Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Koristite društveno osluškivanje uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Tražite alate za društveno osluškivanje?

Ako još ne koristite alate za društveno osluškivanje kao dio vaše strategije marketinga i korisničke podrške, vrijeme je da počnete.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Što je društveno osluškivanje?

Društveno osluškivanje, poznato i kao društveno nadziranje, je proces nadzora digitalnih razgovora ili online spominjanja vašeg brenda.

To je efikasna strategija za prikupljanje povratnih informacija i nadzor onoga što vaši klijenti misle o vašem brendu, poduzeću, proizvodima ili uslugama.

LiveAgent kao alat za društveno osluškivanje

LiveAgent se povezuje sa svim vašim kanalima društvenih medija i dohvaća sve komentare, poruke i spominjanja vašeg brenda izravno u LiveAgent.

LiveAgent suitable tool for social listening

Zašto je bitno imati alate za društveno osluškivanje?

Woman on phone in shopping cart

Rješavajte probleme proaktivno

Alati za društveno osluškivanje su odlični za proaktivno rješavanje problema. Prepoznajte frustracije klijenata prije nego li njihovo loše iskustvo postane viralno i nanese štetu vašem poslovanju.

Feedback & suggestions

Koristite pozitivna spominjanja kao svjedočanstva

Društveno osluškivanje nije samo za loša iskustva. Pokažite pozitivne stvari koje vaši klijenti imaju za reći o vašem poslovanju. Ništa nije bolje od iskrenog svjedočanstva!

Learn from customer analytics and insights

Dobijte uvid u zadovoljstvo klijenata

Društveno osluškivanje je odličan alat koji vam može dati općeniti pregled onoga što se online priča o vašem poslovanju. Nadzirite što vaši klijenti govore, kao i što vaša konkurencija govori.

Real-time customer support

Lakša interakcija s klijentima

Odgovarajte na tvitove, Facebook poruke ili Instagram komentare klijenata izravno iz vašeg alata za društveno osluškivanje. Nemojte gubiti vrijeme prijavljujući se i odjavljujući na različite račune društvenih medija.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Društveno osluškivanje na Facebooku

LiveAgent-ovi alat za društveno osluškivanje usmjerava sve Facebook poruke i komentare vaših objava i šalje ih izravno u vašu LiveAgent upravljačku ploču. Odatle možete lako odgovarati, lajkati i čak i kreirati nove objave na vašoj Facebook stranici.

Društveno osluškivanje na Twitteru

Nadzirite ključne riječi i odgovarajte na tvitove koji spominju vaš račun. Uz LiveAgent-ov alat za društveno osluškivanje Twittera, nikad više nećete propustiti tvit o vašoj kompaniji.

Jednostavno postavite ključne riječi koje želite nadgledati i svi tvitovi koji sadrže tu ključnu riječ će automatski biti poslani u vaš LiveAgent račun u obliku tiketa.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Društveno osluškivanje na Instagramu

Svi komentari na vaše objave ili objave koje spominju vaš račun će biti automatski poslane u LiveAgent. Odgovarajte izravno iz LiveAgent-a bez potrebe za gledanjem obavijesti na svom telefonu.

LiveAgent organizira sve upite u ovisnosti od važnosti i vremena primitka.

Više od alata za društveno osluškivanje

Tiketing

Usmjerite sve upite s više komunikacijskih kanala u jednu dijeljenu ulaznu poštu.

Live chat

Razgovarajte s klijentima i posjetiteljima web stranice u realnom vremenu. Iskoristite proaktivne chat pozivnice i više.

Portal za podršku

Kreirajte fascinantne korisničke portale i baze znanja kao samoposlužna rješenja za svakog klijenta

Saznajte više
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Zašto je LiveAgent vaš najbolji alat za društveno osluškivanje?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

S 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i pristupačne cijene

Dobijte naše rješenje za društveno osluškivanje za fiksni mjesečni iznos, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što još čekate? Započnite vaše društveno osluškivanje već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj
Hašek logotip 25 godina Hašeka... Više o projektu 1 Pratite nas Facebook stranica ispravi.meTwitter stranica ispravi.me © 1991. - 2021. Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu. Sva prava pridržana. Izjava o pristupačnosti {"mode":"full","isActive":false}
Related Articles to Društveno osluškivanje
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x