Recite zbogom osTicket-u

Pređite na LiveAgent i premjestit ćemo vaše podatke besplatno.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Želite migrirati s osTicket-a?

Razmišljate li o prelasku s osTicket-a na drugo rješenje? LiveAgent je tu da vam pomogne da učinkovito riješite upite korisničke službePređite na višekalni tiketni sustav i premjestite svoje podatke već danas. Omogućite bolju korisničku podršku pomoću potpuno opremljenog rješenja za pomoć.  Pristupite tiketnom sustavu koji rukuje e-mailom, live chatom, pozivnim centrom, društvenim mrežama, i korisničkim portalom. Isprobajte besplatno uz našu 14-dnevnu probnu verziju danas.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Zašto biste trebali migrirati na LiveAgent

Ovo su 3 glavne prednosti korištenja LiveAgent-a.

Povećanje razine zadovoljstva

Pouzdan softver za korisničku podršku znači bolji tijek rada, zadovoljnije korisnike i povećanu stopu konverzije.

Štedi vrijeme i novac

LiveAgent nudi bogat paket po pristupačnoj cijeni i to ga čini izvrsnim softverom za korisničku podršku

Bolje stope konverzije

Pružite najbolju korisničku podršku i pretvorite posjetitelje i potencijalne klijente u korisnike koji plaćaju.

osTicket vs LiveAgent usporedba

Značajke LiveAgent osTicket
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi tiketing.
osTicket nudi tiketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
osTicket ne nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
osTicket ne nudi pozivni centar.
Samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
osTicket nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
osTicket ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da na tvitove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
osTicket ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za podršku putem društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
osTicket ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za podršku putem društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
osTicket ne nudi WhatsApp integraciju.
osTicket ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
osTicket nudi bazu znanja.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
osTicket nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
osTicket nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
osTicket nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
osTicket ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
osTicket ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
osTicket ne nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
osTicket ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat gumba
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat gumba.
osTicket ne nudi neograničen broj chat gumba.
Neograničeno tiketa/emailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj tiketa i emailova.
osTicket nudi neograničen broj tiketa i emailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
osTicket ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
osTicket ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Započnite vaš probni period i migrirajte

Migrirajte sve što vam je potrebno, tako da možete započeti rješavati probleme klijenata odmah. Upoznajte se s LiveAgent-om.

Kontaktirajte nas ako naletite na neki problem ili želite saznati nešto novo. Naš tim korisničke podrške je dostupan 24/7 za sva pitanja koja imate o LiveAgent-u.

Pogodnosti prelaska na LiveAgent

Pogledajte što ćete dobiti kada se odlučite za prelazak na LiveAgent

ticket thread

Višekanalni tiketni sustav

Emailovi, live chat, pozivni centar, korisnički portal, Facebook, Instagram, Twitter i Viber

money icon

Isplativa služba za pomoć

Platite ono što trebate i ništa drugo. Dodajte prilagođene značajke u plan kad vam zatrebaju

On time resolution

Povećana učinkovitost uz značajke

Svaki alat je podržan značajkama produktivnosti koje vam pomažu automatizirati i olakšati tijek rada

Extension puzzle piece

Integracije s više od 140 aplikacija

Integrirajte aplikacije s našim pluginovima koji vam pomažu da ostanete fokusirani i manje se prebacujete između prozora

Pristupite našem višekanalnom tiketnom sustavu

Kad migrirate, možete se radovati proširenju dosega i pokrivanju više komunikacijskih kanala nego prije. Rješavajte email tikete, live chat, pozivni centar, korisnički portal, Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber

Upoznajte svoj novi skup alata dok migriramo vaše podatke i naučite kako pružiti podršku na svim važnim komunikacijskim kanalima.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Pružite podršku putem svih važnih kanala

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Spremni? Migrirajmo vaše podatke!

Započnite besplatno 14-dnevno probno razdoblje i upoznajte se s LiveAgentom. Kad odlučite da želite prenijeti svoje podatke, pozovite nas ili nam ostavite poruku putem chata uživo ili emaila. Razgovarat ćemo o migraciji vaših podataka i pobrinuti se da sve svoje podatke prenesete s osTicketa u LiveAgent.

Želite li prvo saznati više? Pogledajte naš video zapis ili pregledajte značajke, integracije ili druge stranice kako biste saznali više o LiveAgent-u

FAQ

Možete li migrirati s osTicket-a na LiveAgent?

Da, možete preći s osTicket-a na LiveAgent uz pomoć našeg tima za podršku. Oni će vam pomoći da preselite sve podatke koji su vam potrebni za početak korištenja novog softvera za pomoć

Koje su dodatne prednosti LiveAgent-a naspram osTicket-a?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent-a u odnosu na osTicket su povećana učinkovitost, više korisničkih kanala, jedan od najbržih dostupnih widgeta za chat uživo i još mnogo toga.

Kakve podatke mogu premjestiti s osTicketa u LiveAgent?

Općenito sve što vam treba, što obično uključuje kontakte, profile agenata, sve korisničke tikete, povratne informacije, oznake i drugo

Related Articles to Migracija s osTicket-a
Migracija na LiveAgent je jednostavna pomoću jednog od naših unaprijed napravljenih dodataka. LiveAgent je dostupan u 43 različita prijevoda i podržava widgete koji se mogu prilagoditi jeziku. LiveAgent nudi tarifu koja je besplatna zauvijek, kao i tri druge tarife s niskom cijenom.

Migrirajte svoje podatke u LiveAgent

LiveAgent nudi besplatni probni period koji traje 7 dana s besplatnom e-poštom, ili 30 dana s e-poštom tvrtke. Kreditna kartica nije potrebna za prijavu. Registrirajte se besplatno i odaberite ime za svoju LiveAgent poddomenu. Također možete migrirati svoje podatke s vašeg starog pružatelja usluga na LiveAgent bez programiranja, koristeći unaprijed napravljeni dodatak. Pošaljite svoju e-poštu i primajte novosti o proizvodima i promotivnim ponudama.

Želite migrirati svoje podatke sa sustava Aircall na drugo rješenje? Pogledajte LiveAgent i njegove prednosti. Započnit već danas svoj besplatni probni rok.

Prelazite sa Aircall- na LiveAgent?

Ponuđeni su planovi za poslovanje velikih, srednjih i malih poduzeća s različitim opcijama za email adrese i chat botove. LiveAgent je ocijenjen kao najbolji softver za podršku klijentima i nudi 14-dnevno besplatno isprobavanje bez potrebe za kreditnom karticom. Migracija podataka s Aircall-a je također moguća. Cijene planova se kreću od 0 do 49 dolara mjesečno.

Naši agenti podrške će vam rado pomoći u sigurnoj i lakoj migraciji vaših podataka. LiveAgent je softver za službu za korisnike s naviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, bmw, Yamaha, o2 i Sveučilište u Oxfordu u pružanju najbolje korisničke podrške.

Prelazite sa sustava Teamsupport na LiveAgent?

LiveAgent nudi podršku na 43 jezika i ima više od 175 značajki i 40 integracija. Nudi najbolju korisničku podršku i alate za korisnike. Prebacite svoje podatke sa sustava Teamsupport na LiveAgent. LiveAgent je softver za službu za korisnike s najboljim ocjenama za male i srednje tvrtke. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište u Oxfordu u pružanju najbolje korisničke podrške. Postoje dvije opcije cijena za male tvrtke i profesionalne oglašivače: Zahtjev za podršku ($15/mjesečno) i Zahtjev za podršku i čavrljanje ($29/mjesečno).

Migrirate s Kustomera? LiveAgent vam može pomoći riješiti sve od emaila do društvenih medija i baze znanja. Migrirajte besplatno danas.

Recite zbogom sporom i neadekvatnom softveru

Klijenti kao što su Atomer, AVMarket i TrustPay pohvaljuju LiveAgent zbog neograničenog broja posrednika, integracije telefona i podrške putem različitih kanala. LiveAgent olakšava komunikaciju s klijentima, poboljšava korisničku službu i povećava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent je isplativo rješenje koje je vrijedno ulaganja.

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Prebacujete se s Teamwork Desk-a na drugo rješenje za korisničku podršku? Prebacite se na LiveAgent besplatno i upoznajte naš set alata

Prelazite s Teamwork Desk-a?

Tekst govori o važnosti jasnog opisa posla za svaku poziciju te o tome što takav opis treba sadržavati, predložcima za politiku i opis posla u pozivnom centru i važnosti pravilnog pisanja politike korisničke službe. LiveAgent nudi naprednu razinu automatizacije i dobru količinu integracija, podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu i ima dobru vrijednost za novac. Softver također nudi Portal za podršku, affiliate i partnerski program, i ima recenzije od korisnika.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo