Što je online čavrljanje?
Sve je započelo s Talkomaticom – prvim sustavom za online čavrljanje na svijetu, koji je imao na raspolaganju samo nekoliko kanala. Danas imamo mnoštvo programa za online čavrljanje koji nude mnogo funkcija i značajki. Ovi programi omogućavaju ljudima da komuniciraju u stvarnom vremenu s drugima preko interneta. Ova se komunikacija također naziva online čavrljanje.
I online komunikacija ima neka osnovna pravila. Chatiquette, kao i bonton čavrljanja, napravljen je kako bi se izbjegli nesporazumi i sukobi.
Frequently asked questions
Što je online čavrljanje?
Online čavrljanje je program koji vam omogućava da razgovarate s drugim ljudima u stvarnom vremenu preko interneta. Može mu se pristupiti u pregledniku ili možete razgovarati preko aplikacije.
Koje su prednosti online čavrljanja?
Prednosti online čavrljanja uključuju to da možete brzo odgovoriti na korisnički problem. Zahvaljujući tome, cijela kompanija može povećati konverziju i spriječiti napuštanje košarice jer će korisnik dobiti brzi odgovor na probleme. Osim toga, to smanjuje troškove usluge i povećava učinkovitost tima za korisničku podršku. Također vam omogućava prikupljanje korisničkih podataka.
Pruža li LiveAgent online čavrljanje?
LiveAgent purža podršku za čavrljanje uživo. Ima najbrži widget na tržištu i omogućava učinkovitu komunikaciju. Također možete prilagoditi konfiguraciju bilo kojeg online čavrljanja svojim potrebama.
Expert note
<p>Online čavrljanje je program za stvarno vrijeme koji omogućuje korisnicima razmjenu poruka preko interneta. Pruža brzu uslugu i može povećati konverziju.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.