Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Budite u skladu s najnovijim trendovima uz ticketing softver

Pružite besprijekornu brigu o korisnicima na svakom kanalu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite u bilo kojem trenutku
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

LiveAgent-ov help desk ticketing softver

Dosta vam je dosadnog ticketing softvera? I nama je. Uz LiveAgent, vaši e-mailovi, chatovi, pozivi, spominjanje na društvenim mrežama i drugi kanali završit će u jednom univerzalnom inboxu, a uz pomoć naprednih pravila automatizacije i integracija vaša noćna mora vezana uz korisničku podršku završit će jednostavnim klikom na “Prijavi se” dugme.

Što je ticketing sustav?

Ticketing sustav dio je složenijeg help desk softvera. Sustav za upravljanje ticketima prikuplja svu komunikaciju s kupcima u jedno sučelje. Na primjer, prikuplja korisničke razgovore s više kanala, kao što su e-mail, društveni mediji, pozivi, forumi te ih prenosi u tickete .

Dakle, kada vas kupac kontaktira putem željenog kanala, automatski će te dobiti dolazni zahtjev za podršku u vašoj LiveAgent aplikaciji. Osoblje službe za pomoć tada može odgovoriti na sve zahtjeve na temelju korisničkih prioriteta koje ste postavili u svojim SLA-ovima. Kao rezultat toga, poboljšavate upravljanje zadacima kao i interakciju s kupcima.

Svi podržani kanali na jednom mjestu

LiveAgentov help desk ticketing sustav integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketingi automatizaciju koja vam omogućuje vrhunske usluge vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent nudi više od samog ticketing sustava

LiveAgent je IT ticketing sustav koji kombinira višestruke kanale poput e-maila, chatova, poziva i društvenih medija kako bi pružio holističku korisničku uslugu svojim kupcima. Ali tu se ne zaustavlja. LiveAgent nudi portal za korisnike s podrškom za više znanja, forumima i povratnim informacijama i prijedlozima. Otkrijte što najnapredniji ticketing sustav nudi vašoj organizaciji.

Kako online ticketing sustav može pomoći vašoj tvrtci?

Pogledajte prednosti IT ticketing sustava koji će vam pomoći u pružanju boljih rješenja za svoje kupce. 

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Povećana produktivnost agenata

Inteligentna automatizacija učinit će tijek rada vaših agenata lakšim i bržim. Postavljanjem pravila automatizacije možete istovremeno odrediti raspodjelu rada agenta i poboljšati vrijeme odziva agenta. 

Poboljšano iskustvo korisnika (CX)

LiveAgent nudi analitiku , gdje možete brzo odrediti produktivnost tima u nekoliko sekundi. Uz to, pregled analitike prikazuje informacije poput radnog vremena, agenata, odjela, kanala i oznaka. Kao rezultat, podaci u stvarnom vremenu omogućuju nadzorniku da učinkovito i djelotvorno odgovori na sve probleme kupaca. 

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 korisnička podrška

Čest problem s kojim se susreću mnoge tvrtke je pružanje isplativih 24/7 podrške svojim kupcima. Softver za bazu znanja ili samoposlužni portal mogu vašem poduzeću omogućiti pružanje podrške čak i izvan vašeg radnog vremena. Jednostavno kreirajte vodiče s uputama ili članke za svoje klijente i stvorite konkurentsku prednost s LiveAgent-ovim cjelovitim rješenjem.

Profesionalna korisnička podrška

Interna baza znanja, koja je također dio ticketing sustava, osigurava da osoblje vaše službe za pomoć u svakom trenutku pruža jedinstvenu i profesionalnu pomoć. Interna opcija samoposluživanja može pružiti širok raspon informacija, na primjer, vijesti, informacije o proizvodima itd..

Upravljanje znanjem može vašu uslugu trenutno transformirati. Predstavnici vaše službe za korisnike učinit će manje pogrešaka i uspješno riješiti gotovo svaki zahtjev kupaca.   

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Pogledajte ključne značajke LiveAgent-ovog ticketing softvera

Ticketing sustav samo je dio kompleksnog help desk rješenja.

Kombinirajte sve svoje komunikacijske kanale u univerzalni inbox pametniju verziju uobičajene e-pošte. E-mailovi, chatovi, pozivi, postovi na društvenim mrežama i poruke s drugih kanala dostupni su s jednog mjesta.

Bez obzira gdje komunikacija započinje ili završava, uvijek će biti u istoj hibridnoj listi. Započnite čavrljati s kupcem u chatu uživo, pratite putem e-maila i dovršite ticket za korisničku podršku telefonskim pozivom. Sve interakcije bit će u istoj niti ulaznice.

Ubrzajte postupak odgovaranja kupcima pripremom odgovora na uobičajene zahtjeve i pitanja. Spremite kratki odgovor i usrećite svoje kupce brzom reakcijom.

Kreirajte tickete koje su vidljive samo vašim kolegama i dodijelite ih određenoj osobi. Koristite ih kao podsjetnike, za izradu zadataka ili za izradu bilješki za vas i vaše suradnike.

Ticketing softver s intuitivnim korisničkim sučeljem

LiveAgent ticketing sustav automatski prati i pretvara sve upite vaših korisnika u tickete. Svaki dolazni oblik komunikacije pretvara se u tickete u svrhu bolje preglednosti i upravljanja. Korisničko sučelje je prilagodljivo i intuitivno.

Baza znanja kao dio ticketing-a

70% kupaca radije traži odgovore prije nego što se obrati korisničkoj službi. Uz funkcionalnost softvera za ticketing, u istom paketu LiveAgent nudi potpuno prilagodljiv korisnički portal s bazom znanja , FAQ i forumom. Dopustite kupcima da si pomognu pružajući odgovore čak i kad su vaši agenti izvan mreže.

CRM ticketing sustav

U LiveAgent-u možete učinkovito organizirati i pohraniti sve podatke ili informacije o kupcima. Možete jednostavno pratiti kontakte, narudžbe i ostale potrebne podatke. To je u osnovi baza podataka kontakata s dodatnim informacijama. Svi podaci u jednom sustavu omogućit će vašem timu pružanje vrhunske podrške.

Pravi CRM podržava prodajne aktivnosti, marketing i odjel za pružanje usluga kupcima. Upravljanje odnosima s kupcima važan je dio svakog ticketing sustava prodaje karat. Prikupljanje i pohranjivanje podataka o kupcima može pozitivno utjecati na lojalnost kupaca, zadovoljstvo kupaca i CX.

Transparentnost i cijene

Nema ugovora, nema skrivenih naknada – samo naplata iz mjeseca u mjesec. Potpuno transparentne cijene, naplaćuju se samo za stvarnu upotrebu svaki mjesec. Odaberite pravi plan i počnite pružati najbolju korisničku podršku.

Naziv paketa

Ticket

Za mala poduzeća i poduzetnike

$15 /mj
Naziv paketa

Ticket+Chat

Za srednja poduzeća i profesionalne agencije

$29 /mj

Jednostavna distribucija ticketa

Provjerite imaju li vaši agenti korisničke službe uvijek optimalno opterećenje. Odredite koliko ticketa, chatova i telefonskih poziva mogu podnijeti. Automatski rotirajte telefonsku dužnost, postavite vrijeme pauze i pustite ih da se odmore kad im zatreba. Dodijelitetickete u bilo kojem stanju pojedinim agentima ili cijelim odjelima. Postavite vlastita pravila i kriterije za distribuciju ulaznih ticketa na temelju parametara ticketa, događaja ili vremenskih pravila

Seamless ticketing distribution

Preko 30.000 poduzeća ne mogu biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva i saznajte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera.

Zašto ticketing sustav?

Pametni ticketing sustav olakšava pokrivanje svih vaših potreba za korisničku podršku. S lakoćom primajte, obrađujte i odgovarajte na zahtjeve kako biste poboljšali odnose sa svojim kupcima.

007 briefcase

Poslovne prednosti

Pojednostavnite vaše kanale komunikacije

Automatizirajte ponavljajuće zadatke

Imajte jasnu odgovornost

Ostanite organizirani

051 checked

Pozitivni utjecaj

Profesionalni pristup

18% povećanje stopa konverzije

Detaljni uvidi i izvještaji

smanjeni troškovi

All-in-one ticketing softver

Email icon

Praćenje grešaka putem e-maila

Pametni e-mail ticketing i disteibucija osigurava kako niti jedan e-mail neće biti izgubljen ili odgovoren dva puta.

Customers icon

Moćna suradnja

Neka vaši agenti pomažu jedni drugima i brže odgovaraju na tickete pomoću značajki suradnje.

Cart icon

Povećanje razine zadovoljstva

Prema istraživanju tržišta, zadovoljni kupci obično troše više. Usrećite ih s LiveAgent-om!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Upravljanje odgovornostima

Pomoću LiveAgent-a možete jednostavno upravljati odgovornostima za tickete i stvoriti metodu organizacije ticketa za svoj IT tim ili korisničku podršku. Promijenite vlasništvo ticketa na drugi odjel ili čak na pojedinačnog agenta. Uvijek znajte tko je odgovoran za rješavanje svakog ticketa. Nikad više nemojte čuti onaj klasični izgovor “Nisam znao da je to moja odgovornost”.

FAQ

What is the use of a ticketing system?

A ticketing system enables customer support teams to manage customer queries. The software creates a ticket from every customer interaction and collects relevant information to help solve the customer query.

What is the best ticketing system?

If you’re looking for the best ticketing system, consider user ratings, functionality, and price. The best ticketing system should have features such as multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, social media integration, knowledge bases, and gamification features.

What are the types of ticketing tools?

When considering which ticketing tool to use, research its price, functionality, and user reviews. Some ticketing tools offer more help-desk functionality than others. For example, LiveAgent is on the list of the top 10 help desk software that provides a virtual call center in addition to multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases, and gamification features.

What is ticketing software?

A ticketing system is a part of help desk software that allows your company to have all the customer interactions in one place. Therefore, all the communication from multiple channels is gathered in one place, making it easy and efficient to communicate with your website visitors/customers.

How do you set up a ticketing system in LiveAgent?

In LiveAgent, we provide a free demo and 24/7 support to our customers, so setting up the software is fast and easy. However, the first step is to create an account and choose a preferred subscription. After that, the system will guide you through the setting up process, so in the end, you will have everything set based on your preferences.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo