call center agent with headset

Kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra

Jeste li sigurni da je vaš pozivni centar siguran? Ako ne, prođite kroz ovaj kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra.

Raspravljat ćemo o najvažnijim sigurnosnim mjerama koje trebate poduzeti kako bi zaštitili vaše poslovanje. Pokrit ćemo sve, od zaštite lozinki do enkripcije podataka. Slijedite naše savjete i bit ćete sigurni da će vaš pozivni centar biti osiguran od hakera i ostalih eksternih prijetnji.

Važnost kontrolnog popisa za sigurnost pozivnog centra

Pozivni centar je ključni dio svakog poslovanja. On je žila kucavica koja vas povezuje s vašim mušterijama i klijentima. Kao i svaki važan dio, treba biti dobro zaštićen.

Zato smo sastavili ovaj kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra. Pomoći će vam da identificirate bilo koje slabe točke u sigurnosti vašeg kontakt centra, a dat će vam i savjete kako ih popraviti i poboljšati sigurnost vašeg pozivnog centra.

Tko može imati koristi od kontrolnog popisa za sigurnost pozivnog centra?

  • Vlasnici poduzeća

Ovaj kontrolni popis će vam pomoći procijeniti sigurnost vašeg pozivnog centra i ispuniti potrebe vašeg poslovanja.

  • Upravitelji pozivnog centra

Koristite ovaj kontrolni popis da procijenite sigurnost vašeg pozivnog centra i uvjerite se da je vrhunske kvalitete.

  • IT profesionalci u pozivnim centrima

Ako radite u IT timu, onda morate pročitati ovaj kontrolni popis. Pomoći će vam da identificirate sigurnosne rizike unutar pozivnog centra i nađete rješenja za njih.

Istražite naš kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra

Kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra

Stroge mjere kontrole pristupa su ključne za svaki pozivni centar. One vam pomažu da spriječite neovlašteni pristup vašem sustavu i podacima. Autentifikacija korištenjem više faktora, jednostruka prijava i kontrola pristupa na temelju uloge su sve odlične opcije koje morate razmotriti.

Predstavnici korisničke službe imaju pristup osjetljivim podacima klijenata. Zato je važno ograničiti razine pristupa i njihovih ovlasti.

Zašto je ograničenje ovlasti agenata važno?

Ono pomaže u sprječavanju neovlaštenog pristupa osjetljivim podacima klijenata i sprječava njihovo curenje iz kompanije.

Kako ograničiti ovlasti agenata?

Ograničite pristup određenim područjima pozivnog centra. Ograničite koliko vremena agent može provesti u svakom području. Nadzirite aktivnost agenata i zabilježite svako sumnjivo ponašanje.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

Koje alate koristiti za ograničavanje ovlasti agenata?

  • softver za snimanje poziva – za snimanje poziva i bilježenje svakog sumnjivog ponašanja
  • sustav kontrole pristupa – za ograničenje pristupa određenim područjima pozivnog centra

 

Inzistiranje na redovnim promjenama lozinke je osnovna mjera sigurnosti.

Zašto je zahtijevanje promjena lozinke važno?

Redovne primjene lozinke sprječavaju neovlašteni pristup vašem sustavu. Također pomažu štititi vaše podatke u slučaju kada lozinka bude otkrivena ili ukradena.

Kako redovito mijenjati lozinke?

Možete koristiti alat za upravljanje lozinkama koji će generirati i čuvati lozinke za vas. Također možete postaviti vlastiti raspored rotacije lozinki. Na primjer, možete zahtijevati od korisnika da mijenjaju svoje lozinke svakih 30 dana. Također bi trebali odmah promijeniti svoje početne lozinke.

Koliko često treba mijenjati lozinke? Većina stručnjaka preporučuje da ih mijenjate svakih 3 do 6 mjeseci. Međutim, ako imate dosta osjetljivih informacija, možda trebate češće mijenjati svoje lozinke.

Expired password

Koje alate koristiti za inzistiranje na redovnim promjenama lozinki?

  • Dashlane Business – jedna od najboljih opcija za zahtijevanje redovne periodične promjene lozinke; to je siguran način za vođenje evidencije o lozinkama i osiguranje da se redovno mijenjaju
  • LastPass za enkripciju lozinki

 

U slučaju sigurnosne prijetnje, ne želite biti bez pristupa vašim zapisima ili IP adresama.

Zašto je zadržavanje pristupa zapisima i IP adresama važno?

Pristup povijesti zapisa i IP adresa vam pomaže da nađete izvor problema i spriječite da se to ponovi.

Kako zadržati pristup povijesti zapisa i IP adresa?

Koristite sigurnu uslugu temeljenu na cloudu koja pohranjuje zapise i IP adrese. To će vam omogućiti da im pristupite s bilo koje lokacije i čuvate ih propisno pohranjene. Također možete koristiti lokalno rješenje, ali ona su obično dosta skuplja.

SLA log in Customer support software - LiveAgent

Koje alate koristiti za zadržavanje pristupa povijesti zapisa i IP adresa?

  • usluge temeljene na cloudu koje služe za pohranu zapisa i IP adresa izvan stranice
  • sigurni poslužitelji za čuvanje zapisa i IP adresa na odvojenom poslužitelju koji nije povezan na internet

 

Jedan od najčešćih načina da malware završi u vašem računalu je putem programa koji su instalirani bez znanja korisnika.

Zašto je uspostavljanje strogih pravila za instaliranje programa važno?

To vam omogućava da spriječite neovlašteni pristup vašem sustavu i podacima te štiti vašu kompaniju od odgovornosti u slučaju instaliranja programa zaraženog malwareom.

Kako ustanoviti stroga pravila za instaliranje programa?

Kao upravitelj pozivnog centra, vi trebate ustanoviti stroga pravila za instaliranje programa na računala kompanije. Zaposlenicima treba biti dopušteno samo instaliranje programa koji su potrebni za njihove poslovne dužnosti. Svi ostali programi trebaju biti zabranjeni.

Dodatni, svi programi trebaju biti instalirani od strane IT odjela kako bi osigurali da su samo ovlašteni programi instalirani na računala kompanije. Također koristite whitelist za aplikacije koji vam omogućava da odredite koje aplikacije mogu biti instalirane na vaš sustav te blacklist, koji definira blokirane aplikacije.

terms and conditions agreement - illustration

Koje alate koristiti za uspostavu strogih pravila za instaliranje programa?

  • whitelist i blacklist za aplikacije
  • stroga pravila
  • dokumenti koji sadrže uvjete korištenja

 

Jedan od najboljih načina za sprječavanje sigurnosnih prijetnji je da držite sve sustave ažuriranima.

Zašto je redovito ažuriranje svih sustava važno?

Redovna ažuriranja vam pomažu u uklanjanju svih sigurnosnih petlji koje mogu postojati. Također vam pomaže zaštititi vaš sustav od novih sigurnosnih prijetnji koje su se mogle pojaviti od posljednjeg ažuriranja.

Kako redovito ažurirati sve sustave?

Koristite automatska ažuriranja ili možete ručno ažurirati vaš sustav. U tom slučaju, važno je ne zaboraviti to redovno raditi – obratite veću pozornost na to.

Windows system updates

Koje alate koristiti za redovito ažuriranje svih sustava?

  • automatska ažuriranja

 

Ne zaboravite, vaša mrežna pravila su osnova vašeg plana sigurnosti. Njihovim redovnim pregledom možete osigurati da ona i dalje štite vaše podatke.

Zašto je redovni pregled vaših mrežnih pravila važan?

Zato što rastom vašeg poduzeća raste i broj uređaja i aplikacija koji pristupaju vašoj mreži. To može kreirati nove sigurnosne rizike kojih možda niste svjesni. Redovnim pregledom vaših mrežnih pravila možete osigurati da su ona još uvijek učinkovita u zaštiti vaših podataka.

Koliko često trebate pregledavati vaša mrežna pravila?

Vaša mrežna pravila trebate pregledavati minimalno jednom u 6 mjeseci. Međutim, ako je došlo do promjena u vašem poslovanju (npr. dodavanje novih zaposlenika ili aplikacija), trebate češće pregledavati pravila vaše mreže.

Kada pregledavate vaša mrežna pravila, razmislite o sljedećim pitanjima:

  • Imaju li svi moji uređaji i aplikacije prikladne ovlasti?
  • Jesu li ikakvi novi uređaji ili aplikacije dodani na moju mrežu?
  • Moram li unijeti ikakve promjene za moja postojeća pravila?
  • Trebam li dodati ikakva nova pravila?

Ako vidite da vaša mrežna pravila nisu više učinkovita, napravite nužne promjene i implementirajte ih što prije.

Customer service analysis - illustration

Koje alate koristiti za pregled vaših mrežnih pravila?

  • SolarWinds Network Configuration Manager za centralno upravljanje vašim mrežnim uređajima i konfiguracijama te pristup moćnim sposobnostima revizije za lako prepoznavanje promjena u vašoj mrežnoj konfiguraciji
  • ManageEngine OpManager za nadzor mrežnih mogućnosti

 

Vaši zaposlenici trebaju biti propisno trenirani za sigurnosne politike i procedure vaše kompanije (također i tijekom njihovog uključivanja). Omogućite stalnu obuku krojenu po specifičnim potrebama vašeg pozivnog centra.

Zašto je važno omogućiti namjensku obuku o sigurnosnim protokolima?

Zato što su vaši zaposlenici prva linija obrane od sigurnosnih prijetnji. Omogućavanjem namjenske obuke za sigurnosne protokole, možete biti sigurni da su propisno pripremljeni za prepoznavanje sigurnosnih rizika i odgovor na njih.

Mobile apps developer

Kako omogućiti obuku o sigurnosnim protokolima?

Osigurajte da svi zaposlenici razumiju važnost sigurnosti i zašto je slijeđenje protokola ključno. To se može postići redovitom obukom i podsjetnicima.

Dajte svim zaposlenicima pristup priručniku vaše kompanije za sigurnosnu politiku. Dodatno, novi zaposlenici trebaju dobiti pravilnu obuku o sigurnosnim protokolima od prvog dana, tako da budu potpuno spremni.

Simulacije su odličan način obuke zaposlenika za to kako prepoznati sigurnosne rizike i odgovoriti na njih. U priručnik za zaposlenike uključite informacije o sigurnosnim politikama i procedurama vaše kompanije i redovno ih pregledajte sa svim zaposlenicima.

Koje alate koristiti za pružanje namjenske obuke o sigurnosnim protokolima?

  • priručnik o politici koji naglašava procedure pozivnog centra za rukovanje povjerljivim informacijama
  • redovna obuka o ažuriranim sigurnosnim protokolima
  • godišnji pregled sigurnosnih politika i procedura vaše kompanije
  • sustav za prijavu bilo kakve sumnjive aktivnosti menadžmentu
  • webinari i tečajevi o najboljim praksama za sigurnost podataka

 

Gamifikacija je proces uključivanja elemenata igre u druge aktivnosti kako bi angažirali i motivirali ljude. Koji učinak ona ima na sigurnost vašeg pozivnog centra?

Zašto je važno ohrabrivati neprestano učenje korištenjem gamifikacije?

Zato jer ona angažira i motivira zaposlenike. Uvođenjem elemenata igre u proces obuke, možete ga pretvoriti u interaktivnu zabavu. To može ohrabriti zaposlenike da nastave učiti čak i kada završe svoj početnu obuku, što će poboljšati sigurnost vašeg pozivnog centra.

Gamification badges

Kako ohrabriti neprestano učenje s LiveAgent gamifikacijom?

Značajke gamifikacije unutar LiveAgent-a ohrabruju vaše agente na bolju izvedbu. Rješavanjem upita i poboljšanjem svojih vještina, agenti tijekom vremena ostvaruju više razine. Kako bi još više motivirali svoje zaposlenike, možete dodjeljivati nagrade i značke za najmarljivije zaposlenike ili koristiti referentne vrijednosti i tablice s bodovima.

Korištenjem ovih značajki u korisničkoj službi, agenti postaju angažiraniji i promovira se zdravo nadmetanje. Kao rezultat toga, događa se porast produktivnosti i suradnje.

Koje alate koristiti za ohrabrivanje na neprestano učenje?

  • LiveAgent gamifikacija

 

Baza znanja je centralizirana platforma temeljena na cloudu, gdje je znanje pohranjeno u obliku vodiča i dokumenata. Ono je dostupno stalno i sa svih uređaja.

Zašto je važno održavanje sigurne baze znanja?

Zato što je vaša baza znanja ključan dio sigurnosnih procedura vašeg pozivnog centra. Ona pojednostavljuje operacije vašeg pozivnog centra dajući agentima brz i lak pristup informacijama koje trebaju.

internal knowledge base

Kako održavati internu bazu znanja sigurnom?

  • Neka bude ažurirana i s najnovijim informacijama o sigurnosnim procedurama.
  • Pobrinite se da svi zaposlenici (agenti i menadžeri) imaju pristup najnovijoj verziji.
  • Ograničite pristup bazi znanja samo za ovlašteno osoblje.
  • Često mijenjajte lozinke i zahtijevajte snažne lozinke.
  • Enkriptirajte osjetljive podatke i pohranjujte ih na sigurnu lokaciju
  • Redovno je revidirajte i ažurirajte kako bi zadržali točnost i relevantnost.

Koje alate koristiti za održavanje sigurne baze znanja?

  • priručnik vaše kompanije za sigurnosne politike i procedure

 

Standard za sigurnost podataka u industriji platnih kartica (PCI DSS) je skup sigurnosnih standarda dizajniranih za zaštitu prijenosa podataka vlasnika kartice.

Zašto je važno zaštititi podatke vlasnika kartica?

Zato što je PCI sukladnost potrebna za sve kompanije koje obrađuju, pohranjuju ili prenose informacije o kreditnim karticama. Zaštitom pristupa podacima o vlasniku kartice činite vašu kompaniju sukladnom sa PCI standardima. To sprječava krađe podataka i štiti informacije vaših klijenata.

credit card payment

Kako zaštititi podatke vlasnika kartica?

Uključite sigurnost podataka u trening sesije za zaposlenike vašeg pozivnog centra. Enkriptirajte sve informacije o kreditnim karticama koje se prenose putem telefona i nikad ne zapisujte i ne pohranjujte brojeve kreditnih kartica. Zahtijevajte da zaposlenici koriste snažne lozinke za pristup sustavima koji obrađuju ili pohranjuju informacije o kreditnim karticama.

Koje alate koristiti za zaštitu podataka vlasnika kartica?

  • tehnologije za enkripciju
  • firewalle i antivirusni softver
  • sustave za otkrivanje i sprječavanje upada
  • mjere fizičkog osiguranja
  • kontrolni popis za sukladnost

 

Ključno je da vaš softver za pozivni centar bude sukladan s najnovijim sigurnosnim mjerama.

Zašto je važno potvrditi sukladnost sa najnovijim sigurnosnim mjerama?

Softver za pozivni centar mora biti sukladan s najnovijim sigurnosnim mjerama kako bi mogao zaštititi podatke vašeg pozivnog centra.

high security standards

Kako potvrditi sukladnost s najnovijim sigurnosnim mjerama?

Kada birate softver za pozivni centar, provjerite s pružateljem softverske usluge posjeduje li on neki certifikat o sukladnosti. Sigurnost podataka treba biti prvi prioritet kompanije.

Pitajte industrijske stručnjake preporučuju li oni ovaj softver za pozivne centre i čitajte online recenzije da vidite imaju li ostali profesionalci za pozivne centre dobra iskustva s njime. Alternativno, uvijek možete kontaktirati savjetnika za sigurnost pozivnog centra kako bi dobili njegovo mišljenje koji je najbolji način potvrde sukladnosti.

Koje alate koristiti za potvrdu sukladnosti sa najnovijim sigurnosnim mjerama?

  • web stranica ponuđača softvera
  • tim podrške ponuđača softvera
  • IT odjel vaše kompanije
  • savjetnik za sigurnost

 

Obavijesti u realnom vremenu će vam pomoći u brzom otkrivanju i istraživanju sumnjivih aktivnosti i spriječiti curenje podataka.

Zašto je važno postaviti hitne obavijesti o neovlaštenom pristupu?

Kada ste odmah obaviješteni o bilo kakvom neovlaštenom pristupu, možete napraviti korake za sprječavanje sigurnosnog proboja.

Kako postaviti hitne obavijesti o neovlaštenom pristupu?

Provjerite s vašim pružateljem usluge softvera za pozivni centar nudi li on neke sigurnosne značajke koje uključuju obavijesti o neovlaštenom pristupu. Također možete postaviti odvojeni sustav obavijesti koristeći alat kao što je IFTTT za tu svrhu ili neka vaš IT tim postavi uzbune za obavještavanje o bilo kakvom neovlaštenom pristupu.

Koje alate koristiti za postavljanje hitnih obavijesti o neovlaštenom pristupu?

  • vaš softver za pozivni centar
  • IFTTT
  • IT tim

 

Ljudska pogreška je jedan od vodećih uzroka probijanja podataka. Automatizacijom što većeg broja procesa vašeg pozivnog centra možete pomoći u eliminaciji potencijalnih sigurnosnih rizika.

Zašto je važno koristiti automatizaciju?

Automatizacijom zadataka pozivnog centra povećavate šanse da se oni izvrše na točan i siguran način. To također pomaže osloboditi vrijeme vaših zaposlenika, tako da se oni mogu fokusirati na druge zadatke kako bi poboljšali učinkovitost vašeg pozivnog centra.

LiveAgent SLA automation

Kako koristiti automatizaciju u pozivnom centru?

Odredite na kojim zadacima vaši agenti kontakt centra trebaju provoditi najviše vremena i mogu li ti zadaci biti automatizirani. Neki zadaci, poput korisničke službe ili prodaje, ne mogu biti potpuno automatizirani. Međutim, još uvijek možete koristiti automatizaciju za dijelove procesa, kao što su popratne poruke ili zakazivanje sastanaka.

Na primjer, u LiveAgent-u možete automatizirati preusmjeravanje poziva po prioritetu ili iskoristiti automatsko ponovno pozivanje. Dodatno, možete postaviti pravila automatizacije u help desku za transfer tiketa prema određenim odjelima, dodavati oznake, označavati tikete kao spam ili ih rješavati.

Koje alate koristiti za automatizaciju zadataka?

  • pravila akcija
  • AI-pogonjeni chatbotovi
  • automatizirani softver za korisničku službu kao što je LiveAgent

 

Postoji velik broj prihvaćenih sigurnosnih okvira, kao što su ISO 27001, NIST 800-53 i COBIT.

Zašto je važno pridržavati se najčešćih sigurnosnih okvira?

To vam omogućuje da slijedite set sigurnosnih naputaka koji su već iskušani i testirani. To također olakšava ostalim poduzećima da razumiju vaše sigurnosno stanje i revizorima da procijene vašu sukladnost.

Kako se pridržavati najčešćih sigurnosnih okvira?

Prvi korak je identificirati koji okvir je najrelevantniji za vaše poslovanje. Kada to odredite, možete početi mapirati potrebne stroge sigurnosne kontrole koje taj okvir zahtjeva i implementirati ih u vašem pozivnom centru.

Koje alate koristiti kako bi se pridržavali najčešćih sigurnosnih okvira?

  • GRC platforme
  • softver za upravljanje sukladnostima npr. ProcessMAP
  • rješenja za upravljanje ranjivostima npr. Qualys

 

Ako vaš pozivni centar pruža međunarodne usluge, onda morate biti svjesni različitih standarda za podatke i privatnost koji postoje u različitim zemljama, na primjer GDPR.

Zašto je važno provjeriti sukladnost s globalnim standardima za podatke i privatnost?

Standardi za podatke i privatnost se razlikuju od države do države, tako da je važno osigurati da ste sukladni sa standardima na lokacijama na kojima operirate kako bi izbjegli bilo kakve kazne.

Kako provjeriti sukladnost s globalnim standardima za podatke i privatnost?

Najbolji način za to su konzultacije s odvjetnikom ili specijalistom za sukladnost koji je upoznat sa standardima država u kojima operirate. Ne bi se trebali osloniti na općenite savjete s interneta, pošto se standardi mogu promijeniti i informacije koje nađete mogu biti neažurirane.

security ngo edu helpdesk-illustration

Koje alate koristiti za provjeru sukladnosti s globalnim standardima za podatke i privatnost?

  • pravni savjet
  • specijalist za sukladnost

 

End-to-end enkripcija je sigurnosna mjera koja enkriptira podatke na izvoru (pošiljatelj) i dekriptira ih tek na cilju (primatelj).

Zašto je važno osigurati podatke klijenata s end-to-end enkripcijom?

Taj postupak osigurava da samo pošiljatelj i primatelj mogu pristupiti podacima te sprječava posrednike u deskripciji ili čitanju tih podataka.

Kako osigurati podatke klijenata s end-to-end enkripcijom?

Trebat ćete izabrati rješenje za end-to-end enkripciju koje je kompatibilno s vašim softverom za pozivni centar. Kada ga izaberete, možete započeti s enkripcijom poziva koji idu kroz vaš pozivni centar.

HTTPS

Koje alate koristiti za osiguranje podataka klijenata s end-to-end enkripcijom?

  • VPN-ovi

 

Koje su najveće prijetnje sigurnosti pozivnog centra?

Curenje osjetljivih podataka

Hakeri neprestano nalaze nove načine za iskorištavanje ranjivosti sustava, a pozivni centri nisu iznimka. Zapravo, oni su čak i ranjiviji od ostalih poslovanja, zbog same prirode njihovog posla.

Jedna od najvećih prijetnji sigurnosti pozivnog centra je curenje podataka. To se može dogoditi na više načina, npr. da zaposlenik slučajno pošalje emailom osjetljive podatke pogrešnoj osobi ili da hakeri dobiju fizički pristup sustavima i ukradu podatke. Dakle, kako možete zaštititi kompaniju?

Educirajte zaposlenike o važnosti sigurnosti i pravilnog rukovanja osjetljivim informacijama. Implementirajte stroge politike i procedure za rukovanje osjetljivim podacima. Koristite enkripciju podataka kako bi zaštitili informacije, tranzitne i ostale. Redovno nadzirite sustave i tražite znakove neovlaštenog pristupa.

Nesegmentirane mreže

Još jedna od većih prijetnji sigurnosti pozivnog centra su nesegmentirane mreže, što znači da mreže koje koristi pozivni centar nisu odvojene od ostatka mreže kompanije. To može biti problem jer proboj sigurnosti na drugom dijelu mreže može također utjecati na pozivni centar.

Zbog tih razloga, važno je segmentirati pozivni centar od ostatka mreža kompanije koristeći firewall ili virtualne privatne mreže (VPN).

Također je važno imati sigurnosne politike i procedure koje ograničavaju pristup mreži pozivnog centra. Samo ovlašteno osoblje treba imati pristup, a i oni bi trebali moći pristupiti samo s odobrenih lokacija.

Phishing napadi

Phishing je tip cyber napada kada hakeri šalju obmanjujuće emailove ili poruke kako bi pokušali prevariti ljude da im odaju osjetljive informacije. To može biti problem za pozivne centre, jer zaposlenici mogu biti prevareni i dati hakerima pristup sustavu.

Kako bi se zaštitili od phishing napada, važno je osposobiti zaposlenike da ih prepoznaju. Također je dobra ideja uvesti sigurnosne mjere kao što je dvofaktorska autentifikacija, što otežava hakerima pristup sustavima.

Prevare putem socijalnog inženjeringa

Prevare putem socijalnog inženjeringa postaju sve sofisticiranije, a agenti pozivnog centra su obično prva linija obrane protiv takvih napada. Hakeri iskorištavaju socijalni inženjering kako bi naveli zaposlenike da im odaju osjetljive informacije ili daju pristup sustavu.

Edukacija je najbolji način zaštite od napada putem socijalnog inženjeringa. Zaposlenici trebaju biti svjesni znakova opasnosti kao što su neočekivani zahtjevi za informacijama ili pozivi s nepoznatih brojeva.

Ransomware i malware napadi

Ransomware i malware su vrste zloćudnog softvera koje se mogu koristiti za napad na pozivne centre. Ransomware se može koristiti za zaključavanje osjetljivih podataka i zahtijevanje otkupnine za njihovo otključavanje, dok se malware može koristiti za onemogućavanje sustava ili krađu podataka.
Uvođenje sigurnosnih mjera kao što je enkripcija i redovno sigurnosno kopiranje može pomoći u prevenciji tih vrsta napada. Također je odlična ideja posjedovanje sigurnosne politike koja zahtijeva od zaposlenika da prijave bilo kakve sumnjive emailove ili poruke.

Sažetak kontrolnog popisa za sigurnost pozivnog centra

  • Implementirajte stroge mjere kontrole pristupa
  • Ograničite privilegije agenata
  • Zahtijevajte od korisnika da redovno mijenjaju lozinke
  • Ograničite pristup prijavama i povijesti IP adresa
  • Ustanovite stroga pravila za instalaciju programa
  • Redovno ažurirajte sve sustave
  • Redovno pregledajte pravila vaše mreže
  • Omogućite ciljano osposobljavanje o sigurnosti i politikama sukladnosti
  • Ohrabrujte neprestano učenje koristeći LiveAgent gamifikaciju
  • Održavajte bazu znanja sigurnom
  • Zaštitite podatke vlasnika kartica
  • Potvrdite sukladnost s najnovijim sigurnosnim mjerama
  • Postavite hitne obavijesti o neovlaštenom pristupu
  • Koristite automatizaciju za efikasnije eliminiranje ljudskih grešaka
  • Pridržavajte se standardnih sigurnosnih okvira
  • Provjerite sukladnost s globalnim standardima za podatke i privatnost
  • Osigurajte podatke klijenata koristeći end-to-end enkripciju

Frequently asked questions

Koliko je VoIP siguran?

Iako se VoIP općenito smatra sigurnijim od tradicionalnih telefonskih linija, još uvijek se s njime povezuju neki rizici. Na primjer, ako vaš VoIP sustav nije pravilno konfiguriran, moguće je da hakeri prisluškuju vaše razgovore. Međutim, ako koristite enkripciju poziva i sigurni softver za pozivni centar koji je kompatibilan sa svim propisima i sigurnosnim standardima, onda se nemate zašto brinuti.

 

Koliko je enkripcija sigurna?

Enkripcija je proces kojim se čitljivi podaci prebacuju u nečitljiv format. To osigurava da informacijama mogu pristupiti samo ovlašteni pojedinci. Enkripcija se često koristi u konjukciji s drugim sigurnosnim mjerama, kao što su lozinke ili biometrija, za dodatnu zaštitu podataka. Dakle, sve dok su ključevi za enkripciju sigurni, ona je vrlo učinkovit način osiguranja podataka.

 

Koliko je IVR siguran?

IVR je vrsta automatiziranog sustava za pozive koji omogućava klijentima interakciju s kompanijom putem telefona dajući odgovore na prethodno snimljena pitanja. IVR sustavi se općenito smatraju vrlo sigurnima, jer ne zahtijevaju nikakvu ljudsku interakciju i svi pozivi se obično snimaju.

 

Zašto trebam poboljšati sigurnost svog pozivnog centra?

To štiti informacije o vašim klijentima od neovlaštenog pristupa. Dodatno, može pomoći u sprječavanju prijevara i drugih vrsta cyber zločina. Poboljšanje sigurnosti vašeg pozivnog centra također može pomoći u povećanju zadovoljstva klijenata i izgradnji vjere u vaš brend.

 

Kako agenti koji rade od kuće mogu održavati sigurnost svog rada?

Oni trebaju koristiti sigurnu internet vezu (bez javnih mreža) kako bi zaštitili pristup na daljinu, kreirati i održavati snažne lozinke, pristupati svojim poslovnim računima samo sa sigurnih uređaja i potpuno se odjavljivati sa svih svojih računa po završetku rada. Ako slijede ove jednostavne sigurnosne mjere, agenti pozivnog centra koji rade od kuće mogu pomoći u zaštiti svojih podataka i informacija.

 

Povezani resursi

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo