Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolji tiketing softver! Kreditna kartica nije potrebna.
|
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
|
SysAid | Helpdesk.com
Usporedi Helpdesk i LiveAgent.
|
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ocjena
Ukupne ocjene softvera od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
SysAid je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
Helpdesk.com je dobio ukupnu ocjenu 4.6 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.4
SysAid je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.8
Helpdesk.com je dobio ocjenu 4.8 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
SysAid je dobio ocjenu 4.5 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.8
Helpdesk.com je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od verificiranih korisnika na sustavu Capterra.
|
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$9/mjesec/agent
Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$5/mjesec/agent
Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
nepoznato
|
$4/mjesec/agent
Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$15/mjesec/agent
Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
Upozorenja / eskalacije
Upozorenja i eskalacije za tikete i SLA na temelju prioriteta i unaprijed određenih uvjeta.
|
LiveAgent nudi upozorenja i eskalacije.
|
Zendesk nudi upozorenja i eskalacije.
|
SysAid nudi upozorenja i eskalacije.
|
Helpdesk.com nudi upozorenja i eskalacije.
|
Help Scout nudi upozorenja i eskalacije.
|
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje tiketa određenim odjelima i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
|
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje.
|
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje.
|
SysAid nudi automatizirano preusmjeravanje.
|
Helpdesk.com nudi automatizirano preusmjeravanje.
|
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje.
|
Upravljanje pozivnim centrom
Centralizirana upravljačka ploča za uspostavljanje, primanje i upravljanje pozivima.
|
LiveAgent nudi upravljanje pozivnim centrom.
|
Zendesk nudi upravljanje pozivnim centrom.
|
SysAid ne nudi upravljanje pozivnim centrom.
|
Helpdesk.com ne nudi upravljanje pozivnim centrom.
|
Help Scout nudi upravljanje pozivnim centrom.
|
Prilagodljiv brending
Mogućnost korištenja bez oznake brenda.
|
LiveAgent nudi prilagodljiv brending.
|
Zendesk nudi prilagodljiv brending.
|
SysAid nudi prilagodljiv brending.
|
Helpdesk.com nudi prilagodljiv brending.
|
Help Scout nudi prilagodljiv brending.
|
Email integracija
Mogućnost povezivanja tiketing softvera s nekoliko email adresa za primanje, odgovaranje i sastavljanje emailova izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi email integraciju.
|
Zendesk nudi email integraciju.
|
SysAid nudi email integraciju.
|
Helpdesk.com nudi email integraciju.
|
Help Scout nudi email integraciju.
|
Praćenje interakcija
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu ili na kojoj se stranici nalaze.
|
LiveAgent nudi praćenje interakcija.
|
Zendesk nudi praćenje interakcija.
|
SysAid nudi praćenje interakcija.
|
Helpdesk.com nudi praćenje interakcija.
|
Help Scout nudi praćenje interakcija.
|
Upravljanje bazom znanja
Značajka koja omogućava korisnicima kreiranje i upravljanje sveobuhvatnim repozitorijima znanja.
|
LiveAgent nudi upravljanje bazom znanja.
|
Zendesk nudi upravljanje bazom znanja.
|
SysAid nudi upravljanje bazom znanja.
|
Helpdesk.com ne nudi upravljanje bazom znanja.
|
Help Scout nudi upravljanje bazom znanja.
|
Macros/predefinirani odgovori
Značajka koja omogućava korisnicima kreiranje predefiniranih odgovora na često postavljana pitanja koji se mogu unijeti jednim klikom.
|
LiveAgent nudi predefinirane odgovore.
|
Zendesk nudi predefinirane odgovore.
|
SysAid nudi predefinirane odgovore.
|
Helpdesk.com nudi predefinirane odgovore.
|
Help Scout nudi predefinirane odgovore.
|
Višekanalna komunikacija
Povezuje više linija komunikacije (kao što je email, live chat, pozivni centar i društvene mediji) kako bi ujedinila sve poruke i omogućila korisnicima odgovaranje na njih iz tiketing softvera.
|
LiveAgent nudi višekanalnu komunikaciju.
|
Zendesk nudi višekanalnu komunikaciju.
|
SysAid nudi višekanalnu komunikaciju.
|
Helpdesk.com nudi višekanalnu komunikaciju.
|
Help Scout ne nudi višekanalnu komunikaciju.
|
Nadzor mreže
Nadzire stanje vašeg sustava/mreže da vidi jesu li svi sustavi aktivni i rade li na odgovarajući način.
|
LiveAgent nudi nadzor mreže.
|
Zendesk nudi nadzor mreže.
|
SysAid ne nudi nadzor mreže.
|
Helpdesk.com ne nudi nadzor mreže.
|
Help Scout nudi nadzor mreže.
|
Live chat
Izvorni live chat widget koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
|
LiveAgent nudi live chat.
|
Zendesk nudi live chat.
|
SysAid nudi live chat.
|
Helpdesk.com ne nudi live chat.
|
Help Scout nudi live chat.
|
Pristup/kontrola na daljinu
Mogućnost pristupa i kontrole korisničkog računala iz daljine za brže rješavanje problema.
|
LiveAgent ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
|
Zendesk ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
|
SysAid nudi pristup/kontrolu na daljinu.
|
Helpdesk.com ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
|
Help Scout ne nudi pristup/kontrolu na daljinu.
|
Izvještaji/analitika
Analitička upravljačka ploča koja omogućava korisnicima kreiranje izvještaja o učinkovitosti.
|
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
|
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
|
SysAid nudi izvještavanje/analitiku.
|
Helpdesk.com nudi izvještavanje/analitiku.
|
Help Scout ne nudi izvještavanje/analitiku.
|
Samoposlužni portal
Značajka koja vam omogućava kreiranje korisničkog portala na kojem se vaši korisnici mogu registrirati za pristup svojim prošlim tiketima te sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
|
Zendesk nudi samoposlužni portal.
|
SysAid nudi samoposlužni portal.
|
Helpdesk.com ne nudi samoposlužni portal.
|
Help Scout nudi samoposlužni portal.
|
Upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA)
Značajka koja vam omogućava upravljanje i nadzor SLA zapisa, SLA usklađenost i ostalo.
|
LiveAgent nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
|
Zendesk nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
|
SysAid nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
|
Helpdesk.com ne nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
|
Help Scout nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
|
Integracija s društvenim medijima
Integracije s popularnim društvenim mrežama kao što je Facebook.
|
LiveAgent nudi integracije s društvenim medijima.
|
Zendesk nudi integracije s društvenim medijima.
|
SysAid ne nudi integracije s društvenim medijima.
|
Helpdesk.com ne nudi integracije s društvenim medijima.
|
Help Scout ne nudi integracije s društvenim medijima.
|
Upravljanje tiketima
Upravljajte tiketima pomoću transfera tiketa, spajanja, dijeljenja, označavanja kao neželjene, odgađanja i ostalo.
|
LiveAgent nudi upravljanje tiketima.
|
Zendesk nudi upravljanje tiketima.
|
SysAid nudi upravljanje tiketima.
|
Helpdesk.com nudi upravljanje tiketima.
|
Help Scout nudi upravljanje tiketima.
|
Konfiguracija tijeka rada
Pravila automatizacije koja se mogu implementirati kako bi se ubrzao proces korisničke podrške.
|
LiveAgent podržava konfiguraciju tijeka rada.
|
Zendesk podržava konfiguraciju tijeka rada.
|
SysAid podržava konfiguraciju tijeka rada.
|
Helpdesk.com podržava konfiguraciju tijeka rada.
|
Help Scout ne podržava konfiguraciju tijeka rada.
|
Naš tiketing softver podržava pristup više korisnika i usmjerava sve poruke s društvenih medija, emaila, live chata i telefona u jednu ulaznu poštu.
LiveAgent nudi neograničenu pohranu za vaše tikete, dokumente i snimke poziva, za razliku od mnogih naših konkurenata. To je još jedan razlog zašto smo najbolja tiketing alternativa .
LiveAgent se ponosi najbogatijim značajkama automatizacije, čineći se najboljom tiketing alternativom u odnosu na vašeg trenutnog ponuđača. Pojednostavite procese automatizacijom dosadnih zadataka kao što je dodjela oznaka i odgovornosti ili odgovaranje na e-poštu.
Naša tiketing alternativa uklanja potrebu za vanjskim alatima pružanjem ugrađenih alternativa. Na primjer, naš ugrađeni CRM omogućava agentima da vide informacije o korisnicima i odgovaraju na zahtjeve za podršku iz jednog sučelja.
Naša tiketing alternativa nudi besplatan interni chat unutar aplikacije i pozive.
Kako bi bila još jednostavnija, naša tiketing alternativa vam pomaže da dijelite sa svojim kolegama ID oznake tiketa na koji se može kliknuti .Uštedite svojim agentima više od 15 sati posla svaki dan stvaranjem unaprijed definiranih odgovora na često postavljana pitanja u obliku standardnih poruka.
Primili ste tiket koji sadrži nekoliko zahtjeva? Razdijelite tiket u dva dijela kako biste osigurali brže rješavanje problema.
S druge pak strane, spajanje dva ili više tiketa u jedan će osigurati da ne gubite vrijeme odgovarajući na isti zahtjev nekoliko puta.
LiveAgent je 100% skalabilan i prilagodljiv potrebama vašeg poslovanja, bilo da ste na putu prema zvijezdama ili sezonski trebate smanjivati obujam posla.
Najbolja tiketing alternativa vam omogućava da ostvarite puno toga. Saznajte koliko tiketa primate svaki mjesec, na koliko ih je odgovoreno pravovremeno, koji SLA uvjeti nisu ispunjeni i tko je za njih odgovoran.
Čini li tiketing softver svakodnevni posao zabavnim? Naša tiketing alternativa je jedna od najboljih jer omogućava agentima igranje igrica koje potiču zdravo natjecanje i povećavaju učinkovitost.
LiveAgent spaja odličan live chat, tiketing i automatizaciju što nam omogućava pružanje odlične podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Dobijte najviše za vaš novac i saznajte kako se LiveAgent tiketing softver nosi s konkurencijom na polju tiketing rješenja .
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
U LiveAgent-u možete postaviti pravila koja automatiziraju upravljanje tiketima. Pravila poboljšavaju efikasnost procesa, brže obrađuju tikete i povećavaju točnost.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Tražite alternativu za SpiceWorks?
Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.
Tražitealternativu za CallPage?
Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma