Spremni za novi sustav za tiketing?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja tiketing alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez nakande za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna   
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite tiketing alternative?

Vaš tiketing softver nije u skladu s vašim očekivanjima? Potrebna vam je alternativa? Naša detaljna usporedba će baciti novo svjetlo na najpopularnije tiketing sustave koji postoje.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Tražite tiketing alternative? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Tražite tiketing alternative? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Tražite tiketing alternative? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

Zašto je LiveAgnet najbolja tiketing alternativa ?

Social customer service templates

Više od 130 integracija

Call center agent provides support via phone

Neograničena pohrana

Person drafting the integration flow

Više značajki

Person speaking multiple languages

Podrška 24/7

Značajke Liveagent
Besplatno isprobajte najbolji tiketing softver z! Kreditna kartica nije potrebna.
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
SysAid Helpdesk.com
Usporedi Helpdesk i LiveAgent.
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
Ocjena
Ukupne ocjene softvera od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
SysAid je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Helpdesk.com je dobio ukupnu ocjenu 4.6 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
SysAid je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Helpdesk.com je dobio ocjenu 4.8 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
SysAid je dobio ocjenu 4.5 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Helpdesk.com je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$15/verificiranihno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$5/verificiranihno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
nepoznato
$4/verificiranihno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$15/verificiranihno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
Upozorenja / eskalacije
Upozorenja i eskalacije za tikete i SLA na temelju prioriteta i unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi upozorenja i eskalacije.
Zendesk nudi upozorenja i eskalacije.
SysAid nudi upozorenja i eskalacije.
Helpdesk.com nudi upozorenja i eskalacije.
Help Scout nudi upozorenja i eskalacije.
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje tiketa određenim odjelima i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje.
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje.
SysAid nudi automatizirano preusmjeravanje.
Helpdesk.com nudi automatizirano preusmjeravanje.
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje.
Upravljanje pozivnim centrom
Centralizirana upravljačka ploča za uspostavljanje, primanje i upravljanje pozivima.
LiveAgent nudi upravljanje pozivnim centrom.
Zendesk nudi upravljanje pozivnim centrom.
SysAid does ne nudi upravljanje pozivnim centrom.
Helpdesk.com ne nudi upravljanje pozivnim centrom.
Help Scout nudi upravljanje pozivnim centrom.
Prilagodljiv brending
Mogućnost korištenja bez oznake brenda.
LiveAgent nudi prilagodljiv brending.
Zendesk nudi prilagodljiv brending.
SysAid nudi prilagodljiv brending.
Helpdesk.com nudi prilagodljiv brending.
Help Scout nudi prilagodljiv brending.
Email integracija
Mogućnost povezivanja tiketing softvera s nekoliko email adresa za primanje, odgovaranje i sastavljanje emailova izravno iz softvera.
LiveAgent nudi email integraciju.
Zendesk nudi email integraciju.
SysAid nudi email integraciju.
Helpdesk.com nudi email integraciju.
Help Scout nudi email integraciju.
Praćenje interakcija
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu ili na kojoj se stranici nalaze.
LiveAgent nudi praćenje interakcija.
Zendesk nudi praćenje interakcija.
SysAid nudi praćenje interakcija.
Helpdesk.com nudi praćenje interakcija.
Help Scout nudi praćenje interakcija.
Upravljanje bazom znanja
Značajka koja omogućava korisnicima kreiranje i upravljanje sveobuhvatnim repozitorijima znanja.
LiveAgent nudi upravljanje bazom znanja.
Zendesk nudi upravljanje bazom znanja.
SysAid nudi upravljanje bazom znanja.
Helpdesk.com ne nudi upravljanje bazom znanja.
Help Scout nudi upravljanje bazom znanja.
Macros/predefinirani odgovori
Značajka koja omogućava korisnicima kreiranje predefiniranih odgovora na često postavljana pitanja koji se mogu unijeti jednim klikom.
LiveAgent nudi predefinirane odgovore.
Zendesk nudi predefinirane odgovore.
SysAid nudi predefinirane odgovore.
Helpdesk.com nudi predefinirane odgovore.
Help Scout nudi predefinirane odgovore.
Višekanalna komunikacija
Povezuje više linija komunikacije (kao što je email, live chat, pozivni centar i društvene mediji) kako bi ujedinila sve poruke i omogućila korisnicima odgovaranje na njih iz tiketing softvera.
LiveAgent nudi višekanalnu komunikaciju.
Zendesk nudi višekanalnu komunikaciju.
SysAid nudi višekanalnu komunikaciju.
Helpdesk.com nudi višekanalnu komunikaciju.
Help Scout ne nudi višekanalnu komunikaciju.
Nadzor mreže
Nadzire stanje vašeg sustava/mreže da vidi jesu li svi sustavi aktivni i rade li na odgovarajući način.
LiveAgent nudi nadzor mreže.
Zendesk nudi nadzor mreže.
SysAid ne nudi nadzor mreže.
Helpdesk.com ne nudi nadzor mreže.
Help Scout nudi nadzor mreže.
Live chat
Izvorni live chat widget koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
LiveAgent nudi live chat.
Zendesk nudi live chat.
SysAid nudi live chat.
Helpdesk.com ne nudi live chat.
Help Scout nudi live chat.
Pristup/kontrola na daljinu
Mogućnost pristupa i kontrole korisničkog računala iz daljine za brže rješavanje problema.
LiveAgent ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
Zendesk ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
SysAid nudi pristup/kontrolu na daljinu.
Helpdesk.com ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
Help Scout ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
Izvještaji/analitika
Analitička upravljačka ploča koja omogućava korisnicima kreiranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
SysAid nudi izvještavanje/analitiku.
Helpdesk.com nudi izvještavanje/analitiku.
Help Scout ne nudi izvještavanje/analitiku.
Samoposlužni portal
Značajka koja vam omogućava kreiranje korisničkog portala na kojem se vaši korisnici mogu registrirati za pristup svojim prošlim tiketima te sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Zendesk nudi samoposlužni portal.
SysAid nudi samoposlužni portal.
Helpdesk.com ne nudi samoposlužni portal.
Help Scout nudi samoposlužni portal.
Upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA)
Značajka koja vam omogućava upravljanje i nadzor SLA zapisa, SLA usklađenost i ostalo.
LiveAgent nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Zendesk nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
SysAid nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Helpdesk.com ne nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Help Scout nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Integracija s društvenim medijima
Integracije s popularnim društvenim mrežama kao što je Facebook.
LiveAgent nudi integracije s društvenim medijima.
Zendesk nudi integracije s društvenim medijima.
SysAid ne nudi integracije s društvenim medijima.
Helpdesk.com ne nudi integracije s društvenim medijima.
Help Scout ne nudi integracije s društvenim medijima.
Upravljanje tiketima
Upravljajte tiketima pomoću transfera tiketa, spajanja, dijeljenja, označavanja kao neželjene, odgođanja i ostalo.
LiveAgent nudi upravljanje tiketima.
Zendesk nudi upravljanje tiketima.
SysAid nudi upravljanje tiketima.
Helpdesk.com nudi upravljanje tiketima.
Help Scout nudi upravljanje tiketima.
Konfiguracija tijeka rada
Pravila automatizacije koja se mogu implementirati kako bi se ubrzao proces korisničke podrške.
LiveAgent podržava konfiguraciju tijeka rada.
Zendesk podržava konfiguraciju tijeka rada.
SysAid podržava konfiguraciju tijeka rada.
Helpdesk.com podržava konfiguraciju tijeka rada.
Help Scout ne podržava konfiguraciju tijeka rada.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Sve na jednom mjestu

Naš tiketing softver podržava pristup više korisnika i usmjerava sve poruke s društvenih medija, emaila, live chata i telefona u jednu ulaznu poštu.

Uštedite na pohrani

LiveAgent nudi neograničenu pohranu za vaše tikete, dokumente i snimke poziva, za razliku od mnogih naših konkurenata.  To je još jedan razlog zašto smo najbolja tiketing alternativa .

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Nađite vremena za povećanje prodaje

LiveAgent se ponosi najbogatijim značajkama automatizacije, čineći se najboljom tiketing alternativom u odnosu na vašeg trenutnog ponuđača. Pojednostavite procese automatizacijom dosadnih zadataka kao što je dodjela oznaka i odgovornosti ili odgovaranje na e-poštu.

Informacije nadohvat ruke

Naša tiketing alternativa uklanja potrebu za vanjskim alatima pružanjem ugrađenih alternativa. Na primjer, naš ugrađeni CRM omogućava agentima da vide informacije o korisnicima i odgovaraju na zahtjeve za podršku iz jednog sučelja.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Zapeli ste?

Naša tiketing alternativa nudi besplatan interni chat unutar aplikacije i pozive.

Kako bi bila još jednostavnija, naša tiketing alternativa vam pomaže da dijelite sa svojim kolegama ID oznake tiketa na koji se može kliknuti .

Budite u prednosti

Uštedite svojim agentima više od 15 sati posla svaki dan stvaranjem unaprijed definiranih odgovora na često postavljana pitanja u obliku standardnih poruka.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Poboljšajte vrijeme odgovora za 26 %

Primili ste tiket koji sadrži nekoliko zahtjeva? Razdijelite tiket u dva dijela kako biste osigurali brže rješavanje problema. S druge pak strane, spajanje dva ili više tiketa u jedan će osigurati da ne gubite vrijeme odgovarajući na isti zahtjev nekoliko puta.

Potpuno prilagodljiv

LiveAgent je 100% skalabilan i prilagodljiv potrebama vašeg poslovanja, bilo da ste na putu prema zvijezdama ili sezonski trebate smanjivati obujam posla.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Ostvarite više

Najbolja tiketing alternativa  vam omogućava da ostvarite puno toga. Saznajte koliko tiketa primate svaki mjesec, na koliko ih je odgovoreno pravovremeno, koji SLA uvjeti nisu ispunjeni i tko je za njih odgovoran.

Pretvorite to u igru

Čini li tiketing softver svakodnevni posao zabavnim? Naša tiketing alternativa je jedna od najboljih jer omogućava agentima igranje igrica koje potiču zdravo natjecanje i povećavaju učinkovitost. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent spaja odličan live chat, tiketing i automatizaciju što nam omogućava pružanje odlične podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Uštedite više uz LiveAgent

Dobijte najviše za vaš novac i saznajte kako se LiveAgent tiketing softver nosi s konkurencijom na polju tiketing rješenja .

Evo što naši klijenti kažu

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto izabrati LiveAgent kao tiketing alternativu?

S LiveAgent-om vi kontrolirate vaš tiketing sustav. Naše cloud-based rješenje vam omogućuje help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cjenik je jednostavan i vi plaćate samo ono što koristite. Stoga, možete dodati, promijeniti ili izbrisati agente i usluge.

Koje tiketing značajke nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi mnoštvo tiketing značajki kao što je univerzalna ulazna pošta, pravila, hibridni tijek tiketa, standardne poruke, CRM, online povijest tiketa, email obavijesti, ocjene agenata, izvoz tiketa, dnevnik revizije i više.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo