10 pravila korisničke službe za web profesionalce
Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.
Obuka pozivnog centra | Igranje uloga za korisničku službu za kreditne kartice
Pravilna obuka u pozivnom centru je ključna za izvrsnu uslugu i održavanje pozitivne slike brenda. Obuka u korisničkoj službi za kreditne kartice također osigurava usklađenost s propisima.
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma