Tražite alternativu za HelpCrunch?

HelpCrunch je super, ali možda želite isprobati nešto novo. LiveAgent pruža više od samog live chat-a. Povežite svoj e-mail, društvene mreže, bazu znanja i opremu za pozive kako bi pružili potpunu uslugu vašim korisnicima.

LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti i preko 40 integracija po povoljnoj cijeni, sve kako biste mogli na najbolji način komunicirati s vašim korisnicima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za HelpCrunch

Svrha korisničke podrške trebala bi biti pružanje vašim korisnicima više kanala putem kojih mogu komuncirati s vama. Povećajte angažman korisnika i pomognite im putem bilo kojeg kanala – bio to live chat, instagram ili telefon.

Live Agent nudi tri plana koji vam pružaju točno ono što trebate. Pouzdan ticketing sustav brinuti će se oko organizacije cijele komunikacije, a vi se možete fokusirati na ono što je bitno – pomaganju vašim korisnicima.

Želite li brži live chat?

Live chat je osnovni alat kad se govori o pružanju korisničke podrške. Obzirom kako se radi o instant komunikaciji, brzina bi trebala biti prioritet.

LiveAgent ima najbržu live chat aplikaciju na tržištu, s brzinom prikaza od 2.5 sekundi. Ne može brže od toga. Ne dopustite da vaši korisnici čekaju, već ih pretvorite u kupce.

The fastest live chat on the market

Razlozi zašto poduzeća prelaze na LiveAgent

Podrška za call centar

Uz mnoge druge funkcionalnosti, LiveAgent također podržava call centar integraciju. Brzo je i lagano za postaviti!

Bogat funkcionalnostima

Preko 175 funkcionalnosti koji će vaš proces rada učiniti mnogo lakšim i ugodnijim.

Povoljne cijene

LiveAgent pruža mnogo toga za razumnu cijenu. Odaberite jedan od naša tri plana pretplate i odaberite funkcionalnosti kako bi prilagodili vaš help desk

Professional built-in call center software

Podrška za call centar

Točno. Osim e-maila, društvenih mreža, baze znanja i live chat-a, podršku korisnicima možete pružiti i putem telefonskih poziva.

 

Dobijte više i uštedite više

LiveAgent nudi tri plana pretplate prepuna funkcionalnostima
i najboljim alatima za vašu korisničku podršku.

LiveAgent je softver s najviše recenzija i rangiran kao br.1 u industriji za 2020. prema SMB-u. Ostanite povezani s korisnicima i pomognite im brže uz LiveAgent

Pogledajte planove pretplate i saznajte više!

Do more customer support for less money

Provjerite zašto se poduzeća prebacuju na LiveAgent

Usporedite nas s drugim live chat softverima

Znatiželjni ste kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Provjerite našu stranicu usporedbe i otkrijte sve što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za HelpCrunch
    Open source help desk je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima. Nudi unaprijed konfiguriranu verziju i potpuno je prilagodljiv.

    Open source helpdesk

    LiveAgent je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima, podršku korisnicima i integraciju s različitim kanalima komunikacije. Nudi sve funkcionalnosti potrebne za korisničku i tehničku podršku. Besplatni demo dostupan je za one koji žele isprobati.

    Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, s ograničenjima.

    Dozvole

    U LiveAgent-u, dozvole omogućuju prilagodbu pristupa za agente i članove tima, ograničavajući ih na relevantne poslove i kontroliranu interakciju s korisnicima. Oznake, pravila i upravljanje agentima također poboljšavaju produktivnost i korisničko iskustvo.

    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

    Web help desk

    Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

    Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

    Trebate Collab alternativu?

    LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

    Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

    OpenCart

    Softver LiveAgent nudi različite alate za korisničku službu, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, i softver za upravljanje pritužbama i emailovima. Također omogućuje integraciju s OpenCartom za poboljšanje komunikacije i podrške. Besplatni demo je dostupan, a korisnici mogu koristiti različite kanale komunikacije. Uz to, korisnici se potiču da prihvate kolačiće prije korištenja live chata.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x