Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Black Friday i Cyber Monday email predlošci

Black Friday i Cyber Monday email predlošci

Black Friday i Cyber Monday (BFCM) su poznati kao jedne od najvećih i najprofitabilnijih događaja u godini za većinu poduzeća. Većina e-Commerce trgovaca na malo, kao i veleprodajnih trgovaca ih vide kao odličnu priliku da povećaju svoje prihode – i imaju dobar razlog za to. Prema analitičarima iz Adobe-a, samo u 2020. godini, potrošači iz Ujedinjenih Američkih država su potrošili 9 milijardi dolara putem internetske prodaje za Black Friday, što je porast od 21.6% u odnosu na prethodnu godinu. U međuvremenu, Cyber Monday je donio 10.8 milijardi dolara potrošnje putem interneta, što je za 15.1% više u odnosu na prethodnu godinu. Vlasnici Shopify trgovina su, na globalnoj razini, kolektivno zaradili nestvarnih 5.1 milijardu dolara putem prodaje u periodu između Black Friday-a i Cyber Monday-a, što je porast od 76% u odnosu na prethodnu godinu.

Kada je u pitanju planiranje vaših Black Friday i Cyber Monday promocija, jedan od glavnih izazova je natjecanje s desecima sličnih e-mailova i isticanja u inboxu vaših kupaca, odnosno potencijalnih kupaca. Ustupit ćemo Vam nekoliko najučinkovitijih tema za Black Friday i Cyber Monday, zajedno s 10 predložaka za email koje možete prilagoditi svojoj BFCM kampanji kako biste osigurali otvaranje i čitanje Vaših promotivnih e-mailova. Jednostavno ih je implementirati u vaš tiketing sustav tako da možete uštedjeti dragocjeno vrijeme tijekom većeg opterećenja tiketa.

Black Friday i Cyber Monday email predlošci
Hawaiian Airlines Black Friday e-mail predložak.

Black Friday i Cyber Monday e-mail teme.

  • Jes li Spreman za Našu Pred-Black Friday Rasprodaju?
  • Ugrabi ekskluzivni pogled na našu ponudu za Black Friday
  • Turska može čekati. Prilika za ekskluzivni pogled na BLACK FRIDAY neće!
  • Rana Black Friday Rasprodaja Počinje Sutra. Uštedite do 70%
  • Rani pristup za Black Friday ponude je otključan
  • Black Friday Rasprodaja – Ponuda Koju si Čekao
  • Trodnevni Black Friday! Ugrabi našu nevjerojatnu ponudu odmah!
  • Rani Black Friday Sale! Nema parkinga. Nema redova. Nema svađa.
  • POČINJE ODMAH: 50% sniženja na Black Friday rasprodaji + BESPLATNA pošiljka
  • NAPOKON Black Friday!! 50% sniženja + besplatna pošiljka!
  • Ugrabite našu Black Friday ponudu dok nije nestala!
  • 40% sniženo. Besplatna pošiljka. To mora da je Black Friday.
  • Black Friday Odbrojavanje. 6 sati je ostalo da ugrabite današnju ponudu!
  • Da, tu je: Naša Prva OGROMNA Ponuda za Black Friday!
  • Hej, Black Friday te zove: 25% SNIŽENJA na cijeloj stranici.
  • Oh Wow! 50% Popusta na Cijeloj Stranici. #CYBERMONDAY
  • Ugrabi Početnu Prednost na CYBER MONDAY. 30% Sniženo!
  • Cyber Ponedjeljak je tu, Počasti se!
  • OMG! Cyber Monday Rasprodaja, Čak 80% SNIŽENO!
  • NAJVEĆA Rasprodaja Ikada! Kupuj s 30% Sniženja na Našoj Cyber Monday Rasprodaji!
  • Cyber Monday: 50% SNIŽENO, samo danas, samo putem internet!
  • Pripremi svoju Cyber Monday šoping korpicu!
  • Rani Pristup: Otključaj Svoje Cyber Monday Ekskluzivne Poklone
  • Cyber Monday Počinje Sada | Najveća Rasprodaja u Godini!
  • Cyber Monday rasprodaja | [Brand]’ Artikli po Najnižim Cijenama
  • 15 Cyber Ponuda je Tu! Zašto Čekati do Ponedjeljka?
  • Cyber Monday | Stotine Novih Ponuda su Dodane
  • Danas je Dan! Cyber Monday Ušteda!
  • Cyber Monday: Sat Otkucava…
  • Cyber Monday ponuda produžena… treba li išta više reći?

10 Black Friday i Cyber Monday e-mail predložaka

Black Friday teaser e-mail  

Black Friday odbrojavanje e-mail  

Rana Black Friday rasprodaja e-mail  

Dan Black Friday-a e-mail

Završetak Black Friday rasprodaje  

Produžena Black Friday rasprodaja e-mail

B2B Black Friday promotivni e-mail

Pred-Cyber Monday rasprodaja e-mail

Cyber Monday ‘posljednja prilika’ e-mail

 Post Cyber Monday rasprodaja prateći e-mail

Black Friday i Cyber Monday – Često postavljana pitanja

Kada bih trebao slati Black Friday e-mailove?

Prvi informativni e-mail o Black Friday-u bi trebao biti barem tjedan ili 2 tjedna prije. Optimalno vrijeme za slanje je između 10:00 i 15:00, budući da je tada zabilježen najveći broj pregleda.

Koliko dugačak bi trebao biti sadržaj Black Friday/Cyber Monday e-maila?

Budući je sezona Black Friday-a i Cyber Monday-a veoma popularna, možete poslati duži e-mail sa više informacija u istom, idealno je da sadrži otprilike 150 riječi.

Jesu li Cyber Monday rasprodaje jednako dobre kao one za Black Friday?

Cyber Monday je jedan od najvećih kupovnih dana putem interneta u godini. Zabilježeno je da je obujam internetske potrošnje na Cyber Monday postao veći nego na Black Friday. Naravno, to ovisi. Black Friday je bolji za obavljanje velikih kupovina. S druge strane, Cyber Monday ponude su bolje za poklone i manje predmete. Jedna velika razlika je da se na Black Friday kupovina obavlja fizički u radnjama, kao i putem interneta, dok su Cyber Monday ponude samo na internetu.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada bih trebao slati Black Friday e-mailove?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prvi informativni e-mail o Black Friday-u bi trebao biti barem tjedan ili 2 tjedna prije. Optimalno vrijeme za slanje je između 10:00 i 15:00, budući da je tada zabilježen najveći broj pregleda.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko dugačak bi trebao biti sadržaj Black Friday/Cyber Monday e-maila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Budući je sezona Black Friday-a i Cyber Monday-a veoma popularna, možete poslati duži e-mail sa više informacija u istom, idealno je da sadrži otprilike 150 riječi. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jesu li Cyber Monday rasprodaje jednako dobre kao one za Black Friday?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cyber Monday je jedan od najvećih kupovnih dana putem interneta u godini. Zabilježeno je da je obujam internetske potrošnje na Cyber Monday postao veći nego na Black Friday. Naravno, to ovisi. Black Friday je bolji za obavljanje velikih kupovina. S druge strane, Cyber Monday ponude su bolje za poklone i manje predmete. Jedna velika razlika je da se na Black Friday kupovina obavlja fizički u radnjama, kao i putem interneta, dok su Cyber Monday ponude samo na internetu. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo