Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

User-friendly
remote help desk softver.

Otkrijte kako jednostavna može biti suradnja na daljinu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Tražite softver za udaljenu službu za korisnike?

Rad na daljinu uz pomoć softvera za udaljenu službu za korisnike postaje novo normalno za većinu ljudi diljem svijeta. Čak i prije izbijanja COVID-19, rad na daljinu bio je u usponu.

Poslodavci postaju sve fleksibilniji i jasno im je da su radišni i kvalificirani zaposlenici vrijednost za njihovu kompaniju bez obzira na to odakle rade. Zapravo, prema PRNewswire, 83 % tvrti uvelo je politiku fleksibilnog radnog mjesta ili ju planiraju usvojiti. Zašto? Čitajte dalje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Što je softver za udaljenu službu za korisnike?

Softver koji se koristi za rad na daljinu vam omogućava da istovremeno surađujete sa svojim timom i opslužujete svoje korisnike.

Odgovarajući softver za podršku na daljinu mora imati funkcionalnosti koje vam pomažu da komunicirate sa svojim kolegama i korisnicima preko mnogo kanala, automatizirate tok rada, pratite količinu obavljenog posla, te vam pomaže da napravite sveobuhvatne izvještaje.

Zašto je softver za udaljeni rad koristan?

activity

Povećava učinkovitost zaposlenika

Prema godišnjem istraživanju FlexJob, 65 % ispitanika je produktivnije u svojem kućnom uredu nego na tradicionalnom radnom mjestu zbog manje ometanja i prekidanja.

heart

Povećava zadovoljstvo poslom

Prema istraživanju Amerisleep, za 57 % radnika na daljinu je veća šansa da će biti zadovoljni svojim poslom u odnosu na prosječnog Amerikanca.

tune

Smanjuje razine stresa zaposlenika

Istraživanje Amerislee također je pokazalo da je gotovo 80 % radnika na daljinu izjavilo da njihova uobičajena razina stresa tijekom radnog tjedna bilo “nisam pod stresom” ili samo “pod umjerenim sam stresom”.

temperature weather

Zdravije je

Radnici koji rade na daljinu obično uzimaju manje dana bolovanja. Prema istraživanju o radu na daljinu koje je proveo Indeed, 50 % zaposlenika koji rade na daljinu izjavilo je da je rad od kuće smanjio broj dana bolovanja i 56 % da je smanjilo njihovu odsutnost.

undraw Savings dwkw

Utječe li COVID-19 na vaše poslovanje?

Ako prolazite kroz teško razdoblje zbog koronavirusa, uza vas smo. Nudimo mogućnosti financiranja kupcima koji ne mogu platiti svoju mjesečnu LiveAgent pretplatu. Kontaktirajte nas putem čavrljanja uživo ili na pošaljite e-poruku s opisom svoje situacije i smislit ćemo rješenje zajedno s vama.

Ključne značajke softvera za udaljenu službu za korisnike

Odgovarajući softver za praćenje rada na daljinu omogućit će vam da pratite sve, od statistike korištenja i učinkovitosti agenta do ocjena zadovoljstva korisnika. Napravite sveobuhvatne izvještaje prema vremenu, odjelu, agentu, oznaci ili kanalu.  Pročitajte više…

Softver za upravljanje radom vam treba pomoći pri upravljanju vašim zadacima, radnim opterećenjem i agentima pomoću značajki automatizacije koje dodjeljuju odgovornosti, optimalno radno opterećenje, raspodjeljuju zadatke, otkrivaju preklapanje agenata i ostalo. Pročitajte više…

Softver za suradnju na daljinu treba podržavati i interne i eksterne glasovne i video pozive. Interni vam pozivi omogućavaju da komunicirate sa svojim kolegama bez potrebe za korištenjem aplikacija treće strane, a eksterni vam pozivi omogućavaju opsluživanje vaših korisnika iz udobnosti svog doma. Pročitajte više…

Softver za suradnju na daljinu treba vam omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima i kolegama s jedne upravljačke ploče. Iskoristite čavrljanje uživo kako biste pomogli svojim korisnicima u stvarnom vremenu, te iskoristite interno čavrljanje sa svojim kolegama kako biste učinili da timovi koji rade sa softverom na daljinu funkcioniraju. Read more…

Kako mogu koristiti LiveAgent za rad na daljinu?

LiveAgent je jedinstveno mjesto za sve timove podrške korisnicima koji rade na daljinu.

Isprobajte LiveAgent već danas

Pomažemo tvrtkama da rastu i brinu se o svojim korisnicima od 2004. Imamo ono što je potrebno kako bismo podigli vašu korisničku podršku na daljinu na višu razinu.

Web icon

Više od softvera za rad na daljinu

To je jedinstveno mjesto za sve potrebe korisničke službe, ukljujući sustav zaprimanja zahtjeva za podršku, čavrljanje uživo, pozivni centar i podršku za društvene mreže.

Stars

Rješenje s najviše recenzija i najboljim ocjenama

LiveAgent ima najviše rezencija i najbolje ocjene za softversko rješenje za službu za korisnike za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020. 

Statistic icon

Puno značajki i prilagodljivost

Alat ima više od 180 značajki, više od 40 integracija i gotovo beskonačne mogućnosti prilagodbe vašim potrebama.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Koji je najbolji softver za udaljenu službu za korisnike?

Kako biste odredili koji je najbolji softver za udaljenu službu za korisnike za vašu kompaniju, pogledajte platforme s recenzijama, kao što je Capterra. Osim toga, usporedite značajke, cijene i prilagodbe. Odaberite tri najbolja i testirajte njihov probni rok. Svaka renomirana kompanija koja nudi rješenje za korisničku službu to ima.

Što je softver za podršku na daljinu?

Softver za podršku na daljinu omogućava vašim agentima da pružaju podršku korisnicima s gotovo bilo kojeg mjesta koje ima samo internetsku vezu. Nadalje, to je centraliziran softver za korisničku službu u kojem možete automatizirati zadatke za agente, analizirati izvještaje i učinkovito odgovarati korisnicima s jednog mjesta.

Kako se mogu uvjeriti da agenti podrške na daljinu rade?

Pravi softver za korisničku podršku na daljinu prikazuje alate za izvještavanje koji vam omogućavaju da vidite i pratite učinkovitost vaših agenata na dnevnoj bazi, ako trebate.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo