Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.
Postanite partner LiveAgent-a i iskoristite sve prednosti koje nudi. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, i još mnogo toga. Isprobajte sve komunikacijske kanale i dogovorite demo. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Naša web stranica koristi kolačiće. Otkrijte pogodnosti LiveAgent-a putem jedan na jedan poziva.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.