LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
LiveAgent je softver za help desk koji omogućuje integraciju s različitim komunikacijskim kanalima, centralizirajući komunikacije s klijentima i olakšavajući upravljanje podrškom. Pruža jasan pregled mogućnosti i značajki. Besplatno kreirajte račun i isprobajte.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Freshdesk softver za upravljanje emailovima – recenzija
Freshdesk je softver za upravljanje emailovima koji omogućuje višekanalnu podršku korisnicima. Integracija s AWeberom olakšava upravljanje email marketingom i poboljšava korisničko iskustvo. LiveAgent je još jedan alat za poboljšanje komunikacije s kupcima putem live chata, povećavajući efikasnost i točnost upravljanja tiketima. Freshdesk nudi različite cjenovne pakete, a njegove značajke uključuju Create Journey emailove i Pripremljene odgovore.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.