Što je Tel Link protokol?
Tel-link protokoli koriste se za postavljanje opcija pozivanja na mreži (klikni za poziv). Korištenjem protokola tel-link stvara se veza za telefonski broj na web stranici, obično u obliku tekstualne veze, gumba ili slike. Klikom na ovu poveznicu kupci mogu započeti izravan telefonski poziv povezan s telefonskim brojem po vašem izboru. Većina modernih web preglednika podržava automatsko otkrivanje brojeva, tako da se telefonski brojevi automatski pretvaraju u poveznice. Ponekad biste to možda htjeli napraviti sami.
Kupci ne trebaju preuzimati softver osim standardnih dodataka, poput Flash-a. Ovo uklanja zabrinutost zbog preuzimanja štetnog softvera, poput zlonamjernog softvera ili špijunskog softvera. Mnogo tehnologija klikni za poziv usluga je za web-telefon bez klijenta, što znači da se poziv odvija izvan korisnikova računala.
Pružanje kupcima opcije “klikni za poziv” dragocjena je opcija jer omogućava kupcima izravnu komunikaciju s vašim agentima.
Kako postaviti hyperlink na vaš telefonski broj?
Jednostavno je. Kopirajte donji kod na svoju web stranicu i zamijenite telefonski broj između navodnika svojim.
Nakon što spremite promjene, trebali biste vidjeti svoj telefonski broj hyperlinkan na vašoj web stranici. Nakon što vaši kupci kliknu na vezu, uspostavlja se telefonska komunikacija između njih i vašeg agenta.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Želite li još više poboljšati svoje poslovanje?
Ugrađivanje poveznice za telefon na vašu web stranicu izvrstan je početak za stjecanje vjernih kupaca. Međutim, ako želite stvoriti učinkovitu i djelotvornu korisničku podršku kako biste povećali prihod i stekli konkurentsku prednost, isprobajte rješenje službe za pomoć. Najbolji softver službe za pomoć uključuje e-mail, pozive, live chat, forum, baze znanja, upite kupaca na društvenim mrežama i još mnogo toga!
Ako želite saznati više, pogledajte LiveAgent – značajke.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently Asked Questions
Što je Tel Link?
Tel link je telefonska veza koja se koristi na web stranicama. Jednostavno rečeno, omogućuje da vaš telefonski broj bude "klikabilan". Stoga, kad god vas kupac želi kontaktirati, on/ona može kliknuti na poveznicu i odmah se povezati s vašom korisničkom podrškom.
Kako dodati poveznicu za telefon u HTML?
Jednostavno prilagodite/zamijenite telefonski broj i tekst koji želite da vaši kupci vide na vašoj web stranici u sljedećem HTML predlošku:1-234-567-1111 Kliknite za poziv
Trebam li staviti broj mobitela na svoju web stranicu?
Tel Linkje koristan dodatak bilo kojoj web stranici/tvrtki koja želi pružiti bolju korisničku uslugu/podršku. Prednosti obično uključuju poboljšano zadovoljstvo kupaca i odnose s kupcima. Štoviše, to može povećati vašu prodaju ili, općenito, konverzije.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!