LiveAgent je pravo rješenje za korisničku podršku za vaše poslovanje. Razmislite o o prebacivanju sa sustava osTicket na drugi help desk softver
LiveAgent je prepun alata, značajki i integracija za poboljšanje vašeg tijeka rada, usrećivanje klijenata i povećanje povrata ulaganja. Isprobajte ga odmah, prvih 30 dana je besplatno, bez obaveza, i nije potrebna kreditna kartica.
Ovo su 3 glavne prednosti korištenja LiveAgent-a.
Pouzdan softver za korisničku podršku znači poboljšan tijek rada, sretnije kupce i povećanu stopu konverzije.
LiveAgent nudi bogat paket za prihvatljivu cijenu i to je ono što ga čini odličnim softverom za korisničku podršku
Omogućite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje svoje web-stranice i potencijalne klijente u kupce koji plaćaju.
Značajke | LiveAgent Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Kreditna kartica vam nije potrebna. | osTicket |
---|---|---|
Tiketing Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom. | LiveAgent nudi tiketing. | osTicket nudi tiketing. |
Live chat Chat widget u realnom vremenu koji možete smjestiti na bilo koju web stranicu. | LiveAgent nudi live chat. | osTicket ne nudi live chat. |
Pozivni centar Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva korištenjem automatske distribucije poziva. | LiveAgent nudi pozivni centar. | osTicket ne nudi pozivni centar. |
Samoposluga Značajka koja vam omogućuje kreiranje korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati besplatno kako bi dobili pristup prijašnjim tiketima i sadržaju baze znanja. | LiveAgent nudi samoposlužni portal. | osTicket nudi samoposlužni portal. |
Facebook Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije | LiveAgent nudi Facebook integraciju. | osTicket ne nudi Facebook integraciju. |
Twitter Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera. | LiveAgent nudi Twitter integraciju. | osTicket ne nudi Twitter integraciju. |
Instagram Instagram integracija koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije. | LiveAgent nudi Instagram integraciju. | osTicket ne nudi Instagram integraciju. |
Viber Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju na poruke i prenose ih izravno iz help desk softvera za društvene medije. | LiveAgent nudi Viber integraciju. | osTicket ne nudi Viber integraciju. | WhatsApp WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške. | LiveAgent nudi WhatsApp integraciju. | osTicket ne nudi WhatsApp integraciju. |
Baza znanja Repozitorij znanja koji sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za probleme, FAQ i how-to članke. | LiveAgent nudi bazu znanja. | osTicket nudi bazu znanja. |
Korisnički forum Online mjesto za raspravu za vaše klijente koje je smješteno unutar vaše baze znanja. | LiveAgent nudi korisnički forum | osTicket nudi korisnički forum. |
Automatizacija i pravila Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi uklonili ponavljajuće zadatke. | LiveAgent nudi automatizaciju i pravila. | osTicket nudi automatizaciju i pravila. |
API Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno. | LiveAgent nudi API funkcije. | osTicket nudi API funkcije. |
Interaktivni glasovni odgovor (IVR) Tehnologija koja omogućava dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom. | LiveAgent nudi IVR značajke. | osTicket ne nudi IVR značajke. |
Video pozivi Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili FaceTime pozivi. | LiveAgent nudi video pozive. | osTicket ne nudi video pozive. |
Neograničena povijest Tiketi nemaju rok trajanja niti se brišu - možete ih pregledati bilo kad. | LiveAgent nudi neograničenu povijest. | osTicket ne nudi neograničenu povijest. |
Neograničene web stranice Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica. | LiveAgent nudi neograničene web stranice. | osTicket ne nudi neograničene web stranice. |
Neograničeni chat gumbi Možete postaviti neograničen broj chat gumba na svoje web stranice. | LiveAgent nudi neograničene chat gumbe. | osTicket ne nudi neograničene chat gumbe. |
Neograničeni tiketi/emailovi Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa. | LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove. | osTicket nudi neograničene tikete/emailove. |
Neograničeno snimanje poziva Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i ponovno ga reproducirajte bilo kad. | LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva. | osTicket ne nudi neograničeno snimanje poziva. |
Neograničena 24/7 podrška Korisnička podrška je dostupna 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete postaviti. | LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku. | osTicket ne nudi neograničenu 24/7 podršku. |
Uvjereni smo da ekipa u osTicket daje sve od sebe kako bi usrećila svog kupca. Ali ne odgovara svako rješenje svakom poslovanju ili kompaniji. LiveAgent je alternativa o kojoj treba razmisliti ako želite nešto drugačije.
LiveAgent je softver za službu za korisnike koji nudi odlične i pouzdane alate, kao što je e-pošta, čavljanje uživo, integracija s društvenim medijima, pozivni centar i baza znanja koji će vam pomoći da pružite najbolju moguću podršku. Svime se upravlja putem pouzdanog sustava za praćenje grešaka na vašoj nadzornoj ploči. Neka vaša služba za korisnike bude učinkovita i povećajte zadovoljstvo kupca pomoću pravog softvera za službu za korisnike.
Tiketing sustav, baza znanja, email i pozivni centar samo su vrh ledenjaka, a ledenjak je odličan help desk. LiveAgent može dati mnogo više kao rješenje za službu za korisnike.
Nudimo također i najbrži live chat widget na tržištu, s brzinama prikaza chata već od 2,5 sekunde. Započnite druženje s podrškom za društvene medija preko servisa Facebook messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp ili Viber. Bilo da ste tim službe za korisnike, agent za podršku ili netko tko želi imati bolje odnose s klijentima, LiveAgent ima alate koji će vam pomoći da pružite najbolju korisničku podršku.
Ocjena pojedinačnog alata za korisničku podršku vam može odlično pokazati kakvo je iskustvo kupca. Saznajte i usporedite osTicket i LiveAgent.
Softver za korisničku podršku uspoređuje se na različitim područjima kao što su pouzdanost, vrijednost za novac, a ponekad čak i na pojedinačnim područjima kao što su sustav za praćenje grešaka, čavrljanje uživo i baza znanja. Provjerite radimo li to bolje nego osTicket i jesmo li pravi softver za korisničku podršku za vaše poslovanje.
Usporedite osTicket i LiveAgent kako biste vidjeli koji radi bolje
Točno na dan 11.9.2020.
Odličan softver za korisničku podršku ne treba imati samo najbolji sustav za praćenje grešaka ili čavrljanje uživo već treba i biti primjer i osiguravati odlično iskustvo kupca.
Zbog toga imamo podršku službe za korisnike koja je dostupna 24/7 za naše kupce. Interakcija s kupcima, brzo vrijeme odaziva i rješavanje problema kupaca naši su glavni prioriteti. Možete nas kontaktirati putem mnogih kanala. Podrška putem čavrljanja, telefonski pozivi, Gmail ili nešto drugo, to ovisi o vama. Želite li znati kako je to kada imate odlično iskustvo korisnika? Ako da, kliknite ispod.
Bilo da se radi o velikoj organizaciji ili maloj tvrtki… Svi oni imaju nešto lijepo za reći o našem sustavu podrške.
Zanima vas jesmo li dorasli drugim softverskim rješenjima za praćenje grešaka? Pogledajte naše stranice s usporedbom i saznajte što vam sve možemo ponuditi.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.
Tražite alternativu za SpiceWorks?
Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.
Tražitealternativu za CallPage?
Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team