Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Recite zbogom osTicket-u

Pređite na LiveAgent & premjestit ćemo vaše podatke besplatno.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Migracija s osTicket-a
Migration background

Želite migrirati s osTicket-a?

Razmišljate li o prelasku s osTicket-a na drugo rješenje? LiveAgent je tu da vam pomogne da učinkovito riješite upite korisničke službePređite na višekalni tiketni sustav i premjestite svoje podatke već danas. Omogućite bolju korisničku podršku pomoću potpuno opremljenog rješenja za pomoć. 

Pristupite tiketnom sustavu koji rukuje e-poštom, chatom uživo, pozivnim centrom, društvenim mrežama, i korisničkim portalom. Isprobajte besplatno našu 14-dnevnu probnu verziju danas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zašto biste trebali migrirati na LiveAgent

Ovo su 3 glavne prednosti korištenja LiveAgent-a.

Stars

Povećanje razine zadovoljstva

Pouzdan softver za korisničku podršku znači bolji tijek rada, zadovoljnije korisnike i povećanu stopu konverzije.

Clock icon

Štedi vrijeme i novac

LiveAgent nudi bogat paket po pristupačnoj cijeni i to ga čini izvrsnim softverom za korisničku podršku

Increase icon

Bolje stope konverzije

Pružite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje i potencijalne klijente u korisnike koji plaćaju.

osTicket vs LiveAgent usporedba

Značajke Liveagent osTicket
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
osTicket nudi ticketing u Ticket planu za 9 USD/mjesec/agent.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
osTicket ne nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
osTicket ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
osTicket nudi samouslužni porta u Ticket planu za 9USD/mjesec/agentl.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
osTicket ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
osTicket ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
osTicket ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
osTicket ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u planu za 15USD/mjesec/agent.
osTicket nudi bazu znanja u planu za 9USD/mjesec/agent.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum u planu za 15USD/mjesec/agent.
osTicket nudi korisnički forum u planu za 9 USD/mjesec/agent.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu za 15USD/mjesec/agent.
osTicket nudi automatizaciju i pravila u planu za 9USD/mjesec/agent.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15USD/Agent/Mjesec.
osTicket nudi API funkcije u planu za 9USD/Agent/Mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
osTicket ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
osTicket ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
osTicket ne nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
osTicket ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
osTicket ne nudi neograničen broj chat dugmad.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 15USD/mjesec/agent.
osTicket nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 9USD/mjesec/agent.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
osTicket ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
osTicket ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Pomoći ćemo vam pri migraciji i prilagodbi

Dopustite nam da vam pomognemo premjestiti sve važne podatke o tiketama koji su vam potrebni za nastavak sjajnog posla . Premjestit ćemo sve što vam je potrebno kako biste mogli odmah početi rješavati probleme kupaca. U međuvremenu možete napraviti pauzu i opustiti se, ili početi se upoznavati s LiveAgentom

Ako naiđete na probleme ili želite naučiti nešto novo, svakako nas kontaktirajte. Naš tim za korisničku podršku dostupan je 24 sata dnevno za sva pitanja koja imate o LiveAgent-u.

Pogodnosti prelaska na LiveAgent

Pogledajte što ćete dobiti kada se odlučite za prelazak na LiveAgent

ticket thread

Višekanalni tiketni sustav

E -pošta, chat uživo, pozivni centar, korisnički portal, Facebook, Instagram, Twitter i Viber

money 1

Rentabilna služba za pomoć

Platite ono što trebate i ništa drugo. Dodajte prilagođene značajke u plan kad vam zatrebaju

On time resolution

Povećana učinkovitost uz značajke

Svaki je alat podržan značajkama produktivnosti koje vam pomažu automatizirati i olakšati tijek rada

Extension puzzle piece

Integracije s više od 140 aplikacija

Integrirajte aplikacije s našim dodacima koji vam pomažu da ostanete fokusirani i manje se prebacujete između prozora

Pristupite našem višekanalnom tiketnom sustavu

Kad migrirate, možete se radovati proširenju dosega i pokrivanju više komunikacijskih kanala nego prije. Rukujte sustavom tiketa putem e-pošte, chatom uživo, pozivnim centrom, korisničkim portalom, Facebook, Twitter, Instagram i Viber

Upoznajte svoj novi skup alata dok migriramo vaše podatke i naučite kako pružiti podršku na svim važnim komunikacijskim kanalima.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Pružite podršku svim važnim kanalima

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spreman? Migrirajmo vaše podatke!

Započnite besplatno 14-dnevno probno razdoblje i upoznajte se s LiveAgentom. Kad odlučite da želite prenijeti svoje podatke, pozovite nas ili nam ostavite poruku putem chata uživo ili e-poštu. Razgovarat ćemo o migraciji vaših podataka i pobrinuti se da sve svoje podatke prenesete s osTicketa u LiveAgent.

Želite li prvo saznati više? Pogledajte naš video zapis ili pregledajte značajke, integracije ili druge stranice kako biste saznali više o LiveAgent-u

FAQ

Možete li migrirati s osTicket-a na LiveAgent?

Da, možete preći s osTicket-a na LiveAgent uz pomoć našeg tima za podršku. Oni će vam pomoći da preselite sve podatke koji su vam potrebni za početak korištenja novog softvera za pomoć

Koje su dodatne prednosti LiveAgent-a naspram osTicket-a?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent-a u odnosu na osTicket su povećana učinkovitost, više korisničkih kanala, jedan od najbržih dostupnih widgeta za chat uživo i još mnogo toga.

Kakve podatke mogu premjestiti s osTicketa u LiveAgent?

Općenito sve što vam treba, što obično uključuje kontakte, profile agenata, sve korisničke tikete, povratne informacije, oznake i drugo

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo