Tražite li softver koji vam može pružiti ne samo pozivni centar već i više mogućnosti za komunikaciju s vašim korisnicima?
Isprobajte LiveAgent. LiveAgent je ultimativno rješenje za korisničku podršku za vaš biznis. Podignite svoj help desk na višu razinu s e-poštom, chatom uživo, društvenim mrežama, pozivnim centrom i bazom znanja, a sve to unutar jednog softvera.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Pored raznih drugih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!
Više od 175 + značajki kako bi vam rad bio lakši i ugodniji.
Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više upita kupaca zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.
Važno je omogućiti svojim korisnicima da se s vama mogu povezati putem više kanala. Pokrijte svaki važan komunikacijski kanal jednim softverom. Uz LiveAgent možete birati između e-pošte, chata uživo, društvenih mreža, pozivnog centra i baze znanja.
Čak štoviše, LiveAgent ima više od 175 značajki i preko 40 integracija kako bi vam olakšao tijek rada.
Ne odustajte od poziva! LiveAgent omogućuje vam da brzo i jednostavno uspostavite vlastiti pozivni centar. Postavljanje traje samo nekoliko minuta i možete se povezati putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.
Nema potrebe za pružateljima treće strane, LiveAgent će se pobrinuti za sve umjesto vas.
Svi izvrsni alati i značajke mogu se nabaviti po odličnoj cijeni. LiveAgent nudi tri plaćena plana koji obiluju svime što vam treba i neće vam narušiti budžet.
Sve što trebate je odabrati onaj koji vam najviše odgovara. Pogledajte naše planove i saznajte više.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i otkrijte što sve nudimo.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma