Tražite osTicket alternativu?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja osTicket alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

LiveAgent je pravo rješenje za korisničku podršku za vaše poslovanje. Razmislite o o prebacivanju sa sustava osTicket na drugi help desk softver

LiveAgent je prepun alata, značajki i integracija za poboljšanje vašeg tijeka rada, usrećivanje klijenata i povećanje povrata ulaganja. Isprobajte ga odmah, prvih 30 dana je besplatno, bez obaveza, i nije potrebna kreditna kartica.

Uštedite više uz LiveAgent

Što čini LiveAgent odličnom alternativom

Ovo su 3 glavne prednosti korištenja LiveAgent-a.

Povećanje razine zadovoljstva

Pouzdan softver za korisničku podršku znači poboljšan tijek rada, sretnije kupce i povećanu stopu konverzije.

Štedi vrijeme i novac

LiveAgent nudi bogat paket za prihvatljivu cijenu i to je ono što ga čini odličnim softverom za korisničku podršku

Bolje stope konverzije

Omogućite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje svoje web-stranice i potencijalne klijente u kupce koji plaćaju.

osTicket vs LiveAgent brza usporedba

Značajke LiveAgent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Kreditna kartica vam nije potrebna.
osTicket
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
osTicket nudi tiketing.
Live chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete smjestiti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
osTicket ne nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva korištenjem automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
osTicket ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje kreiranje korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati besplatno kako bi dobili pristup prijašnjim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
osTicket nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
osTicket ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
osTicket ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
osTicket ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju na poruke i prenose ih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
osTicket ne nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
osTicket ne nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za probleme, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
osTicket nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online mjesto za raspravu za vaše klijente koje je smješteno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum
osTicket nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi uklonili ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
osTicket nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
osTicket nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
osTicket ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili FaceTime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
osTicket ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok trajanja niti se brišu - možete ih pregledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
osTicket ne nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
osTicket ne nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na svoje web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
osTicket ne nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/emailovi
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
osTicket nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i ponovno ga reproducirajte bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
osTicket ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je dostupna 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
osTicket ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
increase availability

alternativa za osTicket koja vas neće iznevjeriti

Uvjereni smo da ekipa u osTicket daje sve od sebe kako bi usrećila svog kupca. Ali ne odgovara svako rješenje svakom poslovanju ili kompaniji. LiveAgent je alternativa o kojoj treba razmisliti ako želite nešto drugačije.

LiveAgent je softver za službu za korisnike koji nudi odlične i pouzdane alate, kao što je e-pošta, čavljanje uživo, integracija s društvenim medijima, pozivni centar i baza znanja koji će vam pomoći da pružite najbolju moguću podršku. Svime se upravlja putem pouzdanog sustava za praćenje grešaka na vašoj nadzornoj ploči. Neka vaša služba za korisnike bude učinkovita i povećajte zadovoljstvo kupca pomoću pravog softvera za službu za korisnike. 

Softver za korisničku podršku s pravim skupom alata

Tiketing sustav, baza znanja, email i pozivni centar samo su vrh ledenjaka, a ledenjak je odličan help desk. LiveAgent može dati mnogo više kao rješenje za službu za korisnike.

Nudimo također i najbrži live chat widget na tržištu, s brzinama prikaza chata već od 2,5 sekunde. Započnite druženje s podrškom za društvene medija preko servisa Facebook messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp ili Viber. Bilo da ste tim službe za korisnike, agent za podršku ili netko tko želi imati bolje odnose s klijentima, LiveAgent ima alate koji će vam pomoći da pružite najbolju korisničku podršku.

Focus on customer experience

Kliknite na alat za podršku ili značajku kako biste saznali više

Call routing definition

Usporedite osTicket i LiveAgent

Ocjena pojedinačnog alata za korisničku podršku vam može odlično pokazati kakvo je iskustvo kupca. Saznajte i usporedite osTicket i LiveAgent. 

Softver za korisničku podršku uspoređuje se na različitim područjima kao što su pouzdanost, vrijednost za novac, a ponekad čak i na pojedinačnim područjima kao što su sustav za praćenje grešaka, čavrljanje uživo i baza znanja. Provjerite radimo li to bolje nego osTicket i jesmo li pravi softver za korisničku podršku za vaše poslovanje.

Usporedba osTicket vs LiveAgent

Usporedite osTicket i LiveAgent kako biste vidjeli koji radi bolje

osticket_vs_liveagent

Točno na dan 11.9.2020.

Osigurajte najbolje iskustvo za kupca i uzvratite ga

Odličan softver za korisničku podršku ne treba imati samo najbolji sustav za praćenje grešaka ili čavrljanje uživo već treba i biti primjer i osiguravati odlično iskustvo kupca. 

Zbog toga imamo podršku službe za korisnike koja je dostupna 24/7 za naše kupce. Interakcija s kupcima, brzo vrijeme odaziva i rješavanje problema kupaca naši su glavni prioriteti. Možete nas kontaktirati putem mnogih kanala. Podrška putem čavrljanja, telefonski pozivi, Gmail ili nešto drugo, to ovisi o vama. Želite li znati kako je to kada imate odlično iskustvo korisnika? Ako da, kliknite ispod.

get inspired

Povratne informacije kupca puno govore o službi za korisnike

Bilo da se radi o velikoj organizaciji ili maloj tvrtki… Svi oni imaju nešto lijepo za reći o našem sustavu podrške.

Usporedite nas s drugim softverom za praćenje grešaka

Zanima vas jesmo li dorasli drugim softverskim rješenjima za praćenje grešaka? Pogledajte naše stranice s usporedbom i saznajte što vam sve možemo ponuditi.

    Related Articles to osTicket alternativa
    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

    Tražite alternativu za SpiceWorks?

    Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

    LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

    Tražitealternativu za CallPage?

    Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

    Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

    Trebate Collab alternativu?

    LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Kalkulator cijena korisničke podrške

    LiveAgent predstavlja vrlo pouzdano i jednostavno alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže povećati zadovoljstvo korisnika i drastično poboljšati prodaju. Mnogi korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo brzom reakcijom Kundskog servisa i korisničke podrške, kao i naprednim značajkama poput kategorizacije tiketa i statističkog praćenja potreba klijenata. Osim toga, cijena LiveAgent-a je razumna i prilično isplativa, a alat se može lako integrirati s različitim kanalima, uključujući e-poštu, društvene medije i telefonske pozive. U usporedbi s drugim sličnim alatima, LiveAgent je ocijenjen kao bolji izbor s dodanom vrijednošću.

    Najbolje live chat alternative sadrže konkretan skup značajki koje će vas usmjeriti prema uspjehu! Saznajte već danas koje su to!

    Otkrijte najbolje alternative

    LiveAgent je sjajno rješenje za podršku korisnicima. Pruža brze odgovore i poboljšava korisničko iskustvo.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x