Istina je – tržište nekretnina je jedno od najunosnijih, najdinamičnijih i najaktivnijih industrija a uspjeh na njemu proizilazi iz upravljanja klijentima na pravi način. Osigurati da su vaši klijent zadovoljni s vašim uslugama je jedan od temeljnih načela svake dobre agencije za nekretnine.
Međutim, komunikacija više nije jednostavna kao što je bila. Ovih dana, premium kompanije zna tržištu nekretninama imaju snažnu internet prisutnost i načine da ostanu povezane s klijentima cijelo vrijeme. Kako bi to uradile na svojim web stranicama, trebaju ponuditi opciju live chata za tržište nekretninama a to zahtijeva softver.
Izabir pravog softvera za poslovanje može stvoriti ili uništiti kompaniju. Zbog toga vam dajemo kratki pregled nekih od najboljih live chat servisa za tržište nekretninama.
Što je live chat?
Live chat je jedan od najpopularnijih alata korisničke službe koji web svijet može ponuditi. Live chat usluge za tržište nekretninama nisu samo preporuka — to je komunikacijski alat koji morate imati ovih dana.
Većina live chata za tržište nekretninama dolazi u obliku softvera korisničke podrške koji rješava upite korisnika. Ovaj softver može inicirati konverzaciju kada potencijalni kupci dođu na vašu stranicu, stvarati moguće klijente, pomagati pri snalaženju na stranici i pomoći im odlučiti koje usluge su prikladne za njihove određene potrebe.
Kako live chat radi?
Live chat omogućuje vašim agentima za nekretnine da se povežu s posjetiteljima web stranice i ponude im pomoć ako treba. Gledajte na live chat softver kao na program koji omogućuje vašim klijentima virtualno prisustvovanje sastanku.
Jednom kada netko posjeti vašu web stranicu, chat prozorčić će se pojaviti (ako imate značajku chata za tržište nekretninama) i mogu vas kontaktirati.
Prednosti korištenja live chata za tržište nekretnina
Reći da savjetujemo korištenje live chat rješenja na tržištu nekretnina je podcjenjivanje – to je industrijski standard. Prva stvar koja pada na pamet kada mislite o prednostima korištenja live chata na tržištu nekretnina je njegov nenadmašan aspekt korisničke podrške.
Jedan od najprivlačnijih aspekta korištenja live chat servisa za tržište nekretninama je to što možete uistinu razumjeti želje i potrebe vaših klijenata, što vam omogućuje da se povežete s njima na ljudskoj razini. Također je i vodeći alat za uspostavljanje komunikacije s potencijalnim kupcima, što automatski povećava šanse za suradnju u budućnosti.
Korištenjem takvog softvera možete pružiti svojim klijentima trenutačnu podršku, što im može pomoći da pregledaju vaše ponude i sadržaj te odlično služi kao alat za stvaranje mogućih kupaca. S live chatom, vi možete:
- Pomoći vašim klijentima u navigaciji vašom stranicom
- Poboljšati kreativnost i izvedbu vaših agenata
- Izgraditi razumijevanje s vašim potencijalnim kupcima i klijentima
- Ponuditi trenutačnu podršku svakome tko posjećuje vašu web stranicu
- Pružati podršku 24/7
- Produžiti vrijeme korištenja vaše stranice
A to je samo vrh ledenog brijega. Otključavanje punog potencijala live chat rješenja je specifično za svako poduzeće, što znači da može učiniti različite stvari za različita poduzeća, čak i ako su u istoj industriji.
Top 5 live chat softvera
Chat softver | Capterra ocjena | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1.000 ocjena) | DA | DA | $9 po agentu/mjesečno |
HubSpot | 4.8/5 (250 ocjena) | DA | DA | $50 /mj |
Drift | 4.5/5 (153 ocjene) | DA | DA | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (cca 800 ocjena) | DA | DA | $25 /mj |
Syncro | 4.5/5 (2 ocjene) | DA | DA | $25 /mj |
Top 20 live chat softverskih rješenja za tržište nekretninama
Postoji više live chat softverskih rješenja za tržište nekretninama nego što možete zamisliti, no kao i s većinom softvera, nisu svi jednaki. Tržište je puno lošeg softvera koji nije sposoban obavljati posao. Srećom, istražili smo dosta softvera i našli dvadeset rješenja za tržište nekretninama koja su nadmašila naša očekivanja.
1. LiveAgent
LiveAgent je izvrstan live chat za tržište nekretnina. Za razliku od ostalih ponuđača live chat softvera koji izmišljaju toplu vodu, LiveAgent je softver korisničke podrške fokusiran na personalizaciju.
Na tržištu nekretnina, važno je imati pravi pristup klijentima ako želite ostvariti prodaju. Kroz korištenje LiveAgent-a, ta mogućnost postaje stvarnost.
Softver je super lak za korištenje, jednostavan i nudi chat značajke koje odlično izgledaju i podržavaju odgovore u realnom vremenu. Također podiže produktivnost agenata i pomaže važem osoblju da pruža najbolju moguću korisničku uslugu zahvaljujući detaljnom CRM-u.
Kroz automatizaciju, pametno usmjeravanje i chat pozivnice – vaši klijenti mogu biti mirni znajući da će ih softver usmjeriti k agentu koji je najstručniji za dati odgovor na svako pitanje ili problem te ponuditi uslugu koja im je potrebna. Ovaj softver također podržava interni chat u realnom vremenu, chat distribucije i chat pozivnice, bez osjećaja nametanja.
To je alat koji vam pomaže graditi bazu odanih klijenata. Potpuno je prilagodljiv tako da ga možete adaptirati svom brendu relativno lako. Njegova prilagodba ne završava samo na izgledu, jer možete i integrirati aplikacije treće strane, prilagoditi funkcionalnost i urediti puno aspekata usluge bez imalo znanja kodiranja.
Try out LiveAgent today
Start a free 30-day trial and try out all customizable features.
2. Chaport
Puno poduzeća za trgovinu nekretninama može imati koristi od integracije jednostavnog live chat rješenja kao što je Chaport. Chaport dolazi s detaljnim setom alata koji ga čine moćnim, kao i jednostavnim za korištenje.
Jedna od stvari kojima se Chaport ističe je to što je okretan i lak za korištenje. Ima jedinstven GUI koji maksimizira UX, što ga čini lakim za korištenje, bilo za vaše agente ili klijente.
Neke od njegovih značajki, kao što su automatsko odgovaranje i mogućnosti grupnog chata samo dodaju na raznovrsnosti. Chaport je fantastičan chat plugin koji se integrira sa skoro svim web stranicama. Za razliku od većine live chatova, koji samo podržavaju nekoliko jezika, Chaport podržava do 18 jezika, što ga čini uistinu univerzalnim alatom.
Njegova jednostavnost i cjenovna pristupačnost ga čine jednim od najboljih alata za mala i srednja poduzeća. Ima detaljne značajke nadzora, kao što su izvješća, uvidi u tipkanje i spremljeni odgovori.
3. ClickDesk
Kompanije na tržištu nekretnina traže live chat softver koji ima visoke performanse i lak je za koristiti, kao što je ClickDesk. ClickDesk se ističe u efikasnosti, što ga čini jednim od najpopularnijih live chat opcija u ovim krajevima.
Integracija ClickDeska s vašom web stranicom je jednostavna i ne zahtijeva kodiranje. Implementacija softvera je također jednostavna.
Jedna od najzanimljivijih stvari u vezi ovog softvera je njegova prilagodljivost, tako da ga možete relativno lako oblikovati da odgovara ostatku vaše stranice. Dolazi sa svim alatima i značajkama koje kompanija za trgovinu nekretninama treba imati kako bi ponudila nepogrješivu, brzu i pouzdanu korisničku podršku.
Dolazi s značajkom za mapiranje informacija i pruža opciju slanja transkripta chata putem emaila.
ClickDesk dolazi sa značajkama i predlošcima za automatsko odgovaranje za vrijeme nakon radnih sati, što vam omogućava da podržavate vaše klijente čak i kada vaši agenti nisu dostupni. Jednako lako se integrira s vašim društvenim medijima.
4. Drift
Drift je drugačiji. Nije tradicionalni ponuđač usluga live chata za tržište nekretninama, jer mu je pristup više baziran na marketing i prodaju. Kroz korištenje ovog widgeta za web chat, možete pojednostaviti sve vaše konverzacije, pružiti vrhunsku korisničku podršku, generirati moguće klijente i značajno povećati konverziju.
Ima odličan izbor značajki koje obuhvaćaju većinu stvari koje bi vrhunska web stranica za nekretnine mogla trebati. Neke od najvažnijih značajki s kojima Drift dolazi su:
- Napredni geo-targeting
- Pojednostavljene integracije
- Chat u realnom vremenu, kao i offline
- Potpuno prilagodljivi chat prozorčići
- Jednostavni chat transferi i usmjeravanje chata
- Jednostavne značajke AI bota
- Izravno zakazivanje
Osim ovih, postoji još jako puno fantastičnih značajki unutar Drift arsenala. Za razliku od ostalih live chat platformi smještenih oko korisničke podrške, Drift se fokusira na pružanje najboljeg korisničkog iskustva za vas kao i za posjetitelje.
Njegov fokus je na stvaranje potencijalnih kupaca, pomoć timu prodaje i šarmiranju publike. Također automatizira velik broj manje važnih zadataka, što ga čini jednim od najboljih mogućih dostupnih chat opcija.
5. Facebook Messenger
Facebook je najpopularniji društveni medij na svijetu i tu titulu drži već neko vrijeme. Ono što možda ne znate je da nudi i superiornu chat opciju koju možete lako integrirati u svoju web stranicu.
Dosta ljudi koristi službenu Facebook platformu za razmjenu poruka, čineći Facebook Messenger jednim od najkorištenijih softvera za live chat na svijetu. Većina nas je dobro upoznata s Facebook Messengerom, ali njegove live chat opcije nude puno više. Omogućuju vam da izravno pristupite posjetiteljima putem poznate platforme kojoj vjeruju – što na kraju čini čuda za vaš ugled.
Ono što Facebook Messenger ima u pitanjima jednostavnosti i poznatosti, nema u jedinstvenim značajkama. Sve standardne značajke, kao što su automatski odgovori, učitavanje chata i caching behavior su prisutne, ali nema automatskih izvještaja, nadzora ili geo-lociranja.
Par jednostavnih značajki za prilagodbu vam omogućuje da promijenite kako će vaš Facebook Messenger plugin izgledati, a integracija je jedna od najjednostavnijih na tržištu. Ako vodite manje poslovanje i tražite brz, lak i poznat live chat plugin za vašu web stranicu, Facebook Messenger bi mogao biti vaša najsigurnija oklada.
6. FreshChat
FreshChat je jednostavan, okretan i raznovrstan ponuđač live chat softvera za tržište nekretnina s nekim zanimljivim mogućnostima. Jedna od njegovih prvoklasnih značajki je inteligentno usmjeravanje poruka, tako da će skoro uvijek povezati pravog potrošača s pravim agentom.
Ova ključna značajka pomaže poslovanjima da smanje vrijeme koje troše na ručno preusmjeravanje klijenata k točnim agentima, što je čest problem sa skoro svim live chatovima. Osim preusmjeravanja, ima i automatske chat pozivnice i distribuciju, što ga čini jednom od live chat opcija koje su najviše naklonjene potrošačima.
Dizajn je prekrasan i prilagodljiv. GUI sučelje alata, kao i chata, je potpuno prilagodljivo, tako da se stvarno može uklopiti u ostatak vašeg poslovanja s nekretninama. Također ima i mogućnosti za botove, tako da nudi 24/7 korisničku podršku čak i kada agenti nisu dostupni.
FreshChat je live chat softver s pomnim fokusom na automatizaciju, jer vam omogućava da automatizirate svaki aspekt korisničke službe. Šarm ovog softvera proizilazi iz njegove jednostavne integracije i napredne konfiguracije.
7. HubSpot
HubSpot je jedno od najpoznatijih imena u svijetu live chat softvera te ima fantastičnu upotrebu za nekretnine. To je besplatni chat softver za tržište nekretnina s mogućnostima i značajkama premium alata.
Sve povezano s ovim softverom je pojednostavljeno koliko je moguće, što znači da njegova integracija i implementacija ne traže puno vremena, kao ni vještine. HubSpot je, bez sumnje, jedan od najpopularnijih live chat dobavljača za mala i srednja poduzeća u plaćenim, kao i u besplatnim kategorijama.
Chat pozivnice, chat distribucija i povijest chata su prisutne i ovom softveru, što mu samo dodaje na privlačnosti. Omogućuje kontekstualni chat, pošto je opremljen s HubSpotovim vlastitim CRM-om, koji je također besplatan.
Kao dodatak tome, ima moćne značajke za praćenje i izvješća, što ga čini jednim od softvera koji su najviše prilagođeni za kompanije. Zbog njegove općenite lakoće korištenja i jednostavnosti, klijenti neće imati poteškoća pri njegovom korištenju.
Baš kao bilo koji dobar live chat softver, omogućuje vam implementaciju botova poslije radnog vremena te koristi napredni AI i ML kako bi učinio razgovore što više personaliziranima i kontekstualnima. Botovi ne daju neodređene ili automatske odgovore – oni služe klijentu.
Dodatne značajke kao što su rasporedi, predlošci i integracije treće strane su centralni dijelovi HubSpota. Pošto je ovaj online chat za nekretnine besplatan, možete ga početi koristiti danas a da ne morate ništa potrošiti.
8. Intercom
Intercom je, bez imalo sumnje, jedan od najkompletnijih, najdetaljnijih i najmoćnijih SaaS live chat rješenja na tržištu. Skoro svaki aspekt ovog softvera je potpuno prilagodljiv i dolazi s odličnim značajkama za personalizaciju koje vam omogućuju mikromenadžment svakog aspekta vaše korisničke podrške.
Također je i jedna od najbržih live chat opcija na tržištu, pružajući besprijekornu komunikaciju s vašim mogućim kupcima i omogućujući vam da ih pretvorite u klijente koristeći značajke za marketing, prodaju i stvaranje mogućih klijenata.
Dolazi s fantastičnim značajkama za prikupljanje podataka, kao što je praćenje posjetitelja, geolokacija i superiorne integracije treće strane.
Možda i najuzbudljivija i najunikatnija značajka koji Intercom donosi je njegova mogućnost da očara klijente i navede ih na ostanak na vašoj stranici putem ciljanih poruka i interaktivnih obilazaka.
Koriste ga servisi kao što je Shopify, industrijski gigant u svom polju rada. Čak i za nešto što je toliko kompleksno, sofisticirano i zamršeno kao što je svijet trgovine nekretninama, Intercom daje potpuno rješenje.
Također je odličan za brending, jer možete prilagoditi izgled chata bez smanjenja njegove brzine.
9. LiveAdmins
Trgovina nekretninama je unosna, kompleksna i zahtjevna industrija te treba lagan, jednostavan i moćan alat da poprati sve prakse. Jedan od tih alata je LiveAdmins, koji se ustoličio u industriji trgovine nekretnina zbog svog izvanrednog potencijala.
S LiveAdmins-om, vi možete
- Pružati izvanrednu korisničku podršku
- Koristiti tim profesionalnih agenata korisničke podrške
- Koristiti vlastite profesionalce
- Besprijekorno ga integrirati s vašom web straniom
- Pružiti online i offline usluge
LiveAdmins ima unikatnu strukturu za svakog operatera korisničke službe. Ova značajka, zajedno s relativno niskom cijenom softvera, čini ovaj servis idealnim za manja poduzeća s lokalnim timom.
Operateri su stvarne osobe, i ima ih preko 700 diljem svijeta. Ovi operateri pokrivaju osam vremenskih zona i rade za odabrane industrije, kojima pripada i trgovina nekretninama.
Osim ponude njihovih specijalista, sve dok posjedujete softver, možete koristiti vlastite agente za kontakt s vašim klijentima.
Connect with prospective buyers and clients in real-time
Start building a relationship one conversation at a time with LiveAgent.
10. LiveChat
Ako tražite live chat rješenje za nekretnine koje je napredno a jednostavno, komplicirano a izravno, privlači klijente ali nije agresivno, uzmite LiveChat u obzir. LiveChat je softver korisničke službe koji vam omogućuje chat s klijentima, privlačenje potencijalnih klijenata i povećanje vaših šansi za prodajom, cijelo vrijeme.
Ovo je prvoklasni alat koji koriste giganti industrije kao što su McDonald’s, PayPal i Mercedes-Benz. Ovo su tri megakorporacije iz različitih industrija, što samo naglašava fantastičnu raznovrsnost LiveChata. To je alat koji koriste mala, srednja i velika poduzeća, jer je skalabilan, jednako kao i fleksibilan.
Gotovo svaki korak od integracije do komunikacije je racionaliziran do skoro savršenog, što vam omogućuje korištenje ove usluge s najvećom lakoćom. Lako u ovom slučaju ne znači obično, jer LiveChat ima značajke kao što su:
- Praćenje geografskih lokacija
- Automatsko pametno usmjeravanje klijenata
- Izbor opcija za nadzor i izvedbu
- Jednostavan brending i potpuna prilagodba
- Izvanredna chat distribucija, povijest i izvješća
- Dijeljenje ekrana i brzi odgovori
- Prikupljanje povratnih informacija i analiza
- CRM
Reći da je LiveChat nezaustavljiv u polju live chat značajki za trgovinu nekretnina bi bilo podcjenjivanje. Njegove premium značajke, impresivne prilagodbe i izvanredna izvedba ga čine fleksibilnim rješenjem za poduzeća koja trguju nekretninama.
11. LiveHelpNow
LiveHelpNow je izvrstan pružatelj live chat usluge s dobrim značajkama za live chat, sigurnost i integraciju. Ovo je dobro napravljen primjerak softvera koji je već desetljeće u upotrebi i bio je poboljšavan bezbroj puta. To je softver korisničke podrške koji omogućuje vašim agentima povezivanje s klijentima na ljudskoj razini, što je ključno za agente za nekretnine.
Integracija ne može biti jednostavnija, jer ne zahtijeva znanje kodiranja ili prijašnje iskustvo s tom vrstom softvera.
Implementacija je jednostavna kao i integracija. Poučavanje vašeg osoblja o korištenju ovog softvera ne bi trebalo trajati dulje od par minuta.
Ima GUI sučelje, koje je jednostavno za korištenje, bilo da ste agent ili klijent. Također ima fantastičnu prilagodljivost, što omogućava lak brending i adaptaciju. Ono čime se LiveHelpNow ističe je njegova odlična sigurnost i enkripcija, što štiti agente, kao i klijente, od neželjenih prijetnji. Softver je intuitivan ali nije naporan – te u isto vrijeme skuplja bitne podatke za daljnju analizu. Ovo je odličan SaaS primjerak za kompanije srednje veličine koje imaju resurse i sredstva za korištenje svih njegovih mogućnosti.
12. LivePerson
Ako vodite manju kompaniju i trebate angažirajuću live chat opciju za podršku vašoj web stranici o nekretninama, dajte šansu LivePerson chatu. Ovaj softver ima fantastične mogućnosti i postavke, posebno prilagođene potrebama manjih kompanija.
Ovo je lagan, jednostavan i praktičan softver koji se fokusira na pružanje najbolje korisničke podrške vašim klijentima, dok skuplja osnovne podatke koje vi trebate. Također, dolazi s botovima koji koriste napredni AI za ispunjenje svih potreba vaših klijenata.
Ovaj softver podržava online i offline chat, što znači da ne morate uvijek držati agenta u pripravnosti za pomoć klijentima. Za razliku od većine chatbotova i AI pogonjenih značajki automatskog odgovora, ovaj softver radi svoj posao i radi ga odlično.
Kroz CRM značajke, LivePerson botovi mogu pomoći vašim klijentima i ponašati se što je ljudskije moguće. Ako se problem ne riješi, klijent može ostaviti poruku za stvarnog agenta koja može biti primljena tijekom njegovih radnih sati.
Chat prozorčić za trgovinu nekretninama je potpuno prilagodljiv, a implementacija je relativno jednostavna. Nije baš najjednostavniji softver za korištenje, tako da će njegovo postavljanje i upravljanje njime biti izazov za neke korisnike koji nemaju prijašnjih iskustava s takvom vrstom softvera.
13. LiveZilla
LiveZilla je sveobuhvatan sustav korisničke podrške koji vam omogućuje povezivanje s vašim klijentima, privlačenje mogućih klijenata i generiranje razgovora s nenadmašnom lakoćom. Fokusirana je na jednostavnost, što je čini prikladnom opcijom za mala i srednja poduzeća. Za razliku od već navedenih rješenja na ovom popisu, jednostavna je za integraciju, programiranje i prilagodbu.
Omogućuje vam povezivanje s aplikacijama treće strane, što znači da možete prilagoditi njenu funkcionalnost kako bi pristajala vašim unikatnim profesionalnim potrebama. Brza je, pouzdana i nudi jednostavno povezivanje između agenta i korisnika.
Jedna od zanimljivijih značajki LiveZille je njeno upravljanje tiketima u realnom vremenu – što dozvoljava vašim agentima brzo ispunjenje potreba vaših klijenata. Osim toga, LiveZilla također ima geolociranje, što znači da može automatski odrediti odakle je vaš posjetitelj i pristupiti mu sukladno tome.
To je posebno korisno jer vam LiveZilla pomaže u prikupljanju podataka od vaših klijenata, što možete iskoristiti za gradnju unikatnih odgovora na buduće upite. To je okretan i ultralagan sustav korisničke podrške koji je brz, neovisan i pouzdan.
14. Olark
Ako tražite live chat softver za podršku s prvoklasnim značajkama koji je lagan za korištenje – vjerojatno tražite Olark. Olark je sofisticirani live chat softver koji ima besprijekornu integraciju, brzu implementaciju i savršenu izvedbu. Jedna od najznačajnijih značajki ovog softvera je da je on orijentiran na klijente ali i neophodan za podršku i prodaju. Olark ima sve osnovne značajke:
- Klijentima je lak za upotrebu
- Agentima je jednostavan za korištenje
- Visoko fleksibilan
- Potpuno prilagodljiv
- Brz, pouzdan i raznovrstan
Iako je ponuda najboljeg rješenja za klijenta agentov posao, Olark ima odličan način vođenja kroz taj proces korištenjem naprednog CRM-a.
Klijente koji posjećuju vašu web stranicu za nekretnine neće zanimati popis odličnih značajki vašeg live chat softvera za podršku – oni hoće chat opciju gdje mogu postavljati upite.
S druge strane, vas zanima cjelokupni proces i Olark to razumije. Zato klijenti dobivaju brz i responzivan chat mjehurić, a vi dobijete paket značajki s kojim se možete igrati kako bi ovaj softer bio uistinu vaš. OD prilagodbe do konfiguracije – Olark vas neće razočarati.
15. Podium
Podium Webchat je live chat opcija za trgovinu nekretninama koja nudi fantastične marketinške, kao i prodajne opcije. Ovo je potpuni alat koji je idealan za poduzeća svih veličina i iz svih industrija, uključujući i nekretnine.
Podium može na prvu izgledati jednostavno, ali je ovo prilično sofisticiran komad softvera. Omogućuje vam povezivanje s vašim posjetiteljima, njihovo pretvaranje u potencijalne klijente i završavanje cijelog procesa bez osjećaja agresivnosti.
Podium WebChat vam omogućava povezivanje s vašim posjetiteljima na daljinu i pretvaranje njihovih upita u iskoristive podatke za analiziranje poslije. Softver također dolazi s alatima za analizu koji čine vaš posao lakšim. Podium je idealan za:
- Marketing i oglašavanje vaših usluga vašim klijentima
- Odgovaranje na sve upite koje vaši web posjetitelji imaju
- Racionaliziranje i usavršavanje procesa prikupljanja podataka
- Analiza podataka za korisno istraživanje tržišta
Također je i jedan od najpraktičnijih alata na tržištu. To je plugin koji radi sa skoro svim glavnim platformama za web stranice i omogućava besprijekornu integraciju i implementaciju. Podium također savršeno distribuira vaše chatove, što znači da vaši korisnici dobivaju svoje odgovore na najbrži mogući način.
Guide your customers towards their new dream home
Provide 24/7 customer support even when you're offline with LiveAgent.
16. Pure Chat
PureChat je još jedna fantastična opcija za manje kompanije koje žele izvući najviše iz svog live chata i budžeta odjela za korisničku službu. Nije unikatan, poseban ili prepun značajki, ali je očaravajuće jednostavan.
Prijava na ovaj servis je jednostavna – implementacija na vašu web stranicu je jednostavna – korištenje je jednostavno za agente, kao i za potencijalne kupce. Skoro svaki dio ove usluge je pojednostavljen i izravan koliko je moguće.
Jednostavnost je njegova najvažnija značajka ali ne možemo reći da njegove ostale značajke nisu privlačne. Dolazi s neograničenim chatovima te upravljačkom pločom lakom za korištenje koja vam omogućava oblikovanje chata kako god želite i njegovo prilagođavanje vašoj poslovnoj estetici. Ima izvorne iOS i Android aplikacije, što znači da se može koristiti s različitih platformi.
Usuđujemo li se reći da je korištenje PureChata zabavno? Cijela aplikacija i widget su gamificirani. Ovaj softver je moćan, ultralagan i lak z akorištenjje te je idealan za kompanije koje trguju nekretninama lokalno i traže način za pojedniostaviti i poboljšati svoju korisničku podršku.
17. Sendinblue
Sendinblue je napredni CRM softver koji je prepun odličnih značajki za korisničku podršku, ima moćnu alate za konfiguraciju, upravljanje i prilagođavanje te čak i sam dolazi s odličnom korisničkom podrškom.
Ovo je idealan alat za veća poduzeća koja barataju s više klijenata istovremeno i pružaju visokokvalitetnu podršku svima. Sendinblue ima fantastičnu konfiguraciju koja vam omogućava modificiranje ove usluge do te razine da može biti prilagođena skoro svakom okruženju, bez obzira na veličinu, industriju ili politiku kompanije.
Izvrstan je u značajkama automatizacije koje vam omogućuju pojednostavljenje procesa korisničke podrške i komunikacije, tako da se možete fokusirati na važnije stvari.
Podržava aplikacije treće strane i može se integrirati s vašim email transkriptima, email kampanjama, SMS-om i beskrajno ostalih alata. Ljepota Sendinblue alata se skriva u njegovim opcijama. jer možete uistinu prilagoditi sve.
Lako robusna, detaljna i skalabilna – ova usluga je jednostavna za korištenje.
18. Syncro
Syncro se fokusira na adaptaciju. On je live chat softver korisničke podrške s dosta korijena u tržištu nekretnina, jer ima osobni pristup skoro svim funkcija. Omogućuje da se vaši agenti ponašaju kao da su baš oni razgovarali s mogućim klijentom te ga pretvore u mušteriju.
Preskače nepotrebni menadžment koji većina live chat softvera ima i izravno je povezan na vaše SMS poruke, omogućujući vam razgovor sa svim posjetiteljima vaše web stranice na jednostavan, okretan i poznat način. To je web-bazirani SaaS idealan za manje kompanije koje hoće proširiti svoje polje korisničke podrške.
Nije previše kompleksan – nije predetaljan – on je sofisticirana usluga prilagođena malim kompanijama s malim brojem posjetitelja. Ova jednostavnost ne znači automatski i beskorisnost, jer Syncro ima geolokaciju, chat pozivnice, dijeljenje ekrana i potpuno prilagodljiv izgled.
Miče korisničku podršku iz ureda i stavlja je u džep agenta za nekretnine. Također koristi vaš SMS i telefon, na najsigurniji mogući način. Možda najbolji dio ovog servisa je to što čak i ne zahtijeva povezanost s internetom, što znači da ga možete koristiti čak i kad ostanete bez mobilnog interneta. To je zato što ovaj program koristi SMS i time eliminira posrednika. Kada koristite Syncro, samo ste vi i vaši klijenti tu.
19. WhosOn
WhosOn je napredni lice chat sustav s dodatkom AI tehnologije. Poznat je po svom masivnom potencijalnu automatizacije i racionalizacije većine procesa korisničke podrške. Sve to postiže sa superiornom konfiguracijom, prilagodbama i najvažnije, prepuštanjem kontrole vašim agentima.
Botovi nisu dovoljni. Oni su odličan alat korisničke podrške, ali proći će dugo vremena prije nego mognu samostalno pomagati kupcima. Zapošljavanje agenata korisničke podrške za vaš posao s nekretninama može biti prilično skupo, pogotovo ako ih trebate više. WhosOn kombinira ta dva problema i kreira unikatno rješenje za oba.
Daje vašim agentima potpuni set opcija koje mogu koristiti kako bi iskustvo chata teklo glatko i osobnije te uspješno pretvoriti moguće u prave klijente. Također ima i značajke geolokacije i ugrađeni alat za prijevod.
Automatizira razgovore s botovima te čak nudi prikupljanje podataka i naprednu analizu – što čini WhosOn vrhunskim alatom za velika poduzeća koja rukuju s hrpom posjetitelja svaki dan. Tako moćan alat nije jeftin, ali nije ni skup.
20. Zoho SalesIQ
Zoho je potpuna opcija s pristojnom ponudom, od live chat usluga za tržište nekretnina do kvizova. Ovo je ugledan alat, često korišten u odabranim industrijama, poslovanjima i korporacijama. Osim njegove superiorne raznovrsnosti, njegov live chat je fantastičan i ultralagan softver koji može zbilja poboljšati vašu korisničku podršku.
Agresivni marketing i prodaja nisu dio rječnika dobrog agenta za nekretnine, no izražavanje kroz live chat je puno lakše nego uživo. Srećo, Zoho vam omogućuje suptilne alate koji olakšavaju pretvaranje posjetitelja vaše web stranice u klijente koji plaćaju.
Zoho je jedan od najnaprednijih ponuđača softvera za podršku uživo na tržištu. Ima sve, od geolokacije, integracija s trećom stranom, marketinških alata, značajki za stvaranje potencijalnih klijenata do alata za organizaciju kao što su zakazivanje, segmentacija i 24/7 korisnička podrška.
To je potpuni CRM alat koji koriste poduzeća svih vrsti i veličina – od malih lokalnih kompanija za nekretnine do međunarodnih megakorporacija.
Lot of options to choose from?
Try LiveAgent and all its customizable and proactive features.
Top 5 live chat rješenja za trgovinu nekretninama
Chat softver | Capterra ocjena | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1.000 ocjena) | DA | DA | $9 po agentu/mjesečno |
HubSpot | 4.8/5 (250 ocjena) | DA | DA | $50 /mj |
Drift | 4.5/5 (153 ocjene) | DA | DA | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (cca 800 ocjena) | DA | DA | $25 /mj |
Syncro | 4.5/5 (2 ocjene) | DA | DA | $25 /mj |
Dvadeset izbora koje smo naveli su sve fantastične opcije za sva poduzeća. Neki su bolje prilagođeni malim poduzećima dok su drugi bolji za velike poduzetničke pothvate.
Izvrsna usluga, značajke i funkcionalnost su prisutne kod svakog od 20 pluginova koje smo naveli, tako da naglašavanje najboljih od najboljih nije bio lak posao. Kako bi dovršili procjenu našeg popisa i pružili vam pet najboljih live chat opcija za vašu kompaniju za trgovinu nekretninama, morali smo obaviti dodatno istraživanje i kopati još dublje kroz svaku opciju na popisu.
Na kraju smo pronašli naših top pet live chat opcija za trgovinu nekretninama a to su:
- LiveAgent
- Hubspot
- Drift
- Sendinblue
- Syncro
Ovih pet live chat pluginova nabrojanih gore su definitivni pobjednici naše recenzije live chat usluga za tržište nekretnina. Svaki od njih ima fantastičnu brzu uslugu, odlične unikatne značajke kojima se ističu te vam pružaju priliku da se angažirate s potencijalnim kupcima na osobnoj razini.
Svih pet softvera su drastično različiti i dio su našeg top pet popisa baš zato što su različiti. Nije važna industrija, poslovna praksa ili veličina vaše kompanije. Jedno od ovih rješenja će biti pravo za vas.
Pomoći će vam poboljšati i pojednostaviti korisničku podršku, generirati nove kupce, kreirati konverzacije i pružiti izvanredan ROI. Svi su oni drastično različiti, tako da istražite malo samostalno kako bi našli onaj koji odgovara vašem poslovanju.
Završne misli
Trgovina nekretninama je dinamičan posao i u zadnjih par godina se drastično promijenio. Digitalna revolucija je donijela mnoga rješenja a trgovina nekretninama ih je prihvatila i implementirala raširenih ruka. Ova industrija je vrlo konkurentna i kompanije uvijek traže načine da budu bolji od konkurencije.
Možda jedan od najupečatljivijih načina za to je korištenjem live chata za trgovinu nekretninama. Chat za trgovinu nekretninama pomaže kompanijama i potrošačima jer podržava komunikaciju u realnom vremenu. Osim korisničke podrške i pomoći, može generirati nove kupce i potaći konverziju.
Iako se većina ljudi upoznaje s uslugama trgovine nekretninama putem interneta, vrhunsko chat rješenje je zapravo potreba. Postoji live chat opcija za sve kompanije koje trguju nekretninama, neovisno o veličini, vrsti i budžetu – a njegovo uvođenje vam može dati prednost nad konkurencijom.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with quick and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Does my real estate business need live chat software solutions?
A resounding yes. Live chat is practically industry practice at this point. Utilizing a real estate live chat software solution will help your business approach customers, establish communications, and is an overall fantastic investment. Using software such as this, you can help your customer, make sure they stay on the website longer, and increase your chances of making a sale. Real estate businesses are all about communication. Through proper communication, you can make sure that your agents turn your prospects into customers without ever meeting them.
What can my company gain from using this software?
Your company can gain quite a lot from using live chat software solutions such as this. The first thing that comes to mind is communication, but just as important is the connection that the agent establishes with the customer through live chat. All this collectively results in a much higher ROI, helps your customers with anything they might need, and helps your representatives stay in shape even when they aren’t in the field. Aside from these obvious perks, you can also significantly increase leads, the time people spend on your website and massively augment your conversion rate.
Can’t I just use a bot to handle my customer service?
AI is a fantastic technology that promises to revolutionize the field of customer support, but for industries such as real estate, it’s simply not sophisticated enough at this moment. Bots can be handy as website assistants, and they can significantly streamline menial tasks, but they pale compared to a good sales representative. Perhaps in the future, when bots are better at providing customer support, they can handle a portion of this task. At this point and time, AI and bots are nowhere near sophisticated enough to hold this position.
How do I use one of these software solutions?
Most of the real estate live chat services are easy to use. Real estate chat is a SaaS (software as a service) product, which easily integrates with your website’s existing framework. Depending on your choice of online real estate chat solution, the process for integration and installation will be different. Once you’ve found a suitable solution that fits your exact needs, you’ve virtually finished half the job. What’s left is to follow the instructions offered by the service. While different, most of them are relatively similar. You subscribe to the service, read the user agreement, and implement it into your website.
Do I always need to have an agent present?
No live chat software company will expect you to have someone next to the chat 24/7, so that’s why most services have an offline mode. This mode is set when no agent is available for a chat and allows the user to ask any questions. An automatic response is sent to the user via a contact form or a bot that offers services and solutions in offline mode. While a bot isn’t nearly as sophisticated as an actual agent, it can help most of the time. If it’s unable to help, it will leave a chat bubble and explain to the user that they’ll have to leave a message, which the agent will reply to once working hours start.
Can I modify the live chat?
Many live chat solutions come with a full-stack set of tools that allow you to make your own live chat experience. The most notable way many services allow you to modify your live chat is the reporting feature, which will notify you of the activities completed throughout the day. Just as important as the previous feature is the appearance modification tools, which allow you to customize your chat bubble’s aesthetics. Of course, these features don’t come with every live chat software solution. Many services will require a subscription for you to gain access to these features, as they’re reserved for premium accounts rather than free trials in most cases.
Which real estate live chat software is the best?
That depends on your unique needs. There are many software solutions, all with different capabilities, perks, and features. If you’re running a smaller scale business and don’t need heavy-duty software, you shouldn’t get one. There are plenty of free software solutions that are just as good as higher-end options; they’re just for different applications. When making a choice, the best practice is to assess your needs carefully. Finding out what you need is as simple as looking at your website’s traffic, the type of your clientele, and your company’s capabilities.
Podijelite ovaj članak
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
LiveAgent je #1 ocijenjen softver za pomoć za male i srednje tvrtke. Sa višejezičnom podrškom, cloud tehnologijom, i višekanalnom platformom, omogućuje jednostavno upravljanje ticket-ima, e-poštom, chatovima, pozivima i porukama društvenih mreža. Pomaže tvrtkama da pruže najbolju moguću korisničku uslugu od 2004.
Najbolje VoIP aplikacije za meke telefone za Mac 2022
Andy is a translation manager at LiveAgent, responsible for a team of 20 translators. In his free time, he enjoys going to the gym, gaming, and cooking. LiveAgent offers AI-powered customer service and VoIP phone systems. Bria Teams Pro by Counterpath offers advanced features, integrations, and good customer service, with a price of $9.95 per user monthly. ZoiPer is a user-friendly softphone software with encryption for calls and messages, suitable for businesses of all sizes.