno za korisničku podršku, postoji nekoliko ograničenja. Nažalost, Gmail ne podržava univerzalni ulazni pretinac s višekanalnim integracijama niti pregled nadzorne ploče za više agenata. To su vrlo ključne značajke u korisničkoj službi. Ako tražite Gmail alternativu za svoj odjel podrške, LiveAgent bi mogao biti pravo rješenje za vas.
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Uvezite svoje e-poruke na LiveAgent i iskoristite prednosti
višekanalnog rješenja za korisničku službu.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Moćne help desk značajke

Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent ima više od 179 help desk značajki i preko 40 integracija. Koristite naše moćne značajke analitike i izvještavanja, značajke gamifikacije ili ugrađenu bazu znanja. Pustite da LiveAgent odradi težak posao, tako da se vi možete koncentrirati na izgradnju značajnih odnosa sa svojim kupcima.

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Implementirajte univerzalni ulazni pretinac u svoje poslovanje i steknite sljedeće prednosti:

Povećano korisničko zadovoljstvo

LiveAgent poboljšava korisničko zadovoljstvo i povećava stope konverzije.

Poboljšana produktivnost vaših agenata

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.

Kontaktna točka

Vaš tim za podršku može rješavati sve korisničke upite koji dolaze iz raznih kanala s jednog mjesta.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo potpomognute usluge prebacivanja s najpopularnijih help desk rješenja.
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Iskoristite snagu univerzalnog ulaznog pretinca

Idealan softver za korisničku podršku trebao bi biti transparentan i lako dostupan svim agentima u vašem odjelu. Trebao bi podržati višekanalne integracije i pružiti dodatne help desk značajke poput automatizacije. Univerzalni ulazni pretinac LiveAgent-a upravo to čini. Univerzalni ulazni pretinac LiveAgent-a pametnija je verzija vaše trenutne ulazne pošte. Omogućuje vam slanje i primanje poruka s više kanala, poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak glasovnih i video poziva. Eliminira potrebu za dijeljenjem računa i nadgledanjem uređaja. Svi novi tiketi automatski se šalju na nadzornu ploču LiveAgent-a i svi agenti mogu ih pregledati i odgovoriti na njih. Univerzalni ulazni pretinac omogućuje vam dodavanje oznaka, podsjetnika, internih bilješki, automatiziranu podjelu tiketa odjelima ili određenim agentima i još mnogo toga. Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u.

Upotrijebite hibridni tok tiketiranja

Ako tražite Gmail alternativu za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent koristi hibridni tok tiketa što je ključna značajka u korisničkoj podršci jer povećava produktivnost agenata. Hibridni tok tiketa čini da svi tiketi izgledaju isto bez obzira na komunikacijski kanal s kojeg dolaze. Tok tiketa omogućuje vam da pratite putovanje svojih kupaca kroz različite kanale, ali uvijek ostanete u istom hibridnom tiketu. Na taj način imate sve važne informacije o svojim kupcima i njihovim problemima nadohvat ruke.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvanredan chat uživo, tiketiranje i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo prvoklasnu podršku našim korisnicima.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizirajte zadatke za uštedu vremena

Automatizacija je neophodna značajka za korisničku podršku jer štedi puno vremena. Omogućuje vam automatizaciju uobičajenih zadataka, stvaranje radnih procesa ili jedinstvenih pravila automatizacije u skladu s vašim poslovnim potrebama. Na primjer, pravila automatizacije mogu automatski dodijeliti tikete (u bilo kojoj fazi) pojedinim agentima ili odjelima. Sve što morate učiniti je odabrati “okidač” i pravilo će se izvršiti. U LiveAgent-u, pravila automatizacije mogu se temeljiti na bilo kojem parametru tiketa, događaju ili vremenskom stanju. Odlučite je li LiveAgent dobra Gmail alternativa za vaše poslovanje pomoću našeg besplatnog 14-dnevnog probnog razdoblja. Nije potrebna kreditna kartica.

Unaprijedite svoju službu za korisnike

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Iz tog razloga je najbolja alternativa za Gmail. Pridružite se tvrtkama poput Yamahe, BMW-a, Huawei-a i Sveučilišta Oxford u pružanju prvoklasne korisničke podrške. Uz LiveAgent, to je jednostavno. Započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje danas. Kreditna kartica nije potrebna.
Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent uklanja zastoje u korisničkoj službi

12% Amerikanaca kao svoju glavnu frustraciju korisničkom podrškom navelo je “manjak brzine”. Statista
Social medias integrated into the help desk software
72% potrošača smatra kako je činjenica da moraju obrazložiti svoj problem nekoliko različitih ljudi znak loše korisničke podrške. Dimenzionalno istraživanje
Simple and efficient customer service

Odljev korisnika

Jedna trećina potrošača tvrdi kako bi razmislili o promjeni kompanije nakon samo jednog lošeg iskustva sa službom za korisnike. American Express
72% potrošača kaže da kada kontaktiraju službu za korisnike očekuju da agent “zna tko su, što su kupili i ima uvid u njihove prethodne razgovore.” Microsoft

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Želite nas usporediti s drugim klijentima za e-poštu?

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim help desk rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.
Related Articles to Alternativa za Gmail
Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

Tražite alternativu za SpiceWorks?

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

Tražitealternativu za CallPage?

Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

Trebate Collab alternativu?

LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

Najbolje live chat alternative sadrže konkretan skup značajki koje će vas usmjeriti prema uspjehu! Saznajte već danas koje su to!

Otkrijte najbolje alternative

LiveAgent je sjajno rješenje za podršku korisnicima. Pruža brze odgovore i poboljšava korisničko iskustvo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x