Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tražite alternativu za osTicket?

LiveAgent je pravo rješenje za korisničku podršku za vaše poslovanje. Razmislite o o prebacivanju sa sustava osTicket na drugačije rješenje za službu za korisnike.

LiveAgent je prepun alata, značajki i integracija za poboljšanje vašeg tijeka rada, usrećivanje kupaca i povećanje povrata ulaganja. Isprobajte ga odmah, prvih 14 dana je besplatno, bez obaveza, i nije potrebna kreditna kartica.

Što čini LiveAgent odličnom alternativom

Ovo su 3 glavne prednosti za korištenje LiveAgent.

Stars

Povećanje razine zadovoljstva

Pouzdan softver za korisničku podršku znači poboljšan tijek rada, sretnije kupce i povećanu stopu konverzije.

Clock icon

Štedi vrijeme i novac

LiveAgent nudi izdašan paket za prihvatljivu cijenu i to je ono što čini odličan softver za korisničku podršku

Increase icon

Bolje stope konverzije

Omogućite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje svoje web-stranice i moguće klijente u kupce koji plaćaju.

increase availability

alternativa za osTicket koja vas neće iznevjeriti

Uvjereni smo da ekipa u osTicket daje sve od sebe kako bi usrećila svog kupca. Ali ne odgovara svako rješenje svakom poslovanju ili kompaniji. LiveAgent je alternativa o kojoj treba razmisliti ako želite nešto drugačije.

LiveAgent je softver za službu za korisnike koji nudi odlične i pouzdane alate, kao što je e-pošta, čavljanje uživo, integracija s društvenim medijima, pozivni centar i baza znanja koji će vam pomoći da pružite najbolju moguću podršku. Svime se upravlja putem pouzdanog sustava za praćenje grešaka na vašoj nadzornoj ploči. Neka vaša služba za korisnike bude učinkovita i povećajte zadovoljstvo kupca pomoću pravog softvera za službu za korisnike. 

Softver za korisničku podršku s pravim skupom alata

Sustav za praćenje grešaka, baza znanja, e-pošta i pozivni centar samo su vrh sante leda što čini odličnu službu za korisnike. LiveAgent može dati mnogo više kao rješenje za službu za korisnike.

Nudimo također i najbrži widget za čavrljanje uživo na tržištu, s brzinama prikaza čavljanja već od 2,5 sekunde. Započnite druženje s podrškom za društvene medija preko servisa Facebook messenger, Instagram, Twitter ili Viber. Bilo da ste tim službe za korisnike, agent za podršku ili netko tko želi imati bolje odnose s korisnicima, LiveAgent ima alate koji će vam pomoći da pružite najbolju korisničku podršku.

Focus on customer experience

Kliknite na alat za podršku ili značajku kako biste saznali više

Call routing definition

Usporedite osTicket i LiveAgent

Ocjena pojedinačnog alata za korisničku podršku vam može odlično pokazati kakvo je iskustvo kupca. Saznajte i usporedite osTicket i LiveAgent. 

Softver za korisničku podršku uspoređuje se na različitim područjima kao što su pouzdanost, vrijednost za novac, a ponekad čak i na pojedinačnim područjima kao što su sustav za praćenje grešaka, čavrljanje uživo i baza znanja. Provjerite radimo li to bolje nego osTicket i jesmo li pravi softver za korisničku podršku za vaše poslovanje.

Usporedba osTicket i LiveAgent

Usporedite osTicket i LiveAgent kako biste vidjeli koji radi bolje

osticket_vs_liveagent

Točno na dan 11.9.2020.

Osigurajte najbolje iskustvo za kupca i uzvratite ga

Odličan softver za korisničku podršku ne treba imati samo najbolji sustav za praćenje grešaka ili čavrljanje uživo već treba i biti primjer i osiguravati odlično iskustvo kupca. 

Zbog toga imamo podršku službe za korisnike koja je dostupna 24/7 za naše kupce. Interakcija s kupcima, brzo vrijeme odaziva i rješavanje problema kupaca naši su glavni prioriteti. Možete nas kontaktirati putem mnogih kanala. Podrška putem čavrljanja, telefonski pozivi, Gmail ili nešto drugo, to ovisi o vama. Želite li znati kako je to kada imate odlično iskustvo korisnika? Ako da, kliknite ispod.

get inspired

Povratne informacije kupca puno govore o službi za korisnike

Bilo da se radi o velikoj organizaciji ili maloj tvrtki… Svi oni imaju nešto lijepo za reći o našem sustavu podrške.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo