Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte za akviziciju

Marketing putem e-pošte i dalje je jedna od najsnažnijih metoda mrežne komunikacije, sa sve većim brojem svakodnevnih korisnika. Jedan od najvažnijih aspekata svake strategije marketinga putem e-pošte je posjedovanje velike baze podataka aktivnih pretplatnika. Popisi e-adresa s vremenom će se prirodno degradirati kao rezultat otkazivanja pretplate, prijavljivanja kao neželjene pošte ili e-pošte koja ostaje neotvorena.

Gubitak pretplatnika e-pošte poznat je kao odbijanje popisa i može biti neproziran, kao u slučaju “tvrdog odbijanja”, ili proziran, slučaj koji pokriva nepročitane poruke. Da bi poboljšali brzinu listanja, trgovci mogu učiniti dvije stvari: redovito čistiti bazu podataka e-pošte i/ili poboljšati strategiju prikupljanja e-pošte.

Što je e-pošta za akviziciju?

Prikupljanje e-adresa postupak je stvaranja baze podataka e-adresa ljudi kako bi im se poslale marketinške komunikacije. Ako još nemate velik popis e-adresa potencijalnih kupaca, nema potrebe za brigom – nikad nije kasno za početak.

S druge strane, ako već imate adrese nekih potencijalnih kupaca, možda ćete htjeti konsolidirati postojeću bazu podataka. To bi moglo značiti provjeru jesu li vaši postojeći pretplatnici i dalje zainteresirani za primanje vašeg sadržaja. Međutim, nemojte to raditi jednostavno pitajući korisnike žele li od vas primati e-poštu, već im radije pošaljite e-poštu koja zahtijeva da izvrše radnju.

Dva su aspekta prikupljanja e-pošte: prvo, sastavljanje popisa adresa e-pošte, i drugo, rad na i provođenje vaše marketinške strategije e-pošte. Oba dijela moraju biti uspješna kako bi se povećalo prikupljanje e-pošte, što znači povećanje popisa pretplatnika i poboljšanje mjernih podataka. Ali kako točno to raditi?

Etsy customer acquisition email confirmation
Etsy customer acquisition email confirmation

Najbolji primjeri e-pošte za akviziciju iz prakse

Da biste uspješno izgradili bazu podataka aktivnih pretplatnika e-pošte, trebate potražiti kupce i potencijalne klijente koji su pokazali interes za primanje komunikacije od vas. Točna vrsta poruka koje šaljete ovisit će o industriji u kojoj poslujete, iako je općenito bilten uvijek dobra ideja. Tada trebate učinkovito planirati kampanju tako da proizvodite sadržaj koji ljudi žele primiti i na taj način donijeti vrijednost svojim pretplatnicima.

Kada to učinite, možete započeti skupljanje više adresa e-pošte promoviranjem svog sadržaja, bilo da se radi o biltenu ili bilo kojoj drugoj vrsti sadržaja. Ova promocija može biti na vašoj web stranici, gdje se kupci mogu prijaviti putem obrasca, ili na vašim profilima na društvenim mrežama. Napokon, posjetitelji i sljedbenici vaše web stranice već su zainteresirani za proizvode ili usluge vaše tvrtke. Jednostavno poticanje da se prijave na mailing listu moglo bi biti dovoljno za stjecanje njihovih adresa e-pošte, sve dok im obećate i dostavite kako biste im pružili vrijedan sadržaj.

Nakon što korisnik pribavi e-adresu registrirajući se za vaš bilten (ili drugi sadržaj), morate mu poslati poruku kojom potvrđujete pretplatu.

Redovi predloška e-poruke za akviziciju

  • Hvala što ste se prijavili!
  • Odlično! Javit ćemo vam se uskoro
  • Jeste li još zainteresirani da vam se javimo? Evo što imamo za ponuditi…
  • Mali savjet za naše aktivne pretplatnike
  • Vidjeli smo vašu objavu na [platforma društvenih medija] i želimo pomoći
  • Sada kad smo odgovorili na vaše pitanje na [platforma društvenih medija], što mislite o tome da se prijavite?

Predlošci e-pošte za akviziciju

Potvrda pretplate

Konsolidacija baze podataka & korisni savjeti

Daljnje objave na društvenim mrežama

E-pošta za akviziciju – Često postavljana pitanja

Predlošci e-pošte za akviziciju

Cjelokupna svrha stjecanja adresa e-pošte je stvaranje aktivne baze podataka korisnika koji su zainteresirani za proizvode vaše tvrtke. Stoga, ako pratite potencijalnog kupca, uvijek biste trebali pružiti vezu koja korisniku omogućuje pretplatu na vaš popis e-pošte. S druge strane, ako konsolidirate postojeću bazu podataka, uvijek biste trebali dati pretplatnicima mogućnost odjave od primanja e-pošte.

Što ako netko ne odgovori na e-poštu o akviziciji konsolidacije baze podataka?

Reply icon

Ako pretplatnik ne odgovori na poruku koja želi utvrditi jesu li još uvijek aktivni i zanima li ih vaš sadržaj, onda je vjerojatno sigurno pretpostaviti da to više nisu. Možete pričekati jedan tjedan i poslati sljedeću e-poštu ako želite, ali ako još uvijek nema odgovora, uklonite ovog neaktivnog korisnika iz svoje baze podataka.

Što ako netko ne odgovori na e-poštu o naknadnoj akviziciji na društvenim mrežama?

Reply

Opet možete poslati e-poruku nakon otprilike tjedan dana, samo u slučaju da se vaša posljednja poruka izgubi u pristigloj pošti. Sve dodatne poruke koje pošaljete potencijalnim kupcima trebale bi im pružiti veću vrijednost i okus onoga što nudi vaša pretplata. Ako i dalje ne dobijete odgovor, trebali biste ovo smatrati hladnim tragom.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I include a subscribe or unsubscribe link?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The whole purpose of acquiring email addresses is to build up an active database of users who are interested in your company’s products. But, you should always give your subscribers the option to opt-out from receiving your emails.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What if someone doesn’t reply to a database consolidation acquisition email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If a subscriber doesn’t reply to a message that is intended to find out whether they are still active and interested in your content, then it is probably safe to assume that they no longer are.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What if someone doesn’t reply to a social media follow-up acquisition email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Send a follow-up email after about a week, just in case your last message got lost in their inbox. If you still don’t get a response, you should consider this to be a cold lead.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo