LiveAgent je pravo rješenje za korisničku podršku za vaše poslovanje. Razmislite o o prebacivanju sa sustava osTicket na drugačije rješenje za službu za korisnike.
LiveAgent je prepun alata, značajki i integracija za poboljšanje vašeg tijeka rada, usrećivanje kupaca i povećanje povrata ulaganja. Isprobajte ga odmah, prvih 14 dana je besplatno, bez obaveza, i nije potrebna kreditna kartica.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Ovo su 3 glavne prednosti za korištenje LiveAgent.
Pouzdan softver za korisničku podršku znači poboljšan tijek rada, sretnije kupce i povećanu stopu konverzije.
LiveAgent nudi izdašan paket za prihvatljivu cijenu i to je ono što čini odličan softver za korisničku podršku
Omogućite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje svoje web-stranice i moguće klijente u kupce koji plaćaju.
Uvjereni smo da ekipa u osTicket daje sve od sebe kako bi usrećila svog kupca. Ali ne odgovara svako rješenje svakom poslovanju ili kompaniji. LiveAgent je alternativa o kojoj treba razmisliti ako želite nešto drugačije.
LiveAgent je softver za službu za korisnike koji nudi odlične i pouzdane alate, kao što je e-pošta, čavljanje uživo, integracija s društvenim medijima, pozivni centar i baza znanja koji će vam pomoći da pružite najbolju moguću podršku. Svime se upravlja putem pouzdanog sustava za praćenje grešaka na vašoj nadzornoj ploči. Neka vaša služba za korisnike bude učinkovita i povećajte zadovoljstvo kupca pomoću pravog softvera za službu za korisnike.
Sustav za praćenje grešaka, baza znanja, e-pošta i pozivni centar samo su vrh sante leda što čini odličnu službu za korisnike. LiveAgent može dati mnogo više kao rješenje za službu za korisnike.
Nudimo također i najbrži widget za čavrljanje uživo na tržištu, s brzinama prikaza čavljanja već od 2,5 sekunde. Započnite druženje s podrškom za društvene medija preko servisa Facebook messenger, Instagram, Twitter ili Viber. Bilo da ste tim službe za korisnike, agent za podršku ili netko tko želi imati bolje odnose s korisnicima, LiveAgent ima alate koji će vam pomoći da pružite najbolju korisničku podršku.
Ocjena pojedinačnog alata za korisničku podršku vam može odlično pokazati kakvo je iskustvo kupca. Saznajte i usporedite osTicket i LiveAgent.
Softver za korisničku podršku uspoređuje se na različitim područjima kao što su pouzdanost, vrijednost za novac, a ponekad čak i na pojedinačnim područjima kao što su sustav za praćenje grešaka, čavrljanje uživo i baza znanja. Provjerite radimo li to bolje nego osTicket i jesmo li pravi softver za korisničku podršku za vaše poslovanje.
Usporedite osTicket i LiveAgent kako biste vidjeli koji radi bolje
Točno na dan 11.9.2020.
Odličan softver za korisničku podršku ne treba imati samo najbolji sustav za praćenje grešaka ili čavrljanje uživo već treba i biti primjer i osiguravati odlično iskustvo kupca.
Zbog toga imamo podršku službe za korisnike koja je dostupna 24/7 za naše kupce. Interakcija s kupcima, brzo vrijeme odaziva i rješavanje problema kupaca naši su glavni prioriteti. Možete nas kontaktirati putem mnogih kanala. Podrška putem čavrljanja, telefonski pozivi, Gmail ili nešto drugo, to ovisi o vama. Želite li znati kako je to kada imate odlično iskustvo korisnika? Ako da, kliknite ispod.
Bilo da se radi o velikoj organizaciji ili maloj tvrtki… Svi oni imaju nešto lijepo za reći o našem sustavu podrške.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas jesmo li dorasli drugim softverskim rješenjima za praćenje grešaka? Pogledajte naše stranice s usporedbom i saznajte što vam sve možemo ponuditi.
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma