Tražite alternativu za Novocall?

Tražite li softver koji može učiniti više od pukih telefonskih poziva? LiveAgent je ultimativno rješenje za sve kanale, koje će Vam poboljšati korisničku podršku.

LiveAgent nudi Vam mnoštvo komunikacijskih kanala, više od 175 značajki i preko 40 integracija koje Vam pomažu pružiti najbolju moguću korisničku podršku. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Uz mnoge druge značajke, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!

Povoljne cijene

LiveAgent je odlična ponuda po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili odaberite zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk

Bogate mogućnosti

Preko 175 + značajki koje će učiniti tijek Vašeg rada lakšim i prijatnijim. 

smart phone calling

Moćna alternativa za Novocall

Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu i pružite svojim kupcima mogućnost povezivanja s vama putem više kanala. E-pošta, chat uživo, društveni mediji, pozivni centar i baza znanja uključeni su u jedno krajnje rješenje.

Sve se upravlja putem pouzdanog tiketnog sustava, tako da se svaka primljena komunikacija automatski sortira. Na taj se način možete usredotočiti na ono što je važno i uštedjeti vrijeme.

Najbrži chat uživo

Chat uživo je važan alat kada je u pitanju pružanje korisničke podrške. Omogućuje Vašim kupcima da se odmah povežu s Vašim agentima s Vaše web stranice.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja u chatu od 2,5 sekunde. Pružite potporu brzinom groma. 

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Ako ne želite odustati od pozivnog centra, ne morate. LiveAgent omogućuje brzo i jednostavno postavljanje Vašeg pozivnog centra. Možete ga povezati s preglednikom, telefonom ili bilo kojom drugom opremom po Vašem izboru.

Nema potrebe za dobavljačima treće strane, LiveAgent brine o svemu za Vas.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Jeste li spremni za prelazak na LiveAgent?

Prebacite se na LiveAgent i pružite svojim kupcima više mogućnosti kada je u pitanju korisnička podrška. LiveAgent ima tri izvrsna cjenovna plana prepuna korisnih alata, značajki i integracija za ubrzavanje Vašeg radnog procesa. Pogledajte i odlučite koji Vam najviše odgovara.

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Usporedite nas s drugim softverskim alternativama

Želite li vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim softverskim rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.

    Related Articles to Alternativa za Novocall
    "IVR i povratni pozivi u LiveAgent-u omogućavaju učinkovito upravljanje korisničkom podrškom automatizacijom procesa odgovaranja na pozive i smanjenjem vremena čekanja. Video vodič pruža korak-po-korak upute za iskorištavanje punog potencijala ovih značajki."

    DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE

    "IVR i povratni pozivi u LiveAgent-u omogućavaju učinkovito upravljanje korisničkom podrškom automatizacijom procesa odgovaranja na pozive i smanjenjem vremena čekanja. Video vodič pruža korak-po-korak upute za iskorištavanje punog potencijala ovih značajki."

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent helpdesk softver i live chat

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent ima neograničene snimke poziva, što znači da se svaki poziv snima i pohranjuje u LiveAgent za pravne ili obrazovne svrhe.

    Neograničene snimke poziva

    LiveAgent pruža podršku za sigurnost kroz Program otkrivanja ranjivosti, izvještavanje i naknadu. Dodavanje privitaka poboljšava korisničku podršku.

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    Dolazni pozivni centar je pozivni centar koji isključivo ili pretežno obrađuje dolazne telefonske pozive korisnika.

    Pozivni centar za dolazne pozive

    LiveAgent nudi različite usluge, uključujući dolazni pozivni centar s naprednim značajkama poput IVR-a i inteligentnog usmjeravanja poziva. Softver omogućuje tvrtkama učinkovito upravljanje dolaznim pozivima i pružanje visoke razine korisničke usluge. Osim toga, nudimo i video pozive i neograničeno snimanje poziva.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x