Prelazak sa Help Scout na LiveAgent?

Prebacivanje vaših podataka sa HelpScout na LiveAgent vrlo je jednostavno. Pratite naš korak-po-korak vodič i odradite prebacivanje sami, ili kontaktirajte nas i naša služba za korisnike će vrlo rado prebaciti vaše podatke umjesto vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Koristite naš plugin za migraciju

Samo nekoliko klikova dijeli vas od prebacivanja podataka iz Help Scout u Live Agent. Sve što trebate učiniti jest prijaviti se u vaš Live Agent dashboard te aktivirati plugin. Migracija sa Help Scout-a zahtijevati će jedino vaš API ključ – dodatno kodiranje nije potrebno.

Saznajte više

Spremni smo vam pomoći

Kontaktirajte nas putem live chat-a ili e-maila te nam recite kako želite prebaciti vaše podatke iz Help Scout-a. Na siguran ćemo način besplatno prebaciti vaše podatke. U međuvremenu možete se odmoriti i uživati u šalici kave.

Data migration from one solution to another

Što možete prebaciti iz HelpScout

Ljudi

Jednostavno prebacite agente, admine i korisnike.

Oznake (Tagovi)

Prebacite sve oznake (tagove) vaših odjela i e-mailova.

Ticketi

Prebacite sve tickete, korisnička polja i polja u ticketima.

Pogodnosti prebacivanja sa HelpScout-a

Customer providing review for service on mobile phone

Briljantna služba za korisnike

Naši agenti spremni su vam pomoći s bilo kojim problemom kojeg imate i to 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Rješenje za službu za korisnike sa svim značajkama

Naš softver sadrži više od 179 help desk funkcionalnosti te više od 40 integracija.

Person collecting papers into the net

Značajne uštede i povrat ulaganja

LiveAgent pruža besplatni plan bez isteka, kao i tri druga plana pretplate po vrlo pristupačnoj cijeni.

Multilingual support in LiveAgent

Mnogo podržanih jezika

LiveAgent je dostupan na 43 različita jezika (neke djelomično) te podržava widgete koji se mogu prilagoditi na različite jezike.

Prebacite se s Help Scout-a već danas

LiveAgent je help desk softver s najviše recenzija te je rangiran na prvom mjestu prema SMB-u u 2020. Pridružite se poduzećima kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilištu Oxford u pružanju vrhunske razine podrške vašim korisnicima.

Package Name

Ticket

Za mala poduzeća i profesionalne marketere

$15 /mo
Isprobajte
Package Name

Ticket+Chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mo
Isprobajte

Prebacujete se sa drugog softvera?

Besplatno prebacite (migrirajte) vaše podatke sa bilo kojeg od dolje navedenih pružatelja softvera. Pokrivamo sve vaše potrebe.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Prebacivanje sa HelpScout-a
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Pogledajte kako LiveAgent-ov tim korisničke službe koristi WhatsApp za besprijekornu komunikaciju i izgradnju odnosa s korisnicima.

Kako LiveAgent-ova korisnička podrška koristi WhatsApp

LiveAgent koristi WhatsApp za poboljšanje korisničkog iskustva. Instant razmjena poruka omogućuje brže odgovore, a integracija s Help deskom poboljšava komunikaciju i podršku. Besplatni 30-dnevni probni period dostupan je za integraciju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x