Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sustav zahtjeva za podršku

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Sustav zahtjeva za podršku pojednonstavljuje vašu komunikaciju

Bez obzira na to u kojoj je industriji vaša kompanija, korisnici neizbježno tu i tamo nailaze na probleme s vašim proizvodom ili uslugom. Budući da korisničke žalbe mogu dovesti do odljeva (ako se loše s njima postupa), važno je rješavati ih na način kako to radi odlična korisnička služba. Upravo je u ovom slučaju sustav zahtjeva za podršku jako koristan. Sustavi zahtjeva za podršku pomažu timovima obrađivati velike količine zahtjeva na više kanala i omogućavaju im brzo i informirano odgovaranje na upite.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Create-Ticket

Što je sustav zahtjeva za podršku?

U današnjoj okolini gdje se komunicira s korisnicima na više kanala, online sustav zahtjeva za podršku je nužan alat za bilo koji progresivan tim za podršku. Softver za sustav zahtjeva za podršku je osmišljen kako bi omogućio tvrtkama da jednostavno organiziraju i upravljaju svojim zahtjevima za podršku koji dolaze iz niza kanala na centraliziranu lokaciju. Od e-pošte i poziva, do čavljanja i poruka s društvenih mreža – on povlači svu vašu komunikaciju s korisnicima u jedan, dijeljeni pretinac ulazne pošte u kojem ćete dobiti sve informacije koje su vam potrebne za pružanje besprijekornog iskustva podrške.

Započnite besplatni probni rok

Kome je potreban softver za sustav zahtjeva za podršku?

Vaše poslovanje još ne koristi sustav zahtjeva za podršku? Vrijeme je da počne, ako:

Email icon

Broj zahtjeva brzo raste, i ne želite izgubiti ni jedan jedini korisnički zahtjev

Tachometer icon

Želite napraviti manje stresno radno okruženje za vaš tim za pružanje podrške

Flower money icon

Želite poboljšati vrijeme odgovora i rješavanja za poboljšano zadovoljstvo korisnika

Na koji način tvrtke profitiraju od sustava zahtjeva za podršku


email ticketing

Pojednostavljena podrška na više kanala

Pomoću odgovarajućeg sustava zahtjeva za podršku, možete jednostavno upravljati svom korisničkom komunikacijom s jedne jedinstvene upravljačke ploče bez obzira na kanal s kojeg je poslana.


have all the context you need

Sačuvajte sve kontekste koji su vam potrebni

Jednostavno pohranjujte komunikaciju i prethodnu povijest s vašim korisnicima na jedno mjesto, omogućujući agentima sve kontekste koji su im potrebni za pružanje učinkovite i personalizirane podrške.


high security standards

Održavajte visoke standarde usluge

Pametno usmjeravanje zahtjeva za podršku i prioritizacija na temelju Ugovora o razini usluge (SLA) pomaže agentima održavanje čak i kada ima jako puno zahtjeva za podršku.


enable efficient team collaboration

Omogućite učinkovitu suradnju tima

Mnoštvo značajki za suradnju unaprjeđuje odličnu suradnju među agnetima i omogućuje im razmjenu nužnih informacija i rad na istim zahtjevima za podršku kako bi ih brže rješavali.

Sveobuhvatni alat za sustav zahtjeva za podršku od LiveAgent-a

LiveAgent sustav zahtjeva za podršku nudi sve što vam je potrebno kako biste povećali svoju korisničku podršku i pružili besprijekorno iskustvo podrške na više kanala.

Univerzalni pretinac ulazne pošte s intuitivnim sučeljem

LiveAgent softver za sustav zahtjeva za podršku spaja svu vašu komunikaciju u univerzalni pretinac ulazne pošte. e-pošta, čavrljanje, pozivi, poruke s društvenih mreža, svima je jednostavno pristupiti iz jedne upravljačke ploče za jednostavnije i učinkovitije upravljanje. Sučelje je intuitivno jednostavno i lako se prilagođava vašim zahtjevima.

undraw emails 6uqr
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Hibridni sustav zahtjeva za podršku

Bez obzira na to gdje komuniacija počinje, zahtjevi za podršku uvijek izgledaju isto. Započnite komunikaciju s korisnikom na čavrljanju uživo, prebacite se na e-poštu i završite pozivom – sva komunikacija ostaje unutar istog hibridnog zahtjeva za podršku s istim identifikatorom zahtjeva za podršku, sa svim informacijama koje su vam potrebne o korisniku i njegovom problemu.

Započnite besplani probni rok

Pametna raspodjela zahtjeva za podršku

Automatizirana raspodjela zahtjeva za podršku je jedinstvena LiveAgent značajka. Omogućava da vaši agenti uvijek imaju optimalno radno opterećenje jer vam omogućava rotiranje dužnosti na telefonu, određivanje vremena za odmor i agenti se onda odmaraju kada treba. Možete postaviti i vlastita pravila za raspodjelu zahtjeva za podršku na temelju parametara zahtjeva za podršku, događaja ili uvjeta na temelju događaja.

undraw app installation mbdv
undraw to do list a49b

Jednostavno upravljanje odgovornostima

Pomoću LiveAgent sustava za upravljanje zahtjevima za podršku, možete jednostavno upravljati odgovornostima za zahtjeve za podršku i prebacivati zahtjeve za podršku različitim odjelima ili agentima. Budite uvijek upoznati s tim tko je odgovoran za rješavanje svakog zahtjeva za podršku i više nikada nećete čuti “nisam znao da je to bila moja odgovornost”.

Saznajte više

Potpuni uvid u podatke o korisnicima

LiveAgent vam omogućava dodavanje polja svakoj kartici za kontakt tako da ćete imati više dostupnih vrijednih podataka o svojim korisnicima. Jednostavno dodajte bilješke, pristupajte njihovoj povijesti zahtjeva za podršku ili se spojite na bilo koji dostupan dodatak treće strane kako biste napravili kompletan korisnički profil.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Moćni samoposlužni alati

Neka korisnici sami rješavaju svoje probleme 24/7 pružanjem odgovora čak i kada su vaši agenti offline. Uz funkcionalnost upravljanja zahtjevima za podršku, LiveAgent nudi opsežne samoposlužne mogućnosti u istom paketu. To sadrži potpuno prilagodljiv Korisnički portal s bazom znanja, često postavljanim pitanjima i forumima.

Saznajte više

Nismo samo mi uzbuđeni zbog LiveAgent-a

Union icon

Najviše recenzija

LiveAgent ima najviše recenzija i najbolje ocjene kao softver za zahtjeve za podršku korisničke službe za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020.

Smiley face icon

Više od 21 000

Našem sustavu zahtjeva za podršku vjeruje više od 21 000 tvrtki diljem svijeta, iz različitih industrija.

dollar ticket

Isprobajte našu besplatnu verziju

LiveAgent softver za sustav zahtjeva za podršku treba svega nekoliko minuta da se pokrene – a imamo i potpuno besplatnu verziju.

Transparetno i fer određivanje cijena

Bez ugovora, bez skrivenih naknada, naplata iz mjeseca u mjesec. LiveAgent nudi najbolju vrijednost za vaš novac s potpuno transparentnim određivanjem cijena, koje se naplaćuju samo za stvarno korištenje svaki mjesec. Odaberite odgovarajuću tarifu koja odgovara vašim zahtjevima za podršku i započnite već danas poboljšavati zadovoljstvo svojih korisnika.

Package Name

Zahtjev za podršku

Za male tvrtke i profesionalne marketinške kompanije

$15
/mjesečno
Isprobajte ga
Package Name

Zahtjev za podršku i čavrljanje

Za male tvrtke i profesionalne marketinške kompanije

$29
/mjesečno
Isprobajte ga

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je zahtjev za podršku?

Zahtjev za podršku je upit korisnika. To može biti e-pošta, poziv ili čavrljanje uživo. Sve se ove vrste korisničkih upita pretvaraju u zahtjeve za podršku i prikazuju u vašem univerzalnom pretincu ulazne pošte u softveru korisničke službe.

Kako upravljati zahtjevima za podršku u softveru korisničke službe?

Prvi i očiti korak je započeti korištenje značajki kao što su Sporazumi SLA, Vremenska pravila i Automatska raspodjela zahtjeva za podršku. Instaliranjem ovih značajki, možete automatizirati mnogo zadataka. Kao rezultat, vaši predstavnici mogu jednostavno upravljati zahtjevima za podršku unutar Univerzalnog pretinca ulazne pošte.

Što je sustav zahtjeva za podršku?

Sustav zahtjeva za podršku je centralizirani softver koji podržava vaše predstavnike korisničke službe u svakodnevnim zadacima. Osim toga, on automatizira i analizira učinkovitost korisničke podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo