Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Koristite društveno osluškivanje uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Tražite alate za društveno osluškivanje?

Ako još ne koristite alate za društveno osluškivanje kao dio vaše strategije marketinga i korisničke podrške, vrijeme je da počnete.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Što je društveno osluškivanje?

Društveno osluškivanje, poznato i kao društveno nadziranje, je proces nadzora digitalnih razgovora ili online spominjanja vašeg brenda.

To je efikasna strategija za prikupljanje povratnih informacija i nadzor onoga što vaši klijenti misle o vašem brendu, poduzeću, proizvodima ili uslugama.

LiveAgent kao alat za društveno osluškivanje

LiveAgent se povezuje sa svim vašim kanalima društvenih medija i dohvaća sve komentare, poruke i spominjanja vašeg brenda izravno u LiveAgent.

LiveAgent suitable tool for social listening

Zašto je bitno imati alate za društveno osluškivanje?

Woman on phone in shopping cart

Rješavajte probleme proaktivno

Alati za društveno osluškivanje su odlični za proaktivno rješavanje problema. Prepoznajte frustracije klijenata prije nego li njihovo loše iskustvo postane viralno i nanese štetu vašem poslovanju.

Feedback & suggestions

Koristite pozitivna spominjanja kao svjedočanstva

Društveno osluškivanje nije samo za loša iskustva. Pokažite pozitivne stvari koje vaši klijenti imaju za reći o vašem poslovanju. Ništa nije bolje od iskrenog svjedočanstva!

Learn from customer analytics and insights

Dobijte uvid u zadovoljstvo klijenata

Društveno osluškivanje je odličan alat koji vam može dati općeniti pregled onoga što se online priča o vašem poslovanju. Nadzirite što vaši klijenti govore, kao i što vaša konkurencija govori.

Real-time customer support

Lakša interakcija s klijentima

Odgovarajte na tvitove, Facebook poruke ili Instagram komentare klijenata izravno iz vašeg alata za društveno osluškivanje. Nemojte gubiti vrijeme prijavljujući se i odjavljujući na različite račune društvenih medija.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Društveno osluškivanje na Facebooku

LiveAgent-ovi alat za društveno osluškivanje usmjerava sve Facebook poruke i komentare vaših objava i šalje ih izravno u vašu LiveAgent upravljačku ploču. Odatle možete lako odgovarati, lajkati i čak i kreirati nove objave na vašoj Facebook stranici.

Društveno osluškivanje na Twitteru

Nadzirite ključne riječi i odgovarajte na tvitove koji spominju vaš račun. Uz LiveAgent-ov alat za društveno osluškivanje Twittera, nikad više nećete propustiti tvit o vašoj kompaniji.

Jednostavno postavite ključne riječi koje želite nadgledati i svi tvitovi koji sadrže tu ključnu riječ će automatski biti poslani u vaš LiveAgent račun u obliku tiketa.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Društveno osluškivanje na Instagramu

Svi komentari na vaše objave ili objave koje spominju vaš račun će biti automatski poslane u LiveAgent. Odgovarajte izravno iz LiveAgent-a bez potrebe za gledanjem obavijesti na svom telefonu.

LiveAgent organizira sve upite u ovisnosti od važnosti i vremena primitka.

Više od alata za društveno osluškivanje

Tiketing

Usmjerite sve upite s više komunikacijskih kanala u jednu dijeljenu ulaznu poštu.

Live chat

Razgovarajte s klijentima i posjetiteljima web stranice u realnom vremenu. Iskoristite proaktivne chat pozivnice i više.

Portal za podršku

Kreirajte fascinantne korisničke portale i baze znanja kao samoposlužna rješenja za svakog klijenta

Saznajte više
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Zašto je LiveAgent vaš najbolji alat za društveno osluškivanje?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

S 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i pristupačne cijene

Dobijte naše rješenje za društveno osluškivanje za fiksni mjesečni iznos, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što još čekate? Započnite vaše društveno osluškivanje već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Hašek logotip 25 godina Hašeka... Više o projektu 1 Pratite nas Facebook stranica ispravi.meTwitter stranica ispravi.me © 1991. - 2021. Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu. Sva prava pridržana. Izjava o pristupačnosti {"mode":"full","isActive":false}
Related Articles to Društveno osluškivanje
Pravilno izražavanje je ključno u korisničkoj službi. Treba izbjegavati nepotrebne riječi i negativan jezik te koristiti empatiju i spremnost za pomoć kako bi se osiguralo zadovoljstvo klijenata.

Obuka za pozivni centar: Korisnička služba – Što NE REĆI (sa IZRAZIMA koje možete KORISTITI umjesto toga!)

Pravilno izražavanje je ključno u korisničkoj službi. Treba izbjegavati nepotrebne riječi i negativan jezik te koristiti empatiju i spremnost za pomoć kako bi se osiguralo zadovoljstvo klijenata.

Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.

Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika

Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.

Pratite dostupnost svojih agenata. Isprobajte značajku LiveAgent - Dostupnost agenta. Dobijte uvid u to kada su vaši agenti online. Pročitajte više o tome.

Dostupnost agenata

Dizajniranje klijento-centričnog modela ključno je za dugoročni uspjeh i vjernost klijenata. Pružanje izuzetne korisničke usluge potiče poslovanje i usmeni marketing.

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.

JEZIK POZIVNIH CENTARA Sve riječi koje trebate ☎️

Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.

Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

Predlošci obavijesti

Predlošci obavijesti u LiveAgentu omogućuju automatiziranje rada tima za korisničku podršku, pružajući uštedu vremena i olakšavajući rad.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo