Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbrži widget za čavrljanje uživo! Kreditna kartica nije potrebna.
|
LiveChat Inc.
Usporedi LiveChat Inc. i LiveAgent.
|
Intercom
Usporedi Intercom i LiveAgent.
|
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
|
Olark
Usporedi Olark i LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ocjene
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveChat Inc. je dobio ukupnu ocjenu 4.6 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Intercom je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Olark je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.4
Intercom je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Olark je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Intercom je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
Zndesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
Olark je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu.
|
4.0
Intercom je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Olark je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$9-$49/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$19-$59/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$39-$49/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$49-$99/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$19/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
Unaprijed pripremljeni odgovori
Napravite unaprijed pripremljene odgovore na često postavljana pitanja koji se mogu implementirati jednim klikom.
|
LiveAgent nudi unaprijed pripremljene odgovore.
|
LiveChat Inc. nudi unaprijed pripremljene odgovore.
|
Intercom nudi unaprijed pripremljene odgovore.
|
Zendesk nudi unaprijed pripremljene odgovore.
|
Olark nudi unaprijed pripremljene odgovore.
|
Prilagodljiv brending
Mogućnost korištenja bez brenda
|
LiveAgent nudi prilagodljiv brending.
|
LiveChat Inc. nudi prilagodljiv brending.
|
Intercom nudi prilagodljiv brending.
|
Zendesk nudi prilagodljiv brending.
|
Olark nudi prilagodljiv brending.
|
Geo-targetiranje
Šaljite posjetiteljima svoje web stranice personalizirane pozive na čavrljanje ili im prikažite prilagođene višejezične gumbe za čavrljanje na temelju njihove geografske lokacije.
|
LiveAgent nudi geo-targetiranje.
|
LiveChat Inc. nudi geo-targetiranje.
|
Intercom nudi geo-targetiranje .
|
Zendesk nudi geo-targetiranje.
|
Olark nudi geo-targetiranje.
|
Offline obrazac
Omogućite posjetiteljima web stranice da vas kontaktiraju van radnog vremena pomoću offline obrazaca za čavrljanje koji se automatski pretvaraju u zahtjeve za podršku i na njih se može odgovoriti tijekom radnog vremena.
|
LiveAgent nudi offline obrasce.
|
LiveChat Inc. nudi offline obrasce.
|
Intercom ne nudi offline obrasce.
|
Zendesk nudi offline obrasce.
|
Olark nudi offline obrasce.
|
Proaktivno čavrljanje
Automatski pozovite posjetitelje svoje web stranice na čavrljanje na temelju unaprijed određenih pravila.
|
LiveAgent nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
|
LiveChat Inc. nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
|
Intercom nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
|
Zendesk nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
|
Olark nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
|
Dijeljenje zaslona
Dijeljenje zaslona između korisnika i agenta za brže rješavanje problema.
|
LiveAgent nudi dijeljenje zaslona.
|
LiveChat Inc. nudi dijeljenje zaslona.
|
Intercom ne nudi dijeljenje zaslona.
|
Zendesk ne nudi dijeljenje zaslona.
|
Olark ne nudi dijeljenje zaslona.
|
Prebacivanje/Preusmjeravanje
Automatsko preusmjeravanje ili ručno prebacivanje čavrljanja agentima koji su najbolje opremljeni za odgovaranje na korisnička pitanja.
|
LiveAgent nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
|
LiveChat Inc. nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
|
Intercom nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
|
Zendesk nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
|
Olark nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
|
Integracija s trećim stranama
Integracije s popularnim softverom, alatima i mrežama, kao što su društvene mreže, sustavi CRM ili obrađivači plaćanja.
|
LiveAgent nudi integracije s trećim stranama.
|
LiveChat Inc. nudi integracije s trećim stranama.
|
Intercom nudi integracije s trećim stranama.
|
Zendesk nudi integracije s trećim stranama.
|
Olark nudi integracije s trećim stranama.
|
Zavirivanje u poruke
Prikaz u stvarnom vremenu onoga što korisnik unosi u okvir za čavrljanje.
|
LiveAgent nudi zavirivanje u poruke.
|
LiveChat Inc. nudi zavirivanje u poruke.
|
Intercom ne nudi zavirivanje u poruke.
|
Zendesk ne nudi zavirivanje u poruke.
|
Olark ne nudi zavirivanje u poruke.
|
Neograničena povijest čavrljanja
Nema ograničenja u broju transkripata čavrljanja koji se spremaju i kojima je moguće bilo kada pristupiti.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest čavrljanja.
|
Samo u tarifama $39+/mjesečno
U sustavu LiveChat Inc. Neograničena povijest čavrljanja nije dostupna u tarifi $19 mjesečno po agentu.
|
Intercom nudi neograničenu povijest čavrljanja.
|
Zendesk nudi neograničenu povijest čavrljanja.
|
Olark nudi neograničenu povijest čavrljanja.
|
Nadzor neograničenog broja posjetitelja
Nema ograničenja u broju posjetitelja web stranice koje možete nadzirati.
|
LiveAgent nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
|
LiveChat Inc. nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
|
Intercom nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
|
Zendesk nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
|
Olark nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
|
Oznake čavrljanja
Dodajte oznake svakom razgovoru kako biste odmah vidjeli njegov sadržaj ili kako bi ga bilo lakše pronaći.
|
LiveAgent nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
|
Samo u tarifama $39+/mjesečno
U sustavu LiveChat Inc. oznake čavrljanja nisu dostupne u tarifi $19 mjesečno po agentu.
|
Intercom nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
|
Zendesk nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
|
Olark nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
|
Pretvorite posjetitelje web stranice u korisnike koji plaćaju pomoću personaliziranih poziva na čavrljanje na temelju CRM uvida i praćenja ponašanja.
Otkrijte koje stranice vaš korisnik pregledava, koliko dugo i tko ih je uputio na vašu web stranicu.
Uštedite si do 15 sati rada tjedno odgovaranjem na često postavljana pitanja pomoću unaprijed pripremljenih poruka. Napravite neograničen broj odgovora i implementirajte ih jednim klikom.
Kopirajte i zalijepite komadić našeg koda na vašu web stranicu kako biste počeli pratiti i razgovarati s posjetiteljima vaše web stranice u stvarnom vremenu.
Odaberite gumbe za čavrljanje, prozore za čavrljanje te obrasce prije čavrljanja i za offline način rada iz naše galerije ili napravite vlastite pomoću našeg CSS-a.
Predvidite potrebe svakog korisnika tako da provirite u to što tipkaju u okvir za čavrljanje prije nego pošalju.
Potaknite pozivino iskustvo pomoću našeg ugrađenog sustava CRM koji vam omogućava da vidite sve informacije o korisniku, prethodne kupnje i upite.
Osnažite svoje korisnike samoposlužnim alatima koji su izravno integrirani u vaš widget za čavrljanje. Smanjite već danas opterećenje zahtjevima za podršku pomoću naše alternative za čavrljanje uživo!
Držite na oku učinkovitost svog tima. Prilagodite smjene agenata prema količini čavrljanja i najvećem opterećenju, nazdirite tko s kime čavrlja i vidite što govore te učite iz ocjena agenata.
Nema više pretpostavljanja ili nagađanja.
Pratite tijek rješavanja korisničkog zahtjeva za podršku od početka do kraja preko različitih kanala u jednom razgovoru zahtjeva za podršku.
LiveAgent nudi offline značajku za čavrljanje koja omogućava posjetiteljima web stranice da vas kontaktiraju čak i nakon radnog vremena. Saznajte više o našoj alternativi za čavrljanje uživo
Našu je alternativu za čavrljanje uživo moguće 100 % skalirati i prilagoditi bilo da ste na putu do zvijezda ili trebate senzonski smanjiti obujam posla.
LiveAgent spajaodlično čavrljanje uživo, sustav za praćenje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogićava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Zato što najbolje alternative za čavrljanje uživo pružaju dodatne značajke bez dodatnih troškova!
Usporedite LiveAgent live chat s konkurentskim widgetima za chat i saznajte koji nudi bolji omjer cijene i vrijednosti za vaš help desk.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
S LiveAgentom imate kontrolu nad podrškom za chat uživo. Naše rješenje temeljeno na oblaku te je jednostavno za korištenje i upravljanje. Naplata je jednostavna, a plaćate samo ono što koristite. Možete dodavati, mijenjati ili brisati agente i usluge.
TražiteConnectWise alternativu?
LiveAgent je pionirski softver koji nudi mogućnosti live chata i korisničke službe. Od 2021. godine, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije rješenje za korisničku službu na tržištu, koristi ga preko 150 milijuna korisnika i 40 000 poduzeća širom svijeta. LiveAgent pomaže u kreiranju nezaboravnog korisničkog iskustva, povećava zadovoljstvo i vrijednost kupaca te ostvaruje veću prodaju zadržavanjem vjernosti kupaca.
Tražite li alternativu za Helpshift?
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.
Kompanije širom svijeta hvale LiveAgent kao sjajno rješenje za komunikaciju sa klijentima. Izvještaji kažu da je LiveAgent jednostavan za upotrebu, poboljšava produktivnost i uslugu korisnicima, čineći ih sretnima i rezultirajući većom stopom povrata. Kompanije tvrde da je LiveAgent jednostavno najbolji izbor u svom cjenovnom rang, sa izvrsnim portalom koji optimizira korisničku službu i potiče agente da pružaju bolju podršku. Način korištenja LiveAgent-a štedi vrijeme i poboljšava stopu konverzije.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave te mnoge druge funkcionalnosti. Nude i podršku i obilazak sustava. LiveAgent je tvrtka koja je osvojila nagrade i certifikate, ima recenzije korisnika i partnerske programe. Također nude blog, rječnik, akademiju i webinare. Tvrtka je stekla povjerenje korisnika diljem svijeta.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma