Tražite osTicket alternativu?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja osTicket alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna   
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

LiveAgent je pravo rješenje za korisničku podršku za vaše poslovanje. Razmislite o o prebacivanju sa sustava osTicket na drugačije rješenje za službu za korisnike.

LiveAgent je prepun alata, značajki i integracija za poboljšanje vašeg tijeka rada, usrećivanje kupaca i povećanje povrata ulaganja. Isprobajte ga odmah, prvih 14 dana je besplatno, bez obaveza, i nije potrebna kreditna kartica.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više uz LiveAgent

Što čini LiveAgent odličnom alternativom

Ovo su 3 glavne prednosti korištenja LiveAgent-a.

Povećanje razine zadovoljstva

Pouzdan softver za korisničku podršku znači poboljšan tijek rada, sretnije kupce i povećanu stopu konverzije.

Štedi vrijeme i novac

LiveAgent nudi bogat paket za prihvatljivu cijenu i to je ono što ga čini odličnim softverom za korisničku podršku

Bolje stope konverzije

Omogućite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje svoje web-stranice i potencijalne klijente u kupce koji plaćaju.

osTicket vs LiveAgent brza usporedba

Značajke LiveAgent osTicket
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
osTicket nudi tiketing.
Live chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete smjestiti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
osTicket ne nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva korištenjem automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
osTicket ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje kreiranje korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati besplatno kako bi dobili pristup prijašnjim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
osTicket nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
osTicket ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
osTicket ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje klijentima da odgovaraju na sve komentare i spominjanja izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
osTicket ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraja na poruke i prenose ih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
osTicket ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za probleme, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
osTicket nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online mjesto za raspravu za vaše klijente koje je smješteno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
osTicket nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi uklonili ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
osTicket nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
osTicket nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
osTicket ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
osTicket ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok trajanja niti se brišu - možete ih pregledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
osTicket ne nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
osTicket ne nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na svoje web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
osTicket ne nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/emailovi
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
osTicket nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i ponovno ga reproducirajte bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
osTicket ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je dostupna 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
osTicket ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
increase availability

alternativa za osTicket koja vas neće iznevjeriti

Uvjereni smo da ekipa u osTicket daje sve od sebe kako bi usrećila svog kupca. Ali ne odgovara svako rješenje svakom poslovanju ili kompaniji. LiveAgent je alternativa o kojoj treba razmisliti ako želite nešto drugačije.

LiveAgent je softver za službu za korisnike koji nudi odlične i pouzdane alate, kao što je e-pošta, čavljanje uživo, integracija s društvenim medijima, pozivni centar i baza znanja koji će vam pomoći da pružite najbolju moguću podršku. Svime se upravlja putem pouzdanog sustava za praćenje grešaka na vašoj nadzornoj ploči. Neka vaša služba za korisnike bude učinkovita i povećajte zadovoljstvo kupca pomoću pravog softvera za službu za korisnike. 

Softver za korisničku podršku s pravim skupom alata

Tiketing sustav, baza znanja, email i pozivni centar samo su vrh ledenjaka, a ledenjak je odličan help desk. LiveAgent može dati mnogo više kao help desk rješenje.

Nudimo također i najbrži live chat widget na tržištu, s brzinama prikaza chata već od 2,5 sekunde. Započnite druženje s podrškom za društvene medija preko servisa Facebook messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp ili Viber. Bilo da ste tim službe za korisnike, agent za podršku ili netko tko želi imati bolje odnose s korisnicima, LiveAgent ima alate koji će vam pomoći da pružite najbolju korisničku podršku.

Focus on customer experience

Kliknite na alat za podršku ili značajku kako biste saznali više

Call routing definition

Usporedite osTicket i LiveAgent

Ocjena pojedinačnog alata za korisničku podršku vam može odlično pokazati kakvo je iskustvo kupca. Saznajte i usporedite osTicket i LiveAgent. 

Softver za korisničku podršku uspoređuje se na različitim područjima kao što su pouzdanost, vrijednost za novac, a ponekad čak i na pojedinačnim područjima kao što su sustav za praćenje grešaka, čavrljanje uživo i baza znanja. Provjerite radimo li to bolje nego osTicket i jesmo li pravi softver za korisničku podršku za vaše poslovanje.

Usporedba osTicket vs LiveAgent

Usporedite osTicket i LiveAgent kako biste vidjeli koji radi bolje

osticket_vs_liveagent

Točno na dan 11.9.2020.

Osigurajte najbolje iskustvo za kupca i uzvratite ga

Odličan softver za korisničku podršku ne treba imati samo najbolji sustav za praćenje grešaka ili čavrljanje uživo već treba i biti primjer i osiguravati odlično iskustvo kupca. 

Zbog toga imamo podršku službe za korisnike koja je dostupna 24/7 za naše kupce. Interakcija s kupcima, brzo vrijeme odaziva i rješavanje problema kupaca naši su glavni prioriteti. Možete nas kontaktirati putem mnogih kanala. Podrška putem čavrljanja, telefonski pozivi, Gmail ili nešto drugo, to ovisi o vama. Želite li znati kako je to kada imate odlično iskustvo korisnika? Ako da, kliknite ispod.

get inspired

Povratne informacije kupca puno govore o službi za korisnike

Bilo da se radi o velikoj organizaciji ili maloj tvrtki… Svi oni imaju nešto lijepo za reći o našem sustavu podrške.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako LiveAgent stoji u usporedbi s osTicket-om?

LiveAgent nudi dodatne značajke koje osTicket nema: live chat, pozivni centar, integracije za društvene medije, neograničeni chat gumbi i 24/7 podrška. LiveAgent je bolja alternativa za osTicket, kao i za Outlook.

Koje su dodatne prednosti korištenja LiveAgent-a umjesto osTicket-a?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent-a umjesto osTicket-a uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje klijenata, smanjene troškove korisničke službe, smanjenu stopu odljeva i bolji tijek rada agenata.

Related Articles to Alternativa za osTicket
LiveAgent nudi integraciju s Viberom koja omogućava korisnicima da jednostavno odgovaraju na poruke u Viberu sa svoje upravljačke ploče LiveAgent.

Viber

Integracija Viber-a s LiveAgent-om pruža mogućnost uštede vremena i novca, personalizirane odgovore, bržu podršku i poboljšanje zadovoljstva korisnika. LiveAgent također nudi sigurniju podršku i konkurentsku prednost. Pružajući realne podatke, mogu se podijeliti prema performansama tijekom vremena, po agentu, odjelu ili kanalu uz LiveAgent-ovo izvještavanje. Pružanje korisničke podrške putem Vibera ovisi o korisničkoj službi, ali LiveAgent podrška moguća je kroz besplatan 14-dnevni probni rok. Viber kontakt korisničke podrške nije direktno dostupan, ali Viber može pomoći putem e-pošte, foruma, društvenih medija i baze znanja. Alati za chat aplikacije i softverska rješenja za kontakni centar važne su za poboljšanje komunikacijske i suradničke funkcionalnosti poduzeća u dolaznoj i odlaznoj komunikaciji s klijentima putem različitih kanala.

Integrately je alat koji se može koristiti za stvaranje različitih integracija bilo koje vrste softvera

Integrately

Softverske integracije su važan dio svakog softvera. Nuditi integracije koje kupci svakodnevno koriste povećava prodaju i stvara vjerne klijente. LiveAgent podržava velik broj integracija i omogućuje povezivanje različitih alata. Automatizacija u LiveAgent-u povećava efikasnost poslovanja i poboljšava korisničku službu. Integracija s Pabblyem dostupna je u LiveAgentu.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracije

DoorVaani pruža VoIP usluge, dok ThinQ nudi usluge poziva poslovnim klijentima. Monday je softver za pomoć u projektima, dok ClickSend pomaže u automatizaciji razmjene tekstualnih poruka. WooCommerce omogućuje upravljanje e-trgovinama, a Flowroute nudi cloud-based komunikacije. ComTalk je tvrtka za telekomunikacijske usluge koja nudi VoIP. Instagram, Salesforce i Google Sheets također se integriraju u LiveAgent upravljačku ploču.

Interno vam čavrljanje omogućava čavrljanje s vašim kolegama bez korištenja aplikacije treće strane. Šaljite izravne tekstualne poruke i dodajte priloge.

Interno čavrljanje

LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, sustave za upravljanje pritužbama i druge funkcionalnosti. Također nudi podršku, blog, rječnik, akademiju i brojne druge predloške, te omogućuje affiliate program za partnere. Tvrtka ima nagrade i certifikate, a moguće je dogovoriti demo ili se prijaviti na newsletter za nove ažuriranja i popuste. Quality Unit, LLC je vlasnik tvrtke.

LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi brojne integracije kako bi poboljšali vaš poslovni proces. Saznajte više o mogućnostima LiveAgent integracija.

Integracije

LiveAgent nudi alate za suradnju koji mogu olakšati komunikaciju u vašem timu. Integracija pluginova će vam pomoći prenijeti podatke iz vašeg prethodnog softvera u LiveAgent. Također, LiveAgent nudi nekoliko integracija za automatizaciju sustava za upravljanje korisničkom podrškom. LiveAgent je najbolje ocijenjeni softver za korisničku podršku 2022. Postanite naš partner i poboljšajte svoju uslugu korisnicima.

Implementacija chata uživo na vašoj web stranici povećava konverzije. U svoju Shopify trgovinu dodajte LiveAgent, najbrži softver za chat na tržištu.

Najbolji Chat Uživo za Shopify Trgovine

LiveAgent omogućuje korisnicima da se povežu sa svojim kupcima u stvarnom vremenu putem chat-a, s mogućnošću prilagođavanja prozorčića za chat i integracije u trgovinu. Prednosti uključuju manji priljev zahtjeva, veći angažman i prodajne stope te poboljšano iskustvo kupaca.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo