Predlošci korisničke podrške olakšavaju korisničko iskustvo pružajući brze odgovore na najčešće probleme i upite. Ovaj članak nudi 10 primjera korisnih predložaka za odgovor na zahtjeve poput resetiranja lozinke ili obavijesti o planiranim značajkama. Uz automatizaciju procesa, podrška uživo i bazu znanja, korisnička služba postaje još efikasnija u poboljšanju iskustva klijenata.
Istraživanje je otkrilo da 69% potrošača ocjenjuje kvalitetu korisničkog iskustva na temelju toga dobiju li “brzo rješenje” svojih upita ili zahtjeva za pomoći. Međutim, ručno pisanje istih odgovora svaki put kada imate interakciju s klijentom može biti iznimno neefikasno i dugotrajno čak i za najvještije agente korisničke podrške. Tu standardne poruke odlično posluže. Zapravo, standardni odgovori (makro), predefinirani odgovori i spremni predlošci su značajke koje korisnička podrška mora imati, jer omogućuju agentima podrške povećanje efikasnosti i izvedbe, ubrzanje korisničke podrške i povećanje zadovoljstva klijenata.
Imamo 10 primjera odgovora korisničke podrške za neke od najčešćih problema i upita. Vaši agenti ih mogu prilagoditi, personalizirati i koristiti u svakodnevnim interakcijama podrške.
Email predložak je poruka koju možete ponovno koristiti u vašoj komunikaciji s klijentima. Predlošci se obično koriste za dosljednost i uštedu vremena.
Apsolutno. LiveAgent je softver korisničke podrške koji vam omogućuje kreiranje predložaka, za agente kao i za klijente, kako bi uštedjeli vrijeme. Ako želite saznati više, pogledajte značajku za email predloške..
Korisnička podrška je odjel unutar organizacije koji pruža podršku klijentima i korisnicima.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst se odnosi na e-poštu i njezinu važnost u marketingu. Predstavljeni su primjeri emailova s vezama za korisničke vodiče o određenoj temi te se naglašava važnost instrumenata za komunikaciju putem e-pošte. Također se opisuju strategije za stvaranje baze aktivnih pretplatnika te se daje savjet o čišćenju baze podataka kako bi se poboljšala brzina listanja. Tekst također sugerira korištenje predložaka za obnavljanje e-pošte.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu
The text discusses the importance of email marketing, including the use of templates for acquisition, gratitude, and renewal. Tips include cleaning up inactive subscriber lists and improving email collection strategies. The article also suggests using personalization and thanking customers for long-term relationships. The use of loyalty programs and special offers for renewal are also highlighted. Examples of successful marketing strategies on Etsy are included as well.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.