Što je ticket watcher?
Često želite pratiti progres određenog ticketa iako je pridružen specifičnom agentu ili odjelu. Ovo se može dogoditi u brojnim situacijama, kao npr. za ticket kreiran od strane VIP korisnika ili je pridružen novom zaposleniku kojeg želite pratiti.
Frequently Asked Questions
Što znači ticket watcher?
Ticket watcher je osoba koja prati progres određenog ticketa, iako nije odgovoran za istog. Prima obavijesti kada se dogodi određena aktivnost, kao što je odgovor na upit ili promjena statusa.
Zašto bi koristili ticket watcher?
Ticket watcher vrijedi koristiti kada je ticket kreiran, na primjer za VIP klijenta ili jednostavno trebate provjeriti odrađuje li novi zaposlenik posao dobro, a možda jednostavno želite imati kontrolu nad određenim ticketom.
Omogućuje li LiveAgent ticket watcher opciju?
LiveAgent pruža ticket watcher funkcionalnost. Pregled nad određenim ticketom može se dopustiti određenom agentu ili cijelom odjelu.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!