Otkrijte najbolje alternative

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa svim ponuđačima live chata na tržištu.
  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite live chat alternative?

Vaš live chat nije ispunio vaša očekivanja? Jeste li spremni za live chat alternativu?
 
Naša detaljna usporedba live chat softvera će baciti novo svjetlo na najpopularnija live chat rješenja, njihove značajke i ocjene klijenata.
Značajke Liveagent LiveChat Inc.
Usporedi LiveChat Inc. i LiveAgent.
Intercom
Usporedi Intercom i LiveAgent.
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
Olark
Usporedi Olark i LiveAgent.
Ocjene
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveChat Inc. je dobio ukupnu ocjenu 4.6 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Intercom je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Olark je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
Intercom je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Olark je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Intercom je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zndesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Olark je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu.
4.0
Intercom je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Olark je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$9-$49/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$19-$59/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$39-$49/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$49-$99/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$19/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Unaprijed pripremljeni odgovori
Napravite unaprijed pripremljene odgovore na često postavljana pitanja koji se mogu implementirati jednim klikom.
LiveAgent nudi unaprijed pripremljene odgovore.
LiveChat Inc. nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Intercom nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Zendesk nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Olark nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Prilagodljiv brending
Mogućnost korištenja bez brenda
LiveAgent nudi prilagodljiv brending.
LiveChat Inc. nudi prilagodljiv brending.
Intercom nudi prilagodljiv brending.
Zendesk nudi prilagodljiv brending.
Olark nudi prilagodljiv brending.
Geo-targetiranje
Šaljite posjetiteljima svoje web stranice personalizirane pozive na čavrljanje ili im prikažite prilagođene višejezične gumbe za čavrljanje na temelju njihove geografske lokacije.
LiveAgent nudi geo-targetiranje.
LiveChat Inc. nudi geo-targetiranje.
Intercom nudi geo-targetiranje .
Zendesk nudi geo-targetiranje.
Olark nudi geo-targetiranje.
Offline obrazac
Omogućite posjetiteljima web stranice da vas kontaktiraju van radnog vremena pomoću offline obrazaca za čavrljanje koji se automatski pretvaraju u zahtjeve za podršku i na njih se može odgovoriti tijekom radnog vremena.
LiveAgent nudi offline obrasce.
LiveChat Inc. nudi offline obrasce.
Intercom ne nudi offline obrasce.
Zendesk nudi offline obrasce.
Olark nudi offline obrasce.
Proaktivno čavrljanje
Automatski pozovite posjetitelje svoje web stranice na čavrljanje na temelju unaprijed određenih pravila.
LiveAgent nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
LiveChat Inc. nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Intercom nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Zendesk nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Olark nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Dijeljenje zaslona
Dijeljenje zaslona između korisnika i agenta za brže rješavanje problema.
LiveAgent nudi dijeljenje zaslona.
LiveChat Inc. nudi dijeljenje zaslona.
Intercom ne nudi dijeljenje zaslona.
Zendesk ne nudi dijeljenje zaslona.
Olark ne nudi dijeljenje zaslona.
Prebacivanje/Preusmjeravanje
Automatsko preusmjeravanje ili ručno prebacivanje čavrljanja agentima koji su najbolje opremljeni za odgovaranje na korisnička pitanja.
LiveAgent nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
LiveChat Inc. nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Intercom nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Zendesk nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Olark nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Integracija s trećim stranama
Integracije s popularnim softverom, alatima i mrežama, kao što su društvene mreže, sustavi CRM ili obrađivači plaćanja.
LiveAgent nudi integracije s trećim stranama.
LiveChat Inc. nudi integracije s trećim stranama.
Intercom nudi integracije s trećim stranama.
Zendesk nudi integracije s trećim stranama.
Olark nudi integracije s trećim stranama.
Zavirivanje u poruke
Prikaz u stvarnom vremenu onoga što korisnik unosi u okvir za čavrljanje.
LiveAgent nudi zavirivanje u poruke.
LiveChat Inc. nudi zavirivanje u poruke.
Intercom ne nudi zavirivanje u poruke.
Zendesk ne nudi zavirivanje u poruke.
Olark ne nudi zavirivanje u poruke.
Neograničena povijest čavrljanja
Nema ograničenja u broju transkripata čavrljanja koji se spremaju i kojima je moguće bilo kada pristupiti.
LiveAgent nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Samo u tarifama $39+/mjesečno U sustavu LiveChat Inc. Neograničena povijest čavrljanja nije dostupna u tarifi $19 mjesečno po agentu.
Intercom nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Zendesk nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Olark nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Nadzor neograničenog broja posjetitelja
Nema ograničenja u broju posjetitelja web stranice koje možete nadzirati.
LiveAgent nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
LiveChat Inc. nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Intercom nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Zendesk nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Olark nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Oznake čavrljanja
Dodajte oznake svakom razgovoru kako biste odmah vidjeli njegov sadržaj ili kako bi ga bilo lakše pronaći.
LiveAgent nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
Samo u tarifama $39+/mjesečno U sustavu LiveChat Inc. oznake čavrljanja nisu dostupne u tarifi $19 mjesečno po agentu.
Intercom nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
Zendesk nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
Olark nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.

Usporedite LiveAgent
s drugim platformama

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nadzirite ponašanje i uključite se u pravom trenutku

Pretvorite posjetitelje web stranice u korisnike koji plaćaju pomoću personaliziranih poziva na čavrljanje na temelju CRM uvida i praćenja ponašanja.

Otkrijte koje stranice vaš korisnik pregledava, koliko dugo i tko ih je uputio na vašu web stranicu.

Poboljšajte učinkovitost agenata pomoću unaprijed pripremljenih poruka

Uštedite si do 15 sati rada tjedno odgovaranjem na često postavljana pitanja pomoću unaprijed pripremljenih poruka. Napravite neograničen broj odgovora i implementirajte ih jednim klikom.

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Postavite čavrljanje uživo u nekoliko sekundi

Kopirajte i zalijepite komadić našeg koda na vašu web stranicu kako biste počeli pratiti i razgovarati s posjetiteljima vaše web stranice u stvarnom vremenu.

Prilagodite pomoću nekoliko klikova

Odaberite gumbe za čavrljanje, prozore za čavrljanje te obrasce prije čavrljanja i za offline način rada iz naše galerije ili napravite vlastite pomoću našeg CSS-a.

Customize your chat window in LiveAgent

Budite u toku

Predvidite potrebe svakog korisnika tako da provirite u to što tipkaju u okvir za čavrljanje prije nego pošalju.

Potaknite pozivino iskustvo pomoću našeg ugrađenog sustava CRM koji vam omogućava da vidite sve informacije o korisniku, prethodne kupnje i upite.

Laka podrška koja poboljšava prodaju

Osnažite svoje korisnike samoposlužnim alatima koji su izravno integrirani u vaš widget za čavrljanje. Smanjite već danas opterećenje zahtjevima za podršku pomoću naše alternative za čavrljanje uživo!

Zaustavite lošu korisničku uslugu

Držite na oku učinkovitost svog tima. Prilagodite smjene agenata prema količini čavrljanja i najvećem opterećenju, nazdirite tko s kime čavrlja i vidite što govore te učite iz ocjena agenata.

Reports feature by LiveAgent

Povežite točkice

Nema više pretpostavljanja ili nagađanja.

Pratite tijek rješavanja korisničkog zahtjeva za podršku od početka do kraja preko različitih kanala u jednom razgovoru zahtjeva za podršku.

Pružajte neprestanu podršku

LiveAgent nudi offline značajku za čavrljanje koja omogućava posjetiteljima web stranice da vas kontaktiraju čak i nakon radnog vremena. Saznajte više o našoj alternativi za čavrljanje uživo

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100% prilagodljiva i skalabilna

Našu je alternativu za čavrljanje uživo moguće 100 % skalirati i prilagoditi bilo da ste na putu do zvijezda ili trebate senzonski smanjiti obujam posla.

Peter Komornik

LiveAgent spajaodlično čavrljanje uživo, sustav za praćenje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogićava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.

black Slido logo

Zašto je LiveAgent najbolja alternativa za čavrljanje uživo?

Zato što najbolje alternative za čavrljanje uživo pružaju dodatne značajke bez dodatnih troškova!

Pozivni centar

Baza znanja

Podrška za društvene mreže

Uštedite više s LiveAgentom

Usporedite LiveAgent live chat s konkurentskim widgetima za chat i saznajte koji nudi bolji omjer cijene i vrijednosti za vaš help desk.

Naši korisnici to kažu najbolje

Related Articles to Live chat alternative
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u

Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

Kreirajte gumbe za chat u LiveAgent-u i prilagodite boju, poziciju i tekst. Omogućuju korisnicima komunikaciju u stvarnom vremenu s agentima za podršku.

Kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u

Kreirajte gumbe za chat u LiveAgent-u i prilagodite boju, poziciju i tekst. Omogućuju korisnicima komunikaciju u stvarnom vremenu s agentima za podršku.

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

Prednosti live chata i kako ga koristiti

Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

LiveAgent nudi integraciju s Instagramom za poboljšanje korisničke podrške. Poduzeća mogu upravljati upitima i zahtjevima klijenata putem Instagrama direktno iz LiveAgent upravljačke ploče. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.

Kako aktivirati vaš Instagram plugin u LiveAgent-u

LiveAgent nudi integraciju s Instagramom za poboljšanje korisničke podrške. Poduzeća mogu upravljati upitima i zahtjevima klijenata putem Instagrama direktno iz LiveAgent upravljačke ploče. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x