Tražite alternativu za Novocall?

Tražite li softver koji može učiniti više od pukih telefonskih poziva? LiveAgent je ultimativno rješenje za sve kanale, koje će Vam poboljšati korisničku podršku.

LiveAgent nudi Vam mnoštvo komunikacijskih kanala, više od 175 značajki i preko 40 integracija koje Vam pomažu pružiti najbolju moguću korisničku podršku. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Uz mnoge druge značajke, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!

Povoljne cijene

LiveAgent je odlična ponuda po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili odaberite zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk

Bogate mogućnosti

Preko 175 + značajki koje će učiniti tijek Vašeg rada lakšim i prijatnijim. 

smart phone calling

Moćna alternativa za Novocall

Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu i pružite svojim kupcima mogućnost povezivanja s vama putem više kanala. E-pošta, chat uživo, društveni mediji, pozivni centar i baza znanja uključeni su u jedno krajnje rješenje.

Sve se upravlja putem pouzdanog tiketnog sustava, tako da se svaka primljena komunikacija automatski sortira. Na taj se način možete usredotočiti na ono što je važno i uštedjeti vrijeme.

Najbrži chat uživo

Chat uživo je važan alat kada je u pitanju pružanje korisničke podrške. Omogućuje Vašim kupcima da se odmah povežu s Vašim agentima s Vaše web stranice.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja u chatu od 2,5 sekunde. Pružite potporu brzinom groma. 

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Ako ne želite odustati od pozivnog centra, ne morate. LiveAgent omogućuje brzo i jednostavno postavljanje Vašeg pozivnog centra. Možete ga povezati s preglednikom, telefonom ili bilo kojom drugom opremom po Vašem izboru.

Nema potrebe za dobavljačima treće strane, LiveAgent brine o svemu za Vas.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

man and woman winners-illustration

Jeste li spremni za prelazak na LiveAgent?

Prebacite se na LiveAgent i pružite svojim kupcima više mogućnosti kada je u pitanju korisnička podrška. LiveAgent ima tri izvrsna cjenovna plana prepuna korisnih alata, značajki i integracija za ubrzavanje Vašeg radnog procesa. Pogledajte i odlučite koji Vam najviše odgovara.

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za Novocall
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Ako vas zanima integracija ClickPhone-a s LiveAgent pozivnim centrom, možete to učiniti odmah. Saznajte kako u ovome članku.

ClickPhone

Dobijte najnovije vijesti o ažuriranjima i popustima za LiveAgent. Isprobajte različite komunikacijske kanale i dogovorite demo poziv.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Započnite Zendesk migraciju podataka klikom na jednostavni slider za aktivaciju. Svi Vaši tiketi i agenti bit će sigurno prebačeni u LiveAgent.

Migracija sa Zendesk-a?

LiveAgent je najbolje ocjenjeni softver za pomoć poduzećima. Pridružite se tvrtkama poput Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilišta Oxford.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo