Predlošci e-pošte dobrodošlice su ključni korak za izgradnju dugoročnih odnosa s novim kupcima i klijentima. Važnost dobrog dojma koji vaša poruka ostavlja na korisnike ne može se podcijeniti. Članak nudi prijedloge tema za e-poštu dobrodošlice te statistike o njihovoj učinkovitosti.
Welcome emails are one of the most important steps in building long-lasting relationships with new customers or prospects who have just made their decision in favor of your business. The impression your welcome/ introduction message leaves has a huge impact on the success of your overall email marketing efforts. Research shows however that only 57.7% of brands send welcome emails to their newly subscribed users.
Što je e-poruka dobrodošlice/uvoda?
E-poruka dobrodošlice ili uvodna poruka prva je koju vaši pretplatnici, korisnici ili klijenti dobiju odmah nakon prve interakcije s vašim poduzećem. Može poslužiti u različite svrhe, kao što je predstavljanje vaše robne marke/proizvoda/usluge kupcima, poticanje sljedećih koraka ili jednostavno uvjeravanje kupca po njihovom izboru. Ne treba podcijeniti moć e-pošte dobrodošlice za poticanje angažmana korisnika i izgradnju lojalnosti marki. Zapravo,<ahref=”https://www.invespcro.com/blog/welcome-emails/”> studije sugeriraju da:
|
|
|
|
|
|
20 Primjena e-pošte dobrodošlice/uvodne poruke e-pošte
S obzirom da je samo naslov teme odlučujući faktor u tome hoće li 47% ljudi čitati vašu e-poštu ili ne, desna tema temelja je dobre uvodne e-pošte. Evo nekoliko provjerenih tema dobrodošlice koje možete prilagoditi svom brendu i odmah ih koristiti:
5 primjera predloška e-pošte dobrodošlice
Profesionalna uvodna e-poruka/ e-poruka dobrodošlice novim klijentima ili pretplatnicima može sadržavati sljedeće ključne elemente:
Pogledajte ove predloške e-pošte dobrodošlice koji se mogu koristiti u vašoj poslovnoj komunikaciji.
Predložak e-pošte dobrodošlice za nove pretplatnike
Dobro došli u probnu e-poruku
Predložak e-pošte dobrodošlice usmjeren na proizvod
Predložak e-pošte dobrodošlice za nove korisnike
Nova e-poruka o predstavljanju novih zaposlenika kolegama
Predložak e-pošte dobrodošlice – često postavljana pitanja
Kada trebam poslati poruku dobrodošlice?
Trebali biste poslati poruku e-pošte dobrodošlice odmah nakon što korisnik stvori račun na korisničkom portalu. Nemojte ih tjerati da predugo čekaju jer ako ne dobiju poruku u roku od nekoliko minuta, možda će pomisliti da je nešto pošlo po zlu.
Trebam li u e-poruku dobrodošlice uključiti neke posebne veze?
E-poruka dobrodošlice trebala bi biti kratka, ali može poslužiti i kao poruka koja olakšava korisničku navigaciju kroz vaš portal.
Zato možete uključiti nekoliko (najviše 3, ako ne želite da se primatelj zbuni) veza koje vode, na primjer, do odjeljka s često postavljanim pitanjima, osnovnih priručnika ili pojmovnika.
Je li najbolje prilagoditi e-poštu dobrodošlice ovisno o vrsti korisnika?
Slanje običnih, automatiziranih e-poruka u 2021. godini nije najbolja ideja. Pokušajte segmentirati svoje kontakte i uključiti neke jedinstvene podatke koji se odnose na vaše primatelje. Upotrijebite žetone za personalizaciju kako biste spomenuli njihovu vrstu pretplate, uobičajene točke boli ili datum kada su se pridružili vašoj tvrtki.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu
The text discusses the importance of email marketing, including the use of templates for acquisition, gratitude, and renewal. Tips include cleaning up inactive subscriber lists and improving email collection strategies. The article also suggests using personalization and thanking customers for long-term relationships. The use of loyalty programs and special offers for renewal are also highlighted. Examples of successful marketing strategies on Etsy are included as well.
Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda
Tekst sadrži različite e-pošte za promociju proizvoda/usluga. Predloženi su predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda, dobrodošlice, sažetaka te automatskih e-pošta poslije kupnje. E-pošte za ažuriranje proizvoda mogu pomoći u održavanju konkurentnosti i zadovoljstva kupaca, a pružaju i priliku za promociju premium značajki. Predloženi su predlošci za e-pošte za izdavanje novih značajki, a naglašava se važnost personalizacije i uključivanja važnih informacija. U tekstu se također spominju savjeti za stvaranje učinkovitih e-pošta za ažuriranje proizvoda.
Predlošci e-pošte za preporuku e-trgovine
LiveAgent nudi softver za korisničku podršku i druge funkcije, uključujući predloške e-pošte, telefonske sustave, pozivni centar i upravljanje pritužbama. Predlošci e-pošte s kuponima mogu pomoći u poboljšanju marketinških kampanja, a studije slučaja mogu olakšati donošenje konačne odluke o kupnji. Autor predlaže čišćenje baze podataka e-pošte i usavršavanje strategije akvizicije kupaca. Implementacija LiveAgent softvera može povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati ugled tvrtke.
Predlošci e-pošte za prodaju proizvoda
Ovaj tekst obuhvaća različite aspekte prodaje, uključujući izlazne prodaje, promotivne emailove i predloške za lansiranje proizvoda. Izlazne prodaje imaju za cilj generiranje novih potencijalnih klijenata, dok su promotivni emailovi važan alat za najavu novih proizvoda. Predlažu se pet različitih predložaka za lansiranje proizvoda, a jedna od strategija za povećanje izlaznih prodaja uključuje određivanje kriterija za potencijalne klijente. Također se navodi liveAgent kao primjer softvera za korisničku službu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.