Važnost pravilnog izražavanja u korisničkoj službi je ključna za izgradnju povjerenja i zadovoljstva klijenata. Predstavnici trebaju izbjegavati negativan jezik i koristiti fraze koje pokazuju razumijevanje i spremnost za pomoć. Pozivni centri i kontakt centri imaju različite pristupe komunikaciji s klijentima, što omogućava poboljšano korisničko iskustvo.
Kako dodati live chat u Actinic trgovinu
Integracija live chata u Actinic trgovinu može poboljšati korisničku podršku, zadovoljstvo kupaca i vjernost. Posjetitelji mogu postavljati pitanja i dobivati pomoć u stvarnom vremenu. Besplatni video vodič nudi korake za integraciju.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
Kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u
Kreirajte gumbe za chat u LiveAgent-u i prilagodite boju, poziciju i tekst. Omogućuju korisnicima komunikaciju u stvarnom vremenu s agentima za podršku.
Predefinirane poruke (makronaredbe) u LiveAgent-u
Učinkovita korisnička podrška s LiveAgent-om omogućava korištenje predefiniranih poruka za brze i dosljedne odgovore na pitanja korisnika.
Kako kreirati kontakt obrasce u LiveAgent-u
Kreirajte kontakt obrasce u LiveAgent-u za bržu i jednostavniju komunikaciju s posjetiteljima web stranice. Videovodič pruža upute o postavljanju i prilagođavanju obrazaca. Isprobajte besplatno.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.