Sustav za upravljanje pritužbama klijenata

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Upravljanje pritužbama klijenata je ključni dio poslovne strategije svakog poduzeća. Sustavi za upravljanje pritužbama klijenata (CCMS) su formalni procesi za primanje, snimanje i rješavanje pritužbi klijenata. CCMS ima tri primarne faze: dobij pritužbu, analiziraj problem i implementiraj rješenje.

Ovaj članak proučava industrijske lidere u softveru za upravljanje pritužbama klijenata i što ih razlikuje.

Što je softver za upravljanje pritužbama klijenata?

  • Pruža vlasnicima poduzeća i menadžerima potrebne alate za praćenje svih pritužbi klijenata i njihovo rješavanje.
  • Pomaže poduzećima da učinkovitije komuniciraju s klijentima korištenjem različitih komunikacijskih kanala.
  • Omogućuje vlasnicima poduzeća da osiguraju brzo rješavanje svih pritužbi korištenjem pametnih odgovora.
  • Pruža način praćenja pritužbi u realnom vremenu, istovremeno kontrolirajući koji odjel rješava tikete.
  • Prikuplja pritužbe u centralni sustav koji poduzeća mogu zadužiti za neprestanu analizu i poboljšanje korištenjem cloud usluge.
  • Učinkovito nadzire izvedbu osoblja pri radu s pritužbama klijenata.

Kako sustavi za upravljanje pritužbama klijenata rade?

Sustavi za upravljanje pritužbama klijenata omogućuju organizacijama dobivanje povratnih informacija. Kompanije to mogu koristiti za rješavanje problema i smanjenje pritužbi u budućnosti. Dodatno, korisnici mogu pretraživati baze znanja kako bi odmah našli odgovor na svoja pitanja i prije razgovora s agentom.

Značajka za prijedloge i povratne informacije u help desk softveru - LiveAgent
LiveAgent-ova značajka za prijedloge i povratne informacije

Svaki softver koristi različite alate za prikupljanje povratnih informacija i komunikaciju s klijentima putem različitih društvenih medija i online kanala. Organizacija može bolje rješavati pritužbe klijenata korištenjem raznih metrika u izvještaja kao što su:

  • Ocjena zadovoljstva klijenata
  • Ugovor o razini usluge
  • Ciljevi razine usluge

Prikupljeni podaci se unose u CRM sustav za daljnju analizu kako bi se poboljšale buduće interakcije s pritužbama klijenata.

Dakle kako točno sustavi za upravljanje pritužbama pružaju više razine korisničke podrške?

  • Klijenti se žale izravno ili putem platformi društvenih medija kao što su Facebook ili Twitter.
  • CMS sustavi odgovaraju s mogućim rješenjima i zahtjevima za više informacija.
  • Po potrebi, agenti rade zajedno s klijentima kako bi brzo riješili pritužbe.

Komponente sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Pri procjeni sustava za upravljanje pritužbama klijenata, vaš tim bi trebao biti vrlo iskusan u osnovnim komponentama koje će koristiti vašoj organizaciji.

Tiketing

Tiketing omogućava agentima korisničke službe da učinkovito koriste jedno sučelje za odgovor na upite. Kada agent korisničke službe dobije pritužbu putem bilo kojeg kanala, ta interakcija se pretvara u tiket. Agenti mogu naći te tikete u univerzalnoj ulaznoj pošti, što omogućava brz i učinkovit odgovor na pritužbu klijenta. Agentima onda mogu biti dodijeljeni tiketi koji se mogu rješavati u više odjela. Tiketing pruža odlično korisničko iskustvo organiziranjem cjelokupne komunikacije i poboljšanjem upravljanja zadacima.

Značajka za tiketing unutar help desk softvera - LiveAgent

Live chat

Live chat softver vam omogućuje brzi chat s klijentima kada oni imaju problem. Možete pomoći svojim klijentima da riješe svoje probleme brzo i efikasno koristeći značajke automatizacije ili ih povezati s pravim agentima podrške. Nadalje, najbolji sustavi za upravljanje pritužbama klijenata će vam omogućiti da pomažete klijentima koristeći live tekstualni, video i audio chat. Live chat je jedan od najčešćih kanala za praćenje pritužbi klijenata, upravljanje povratnim informacijama i upravljanje osiguranjem kvalitete.

Pozivni centar

Softver za upravljanje pritužbama korisnika omogućuje vašem timu da pomaže klijentima kada je to potrebno koristeći pozivni centar. Pozivi se distribuiraju dostupnim agentima po redu zaprimanja. Ako nemate pozivni centar, nećete moći primati dolazne pozive ili prikladno rasporediti osoblje.

LiveAgent-ov pozivni centar

Upravljanje društvenim medijima

Komponenta upravljanja društvenim medijima kao dio sustava za upravljanje pritužbama korisnika prikuplja žalbe klijenata o različitim kanalima druištvenih mreža. Marketari i timovi podrške mogu iskoristiti ove informacije za poboljšanje upravljanja pritužbama i daljnje upravljanje vašom digitalnom prisutnosti.

Korisnički portal

Korisnički portali vam omogućuju postavljanje strukturiranog i informativnog portala za vaše klijente. Ovi portali vam omogućuju dijeljenje informacija s vašim klijentima i odgovaranje na žalbe. Kreiranjem foruma zajednice, informativnih baza podataka ili FAQ odjeljaka, klijenti troše manje vremena razgovarajući s agentima.

Više baza znanja u softveru za korisnički portal - LiveAgent

Baza znanja

Vaša baza znanja je integralni dio vašeg korisničkog portala i pruža klijentima lak pristup informacijama cijelo vrijeme. Najbolji softver za pozivni centar za dolazne pozive vam omogućuje držanje više baza znanja za najbolje rješavanje žalbi klijenata.

Ključne značajke učinkovitog sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Sljedeće ključne značajke čine učinkovit sustav za upravljanje pritužbama klijenata:

  • Email uzbune (kada se pošalje automatski odgovor)
  • Mogućnost praćenja prethodnih pritužbi primljenih od istog klijenta.
  • Agenti mogu pratiti pritužbe kako bi omogućili pristupačniju komunikaciju između poduzeća i klijenata.
  • Klijenti mogu naći odgovore bilo kad.
  • Analiza pritužbi klijenata može popraviti buduće interakcije.
  • Četiri glavne kategorije pritužbi klijenata su: obične, česte, kritične i one u nastajanju.

Implementacijom učinkovitog sustava za upravljanje pritužbama klijenata možete rješavati pritužbe klijenata na najbrži način. Softver za upravljanje pritužbama klijenata bi trebao uključivati sljedeće značajke:

Vremenske oznake

Vremensko označavanje je prilaganje vremenske oznake interakcijama i ono može zabilježiti kada podnositelj kontaktira organizaciju i kada je primio odgovor. Također je korisno u pravnim slučajevima. Postoje dvije vrste vremenskih oznaka: digitalne i analogne.

  • Digitalne vremenske oznake uključuju korištenje tehnologije kao što su računala, GPS sustavi ili sateliti za snimanje vremenskih oznaka.
  • Analogne vremenske oznake koriste ručne oznake koje je netko kreirao u određeno vrijeme.

Eskalacija zadataka

Eskalacija zadataka u sustavu za rješavanje žalbi korisnika pruža način povećanja prioriteta žalbi. Eskalacija se može dogoditi u timskom okruženju gdje nekoliko ljudi rješava većinu problema. Jednostavan primjer je dodjela višeg prioriteta telefonskom pozivu kada on uključuje podršku za više korisnika na pretplati, umjesto korisnika bez pretplate.

Create-rule-in-LiveAgent

Pritužbe klijenata i kontakt informacije

Softver za pritužbe klijenata će zatražiti od njih određene informacije kada oni pošalju pritužbu. Ova informacija može uključivati njihovo ime, telefonski broj, email adresu i opis problema, omogućujući kompanijama da kontaktiraju klijenta i brzo riješe pritužbu dok dobivaju bitne podatke. To će omogućiti besprijekorno korisničko iskustvo, zadovoljiti klijente i osigurati bolje upravljanje kvalitetom usluge.

Obavijesti za sve strane uključene u proces upravljanja pritužbama

Učinkovit sustav će obavijestiti sve relevantne zaposlenike i menadžere o novoj pritužbi čim je sustav zabilježi. Te obavijesti će uključivati:

  • Agenta odgovornog za istraživanje pritužbe.
  • Agenta odgovornog za rješavanje.
  • Agenta koji mora odobriti sve poduzete akcije.

Te obavijesti osiguravaju da su uključeni agenti koji trebaju biti te da odgovorne strane ne mogu zanemariti svoje dužnosti.

Automatske email obavijesti o zadacima za upravitelje i dioničare

Automatske email obavijesti o zadacima štede vrijeme i osiguravaju brzo rješavanje pritužbi. Na primjer, automatska obavijest o zadatku može biti pokrenuta kada se zaprimi žalba klijenta, tako da je netko može odmah pregledati.

Email-notifications-LiveAgent

Samoposlužni portal

Možete dodati automatske značajke svom samoposlužnom portalu. Na primjer, vaš uslužni portal vam omogućuje da brzo ulovite sve žalbe klijenata, što čini da se klijenti osjećaju saslušanima. Dodatno, alati za zadovoljstvo klijenata koji omogućuju kompanijama praćenje i upravljanje pritužbama mogu voditi do koristi kao što su povećana vjernost klijenata.

Sustav za hibridne tikete

Hibridni tiketi sadrže ID tradicionalnog tiketa, uključujući žalbu vašeg klijenta i osnovne informacije. Ovaj sustav vam omogućuje spremanje komunikacije s klijentom od ID tiketa. Agent će biti upoznat s problemom bez obzira na to koji kanal klijent koristi.

Uvidi u klijente

Korištenje sustava za rješavanje žalbi klijenata u vašem poslovanju omogućuje vašim agentima da odmah vide detalje klijenata u žalbi koju gledaju. Vaši uvidi u klijente vam daju kontekst za pružanje usluge i podrške kako bi pomogli u brzom rješavanju pritužbe.

CRM-LiveAgent

Kako izabrati najbolji sustav za rješavanje pritužbi klijenata

Trebali bi istražiti koje sustave za rješavanje pritužbi koriste druge kompanije u vašoj industriji. Nakon što razumijete procese vaše konkurencije, vrijeme je da razmislite što vi trebate. Vi trebate nešto što je fleksibilno, pruža odlično korisničko iskustvo i može se promijeniti na temelju pritužbi koje primate.

Obaveze

Kada birate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, morate biti svjesni obaveza prema softveru. Obavezujete se na plan plaćanja koji vam naplaćuje po agentu mjesečno s različitim razinama usluge temeljenima na veličini vašeg poduzeća. Neki sustavi kao što je LiveAgent vam omogućuju godišnju pretplatu.

Cijena

Kompanije trebaju uzeti u obzir cjenovne modele kada biraju sustav za upravljanje pritužbama klijenata. Većina sustava za upravljanje pritužbama klijenata vam nudi više razina usluge kako bi izabrali funkcionalnost koja odgovara vašim potrebama i vašem proračunu. Vaša cijena je određena uslugama koje izaberete i brojem agenata u planu.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Podrška

Kada birate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, trebate osigurati da vaš tim može brzo pomoći klijentima putem alata za komunikaciju. Sustav za rješavanje pritužbi klijenata s 24/7 podrškom i chatom je koristan, posebno ako imate velik ili remote tim koji radi u različitim vremenskim zonama.

Pružite kontakt opcije

Pobrinite se da vaš sustav za upravljanje pritužbama klijenata i kvalitetom usluge nudi više načina da vas klijenti kontaktiraju. Bilo to email, live chat, telefon ili nešto drugo. Sustav za upravljanje žalbama klijenata treba omogućiti nezadovoljnim klijentima da vas brzo kontaktiraju.

Mogućnost skaliranja

Trebali bi moći upravljati timom za upravljanje pritužbama klijenata, neovisno o njegovoj veličini ili lokaciji. Nije važno koliko je trenutno vaše poduzeće, htjet ćete izabrati softver koji ispunjava trenutne i buduće potrebe vašeg poslovanja. Izborom sustava koji vam omogućuje skaliranje vaše mjesečne pretplate prema gore ili dolje, moći ćete prilagoditi vaše poslovanje plodnim i sušnim razdobljima.

Opcije za suradnju

Bilo to VoIP ponuđač ili chat s klijentima, morate izabrati sustav za upravljanje pritužbama klijenata koji ima suradnju. Korištenjem višekanalnog softvera možete dalje poboljšati efikasnost zaposlenika i suradnju s klijentima.

LiveAgent-ov omnikanalni pregled
LiveAgent-ov omnikanalni pregled

Ograničenja softvera

Kako bi izabrali najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata za vaše poslovanje, morate poznavati ograničenja vašeg softvera. Na primjer, razmislite o veličini postojećeg osoblja i izaberite softver koji najbolje služi vašim klijentima, bili to kontakt kanali, dolazni pozivi, video podrška ili tekstualni chat. Nadalje, pobrinite se da vaš softver za pozivni centar ne ograničava vaše poslovne prakse ili upravljanje kvalitetom poziva.

Demo verzija sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Kada birate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, bitno je upoznati se sa softverom prije nego donesete konačnu odluku. Najbolje je to uraditi koristeći demo, koji će vam pokazati kako softver radi i pomoći ostvariti vaše ciljeve,. Vaš tim će moći pitati bilo koje pitanje o softveru tijekom dema,što vam daje prednost upoznavanja vašeg sustava za upravljanje pritužbama klijenata prije njegove kupnje. Uvjerite se da pristaje potrebama vaše korisničke službe prije nego ga kupite.

Ići ukorak sa svojom korisničkom službom nije lako. Međutim, korištenjem LiveAgent demo verzije možete iz prve ruke iskusiti širok raspon naprednih značajki i iskušati ih sami prije poduzimanja bilo koje radnje. Važno je naglasiti da su dema samo demonstracije toga kako sustav radi i ništa više. Međutim, dema vam daju način da vidite unutarnje procese softvera.

Looking for the right CCM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

Koji je najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata?

LiveAgent je najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata i najpouzdanije rješenje za povratne informacije korisnika jer ima:

  • Sučelje koje je lako koristiti
  • Odličan omjer uloženog i dobivenog za vlasnike poduzeća
  • Moćne alate za izvještavanje koji mjere trendove proizvoda

Drugi konkurenti, kao što je Zendesk, nude korisnicima slične značajke s različitim cjenovnim planovima. Dodatno, Apptivo-vo sučelje je odlično za mobilne uređaje i sinkronizira se s ostalim aplikacijama na vašem telefonu, tako da ne morate ponovno unositi lozinke.

Proces upravljanja recenzijama korisnika u Apptivo-u je vrlo sličan LiveAgent-ovom, ali nije toliko fokusiran na povratne informacije korisnika. Kao dodatak, Apptivo ne uključuje značajke koje je lako koristiti, kao što je chat integracija ili push notifikacije, koje LiveAgent ima. Još jedan konkurent, TeamSupport, pruža potpunu uslugu podrške za timove i poduzeća. Ova kompanija implementira preko 200 procesa upravljanja recenzijama. Međutim, sustav nije toliko lak za korištenje, u odnosu na ostale konkurente.

Prednosti korištenja sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Najvažniji prioritet većine kompanija je pružanje odlične korisničke usluge. To je dokazano iznova i iznova. Odlično upravljanje pritužbama klijenata vodi prema povećanju kvalitete prodajnih procesa, odanosti brendu i pozitivne usmene predaje. Kako bi najbolje rješavali pritužbe klijenata, trebate najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata.

Sustav za upravljanje pritužbama klijenata koristi analitičke alate za analizu i prikupljanje podataka iz pritužbi. Pozitivne i negativne recenzije pružaju uvide u ponašanje klijenata za poboljšanje budućih interakcija.

Značajka za pregled analitike u softveru korisničke službe - LiveAgent

Implementacija sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Implementacija sustava za upravljanje pritužbama klijenata je brza i laka i može drastično poboljšati odgovor vaše korisničke službe. Kreiranje takvog sustava ne zahtijeva puno vremena ili novca, jer se može dizajnirati oko vaših trenutnih sustava i resursa. Jednom kada implementirate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, upravljanje učenjem je bitno. Morate istrenirati vaš tim kako bi dobili najviše i osigurali najbolje upravljanje kvalitetom usluge. Možda ćete morati nadograditi nešto softvera i platiti mjesečno korištenje po agentu, tako da se pripremite na neke investicije.

Trošak sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Cjenovni rang sustava za upravljanje pritužbama klijenata varira. Neki sustavi za upravljanje nude besplatne verzije ili besplatne probe i imaju različite cjenovne planove. Troškovi se razlikuju od softvera do softvera, ali obično, što više agenata imate, to bolje uvjete možete dobiti kada je u pitanju trošak po agentu.

Top 20 pružatelja sustava za upravljanje pritužbama klijenata

Kako bi omogućili malim, srednjim i velikim poduzećima najbolje upravljanje pritužbama klijenata, sastavili smo popis 20 najboljih sustava za upravljanje pritužbama klijenata. Tu morate moći naći opciju za svoje potrebe za sustavom za upravljanje pritužbama klijenata koji ima razne značajke, prednosti, nedostatke i cjenovne opcije.

1. LiveAgent

LiveAgent je odličan sustav za upravljanje pritužbama klijenata i još više, dajući vašem timu sve potrebne alate za povezivanje s klijentima i poboljšanje interakcija s klijentima.

LiveAgent-ova glavna stranica

Preporučen za mala i srednja poduzeća u e-commerce industriji

LiveAgent softver može pomoći s malim, srednjim i velikim poduzećima u svim njihovim potrebama u vezi žalbi klijenata. To je zbog sposobnosti brze interakcije s klijentima korištenjem višekanalne podrške dok analitički procjenjuje napredak vašeg tima. Dodatno, LiveAgent se integrira s više pružatelja protokola za glas putem interneta (VoIP). Također ima najbolji chat na tržištu.

Ključne značajke

  • Pritužbe su snimljene izravno u jedan zapis koji je dostupan iz LiveAgent upravljačke ploče za bolje upravljanje kvalitetom usluge.
  • Rješenje za upravljanje pritužbama omogućuje klijentima prilaganje računa, informacija o narudžbama i snimki ekrana.
  • Predlošci za odgovor na pritužbe klijenata omogućuju agentima uštedu vremena automatski odgovarajući na često korištene fraze i sadržaj.
  • Menadžeri mogu dodjeljivati pritužbe određenim agentima za brže rješavanje pritužbe.
  • Agenti mogu pratiti promjene statusa pritužbe u upravljačkoj ploči koja ima statuse pritužbe, obavijesti o promjenama i popise zadataka.
  • Klijenti su automatski obaviješteni putem emaila o bilo kojem ažuriranju njihovih pritužbi.

Prednosti

  • LiveAgent omogućuje lakšu online komunikaciju s klijentima.
  • Lak za implementaciju u svakodnevnim poslovnim praksama.
  • Omogućava upravljanje cjelokupnom komunikacijim korištenjem jednog alata.

Nedostaci

  • Neke opcije ugradnje su za točno određeni softver.
  • Zahtijeva postavljanje kako bi prilagođavali značajke.
  • Iako besplatna verzija može biti dovoljna za mala poduzeća, skaliranje će vjerojatno zahtijevati prelazak na verziju koja se plaća.

Cijena

LiveAgent je jedan od malo softvera koji nude besplatnu verziju s ograničeim značajkama i besplatnu probnu verziju. LiveAgent nudi više razina i cijena usluge, uključujući $15, $29 i $39 mjesečno. Kreditna kartica nije potrebna za LiveAgent-ovu besplatnu probu.

2. Apptivo

Kako tvrdi Apptivo, njihov softver povećava zadovoljstvo klijenata putem upravljanja pritužbama. Kao dodatak, razlikuje se od ostalih softvera temeljenih na cloudu jer ima alat za hvatanje potencijalnih klijenata i web-to-lead-obrazac.

Apptivo glavna stranica

Preporučen za mala poduzeća koja vole prilagodbe

Apptivo je različit od ostalih sustava jer je vrlo prilagodljiv i omogućava vam izbor značajki koje su prikladne za vaše poslovanje čak i na manjim razinama planova. Kao dodatak, Apptivo je kompatibilan s Google-om. što čini Apptivo prikladnim izborom za mala poduzeća koja hoće rješavati pritužbe klijenata s prilagodbama.

Ključne značajke

  • Upravljajte kontaktima s klijentima s jednog mjesta
  • Pratite povijest interakcije s klijentima.
  • Dodjeljujte pritužbe klijenata agentima i predstavnicima za popratne radnje.
  • Pratite interakcije s klijentima, uključujući datum, vrijeme i agente koji sudjeluju.
  • Pratite status pritužbi klijenata.
  • Dodajte bilješke o pritužbama klijenata u priloge i dokumente.
  • Primajte pritužbe klijenata putem emaila ili postavite obrasce za povratne informacije klijenata kako bi prikupljali pritužbe klijenata na vašoj web stranici.

Prednosti

  • Raspored je informativan i lak za čitanje.
  • Korisna usluga uključivanja klijenata i korisnička služba
  • Mogućnost prilagodbe akcija za pritužbe klijenata.

Nedostaci

  • Softverska integracija može biti kompleksna, ovisno od vašeg sustava.
  • Kreiranje email predložaka može biti zbunjujuće.
  • Nedostaju neke standardne značajke iz ove industrije

Cijena

Apptivo nudi besplatnu verziju svog softvera s ograničenim značajkama. Apptivo-vi cjenovni planovi počinju od $10 po korisniku mjesečno kako bi pristupili značajkama proizvoda. Apptivo ima besplatnu probnu verziju softvera ako želite isprobati sve njihove značajke za rješavanje pritužbi klijenata prije same kupnje.

3. TeamSupport

TeamSupport je softver koji pomaže kompanijama i drugim organizacijama da upravljaju i rješavaju pritužbe klijenata sa setom proizvoda za pristupačnost, upravljanje povratnim informacijama i rješavanje pritužbi.

TeamSupport glavna stranica

Preporučen za kompanije koje se bave B2B tehnologijom

TeamSupport softver za upravljanje pritužbama se preporučuje za poduzeća koja se bave B2B korisničkom službom. Ogroman izbor izvještaja je ono što ga izdvaja od ostalih sustava. Koristeći TeamSupport klijenti mogu lako unijeti povratne informacije izravno u sustav ili koristiti alate treće strane.

Ključne značajke

  • Korisnici mogu anonimno podnijeti tiket ili se prijaviti kako bi ga podnijeli sa svoje email adrese.
  • Timovi dobivaju upozorenja kada se novi tiketi podnesu i dodijele za popratne radnje.
  • Tiketi se mogu ponovno dodijeliti drugim članovima tima ako je potrebno.
  • Timovi mgu vidjeti povijest podataka o pritužbi, kao što je količina klijenata, problemi u proizvodnoj liniji i odjelu.
  • Korisnici mogu unijeti bilješke koje se odnose na pojedinačne kompanije za sve tikete.
  • Korisnici mogu slati objave unutar portala za korisničku službu koje će biti vidljive svim klijentima.
  • Klijenti primaju obavijesti kada agenti ažuriraju svoje tikete i mogu vidjeti prijašnje konverzacije te se pozvati na njih.

Prednosti

  • Besprijekorno se integrira s Outlook-om i ima prihvatljivu cijenu.
  • Omogućava dolazne, kao i odlazne tikete.
  • Lako se implementira i postavlja

Nedostaci

  • Postavljanje može biti zbunjujuće i ne-intuitivno.
  • Pomalo ograničena funkcionalnost i značajke.
  • Mogu se pojaviti ometanja tijekom chata.

Cijena

TeamSupport nudi opcije od $50 i $69 po korisniku mjesečno, nudeći različite značajke. Nažalost, TeamSupport nema besplatnu verziju svog sustava, ali imaju besplatnu probnu verziju.

4. Freshservice

Kompanije koriste Freshservice softver za upravljanje pritužbama za efikasnu analizu, izvještaje i rješavanje pritužbi klijenata. Postoji i mobilna aplikacija koju agenti mogu koristiti za rješavanje pritužbi u hodu.

Freshservice glavna stranica

Preporučen za potrebe IT helpdeska

Freshservice se ističe zbog svog naglaska na rješavanje potreba IT helpdeska različitih organizacija, kako bi učinkovito rješavale pritužbe. Uz razne značajke IT upravljanja, Freshservice se može integrirati s poduzećem bilo koje veličine.

Ključne značajke

  • Mogućnost komunikacije s klijentima putem hostanog telefonskog sustava.
  • Snimanje poziva.
  • Popratne radnje za pritužbe i praćenje od početka do kraja.
  • Povijest pritužbi.
  • Praćenje aktivnosti i odobravanje tijeka rada.
  • Upravljanje pozivnim centrom.

Prednosti

  • Koristan tim podrške s neprestanim ažuriranjima.
  • Automatizacija tijeka rada za određene potrebe.
  • Sučelje jednostavno za korištenje.

Nedostaci

  • Neke komponente je teško iskoristiti.
  • Nedostaju neke značajke koje su industrijski standard.
  • Usluge prevođenja mogu biti nedosljedne.

Cijena

Freshservice nudi 21-dnevnu besplatnu probu. Postoje i mjesečne opcije od $19, $49, $79 i $99 s mogućnošću kupnje godišnjeg plana. Kako bi imali pristup svim dostupnim značajkama, morate uzeti skuplji plan. Međutim, Freshservice vam daje opciju dodavanja dodatnih agenata za $0.20 po agentu mjesečno. Freshservice ne nudi besplatnu verziju.

5. Zendesk

Zendesk je sustav za upravljanje pritužbama klijenata koji omogućuje kompanijama praćenje i odgovaranje na pritužbe klijenata te tvrdi da je jedna od vodećih opcija na tom tržištu.

Zendesk glavna stranica

Preporučen za poslovnu fleksibilnost

Zendesk-ov sustav za upravljanje pritužbama je dizajniran da pomogne poduzećima da ostanu fleksibilna tijekom svog rasta. Zendesk omogućuje organizacijama da se lako povezuju s klijentima, identificiraju probleme i poprave ih što je prije moguće. Kao dodatak, Zendesk se integrira s drugim osnovnim uslugama unutar klijentovog poduzeća, kao što su usluge automatizacije marketinga, za povećanu poslovnu fleksibilnost.

Ključne značajke

  • Softver automatski dodjeljuje slučajeve dodavanjem oznaka i komentara.
  • Preusmjerava pritužbe klijenata na najprikladnijeg agenta korisničke službe.
  • Podržan na preko 40 jezika.
  • Unikatni centri za pomoć, kanali potpore i poslovna pravila za brendove.
  • Omnikanalna korisnička podrška
  • Petlje povratnih informacija omogućavaju agentima da prate napredak svojih slučajeva diljem više kanala podrške.

Prednosti

  • Robusni alati za izvještaje i analizu
  • Bogat funkcijama.
  • Video, chat i telefonske značajke.

Nedostaci

  • Sustav ponekad ima problema s učitavanjem podataka.
  • Komunikacija sa Zendesk agentima može biti otežana.
  • Nema sve potrebne značajke na svim razinama cijena.

Cijena

Zendesk nudi raznovrsne softverske značajke i razine usluge. Postoje usluge od $19, $49, $79 i $99. Zendesk nudi besplatnu probnu verziju svog sustava za upravljanje pritužbama klijenata. Međutim, ne postoji besplatna verzija Zendesk-a i morate ih kontaktirati za cijenu vaših specifičnih potreba.

6. Avochato

Avochato softver za upravljanje pritužbama klijenata vam omogućuje da registrirate, istražite i reagirate na pritužbe klijenata. Ovaj softver je dizajniran s naglaskom na istraživanje korisnika, naglašavajući način na koji klijenti koriste svoje programe.

Avochato glavna stranica

Preporučen za poduzeća koja koriste SMS poruke

Avochato nema zahtjeva za programiranjem i mogu ga koristiti timovi različitih veličina. Avochato je preporučen za one koji žele doprijeti do klijenata korištenjem SMS poruka. Avochato može koristiti više poduzeća koja koriste tekstualne poruke, kao što su trgovci nekretninama, e-commerce, agenti osiguranja i auto kuće.

Ključne značajke

  • Agenti mogu istovremeno rješavati više konverzacija.
  • Automatske tekstualne poruke i chat komunikacija.
  • Šaljite automatizirane tekstove na temelju faktora kao što su okidači.
  • Integrira se sa sustavima kao što su Slack, Salesforce i Microsoft Teams.
  • Sigurnost je najbolja u klasi, a robusne integracije podržavaju velike globalne timove.

Prednosti

  • Korisna podrška i poruke koje se lako šalju.
  • Prilagođena polja za masovno emitiranje.
  • Omogućena analitika za poruke.

Nedostaci

  • Tekstualni brojevi se mogu nazvati, što može biti problem.
  • Ne integrira se sa sustavima za upravljanje reputacijom klijenata.
  • Klijenti se mogu kontaktirati samo na jedan-na-jedan osnovi.

Cijena

Avochato ima različite razine cijena koje nude različite značajke. Ne postoji verzija softvera koja je besplatna za korištenje, ali tu je 14-dnevna besplatna probna verzija sustava. Dodatno, tu su i verzije od $19 i $35. Za račune s više od deset korisnika, morate izravno kontaktirati Avochato za procjenu.

7. HappyFox

Happyfox je sustav za upravljanje pritužbama za organizacije koje žele poboljšati svoju korisničku službu.

HappyFox glavna stranica

Preporučen za tiketing koji je lak za korištenje

U usporedbi s konkurencijom, HappyFox-ove tiketing značajke koje su integrirane i lake za korištenje čine upravljanje putem više platformi lakim.

Ključne značajke

  • Inkorporira različite kanale za primanje pritužbi klijenata kao što su telefon, email i chat.
  • Softver za upravljanje pritužbama pomaže kategorizirati pritužbe na temelju vrste proizvoda ili usluge.
  • Happyfox pruža opciju provjere cjelokupne povijesti pritužbe.
  • Klijenti mogu vidjeti detalje pritužbe koje su priložili oni ili drugi klijenti.
  • Svaka pritužba koja je dodijeljena zaposleniku se kopira u softver za upravljanje pritužbama tog zaposlenika, zajedno sa svojim statusom i svim važnim detaljima.
  • Značajke upravljanja pritužbama unutar HappyFox-a pružaju i vrijeme odgovora na pritužbu.

Prednosti

  • Možete postaviti automatske odgovore.
  • Obrasci tiketa su prilagodljivi.
  • Mogućnost praćenja zahtjeva za uslugom i održavanjem.

Nedostaci

  • Zahtijeva obučavanje osoblja za sustav, što može biti značajna vremenska investicija.
  • Postavljanje sustava je teško.
  • Monotone opcije baze znanja.

Cijena

HappyFox nudi raznolike razine usluge i opcije. Iako HappyFox nudi besplatnu probnu verziju svog softvera, oni ne nude besplatnu verziju. Kako bi dobili procjenu cijena za sve usluge, morate izravno kontaktirati HappyFox.

8. Freshdesk

Freshdesk je sustav za upravljanje žalbama koji omogućuje poduzećima praćenje, odgovaranje i rješavane problema klijenata. Dodatno, Freshdesk-ov korisnički portal ima širok raspon povezivosti s društvenim medijima, što omogućuje glatku tranziciju od problema do žalbe.

Freshdesk glavna stranica

Preporučen za korištenje AI-ja

Poduzeća svih veličina mogu koristiti Freshdesk. Njegove robusne značajke i različiti cjenovni planovi imaju opcije za svako poduzeće. Freshdesk se izdvaja svojom pristupačnom cijenom, AI-jem i mogućnostima chatbota. Dodatno, pošto Freshdesk radi na svim mobilnim uređajima, timovi korisničke službe mu mogu pristupiti bilo gdje i bilo kad.

Ključne značajke

  • Omogućava korisnicima da prioritiziraju i prate pritužbe kreirane u Freshdesk-u.
  • Omnikanalni sustav podrške.
  • Samoposlužni portal za podršku omogućava agentima i klijentima da dobiju instant pomoć.
  • Integrirajte Freshdesk s Freshrelease-om kako bi omogućili funkcionalnosti upravljanja projektima.
  • Integrirajte Freshdesk s PagerDuty-jem za bolje rješavanje eskalacija i incidenata.
  • Kreirajte scenarije automatizacije za brže rješavanje tiketa.

Prednosti

  • Omogućite većem broju ljudi da radi na različitim problemima koristeći jedan email.
  • Online obuka čini proces učenja praktičnim.
  • Lako se sinkronizira sa softverom treće strane.

Nedostaci

  • Ne prikazuje uvijek nazive timova u razgovoru.
  • Ključne značajke nedostaju ili su dostupne samo na višim razinama.
  • Sporija brzina softvera.

Cijena

Cijena za Freshdesk je po agentu mjesečno i postoje četiri plana koja možete izabrati: besplatni plan, $18, $47 i $83. Planovi imaju ograničene značajke osim ako uzmete najbolji. Neovisno od toga, ako odjednom platite za cijelu godinu, uštedjet ćete novac. Freshdesk nudi besplatnu probnu verziju koja vam pokazuje sve značajke sustava.

9. Front

Front je sustav za upravljanje pritužbama koji pomaže kompanijama da prate pritužbe svojih klijenata. Front koristi analitiku za pronalazak uobičajenih problematičnih područja i olakšava klijentima traženje pomoći za specifične probleme.

Sustav za upravljanje pritužbama  klijenata

Preporučen za “help desk” stil pristupa

Front nudi sučelje u helpdesk stilu koje je klijentima lako za korištenje, što ga izdvaja od drugih opcija. Front se preporučuje za upravljanje pritužbama u malim i srednjim poduzećima. Iako Front odlično radi s upravljanjem pritužbama za poduzeća svih veličina, za veće kompanije je njegovo korištenje kompliciranije.

Ključne značajke

  • Automatsko preusmjeravanje poziva.
  • Komunikacijsko čvorište omogućava kompanijama da ponude posebno dizajnirane usluge na većoj razini.
  • Možete mapirati put eskalacije pritužbe i kreirati tipove pritužbi za komunikaciju sukladnu s front-endom.
  • Omogućuje korisnicima dijeljenje konverzacija o pritužbi s timom.
  • Integrira se besprijekorno s postojećim helpdesk platformama kako bi učinio upravljanje pritužbama pristupačnim.
  • Pretraživa baza podataka i pohrana za povijest pritužbi.

Prednosti

  • Laka komunikacija s internim i eksternim timovima.
  • Mogućnost dijeljenja, dodjele, komentiranja, pauziranja i ponovnog pojavljivanja problema.
  • Alat za dijeljenu ulaznu poštu, tako da je sve dokumentirano za lak pristup.

Nedostaci

  • Ograničenja niše.
  • Mape i dokumente je lako zagubiti u sustavu.
  • Nema baza znanja.

Cijena

Front nudi tri cjenovna plana, svaki s različitim značajkama: $19 i $49 mjesečno po agentu. Možete platiti godišnje za račun, a ako ste zainteresirani za top plan, morate ih izravno kontaktirati za procjenu.

10. Zoho Desk

Zoho Desk omogućava svakom poduzeću ili brendu da uspješno rješava pritužbe klijenata koristeći chat aplikacije, snimke pozivnog centra, help desk tikete i više, sve iz jedne platforme.

Sustav za upravljanje pritužbama  klijenata

Preporučen za veće količine zahtjeva

Zoho Desk se preporučuje za mala i srednja poduzeća. Njegove značajke za upravljanje pritužbama su važne za industrije koje se susreću s većom količinom zahtjeva za korisničkom uslugom, kao što su maloprodaja ili ugostiteljstvo. Zoho Desk se ističe od ostalih svojim softverom za praćenje problema.

Ključne značajke

  • Surađujte s više timova i pratite statistike pritužbi s omnikanalnom podrškom.
  • Mogućnost suradnje za više timova.
  • Analitika daje uvide i utjecaj.
  • Upravljačka ploča s informacijama za agente i menadžere.
  • Izgradite vašu komunikaciju koristeći ZIA, kontekstualni AI.
  • Automatizacija lakih i ponavljajućih zadataka.

Prednosti

  • Mogućnost lake dodjele tiketa i nadzora podrške klijentima.
  • Mogućnost dobivanja svih koraka i povijesti za svaki tiket.
  • Rješavajte komunikaciju s više kanala koristeći jedan sustav.

Nedostaci

  • Tiketi ne mogu biti razvrstani po računu.
  • Nema
  • Ograničena prilagodljivost web obrazaca

Cijena

Zoho Desk ima četiri razine usluge, besplatnu verziju s ograničenim značajkama te opcije od $14, $23 i $40 po agentu mjesečno. Postoji i 15-dnevna besplatna proba softvera.

11. GetMoreReviews

GetMoreReviews je odličan alat za generiranje autentičnih recenzija online korištenjem sustava za upravljanje pritužbama klijenata. Kao dodatak, ima značajke koje pomažu agentima u rješavanju pritužbi.

GetMoreReviews glavna stranica

Preporučen za poduzeća koja žele dobiti recenzije

GetMoreReviews može pomoći bilo kojem malom ili velikom poduzeću da generira recenzije, tako da se predlaže kompanijama koje žele razviti recenzije od 5 zvjezdica. Također ima značajke za rješavanje pritužbi klijenata.

Ključne značajke

  • Mogućnost generiranja recenzija online za vaše poduzeće.
  • Proces pritužbi se pojavljuje unutar centralizirane ulazne pošte za žalbe koja služi kao jedinstvena točka pristupa.
  • Matrica za eskalaciju pritužbi vam omogućava dodjelu ozbiljnosti pritužbe, kategorije pritužbe i tipa pritužbe.
  • Dio za rješavanje loših povratnih informacija i značajka koja podsjeća na recenzije.

Prednosti

  • Olakšava klijentima ostavljanje povratnih informacija na javnom forumu.
  • Stručno i korisno osoblje podrške.
  • Easily able to send review requests.

Nedostaci

  • Može biti nezgrapan i težak za shvatiti.
  • Nije moguće odjednom ukloniti velik broj kontakta.
  • Objave za recenziju mogu biti odgođene.

Cijena

Nakon 14-dnevne besplatne probe, GetMoreReviews naplaćuje $99 mjesečno. Kao dio ovog cjenovnog plana, postoji i besplatno postavljanje i prilagodba. Pošto nema ugovora, možete otkazati bilo kad..

12. Qualtrics CustomerXM

Qualtrics CustomerXM je softver za upravljanje pritužbama koji daje potrošačima pravo glasa u procesu rješavanja pritužbe. Tehnologija upravljanja pritužbama pruža besprijekoran način podnošenja pritužbi u različitim formatima, uključujući kanale društvenih medija i tradicionalne kanale za pritužbe kao što su telefon i email.

Qualtrics glavna stranica

Preporučen za iskusne alate korisničke podrške

Qualtrics CustomerXM donosi iskusne platforme korisničke službe za industrije koje žele rješavati pritužbe koristeći robustan komad softvera. Iako poduzeća svih veličina mogu koristiti Qualtrics CustomerXM, on se preporučuje za srednja i velika poduzeća. Zbog svoje cijene i značajki, mala poduzeća mogu naći i bolje opcije.

Ključne značajke

Intuitivna upravljačka ploča koja pojednostavljuje prikupljanje pritužbi tako da klijenti mogu glatko pružati povratne informacije putem bilo kojeg kanala.
Prikupljeni podaci se koriste za pojednostavljivanje prikupljanja pritužbi tako da klijenti mogu glatko pružati povratne informacije putem bilo kojeg kanala.
Samoposlužni portal za pritužbe omogućuje klijentima da samostalno poprave probleme.
Besprijekorno lovi pritužbe sa svih kanala – chat, društveni mediji, email ili telefon.
Mjeri zadovoljstvo rješavanjem pritužbe korištenjem stope neto promocije, anketa i upitnika. 

Prednosti

  • Mogućnost slanja korisničkih anketa klijentima.
  • Napredne značajke specifične za platformu.
  • Lak nadzor iskustva klijenata i zaposlenika.

Nedostaci

  • Upravljačka ploča je imala greške pri ručnom preuzimanju.
  • Vlasništvo nad anketama nije moguće prenositi.
  • Težak je za naučiti i zahtijeva obuku tima za najbolji učinak.

Cijena

Qualtrics CustomerXM nije za sva poduzeća, jer je softver dostupan putem godišnjeg plana koji počinje od $1,500 godišnje. Dodatno, Qualtrics CustomerXM ima besplatnu verziju s vrlo ograničenim značajkama i besplatnu probnu verziju.

13. Issuetrak

Issuetrak je softver za upravljanje pritužbama koji prati i nadzire podatke o pritužbama klijenata kako bi pomogao poduzećima da poboljšaju svoj proizvod ili uslugu. Issuetrak sustav za upravljanje pritužbama daje kompanijama portal za pritužbe i alate za dijeljenje pritužbi, omogućujući im da prate i rješavaju pritužbe brzo i učinkovito.

Preporučen za praćenje problema i upravljanje procesima

Issuetrak je preporučen za poduzeća skoro svih veličina, ali je posebno krojen za agilne timove. Issuetrak može pomoći s više rješenja za pritužbe klijenata, ali njegova specijalnost je analitika. Menadžeri mogu pratiti pritužbe s više tržišta i dodjeljivati ih prikladnim odjelima.

Ključne značajke

  • Lokalni sustav za upravljanje pritužbama koji pomaže kompanijama u rješavanju pritužbi klijenata.
  • Kompanije mogu snimati, pratiti i shvatiti na što se klijenti žale.
  • Informacije o trendovima pritužbi.
  • Predlošci za pritužbe su jedinstveni kodovi pritužbi kreirani da pristaju potrebama svakog poduzeća u vezi upravljanja pritužbama.
  • Pritužbe se mogu automatski kategorizirati, što štedi vrijeme i smanjuje ručne greške.
  • Vizualno predstavite pritužbe koristeći mapiranje pritužbi.

Prednosti

  • Može dati pristup klijentima i omogućiti im da vide ono što vi želite da oni vide.
  • Može dodijeliti nekoga da radi na tiketu nakon vas.
  • Mogućnost izvlačenja neobrađenih setova podataka za sve što je potrebno.

Nedostaci

  • Daje zahtjeve za tikete dok agenti rade s ostalim klijentima.
  • Nedostatak neograničene prilagodbe polja.
  • Nezgodna instalacija.

Cijena

Postoji račun koji je besplatan za korištenje i može imati neograničeno korisnika. Nadalje, sustav nudi besplatnu probu i planovi počinju od $59 mjesečno. Međutim, morat ćete kontaktirati korisničku podršku za detaljnu procjenu.

14. Desk360

Desk360 sustav za upravljanje pritužbama automatizira proces registracije pritužbe. Njegova značajka za generiranje izvještaja o statusu je dizajnirana da generira izvještaje o statusu pritužbi za kompanije i njihove klijente u realnom vremenu. Kompanije mogu pristupiti detaljima pritužbe, povijesti i radnjama vezanima za pritužbu s jednim klikom.

Desk360 glavna stranica

Preporučen za generiranje izvještaja o pritužbama

Desk360 nudi omnikanalnu podršku na deset različitih kanala. Desk360 se preporučuje za poduzeća koja žele koristiti automatsko generiranje izvještaja o pritužbama – omogućujući vam provjeru statusa pritužbi klijenata u realnom vremenu. To čini Desk360 odličnim za mala i srednja poduzeća koja traže način za pojednostaviti žalbe klijenata.

Ključne značajke

  • Odobrenje tijeka rada za pritužbe i kontrola preusmjeravanja
  • Registracija i kategorizacija pritužbi.
  • Pravila eskalacije pritužbi na temelju prioriteta, proizvoda, regije, itd.
  • Obavijesti o uzbunama za promjenu statusa pritužbe.
  • Skalabilno rješenje za kompanije svih veličina.
  • Klijenti mogu dati vrijedne povratne informacije za ponuđene proizvode i usluge.

Prednosti

  • Fleksibilan tim podrške koji je lako kontaktirati.
  • Koristan, funkcionalan i lak za korištenje.
  • Lak za integraciju s ostalim platformama kao što je AI komunikacija.

Nedostaci

  • Pozivi se ne pretvaraju automatski u tikete.
  • Ograničena podrška platforme za module upravljanja klijentima unutar aplikacije.
  • Nema ključnih značajki a drugim značajkama je potrebno još razvoja.

Cijena

Cijene za Desk360 variraju, ali u ponudi je besplatna verzija s ograničenim značajkama, $24 verzija s većinom značajki i njihov top plan. Morate izravno kontaktirati Desk360 kako bi saznali više o njihovom top planu.

15. HelpDesk

Helpdesk sustav za upravljanje pritužbama klijenata je računalni program koji omogućuje tehničarima upravljanje i izvještavanje o pritužbama klijenata. Dodatno, Helpdesk aplikacija koordinira s ostalim metodama kao što su telefon ili poštanski poslužitelji kako bi osigurala da su sve informacije o svakoj pritužbi točno pohranjene.

Helpdesk glavna stranica

Preporučen za proaktivni timski rad

Helpdesk radi odlično kao sustav za rješavanje pritužbi klijenata koji omogućuje timovima da rade zajedno. Velike organizacije koriste ovaj softver kako bi pratile i nadzirale upite klijenata, žalbe i povratne informacije. Rješavanje problema klijenata unutar kompanije smanjuje troškove i povećava zadovoljstvo klijenata.

Ključne značajke

Pretraživa baza znanja/FAQ koji se može indeksirati i pretražiti po ključnim riječima ili frazama.
Predefinirani i prilagodljivi HelpDesk obrasci za tikete koji prikupljaju i spremaju ključne informacije o klijentima
Učinkoviti tijekovi rada upravljaju procesima komunikacije s klijentima.
Predefinirani i prilagodljivi HelpDesk obrasci za tikete koji prikupljaju važne podatke o klijentima, kao što su kontakt informacije, ID klijenta i opis problema.

Prednosti

  • Agentima je lak za shvatiti i može mu se pristupiti online.
  • Pristup timu podrške.
  • Automatske značajke.

Nedostaci

  • Nema polja za unos roka dospijeća.
  • Spam folder ponekad ulovi emailove koji nisu spam.
  • Nema omnikanalne podrške.

Cijena

Za cijenu morate izravno kontaktirati HelpDesk, a nude i besplatnu probnu verziju softvera.

16. Bitrix24

Bitrix24 je sustav za upravljanje pritužbama klijenata temeljen na cloudu i nudi organiziran i učinkovit način rješavanja pritužbi klijenata. Helpdesk omogućuje korisnicima snimanje žalbi ili pitanja klijenata u svrhu kreiranja prilagođenih polja tiketa, kategorija pregleda te omogućuje praćenje na razini cijele kompanije putem jednog portala.

Bitrix24 glavna stranica

Preporučen za organizirani pristup

Bitrix24 je najprikladniji za mala i srednja poduzeća koja zahtijevaju sustav za upravljanje pritužbama klijenata koji omogućuje vašem timu da učinkovitije i brže rješava pritužbe koristeći organizirani pristup.

Ključne značajke

  • Pratite interakcije s klijentima s jedne lokacije, a klijenti i mušterije mogu ostaviti povratne informacije i dobiti ažuriranja.
  • Uključuje pretragu koja je laka za korištenje, filtere i obavijesti o događajima.
  • Bitrix24 daje mogućnosti izvještavanja za mjerenje izvedbe, omogućavajući razvoj i ekspanziju procesa.
  • Sustav za tiketing uključuje potpuno opremljenu bazu znanja koji korisnici mogu pretraživati da vide najčešća pitanja.

Prednosti

  • Automatizira prodajne procese
  • Može upravljati potencijalnim klijentima s različitih izvora na platformi.
  • Planiranje količine rada.

Nedostaci

  • Više grešaka u sustavu.
  • Sučelje je teško za navigaciju.
  • Nema strukture za izvještaje.

Cijena

Postoji 30-dnevna besplatna proba i besplatni plan. Nadalje, tu su opcije od $49, $99 i $199, kao i one od $2990 i $24990 za lokalna rješenja.

17. i-Sight

i-Sight pomaže kompanijama prepoznati korijene problema koji blokiraju njihove operacije. Softver se može koristiti za istraživanje većih problema korisničke službe, kao što su kvarovi opreme, izazovi pri radu, nesuglasice u naplati i slično.

iSight glavna stranica

Preporučen za prepoznavanje trendova u zahtjevima

i-Sight je dizajniran da preusmjerava podatke iz različitih izvora u centralnu bazu podataka zbog daljnje analize. Zbog svog izrazitog fokusa na analizu podataka, ovaj softver je dobar za manja poduzeća koja žele rasti i prepoznavati trendove unutar interakcije s klijentima.

Ključne značajke

  • Praćenje pritužbi klijenata kako bi se osiguralo zadovoljstvo klijenata u svim odjelima
  • Korektivne i preventivne akcije (CAPA)
  • HIPAA i FDA sukladnost.
  • Arhiviranje i zadržavanje interakcija s klijentima.
  • Značajke za uzbune i eskalaciju pritužbi
  • Upravljanje podacima vam omogućava bolje praćenje pritužbi klijenata.

Prednosti

  • Korisna korisnička služba.
  • Mogućnost održavanja zapisa o praćenju.
  • 24/7 live podrška.

Nedostaci

  • Pretraga prijašnjih pritužbi može biti otežana.
  • Kada sustav padne, softver također padne.
  • Nema nekoliko značajki koje su industrijski standard.

Cijena

Morate kontaktirati i-sight kako bi dobili informacije o cijeni ovog proizvoda.

18. Wowdesk

Wowdesk je softver za upravljanje pritužbama klijenata koji pomaže kompanijama poboljšati veze s klijentima pomažući klijentima efektivno i efikasno.

Sustav za upravljanje pritužbama  klijenata

Preporučen za poduzeća koja rastu

Wowdesk se preporučuje za upravljanje kompleksnim vezama s klijentima poduzeća u rastu putem više kanala za kontakt, kao što su telefon, email, chat ili društveni mediji. Wowdesk se koristi u svim sektorima, od maloprodaje do zdravstva.

Ključne značajke

Praćenje pritužbi klijenata omogućuje vašem timu praćenje pritužbi diljem više odjela.
Prilagodljiv brending za vaše poduzeće.
Rješenja za istraživanje problema i upravljanje obrascima.
Automatsko preusmjeravanje poziva za jednostavniji pozivni centar.
Upravljanje pozivnim centrom za jednostavnije upravljanje uredskim i remote timovima.

Prednosti

  • Moćan alat za izvještaje.
  • Podrška za email, chat, Facebook i Twitter.
  • Responzivna korisnička služba.

Nedostaci

  • Zahtijeva obuku kako bi se mogli naviknuti na korištenje.
  • Trebate definirati vaša pravila tijekova rada.
  • Mobilna aplikacija nema sve značajke web pretraživača.

Cijena

Wowdesk ima besplatnu verziju, kao i besplatnu probnu verziju. Postoje i opcije od $6, $30 i $60 po agentu mjesečno.

19. JIRA Service Management

JIRA Service Desk je odlično rješenje za praćenje problema klijenata, problema općenito i zahtjeva na jednom mjestu. Ima moćne značajke kao što su prilagođeni tijekovi rada, fleksibilni izvještaji, integrirani članci baze znanja i mogućnosti praćenja vremena.

JIRA Service Management glavna stranica

Preporučen za završavanje zadataka

JIRA Service Management je razvijen da pruži praćenje problema, izvještavanje i podršku za service deskove kako bi brzo završavali zadatke. Preporučuje se za mala i srednja poduzeća.

Ključne značajke

  • Help desk i resursi za rješavanje problemas za vaš tim.
  • Upravljanje IT imovinom, upravljanje promjenama i upravljanje licencama.
  • Upravljanje bazom znanja tako da klijenti mogu brzo dobiti odgovore.
  • Praćenje sukladnosti vam omogućuje da osigurate ispunjavanje standarda podrške.

Prednosti

  • Obavijesti kada su zadaci dodijeljeni ili završeni.
  • Jednostavan i organiziran tijek rada.
  • Prilagodljiv.

Nedostaci

  • Nema značajke koje su standardne u drugim softverima.
  • Nema integracije za vaše aplikacije.
  • Upravljanje tiketima može biti komplicirano.

Cijena

Postoji besplatna verzija, kao i besplatan softver s ograničenim značajkama koji podržava do tri agenta. Opcija od $20 mjesečno omogućava 4-15 agenata, a verzija od $40 omogućava 16+ agenata.

20. Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud je enterprise softverska platforma za korisničku službu temeljena na cloudu. Osnažuje kompanije da pružaju diferenciranu, 1-na-1 korisničku uslugu putem telefona, emaila, chata, weba i društvenih kanala.

Salesforce glavna stranica

Preporučen za najbolje interakcije koje koriste podatke u realnom vremenu

Salesforce tvrdi da organizacije prve moraju koristiti prikupljanje podataka i analizu u realnom vremenu za interakciju s klijentima. Nadalje, omogućuje vam pružanje prilagođene korisničke službe u realnom vremenu.

Ključne značajke

  • Alati za upravljanje pozivnim centrom.
  • Skripte za pozive, snimanje poziva i zapisi poziva.
  • Pametni odgovori koji vam omogućavaju automatski odgovor na pritužbe.
  • Prilagodljiv brending za vaše poduzeće.
  • Pozivni centar za dolazne pozive sa značajkama geo-targetinga.

Prednosti

  • Idealan za tijekove rada koji su u izravnom kontaktu s klijentima.
  • Lako pratite poslovne prodaje.
  • Mogućnost zapisivanja svih potreba klijenata.

Nedostaci

  • Ograničeno formatiranje.
  • Sučelje može biti zbunjujuće.
  • Probleni sa stabilnošću.

Cijena

Postoji besplatna probna verzija Salesforce Service Cloud-a, ali ih za cijenu morate kontaktirati izravno.

Usporedba softvera za rješavanje pritužbi klijenata

Kako procjenjujete softvere za rješavanje pritužbi klijenata za potrebe vašeg poslovanja, htjet ćete saznati koje značajke će vam pomagati u rješavanju pritužbi klijenata. Slijede naši izbori za najbolji softver za rješavanje pritužbi klijenata na tržištu te što ih čini savršenim za vaše poduzeće.

LiveAgent

LiveAgent-ova moć dolazi iz robusnog portala korisničke službe koji koristi više alata. To uključuje responzivni chat widget koji omogućava klijentima brzi chat s osobljem za podršku. LiveAgent nudi potpunu funkcionalnost pozivnog centra, što omogućuje vašim timovima korisničke službe da koriste prijenos glasa putem interneta (VoIP). Dodatno, LiveAgent je jedini softver koji uključuje neograničeno snimanje poziva. LiveAgent-ova značajka za tiketing automatski razvrstava interakcije vaše korisničke službe u detaljne tikete. Tiketi se mogu brzo razvrstati i poslati u točne odjele. Uz hibridni sustav tiketa koji koristi omnikanalnu podršku, vaš tim može komunicirati s klijentima diljem različitih kanala koristeći jedan softver.

Avochato

Avochato je sustav za rješavanje pritužbi klijenata dizajniran za online rješavanje problema u korisničkoj službi. Koristeći Avochato, možete pristupiti pritužbama klijenata od njihovog primanja sve do rješavanja koristeći isti sustav. Avochato se integrira s popularnim sustavima za upravljanje vezama s klijentima i pruža značajke koje pomažu u brzom i učinkovitom rješavanju briga klijenata, tako da vaši klijenti ostanu zadovoljni. Dodatno, Avochato se izdvaja od drugih softvera na tržištu omogućavanjem prilagodljivih poruka na većoj razini za SMS razmjenu poruka.

Zendesk

Zendesk se može instalirati na klijentove poslužitelje, što eliminira potrebu za predstavnikom korisničke službe koji je tu cijelo vrijeme. Zendesk za upravljanje zahtijeva vrlo malo znanja o hardveru ili tehnologiji, što ga izdvaja od konkurencije. Zendesk može pomoći poduzećima svih veličina, posebno onima koja aktivno rastu.

Zoho Desk

Zoho Desk je sustav za rješavanje pritužbi klijenata koji je dizajniran s korisničkom službom na umu. On pruži lak način za agente korisničke službe da pristupe informacijama o klijentima, vide povijest klijenata, prethodne konverzacije i više. ZohoDesk omogućuje timovima korisničke službe pružanje bolje podrške pojednostavljivanjem cjelokupnog korisničkog iskustva od trenutka predavanja tiketa sve do njegovog rješavanja.

Freshdesk

Freshdesk sustav za rješavanje pritužbi klijenata predstavlja inteligentan izbor za kompanije koje žele proširiti svoje opcije korisničke službe. To je učinkovit način za pružanje nadmoćne korisničke usluge bez potrebe za namjenskim timom korisničke službe koji je dostupan 24/7. To znači da teret odgovaranja na pritužbe klijenata ne pada na leđa postojećih zaposlenika – što izdvaja Freshdesk od konkurencije.

Je li probna verzija sustava za rješavanje pritužbi klijenata korisna?

Da! Probna verzija sustava za rješavanje pritužbi klijenata vam omogućuje da koristite sve značajke i funkcionalnosti. Međutim, ona neće raditi nakon proteka definiranog vremenskog perioda, osim ako kupite proizvod. Besplatne probe vam pomažu razumjeti softver i sve njegove značajke. Dodatno, to vam omogućuje da vidite kako sustav za rješavanje pritužbi klijenata radi s vašim timom.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Zaključak

Najbolji kompaktni sustav za rješavanje pritužbi za klijente

Na tržištu postoji beskrajno puno sustava za rješavanje pritužbi klijenata, ali LiveAgent-ove značajke su nadmoćne. LiveAgent nudi kompaktni softver korisničke službe za online poduzeća kako bi bolje upravljali agentima i klijentima koristeći analitiku, omogućujući vašem timu da rješava kontakte vaše kompanije te zadatke, chatove i pritužbe s jednog mjesta. Dodatno, LiveAgent se može koristiti s bilo kojim pružateljem chat usluga kao što su Google Talk ili Facebook Messenger i optimiziran je za mobilne uređaj, tako da agenti mogu odgovarati ili rješavati pritužbe klijenata s mobilnih uređaja.

dužnosti korisničke službe - kreirajte članke za bazu znanja

Najbolji sustav za rješavanje pritužbi klijenata po ovoj cijeni

LiveAgent nudi najbolji omjer cijene i značajki kako bi timovima podrške dao značajke koje trebaju za uspješno rješavanje komunikacije s klijentima. LiveAgent-ova fleksibilna otvorena arhitektura pruža zvjezdano korisničko iskustvo i čini ga prikladnim za kompanije svih veličina – od start-upa s jednim agentom do velikih ureda s 200+ agenata. LiveAgent ima više razina usluge, uključujući besplatnu verziju i besplatnu probnu verziju.

Najbolje ocijenjen sustav za rješavanje pritužbi klijenata

Korisnička podrška je potrebna za skoro svako poduzeće, a LiveAgent je sustav za rješavanje pritužbi klijenata s najvišom ocjenom na tržištu i prosjekom od 5/5 zvijezda.

LiveAgent-ove Capterra recenzije prosinac 2021
LiveAgent-ove Capterra recenzije prosinac 2021

Najlakši sustav za upravljanje pritužbama klijenata za postaviti, koristiti i integrirati.

Softver za upravljanje pritužbama klijenata je učinkovit kada ga je lako integrirati s vašim trenutnim operacijama, lak je za postaviti i jednostavan za korištenje za vaš tim. LiveAgent-ov softver za pozivni centar za dolazne pozive je lak za korištenje, zahtijeva samo minimalni trening i vrlo brzo se postavlja. Uz LiveAgent-ov lak dizajn, već prvi dan vaši agenti mogu rješavati pritužbe klijenata. Povećana dostupnost, lakoća korištenja i postavljanja te cijena čine LiveAgent najpristupačnijim softverom za pozivni centar.

FAQ

What is the complaint management process?

The complaint management support process is designed to help investigate and resolve complaints within an organization and should have a defined scope to include all issues presented. Complaint management systems involve all levels of the business to investigate and resolve complaints. Additionally, data collected can improve your service in the future.

Why is a complaint management system important?

A complaint management system is essential to a business for several reasons. Firstly, having a documented process can help you improve your products and services by identifying which areas are not meeting customer needs. A complaint management system allows employees from all departments to understand their roles in the process and help them learn from mistakes made by other staff members. In addition, understanding how customers feel about your products and services may help you make changes before they complain.

What is a complaints management policy?

A complaint management system allows employees from all departments to understand their roles in the process and help them learn from mistakes made by other staff members.

What are the five key factors of complaints handling?

There are five key factors relevant to the efficient management of customer complaints; set up clear guidelines, understand how different customers behave, develop complaint handling procedures, ensure company staff receive practical training, learn from mismanaged cases and take steps to prevent them from recurring.

How do you create a complaint management system?

Define what kinds of complaints exist and how agents should handle them. Write the complaint management policies, procedures, and forms (how to ask for feedback and how it will be responded to). Enforce these policies consistently and fairly through all levels of the organization. Analyze the data gathered from both employees and customers to identify trends, strengths, weaknesses, etc. Implement changes as needed by updating your documentation and employee training materials over time as you discover areas that need improvement.

What to do if you are unhappy with your customer complaint management system after purchasing?

You should always try a free trial version of customer complaint management software to make sure it fits your needs. If you are not happy with your customer complaint software, you should immediately contact their customer support team. The policies of each company may differ.

Find the best customer service software

LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo