Tražite alternativu za HelpCrunch?

HelpCrunch je super, ali možda želite isprobati nešto novo. LiveAgent pruža više od samog live chat-a. Povežite svoj e-mail, društvene mreže, bazu znanja i opremu za pozive kako bi pružili potpunu uslugu vašim korisnicima.

LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti i preko 40 integracija po povoljnoj cijeni, sve kako biste mogli na najbolji način komunicirati s vašim korisnicima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za HelpCrunch

Svrha korisničke podrške trebala bi biti pružanje vašim korisnicima više kanala putem kojih mogu komuncirati s vama. Povećajte angažman korisnika i pomognite im putem bilo kojeg kanala – bio to live chat, instagram ili telefon.

Live Agent nudi tri plana koji vam pružaju točno ono što trebate. Pouzdan ticketing sustav brinuti će se oko organizacije cijele komunikacije, a vi se možete fokusirati na ono što je bitno – pomaganju vašim korisnicima.

Želite li brži live chat?

Live chat je osnovni alat kad se govori o pružanju korisničke podrške. Obzirom kako se radi o instant komunikaciji, brzina bi trebala biti prioritet.

LiveAgent ima najbržu live chat aplikaciju na tržištu, . Ne može brže od toga. Ne dopustite da vaši korisnici čekaju, već ih pretvorite u kupce.

The fastest live chat on the market

Razlozi zašto poduzeća prelaze na LiveAgent

Podrška za call centar

Uz mnoge druge funkcionalnosti, LiveAgent također podržava call centar integraciju. Brzo je i lagano za postaviti!

Bogat funkcionalnostima

Preko 175 funkcionalnosti koji će vaš proces rada učiniti mnogo lakšim i ugodnijim.

Povoljne cijene

LiveAgent pruža mnogo toga za razumnu cijenu. Odaberite jedan od naša tri plana pretplate i odaberite funkcionalnosti kako bi prilagodili vaš help desk

Professional built-in call center software

Podrška za call centar

Točno. Osim e-maila, društvenih mreža, baze znanja i live chat-a, podršku korisnicima možete pružiti i putem telefonskih poziva.

 

Dobijte više i uštedite više

LiveAgent nudi tri plana pretplate prepuna funkcionalnostima
i najboljim alatima za vašu korisničku podršku.

LiveAgent je softver s najviše recenzija i rangiran kao br.1 u industriji za 2020. prema SMB-u. Ostanite povezani s korisnicima i pomognite im brže uz LiveAgent

Pogledajte planove pretplate i saznajte više!

Do more customer support for less money

Provjerite zašto se poduzeća prebacuju na LiveAgent

Usporedite nas s drugim live chat softverima

Znatiželjni ste kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Provjerite našu stranicu usporedbe i otkrijte sve što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za HelpCrunch
    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent helpdesk softver i live chat

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

    Prednosti live chata i kako ga koristiti

    Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

    Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.

    Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

    Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    Open source help desk je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima. Nudi unaprijed konfiguriranu verziju i potpuno je prilagodljiv.

    Open source helpdesk

    LiveAgent je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima, podršku korisnicima i integraciju s različitim kanalima komunikacije. Nudi sve funkcionalnosti potrebne za korisničku i tehničku podršku. Besplatni demo dostupan je za one koji žele isprobati.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Dogovorite demo

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Dogovorite demo
    Start Free Trial x