Tražite alternativu za Freshcaller?

Nabavite pravi softver i pružite svojim korisnicima najbolju podršku koju mogu dobiti. LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliže svojim korisnicima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za Freshcaller

Freshcaller je izvrstan softver za pozivni centar, ali korisnička podrška više nije samo pozivanje. Pružite svojim korisnicima više mogućnosti kada je komunikacija u pitanju. Dodajte e-poštu, najbrži chat uživo, društvene mreže i bazu znanja kako biste im pružili prikladne načine da vas kontaktiraju.

Najbrži chat uživo

Postavljanje chata uživo na vašoj web stranici odličan je način za povećanje angažmana posjetitelja web stranice. Mogu vas kontaktirati izravno s vašeg web mjesta. Na taj način povećavate šansu da ih pretvorite u kupce koji plaćaju.

LiveAgent nudi vam najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekundi. Ne možete pronaći ništa brže od toga.

The fastest live chat on the market

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!

Obiluje značajkama

Više od 175 značajki koje će vaš posao učiniti lakšim i ugodnijim.

Pristupačne cijene

LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

Professional built-in call center software

Podrška u obliku pozivnog centra? Provjerite!

Ako se prebacite na LiveAgent, ne morate odustati od svog pozivnog centra. Zapravo, LiveAgent vam omogućava da ga osposobite brzo i lako bez ikakve pomoći sa strane. Možete ga povezati putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

Nema potrebe ni za pružateljima usluga treće strane, LiveAgent će se pobrinuti za to umjesto vas. Možete se usredotočiti na bitne stvari bez dodatnih muka.

Tražite bolji help desk softver?

Prebacite se na softver koji sve to čini i donosi veću vrijednost vašem timu za podršku. LiveAgent nudi vam tri plaćena plana koji su bogati značajkama. Sve što trebate učiniti je odabrati onu koja najbolje odgovara vašim potrebama.

Za razumnu cijenu dobivate paket značajki koje pomažu vašoj tvrtki. A ako to nije dovoljno, uvijek možete kupiti zasebne značajke bez preplaćivanja skupljeg plana.

Ready to switch to LiveAgent

Pogledajte zašto se tvrtke prebacuju na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za Freshcaller
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Kako kontaktirati Itilite korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Itilite help desk kontakti

Digitalna platforma za upravljanje putovanjima Itilite pruža podršku putem e-pošte, telefona i live chata. Za više informacija posjetite njihovu web stranicu. Itilite kontakti za podršku su contact@itilite.com i + 1 83346 05669.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

VoipTiger je VoIP operater za ured, pozivni centar, kućnu uporabu itd. Saznajte više o integraciji VoipTiger u LiveAgent i njegovim prednostima.

VoipTiger

VoipTiger je poslovna telefonija s besplatnom PBX na oblaku. Pružaju usluge širom svijeta i omogućuju laku integraciju s LiveAgent pozivnim centrom.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo