Beata Juricova customer success

VIP customer success linija - Beata Juricova

Povežite se izravno s Beatom koristeći gumb ispod.

Beatino radno vrijeme (CET, Vienna time)

Ponedjeljak: 11:00 – 19:00
Utorak: 7:00 – 15:00
Srijeda: 11:00 – 19:00
Četvrtak: 7:00 – 15:00
Petak: 7:00 – 15:00

Related Articles to Beata
Groove Migracija

Želite prebaciti podatke s Groove-a?

LiveAgent pruža mogućnost besplatnog prebacivanja s Groove-a koje će u potpunosti izvršiti naša tehnička podrška. Prebacite vaše podatke s Groove-a već danas te pružajte bolju pomoć korisnicima.

Smirivanje frustriranih klijenata ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Pravilne riječi, empatija i suradnja su važne za zadovoljstvo klijenata i pozitivnu percepciju tvrtke.

Jezik korisničke službe: smirivanje frustriranih klijenata

Smirivanje frustriranih klijenata ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Pravilne riječi, empatija i suradnja su važne za zadovoljstvo klijenata i pozitivnu percepciju tvrtke.

Kako kontaktirati Entrata službu za korisnike putem e-pošte, chatom uživo, telefonom, podrškom društvenih medija, i samouslužnom podrškom.

Entrata Kontakti za podršku

Entrata is a software for property management that connects all your data and processes, allowing for better experiences for potential users, residents, and employees. Their customer support team offers email, phone, social media, and self-service support options. Contact them at info@entrata.com or by calling 1.877.826.9700. They do not offer live chat support. LiveAgent is a popular alternative to Entrata, offering similar functionalities for customer service, VoIP telephony systems, self-service software, call center software, complaint management systems, and customer portal software.

Razmišljate o korištenju LiveAgent-a za korisničku podršku na vašim društvenim medijima? Pogledajte našu recenziju i vidite kako je prošao tijekom našeg općeg testiranja.

LiveAgent softver za korisničku službu putem društvenih medija – recenzija

LiveAgent nudi integraciju s društvenim medijima, uz jednostavan postupak registracije i mogućnost odabira između 7-dnevnog ili 30-dnevnog probnog razdoblja. Sve funkcionalnosti su povezane s LiveAgent sustavom za tiketing, omogućavajući učinkovito upravljanje komunikacijom.

Websupport je najveći pružatelj usluga web hosting-a i najveći registar domena u Slovačkoj, Češkoj i Mađarskoj. Pogledajte priču o njihovom uspjehu.

Websupport | LiveAgent

Websupport je najveći pružatelj usluga web hosting-a i najveći registar domena u Slovačkoj, Češkoj i Mađarskoj. Pogledajte priču o njihovom uspjehu.

Saznajte više o automatizaciji podrške i najboljem alatu za automatizaciju procesa podrške u vašoj tvrtki za učinkovitu i djelotvornu korisničku uslugu.

Automatizacija podrške

Automatizacija podrške korisnicima može poboljšati vrijeme odziva, produktivnost zaposlenika i smanjiti troškove. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju i razne značajke automatizacije podrške. Važno je pravilno postaviti automatizaciju kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo, ali treba izbjegavati pretjerivanje.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x