Tražite alternativu za Helprace?

Povećajte zadovoljstvo svojih korisnika s pravom softverskom alternativom za Helprace help desk. Pouzdani sistem upravljanja tiketima, baza znanja, chat uživo ili podrška putem društvenih mreža, LiveAgent ima sve alate koji su vam potrebni za pružanje najboljeg iskustva korisnicima i povećanje produktivnosti agenata.

Pročitajte više o našem intuitivnom rješenju za podršku i doznajte je li to prava alternativa Helprace-u za vaše poslovanje.

 

Prednosti prebacivanja na LiveAgent

Povećani povrat ulaganja

Pretvorite posjetitelje vaše web stranice u kupce i povećajte svoju dobit.

Štedi vrijeme i novac

Uštedite vrijeme i novac tako što ćete imati sve u jednom jednostavnom help desk rješenju.

Poboljšava produktivnost agenata

Izvrstan set alata, značajki i integracija pomaže vam da napravite više.

liveagent tools

Odradite posao putem pravih alata

Helprace je obavio sjajan posao, ali nije svako rješenje dobar izbor za svako poduzeće. Zato biste za svoje poslovanje trebali odabrati pouzdanu softversku help desk alternativu. LiveAgent uvelike može doprinijeti vašoj korisničkoj podršci.

Govorimo o sjajnom sistemu upravljanja tiketima, najbržem widgetu za chat uživo, podršci na društvenim mrežama kao što su Facebook Messenger, Instagram ili Viber. Zajedno s pozivnim centrom i bazom znanja, možemo vam ponuditi sve alate koji su vam potrebni za pružanje najbolje moguće korisničke podrške. Da li biste željeli vidjeti te alate na djelu? Samo kliknite ispod i isprobajte ih.

 

Želim ga isprobati

Pogledajte naše alate

Munjevito brz chat uživo

Brzi chat uživo jedan je od najkorisnijih alata koje vam help desk softver može ponuditi. Nudimo vam najbrži widget za chat uživo, s brzinom prikazivanja razgovora od samo 2,5 sekunde. Pored toga, sadrži mnoštvo korisnih značajki, kao što su pregled tipkanja u stvarnom vremenu i nadziranje web stranice, što će agentima iz korisničke podrške omogućiti bolju preglednost.

 

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Pogledajte prikaz chata uživo

Pogledajte ovaj videozapis o našem chatu uživo. Moći ćete steći dojam o tome što sve može napraviti. Slobodno pregledajte naš YouTube kanal i pogledajte ostale videozapise o drugim značajkama.

Najbolje korisničko iskustvo

Da bismo mogli napraviti vrhunski softver za help desk, moramo razumjeti kako pružiti odličnu podršku našim korisnicima. Radimo to na pravi način i zato se trudimo biti dobar primjer našim korisnicima.

Našim korisnicima nudimo korisničku podršku 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Možete nas kontaktirati kad god poželite i mi ćemo vam pomoći. Upotrijebite chat uživo, pošaljite nam e-poruku ili nas nazovite, izbor je na vama. Nastojimo pružiti najbolju moguću podršku kako biste vi i svi ostali mogli omogućiti to isto svojim korisnicima. Želite li se pridružite našim redovima zadovoljnih korisnika? Kliknite ispod.

 

Želim vidjeti izvrsno korisničko iskustvo
get inspired

Što naši korisnici kažu o LiveAgent-u

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Spremni ste isprobati alternativu za Helprace?

Kliknite ispod i već danas započnite besplatno 14-dnevno probno razdoblje. Ne trebati unositi podatke o svojoj kreditnoj kartici i nema nikakve skrivene obaveze, jednostavno isprobajte LiveAgent help desk softver.

Želim ga isprobati

Usporedite nas s ostalim help desk softverima

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim help desk rješenjima? Pogledajte naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što možemo ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za Helprace
    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent helpdesk softver i live chat

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

    Web help desk

    Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

    Tražite način za smanjenje stresa? Pogledajte naš članak o memovima korisničke podrške + nađite i druge načine za kreiranje okruženja bez stresa za vaše agente.

    Memovi korisničke podrške

    Kako bi se smanjili prekidi i stres za agente korisničke podrške, važno je omogućiti prave alate, minimizirati prekide i dozvoliti agentima izražavanje mišljenja. Također, dijeljenje memova korisničke podrške može podići raspoloženje i kreirati okruženje bez stresa.

    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti, preko 40 integracija i sučelje koje će vam pomoći unaprijediti workflow. Pogledajte jedan od naših plaćenih planova pretplate ili odaberite funkcionalnosti.

    Tražite alternativu za Drift?

    LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku korisnicima MSP-a. Pružite vrhunsko rješenje i budite bliži svojim kupcima.

    Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

    Monday

    Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x