Tražite li alternativu za Lucep?

Tražite li softver koji vam može pružiti ne samo pozivni centar već i više mogućnosti za komunikaciju s vašim korisnicima?

Isprobajte LiveAgent. LiveAgent je ultimativno rješenje za korisničku podršku za vaš biznis. Podignite svoj help desk na višu razinu s e-poštom, chatom uživo, društvenim mrežama, pozivnim centrom i bazom znanja, a sve to unutar jednog softvera.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored raznih drugih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!

Obiluje značajkama

Više od 175 + značajki kako bi vam rad bio lakši i ugodniji.

Veća produktivnost

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više upita kupaca zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.

smart phone calling

Moćna Lucep alternativa

Važno je omogućiti svojim korisnicima da se s vama mogu povezati putem više kanala. Pokrijte svaki važan komunikacijski kanal jednim softverom. Uz LiveAgent možete birati između e-pošte, chata uživo, društvenih mreža, pozivnog centra i baze znanja.

Čak štoviše, LiveAgent ima više od 175 značajki i preko 40 integracija kako bi vam olakšao tijek rada.

Pozivni centar za podršku

Ne odustajte od poziva! LiveAgent omogućuje vam da brzo i jednostavno uspostavite vlastiti pozivni centar. Postavljanje traje samo nekoliko minuta i možete se povezati putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

Nema potrebe za pružateljima treće strane, LiveAgent će se pobrinuti za sve umjesto vas.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Dobijte više, platite manje

Svi izvrsni alati i značajke mogu se nabaviti po odličnoj cijeni. LiveAgent nudi tri plaćena plana koji obiluju svime što vam treba i neće vam narušiti budžet.

Sve što trebate je odabrati onaj koji vam najviše odgovara. Pogledajte naše planove i saznajte više.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

man and woman winners-illustration

Tražite bolji help desk softver?

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za Lucep
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Započnite Zendesk migraciju podataka klikom na jednostavni slider za aktivaciju. Svi Vaši tiketi i agenti bit će sigurno prebačeni u LiveAgent.

Migracija sa Zendesk-a?

LiveAgent je najbolje ocjenjeni softver za pomoć poduzećima. Pridružite se tvrtkama poput Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilišta Oxford.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Kako kontaktirati Email on Acid-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Email on Acid help desk kontakti

Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo